Verander je onderwerpquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:34 schreef tuut-chips het volgende:
Klacht van de dag: Mijn PWS gaat over de eerste levensfases van rucola. Driekwart van de websites over de ontkieming en groei van planten gaan over wiet.
Lol. Wij hadden pws over bier.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:34 schreef tuut-chips het volgende:
Klacht van de dag: Mijn PWS gaat over de eerste levensfases van rucola. Driekwart van de websites over de ontkieming en groei van planten gaan over wiet.
vrijdag inleveren en ik ben al een heel endquote:
Borderlands spelen!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lol. Wij hadden pws over bier.
600l brouwen, honderd soorten proeven. Café in was studietijd
heb je geen pot met je studiegenoten? Delen in de kostenquote:
Ja toen borderlands 2 uitkwamquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht, had ik dat al een keer verteld?
Zeg het ze!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef TJV het volgende:
Nee ik koop hem gewoon niet, flikker op zeg. Die boeken zijn 15 jaar oud en geen cent goedkoper geworden, doei.
Ik doe met je meequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:40 schreef TJV het volgende:
Ik ga ook niet meer naar die colleges, ben er helemaal klaar mee.
wat/waar studeer je nou eikquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:40 schreef TJV het volgende:
Ik ga ook niet meer naar die colleges, ben er helemaal klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |