HAHAHAAquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
ik ben woedend
typisch, help me. stop je pik in mn reet, dan word ik weer rustig. DOE IETS.
u wotquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
ik ben woedend
ga je lekkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
ik ben woedend
Dat is toch juist leuk? En als het na een dag instort hebben ze nog wat om te lachen ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het moet ook leuk zijn om als cadeautje te geven
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
ik ben woedend
Toevallig wel jaquote:
groen en roodquote:
Nee het met echt een kastje zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is toch juist leuk? En als het na een dag instort hebben ze nog wat om te lachen ook.
En dat terwijl je appels geeneens meer zo lekker vindt na je beslissing om een dag lang enkel appels te eten.quote:
lekkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toevallig wel ja![]()
weer een portie uit de vriezer gehaald
ja elstarquote:
sorryquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:23 schreef Etsu het volgende:
ik ben woedend
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat terwijl je appels geeneens meer zo lekker vindt na je beslissing om een dag lang enkel appels te eten.
Dossierkast gaat weer dicht.
Ga met mij mee naar de IKEAquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee het met echt een kastje zijn![]()
Ik ga morgen wel kijken bij de kringloop en de xenos..
wowquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat terwijl je appels geeneens meer zo lekker vindt na je beslissing om een dag lang enkel appels te eten.
zit GHB inquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
gwn die magische appel van sneeuwitje
quote:
Ik ben gelukkig niet autistisch op sociaalgebied enkel qua feitjes en details. Als kind kende ik de VI-seizoensgids uit mijn hoofdquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben heul geen Amerikaanse.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Amerikaanse
[..]
Ga met mij mee naar de IKEA
Ben je onder de indruk?quote:
ga je de nationale eettest kijken?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik moet ook maar eens kijken hoeveel porties boerenkool ik nog in de vriezer heb eigenlijk.
gekkerdquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet autistisch op sociaalgebied enkel qua feitjes en details. Als kind kende ik de VI-seizoensgids uit mijn hoofd
Oh komt dat vanavond? Wat gaan ze doen dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je de nationale eettest kijken?
vind ik wel wat voor jou
knap dat je dan niet wat betere schoolresultaten hebtquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet autistisch op sociaalgebied enkel qua feitjes en details. Als kind kende ik de VI-seizoensgids uit mijn hoofd
geen ideequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh komt dat vanavond? Wat gaan ze doen dan?
eten testenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh komt dat vanavond? Wat gaan ze doen dan?
en ik hoor het hondje 3 verdiepingen lager.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
ik hoor nu namelijk mijn buren tegen elkaar schreeuwen
ga wegquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
en ik hoor het hondje 3 verdiepingen lager.
Je punt?
Wauw, verhelderendquote:
Oh, ik kijk wel even of het wat isquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee
vanavond ja
over 1 minuut
Lekker rustigquote:
Tja. Al leer ik wel door een boek 1x te lezen, dus kennelijk blijven de details dan toch ook al snel hangen. Het gaat pas mis als ik het moet samenvatten/rijtjes maken, dat het ik nooit geleerd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
knap dat je dan niet wat betere schoolresultaten hebt
sorry LR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |