SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de rust ja? Dan gaat PSV alleen verder?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:25 schreef FL_Freak het volgende:
Geen zorgen in de rust wordt het nog 3-1
Inzetten op winst PSV levert meer op nuquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die blunder van de keep was natuurlijk matchfixing. Chinezen met medelijden met PSV.
Niet fucken met toeter Jan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat dacht Bruma eigenlijk te doen met dat logo kussen?
Zieltjes winnen bij dat kwartet megafoondroeftoeteraars?
Ja dus? Gisteren 1000 man van Feyenoord in Kerkrade + 40-45 aan elke kant van het uitvak + heel wat in overige thuisvakken.quote:
Was al gefloten.quote:
Reitsma ziet ook altijd buitenspel als er geen buitenspel is en penalty's als de verdediger de bal speelt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:16 schreef Muto het volgende:
Reitsma
Die kan echt geen negers uit elkaar houden. Vorig jaar liep Guyon Fernandez op alle posities rond bij Feyenoord, dit jaar heten alle negers BMI en heet Boëtius steevast Vilhena. En andersom.
Cocu heeft geen persoonlijkheid.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cocu is dood van binnen
[ afbeelding ]
40:45quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef Syd het volgende:
hoeveelste minuut is het nu officieel? Heb gevoel dat ik achter loopzit nu op 41
Ik zit nu op 43.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef Syd het volgende:
hoeveelste minuut is het nu officieel? Heb gevoel dat ik achter loopzit nu op 41
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Cocu is dood van binnen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |