Geen Japanse?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Boh een lief Chineesje knallen staat nog wel op mijn do-before-you-die-lijstje
gvd aldie met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nope, fuck Japan. Achterlijk racistisch debiel kutland dat het is. Heb er echt niks mee.
Niet dat China veel beter is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nope, fuck Japan. Achterlijk racistisch debiel kutland dat het is. Heb er echt niks mee.
Gewoon een massagesalon binnenstappen hierzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Op plek 1 staat twee lieve Chineesjes tegelijk knallen
Ik heb een chinese vriendin gehad, wil je me nu aanraken?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik wil je aanraken... betasten.. teder strelen...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb een chinese vriendin gehad, wil je me nu aanraken?
Idd.quote:
rook die ook naar oudquote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb een chinese vriendin gehad, wil je me nu aanraken?
Dat zeker niet, veranderd mijn standpunt niet mbt waar we het over hadden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Want China is van hetzelfde laken een pak is jouw ervaring?
kartonnen deurenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Bobber beukt badkamerdeur stuk
Maar goed dat die gebanned is dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |