abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136372156
Beste FOK!

Dit is iets wat al jaren bij mij op school gebeurt en ik weet gewoon niet meer hoe ik hierop moet reageren.
Het begon in de 1ste van de middelbare. Iedereen is natuurlijk in spanning hoe het hier zal gaan verlopen. Sommige kenden elkaar al, helaas had ik de pech dat er niemand in mijn klas zat die ik kende. Op het eerste ogenblik was er ook niet direct een klik.
De paar maanden die zo doorgaan waren niet de beste. Had bijna nergens een klik mee in mijn klas, werd vaak alleen gelaten op samenwerkingsopdrachten. Je kent dat riedeltje wel.
Omdat ik dus niet zo'n zelfverzekerd type was kwamen er regelmatig mensen op me af die dan wat van je afpakken. Vraag je of je het terug wil geven.. Ze geven alleen deze reactie ''Je bent echt een mongol he, kom vechten dan''
Ik liet dat maar met rust. Puur omdat ik helemaal geen zin heb om te vechten op school. Bij de leraar heb ik dit soort dingen wel ns gemeld. Op school word daar natuurlijk geen fuck mee gedaan.

Na een jammer genoeg slecht 1ste jaar kwam ik in de 2de. Ik was naar een andere klas gegaan waar ik wel mensen had zitten die ik kende. Dit ging een tijdje goed. Totdat je weer van die etterbakken hebt die wat pakken en moet vechten om het terug te krijgen. Hier ben ik alleen achterna gelopen omdat ik mn spullen gewoon terug wil. Je wil toch niet hebben dat je om de week een nieuwe geo moet kopen?
Helaas gebeurde in dat jaar ook weer vervelende dingen.. Bij gym het onderdeel handstand mn pols gebroken toen ik achterover viel. Zacht gelach achteraf.
Ook een paar maanden later wanneer ik weer herstelt was kwamen er een aantal mensen op me af die chagrijnig waren en na een tijdje ''ruzie'' hebben ze me op mn oog geslagen. Klein litteken aan overgehouden. De jongens zelf kwamen er met 1 dag schorsing vanaf. Bedankt school.

Nu in de 3de kennen een hoop mensen me wel dat ik een makkelijke prooi ben en ''kneus'' zou zijn. De hele tijd uitgedaagt worden om te vechten ben ik echt zat geworden. 1x bij iemand uitgehaald zodat ie in een volle aula lekker werd uitgelachen. Een goeie week was dat, niet omdat het leuk is om mensen neer te leggen maar omdat ze toen mij opeens wel met respect kunnen behandelen.
Helaas zijn er nog verschillende mensen die mij nog wel uitdagen om te vechten. Ik wil niet de school rond gaan als de vechtersbaas. Maarja de school doet geen flikker hiertegen.. Je moet het zelf oplossen.
Laatst ook weer na een klein meningsverschil in de les '' ik sla je na de les jonge''' Je hoort er achteraf niks van. Soms wel maar dan weet ik ze tot nog toe te ontwijken.
Zo wil ik liever niet meer verder. Hoe zorg ik ervoor dat ze ophouden mij uit te dagen en me met respect behandelen?

Excuses voor het lange topic. Maar als je eenmaal bezig bent zette ik al het hele verhaal er neer.

EDIT: Mocht je hier ervaring mee hebben of zoiets kun je hem ook via de mail sturen. Daar let ik veel meer op dan FOK! :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Hetbanaantje op 06-02-2014 16:02:31 ]
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:08:40 #2
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_136372245
Kom vechten dan
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_136372387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef imikethat het volgende:
Kom vechten dan
Waarschijnlijk heb je de OP niet goed gelezen. Lees het eerst nog maar een keer goed voordat je een reactie plaatst. Dan zou ik je wat serieuzer nemen.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:10:51 #4
411401 imikethat
pi_136372399
Overigens is het niet hún schuld dat jíj geen vrienden kan maken :')
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_136372461
Er is maar een manier om in deze situatie respect te krijgen van de mensen die je uitdagen en je weet precies waar ik het over heb.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_136372480
Gewoon tikken uitdelen. Zolang je het niet opzoekt en 'zij' je uitdagen/pesten.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:12:51 #7
411401 imikethat
pi_136372518
Word een brede boii en geef ze pakkie
pi_136372520
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef zarGon het volgende:
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_136372558
quote:
quote:
Ja en als ik verlies sta ik pas echt goed voor lul.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:13:58 #10
66083 Platina
78th Element
pi_136372576
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

[..]

Je hebt al 2 jaar gehad om de sportschool te ontdekken.
pi_136372665
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Platina het volgende:

[..]

Ik ben niet iemand die interesse heeft om een sixpack te kweken. Is er ook online is over vechten te vinden?
pi_136372700
quote:

[..]

[..]

Vanuit een de-escalerende houding onverwacht gelijk voor een aantal knietjes/frontkicks in de ballen gaan. Flinke jongen die dat kan hebben.

Oefen ze.
pi_136372727
quote:
Idd en als je niet durft te tikken, een trap onder de zak geven.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:19:08 #14
66083 Platina
78th Element
pi_136372814
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:15 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Ik ben niet iemand die interesse heeft om een sixpack te kweken. Is er ook online is over vechten te vinden?
Nee, met Google vind ik ook al niks.

:')
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:22:42 #15
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_136372993
Misschien de FOK! knokploeg maar even opbellen?

Of anders schijnbeweging, in de buik, vervolgens op de kin :)

Succes :)

Mensen pesten / uitdagen om te vechten :')_
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:25:48 #16
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136373157
Hm, lastig dit.
Bij mij gebeurde vrijwel hetzelfde op het middelbaar (is alweer 5 jaar geleden). Ik was wel al heel snel groot en breed/stevig gebouwd (in de derde was ik al 1,83 en rond de 85 kilo) waardoor het kleinste verzet ze al snel liet realiseren dat ze maar beter konden ophouden. Toch was deze grens moeilijk voor mij toen.
  woensdag 5 februari 2014 @ 19:27:56 #17
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_136373286
Gewoon iemand, waarvan je denkt dat je hem aankan, uithalen.

Laten zien dat ze niet moeten kloten met je, dan stopt de rest ook wel. Anders toch maar wat dumbells aanschaffen..
pi_136373557
quote:

[..]

[..]

Dit is een beetje zoals een meisje laten merken dat je interesse in haar hebt en haar uitvragen. Als je iets onderneemt, bestaat de kans dat ze je afwijst. Echter, als je niets doet en nooit afgewezen wordt boek je ook nooit vooruitgang. Door al die afwijzingen leer je van je fouten en bouw je ervaring op, waardoor je kans op succes stijgt bij een volgend meisje.

Als je niets doet tegen de pestkoppen stoppen ze niet. Dat het jaren aan de gang is, is daar het bewijs van. Je school doet er niets tegen, dus komt het neer op je eigen boontjes doppen. Wanneer het komt tot een confrontatie en jij met ze vecht, boek je vooruitgang: 1) je verliest, maar bouwt ervaring op waardoor je de volgende keer beter kan vechten of 2) je wint en je wordt minder/niet meer lastiggevallen.

Het probleem lost zich niet vanzelf op en als je niets doet kom je er nooit vanaf. Schrijf je desnoods in op een vechtsport.
pi_136373758
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit is een beetje zoals een meisje laten merken dat je interesse in haar hebt en haar uitvragen. Als je iets onderneemt, bestaat de kans dat ze je afwijst. Echter, als je niets doet en nooit afgewezen wordt boek je ook nooit vooruitgang. Door al die afwijzingen leer je van je fouten en bouw je ervaring op, waardoor je kans op succes stijgt bij een volgend meisje.

Als je niets doet tegen de pestkoppen stoppen ze niet. Dat het jaren aan de gang is, is daar het bewijs van. Je school doet er niets tegen, dus komt het neer op je eigen boontjes doppen. Wanneer het komt tot een confrontatie en jij met ze vecht, boek je vooruitgang: 1) je verliest, maar bouwt ervaring op waardoor je de volgende keer beter kan vechten of 2) je wint en je wordt minder/niet meer lastiggevallen.

Het probleem lost zich niet vanzelf op en als je niets doet kom je er nooit vanaf. Schrijf je desnoods in op een vechtsport.
Tja, daar moet ik je gelijk in geven. Het probleem waarom ik eigenlijk liever niet vecht is omdat ik ben bang dat ik de ander serieuze schade aanricht.. Heb een keer goed uitgehaald op een voorwerp.. Nou er was niks meer van over... Houd echt altijd kracht in sindsdien.
Hoe zorg je ervoor dat je dan laat maar zeggen ''wint''
pi_136373869
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef imikethat het volgende:
Overigens is het niet hún schuld dat jíj geen vrienden kan maken :')
Wat een kut reactie.

Ik ging naar school om te leren niet om neppe vrienden te maken.

Altijd goed gegaan, ze wisten wel dat niet mij te spotten viel.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_136373974
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Platina het volgende:

[..]

Sportschool zegt geen reet gozer. Ik hoek een sportschool typetje zo neer.

Sportschool is alleen goed om vertrouwen te kweken. Verder niks op het visuele kant na.
- Wiet van Broeckhoven
pi_136374020
quote:
18s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Hetbanaantje het volgende:

[..]

Tja, daar moet ik je gelijk in geven. Het probleem waarom ik eigenlijk liever niet vecht is omdat ik ben bang dat ik de ander serieuze schade aanricht.. Heb een keer goed uitgehaald op een voorwerp.. Nou er was niks meer van over... Houd echt altijd kracht in sindsdien.
Je hoeft een ander niet te breken en te moorden, gewoon 'onschadelijk' maken is genoeg. Het gaat erom dat je ze laat merken dat ze van je af moeten blijven en niet moeten storen.
pi_136374123
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je hoeft een ander niet te breken en te moorden, gewoon 'onschadelijk' maken is genoeg. Het gaat erom dat je ze laat merken dat ze van je af moeten blijven en niet moeten storen.
D.m.v. kundige training. :)
- Wiet van Broeckhoven
pi_136374188
quote:

[..]

Sowieso niet gaan meppen met 'wapens' :') Dat is kansloos, laf en daar krijg je echt geen respect mee. Ga anders onder boksen ofzo.
pi_136378485
Ga op een vechtsport of doe een weerbaarheidstraining. Gewoon negeren op een nonchalante manier, dus niet de "oh jee ik hoop dat ik niet opval" manier. Je hele houding is waarschijnlijk onderdanig, waardoor je de shit over je af roept. Ze pikken er immers altijd de zwakkelingen uit.
Ga recht op lopen, lach naar mensen die dom doen en loop zelfverzekerd verder. Misschien is een beetje sportschool, om wat vertrouwen in jezelf op te doen, helemaal geen slecht idee! Het kan tegenwoordig voor een zacht prijsje met een personal trainer erbij ook nog.
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:11:02 #26
66083 Platina
78th Element
pi_136379030
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:40 schreef Greyson het volgende:

[..]

Sportschool zegt geen reet gozer. Ik hoek een sportschool typetje zo neer.

Sportschool is alleen goed om vertrouwen te kweken. Verder niks op het visuele kant na.
Sportschool is niet gelijk aan bodybuilding in mijn woordenboekje :P

en het is "de visuele kant".
pi_136381777
Gewoon proberen om niet over je heen te laten lopen. Als dit betekent dat je moet knokken, knok. Als ze je spullen afpakken, vraag je deze gewoon terug, of je pakt hun spullen af. Hebben ze een grote bek, heb een grote bek terug. Ga desnoods lekker sporten(vechtsport, weerbaarheidssport) of fitnessen ofzo als je je hierdoor misschien zekerder gaat voelen. Of misschien een heel andere sport waarbij je ook met andere teamleden omgaat/leert om te gaan ;)

Ik weet trouwens niet op wat voor school je zit? (VMBO/HAVO/VWO?) Maar ik stond wel eens aan de andere kant, in de beginjaren. Niet dat wij over gingen tot serieus vechten met zo'n 'makkelijke prooi', maar toch.
Als zo'n gozertje tegen ons in ging lachten we eerst eventjes, maar daarna was de lol er al snel weer af. Dat was een beetje mijn ervaring.. Maar wijsheid komt wel eens met de jaren.
Op VMBO geen idee trouwens, maar aangezien ze je daar rustig voor nop op je kanus slaan, zou ik toch maar iets met een weerbaarheidssport gaan doen. Daar word je vast zelfverzekerder van, en maak je zeker ook nog wel wat vrienden ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Mr.ACE op 05-02-2014 22:04:39 ]
pi_136384483
Ik las je OP en had precies hetzelfde mee gemaakt man op mijn VMBO tijden nu inmiddels 21 al, maar werd toen ook vaak in de 1e en 2e en soms in de 3e en 4e gepest, maar de jouwe klinken wel ietsjes heftiger.
Toch geef ik je wel respect dat je alsnog 1x had uitgehaald, want vergeleken met jou deed ik geen moer precies zelfde rede dat ik voor schut zal staan of niet zelfverzekerd of dat ik dan KO ligt.
Ik liet het gewoon bij me gaan en probeerde het te *negeren*
Ik weet wel dat ik 1 keertje bijna wou uithalen, maar deed het alsnog niet, want ik haat vechten gewoon... Altijd een persoon geweest om ze te ontwijken en nooit problemen lopen zoeken.

Inmiddels heb ik nog steeds de zelfde instelling nooit problemen zoeken en ze ontwijken, maar ik besloot toch om mijn zelfvertrouwen op te boosten en sinds kort doe ik nu kickboksen wat ik behoorlijk leuk vind! Met af en toe fitness erbij. Als ik terug denk wou dat ik veel eerder op vechtsport had gezeten en misschien wel zelfverzekerder genoeg was om uit te halen. Inmiddels probeer ik eraan te werken voor de toekomst mocht er conflicten zijn wie weet hopelijk niet, maar het zou toch moeten gebeuren dat je je vuisten moet laten tonen en aantonen dat niet met jou te spotten valt.
Ze zeggen vechten levert niks op? Bullshit vind ik dat! Soms moet jezelf letterlijk gewoon bewijzen door je vuisten te laten tonen zodat het bij die persoon doordringt dat met jou niet spotten valt that's life. Beter niet natuurlijk, maar niet bij iedereen kan dat doordringen wat doe je dan? Toch uithalen..

Om dit allemaal korter te maken ga op vechtsport geloof mij zou zo goed voor je zelfvertrouwen zijn en desnoods ook fitness om beetje massa te kweken. Sporten kan nooit kwaad en is altijd goed. Misschien leer je ook nog nieuwe mensen leren kennen bij vechtsport respecteren ze iedereen en gunnen ze je wel snel. Heb ik tenminste bij mij groep dan.
Ga ervoor gewoon man! ^O^
pi_136385833
Deze man is ook zo begonnen als jou TS, werd ook gepest. Kijk nu

pi_136386438
Dat de docenten niets doen is tegenwoordig normaal, maar dat maakt het niet minder achterlijk.
Eigenlijk zou de school moeten zorgen dat het stopt, maar scholen zijn daar vaak veel te links (lees: achterlijk/schijnheilig) voor.

Wat jij kan doen is misschien toch die vechtersbaas worden. Dan ontwikkel je status en dat pikken de meisjes ook op, waardoor je populair bij hun wordt en de leukste chickies aan de haak slaat.

Succes.
pi_136386624
quote:

[..]

Gooien werkt goed. Met gooien bedoel ik duwen. Maar ik zeg gooien, omdat duwen niet genoeg is. Ze moeten vliegen. Weinig schade, veel bravoure.

;)
pi_136388594
oh TS het is zo simpel
Pak de dingen die je nodig hebt uit je tas en verder niks.
Zo kan er ook niks gejat worden :')
  donderdag 6 februari 2014 @ 01:50:58 #33
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_136389743
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat deze zarGon zegt,
En daarbij is terugvechten en verliezen misschien wel pijnlijk en kut, maar je laat wel merken dat je in ieder geval geen makkelijk doelwit meer bent als je consequent terug gaat vechten. Je bent dan vast niet gelijk van al het gezeik af maar het is een begin.
pi_136390732
quote:

[..]

Jochie, je hoeft écht niet bang te zijn dat je iemand met één klap schade aanricht. Gebeurt dat wel, hebben ze er zelf om gevraagd. Gewoon rammen godverdomme! Als je echt zo krachtig ben als je zelf zegt dat je bent, denk de rest wel een tweede keer na voor ze je pesten.
pi_136392407
:{ bah

Kut middelbare school. Ik zou zeggen; probeer ze verrot te slaan. Ook al is het er maar 1, en zorg dat het openbaa gebeurt.

Op mijn school was er 1 jongen die altijd tot het uiterste gedreven werd, op een dag stond hij midden in de aula met een stoel te zwaaien richting iedereen. Iedereen was bang en het heeft hem wel geholpen.
Maarja durf dat maar eens.. ik weet niet of dat punt van totale onmacht al bereikt is bij je.
  donderdag 6 februari 2014 @ 09:49:23 #36
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136392684
Rots en Water cursus volgen. Je niet verlagen tot hun niveau door terug te vechten. Probeer juist 'cool' te blijven. Sta boven dat tokkiegedrag.

En zou het toch weer communiceren met je mentor, coordinator dan wel directeur. Het is een schande dat sommige scholen zo slecht hiermee omgaan :{
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 6 februari 2014 @ 09:53:22 #37
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_136392757
quote:
Heb een keer goed uitgehaald op een voorwerp
Daarom judo.

Ik heb nog nooit hoeven vechten in mijn middelbare schooltijd. Maar ze wisten donders goed dat ik niet bang was.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_136392888
Ook ik kan een vechtsport aanraden. Je leert daar heus niet alleen maar plankjes doormidden trappen, maar ook discipline, zelfvertrouwen en controle.

Ook ben ik het met sommigen hier eens dat je er gewoon een moet neerhoeken. De 'eer' aan jezelf houden is hier al lang niet meer van toepassing. Zo gaat dat nou eenmaal op de middelbare school, d'r wordt hier en daar wat geruzied. Er wordt namelijk ook gepest en dat is net zo onvolwassen.

Probeer alleen de kalmte te bewaren en flip 'm niet helemaal uit tijdens 'n gevecht. Gecontroleerd op z'n neus, borstkas (longen) en balzak mikken en niet vergeten eens een knie of schop uit te delen. Make sure he bleeds, daar heb je qua visuele aantrekkelijkheid meer aan dan dat je 'm koppijn mept.

Ik moet wel zeggen dat mijn reactie éígenlijk heel verkeerd is... *O*
  donderdag 6 februari 2014 @ 10:19:33 #39
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_136393426
struggles op het vmbo :').

Je begrijpt wel dat ze je pakken omdat je waarschijnlijk kwetsbaarheid uitstraalt? Je moet wat zelfverzekerder worden, door te gaan praten met een docent maak je het - naar mijn inziens - alleen maar erger. Als je ouder bent begrijp je dat dit hele haantjesgedrag van de pestkoppen echt triest is, maargoed, zij gaan nu eenmaal door een bepaalde puberfase waarin zij zich moeten bewijzen...

Je moet in ieder geval leren om van je af te bijten. Als jij je zo laat kleineren vreet dat elke keer een stukje van je zelfvertrouwen af. Dan kom je straks met een 'sociale achterstand' in het studentenleven terecht en zul je hier lang niet zoveel van kunnen genieten, omdat je veel te veel aan jezelf twijfelt.

Mijn advies: Gewoon die pestkop(pen) een keer heel erg snel hoeken, niet op ruzie aan laten komen maar een keer de eerste klap uitdelen zodra ze je irriteren. Als ze wat van je afpakken, niet er achteraan gaan maar zodra je hem weer eens ziet: BAM. Ook al pakken ze je eerst terug, zo lang jij van je af blijft bijten pakken ze uiteindelijk wel een makkelijker slachtoffer. Dus niet één keertje van je afmeppen, maar blijf dat doen bij hen.

En oja, probeer wat vrienden te maken. Die helpen je ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Trankilo op 06-02-2014 10:20:05 (smiley) ]
pi_136394332
Een jongen bij ons op school werd ook op zo'n manier getreiterd. Het hield op toen hij iemand neerstak met een pen. Niet dat ik jou adviseer om iemand neer te steken (heeft nogal wat juridische gevolgen) maar ik raad je aan op een vechtsport te gaan, trainen en vervolgens zo'n jongen een stoot op z'n bek te geven.

Naar een leraar stappen is iets wat je nooit doet, die mensen zitten er ook alleen maar voor hun maandloon. Ze geven echt helemaal niets om je.
  donderdag 6 februari 2014 @ 11:06:00 #41
421214 steelpan90
onderduiker 2.0
pi_136394687
ik werdt vroeger ook veel gepest door kampertjes toen we in "hun" dorp gingen wonen. ik zou die pestkoppen flink hard neermaaien, al raad ik het wel af om bij kampers te doen.. bij mij kwamen ze met 5 man terug die 2 jaar ouder waren, maar daarna met pappielief 1 voor 1 langs de plastice deur geweest en nooit meer iets van gehoord.

ik raad je aan om veel naar krav maga te kijken op youtube, en verder knieën trappen werkt heel erg goed. je moet vooral even tijd insteken over hoe het lichaam draait (en hoe juist niet) hiermee kun je makkelijk iemand zijn arm breken en/of snel in een soort houdgreep krijgen die hun laat schreeuwen als een klein meisje. verder het hoofd van de pestkop naar beneden trekken zodat hij gedesoriënteerd is en daarna kun je hem makkelijk de baas zijn. vingertjes breken, een slag tegen zijn luchtpijp en ribben vastpakken wilt altijd wel voor de noodzakelijke pijn zorgen.

kijk hier wel mee uit want je kan al snel heel veel schade toebrengen..
pi_136396953
quote:
18s.gif Op woensdag 5 februari 2014 19:06 schreef Hetbanaantje het volgende:
Helaas zijn er nog verschillende mensen die mij nog wel uitdagen om te vechten. Ik wil niet de school rond gaan als de vechtersbaas.
Ik krijg niet de indruk dat dat over je gedacht wordt.

Verder heeft dit denk ik weinig met vechten te maken maar meer met pesten.

Maargoed, als je jezelf enige kans toedicht is het geen slecht idee om letterlijk van je af te slaan.
  donderdag 6 februari 2014 @ 12:34:07 #43
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136397539
quote:

[..]

Wat een gelul
we dan
pi_136398374
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 10:54 schreef Banaan_ het volgende:
Een jongen bij ons op school werd ook op zo'n manier getreiterd. Het hield op toen hij iemand neerstak met een pen. Niet dat ik jou adviseer om iemand neer te steken (heeft nogal wat juridische gevolgen) maar ik raad je aan op een vechtsport te gaan, trainen en vervolgens zo'n jongen een stoot op z'n bek te geven.

Naar een leraar stappen is iets wat je nooit doet, die mensen zitten er ook alleen maar voor hun maandloon. Ze geven echt helemaal niets om je.
Belachelijk, maar waar.
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 10:19 schreef Trankilo het volgende:
struggles op het vmbo :').

Je begrijpt wel dat ze je pakken omdat je waarschijnlijk kwetsbaarheid uitstraalt? Je moet wat zelfverzekerder worden, door te gaan praten met een docent maak je het - naar mijn inziens - alleen maar erger. Als je ouder bent begrijp je dat dit hele haantjesgedrag van de pestkoppen echt triest is, maargoed, zij gaan nu eenmaal door een bepaalde puberfase waarin zij zich moeten bewijzen...

Je moet in ieder geval leren om van je af te bijten. Als jij je zo laat kleineren vreet dat elke keer een stukje van je zelfvertrouwen af. Dan kom je straks met een 'sociale achterstand' in het studentenleven terecht en zul je hier lang niet zoveel van kunnen genieten, omdat je veel te veel aan jezelf twijfelt.

Mijn advies: Gewoon die pestkop(pen) een keer heel erg snel hoeken, niet op ruzie aan laten komen maar een keer de eerste klap uitdelen zodra ze je irriteren. Als ze wat van je afpakken, niet er achteraan gaan maar zodra je hem weer eens ziet: BAM. Ook al pakken ze je eerst terug, zo lang jij van je af blijft bijten pakken ze uiteindelijk wel een makkelijker slachtoffer. Dus niet één keertje van je afmeppen, maar blijf dat doen bij hen.

En oja, probeer wat vrienden te maken. Die helpen je ook.
Dit.

Wees een baas. Bitchslap in the rondte mi mattie.
pi_136398635
quote:
Dit. Schoolpleinterrorist dacht vroeger dat ik ook een makkelijk slachtoffer was, dag later werd ie zelf uitgelachen met zijn blauwe oog.
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:31:17 #46
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_136399394
Gewoon er op los meppen.

Ik was vroeger ook een mager scharminkel en op het eerste gezicht dus een makkelijke prooi.
Alleen wist iedereen al heel snel dat ik er meteen op los sloeg, en daar ook aardig behendig in was.
Had ik dit niet gedaan dan weet ik vrij zeker dat ik ook vaak het middelpunt van pesterijen was geweest.
Ze gaan voor de zwakste he.
pi_136400796
De volgende keer bij de eerste de beste kutopmerking half de pols breken van diegene. Het gaat er niet om dat je moet vechten, het gaat erom dat ze moeten zien dat jij niet "de zwakke" van de groep bent.
Puur natuur. Je laat nu met je sollen en dus ben je de lul.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:12:30 #48
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_136404723
Met vechten bereik je niets op de lange termijn, probeer meer te gaan leren je niveau te verhogen.
Als het je lukt om van basis/kader/gemengd naar tl gaan (ik neem aan dat je VMBO doet), heb je waarschijnlijk in het algemeen (in je eigen klas dan) al een stuk minder last van toekomstloze hangjongeren. Als je naar de HAVO gaat is dit verschil nog veel groter, maarja daar moet je wel weer geschikt voor zijn.

Mocht je een hekel hebben aan leren en alles dat met school te maken heeft, probeer er dan in ieder geval voor te zorgen dat die klootzakken je niet belemmeren in je opleiding, dan hoef je in ieder geval niet een extra jaar met ze opgescheept te zitten. Je wilt absoluut niet blijven zitten lijkt me.

En praat erover met je ouders, andere famlie misschien en als je denkt dat het helpt met de mentor of docenten. Soms maakt dat laatste het wel juist erger. Dat je ouders weten dat je getreiterd wordt is heel erg belangrijk, en praten verlicht daarnaast je problemen een beetje.

Ik raad je aan om niet te gaan vechten, je zult altijd blijven verliezen tegen meerdere gemene mensen. Ook al word je individueel veel sterker dan zullen zij alsnog oneerlijk gaan doen en je bijvoorbeeld in je rug aanvallen of met z'n allen omsingelen, of ze gebruiken gewoon metalen voorwerpen of honkbalknuppels.

Daarnaast zorgt vechten er ook voor dat ze extra boos worden omdat pestkoppen het niet kunnen hebben dat ze in een gevecht verloren hebben, je wint misschien een keer maar de volgende keer geven ze je gewoon nekslag als je aan tafel zit en niet achter je kijkt.

Als het heel erg wordt, niet ophoudt en je regelmatig echt in elkaar geslagen wordt dan is het absoluut noodzakelijk dat je aangifte doet bij de politie en mogelijk van school verandert.
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:13:08 #49
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_136404737
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:11 schreef Mr_Belvedere het volgende:
De volgende keer bij de eerste de beste kutopmerking half de pols breken van diegene. Het gaat er niet om dat je moet vechten, het gaat erom dat ze moeten zien dat jij niet "de zwakke" van de groep bent.
Puur natuur. Je laat nu met je sollen en dus ben je de lul.
Waardeloos en belachelijk advies, denk na voordat je iets schrijft.
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:19:53 #50
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_136404936
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:13 schreef Fanest het volgende:

[..]

Waardeloos en belachelijk advies, denk na voordat je iets schrijft.
Het is misschien wat drastisch, maar de strekking van het verhaal blijft hetzelfde.
TS moet eens flink van zich afbijten, dan houdt het vanzelf op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')