SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Hetbanaantje op 06-02-2014 16:02:31 ]
Waarschijnlijk heb je de OP niet goed gelezen. Lees het eerst nog maar een keer goed voordat je een reactie plaatst. Dan zou ik je wat serieuzer nemen.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef zarGon het volgende:
Gewoon tikken uitdelen. Zolang je het niet opzoekt en 'zij' je uitdagen/pesten.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef zarGon het volgende:
Ja en als ik verlies sta ik pas echt goed voor lul.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef zarGon het volgende:
Je hebt al 2 jaar gehad om de sportschool te ontdekken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
[..]
Ja en als ik verlies sta ik pas echt goed voor lul.
Ik ben niet iemand die interesse heeft om een sixpack te kweken. Is er ook online is over vechten te vinden?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Platina het volgende:
[..]
Je hebt al 2 jaar gehad om de sportschool te ontdekken.
Vanuit een de-escalerende houding onverwacht gelijk voor een aantal knietjes/frontkicks in de ballen gaan. Flinke jongen die dat kan hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
[..]
Idd en als je niet durft te tikken, een trap onder de zak geven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef zarGon het volgende:
Nee, met Google vind ik ook al niks.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:15 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand die interesse heeft om een sixpack te kweken. Is er ook online is over vechten te vinden?
Dit is een beetje zoals een meisje laten merken dat je interesse in haar hebt en haar uitvragen. Als je iets onderneemt, bestaat de kans dat ze je afwijst. Echter, als je niets doet en nooit afgewezen wordt boek je ook nooit vooruitgang. Door al die afwijzingen leer je van je fouten en bouw je ervaring op, waardoor je kans op succes stijgt bij een volgend meisje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
[..]
Tja, daar moet ik je gelijk in geven. Het probleem waarom ik eigenlijk liever niet vecht is omdat ik ben bang dat ik de ander serieuze schade aanricht.. Heb een keer goed uitgehaald op een voorwerp.. Nou er was niks meer van over... Houd echt altijd kracht in sindsdien.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is een beetje zoals een meisje laten merken dat je interesse in haar hebt en haar uitvragen. Als je iets onderneemt, bestaat de kans dat ze je afwijst. Echter, als je niets doet en nooit afgewezen wordt boek je ook nooit vooruitgang. Door al die afwijzingen leer je van je fouten en bouw je ervaring op, waardoor je kans op succes stijgt bij een volgend meisje.
Als je niets doet tegen de pestkoppen stoppen ze niet. Dat het jaren aan de gang is, is daar het bewijs van. Je school doet er niets tegen, dus komt het neer op je eigen boontjes doppen. Wanneer het komt tot een confrontatie en jij met ze vecht, boek je vooruitgang: 1) je verliest, maar bouwt ervaring op waardoor je de volgende keer beter kan vechten of 2) je wint en je wordt minder/niet meer lastiggevallen.
Het probleem lost zich niet vanzelf op en als je niets doet kom je er nooit vanaf. Schrijf je desnoods in op een vechtsport.
Wat een kut reactie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef imikethat het volgende:
Overigens is het niet hún schuld dat jíj geen vrienden kan maken
Sportschool zegt geen reet gozer. Ik hoek een sportschool typetje zo neer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Platina het volgende:
[..]
Je hebt al 2 jaar gehad om de sportschool te ontdekken.
Je hoeft een ander niet te breken en te moorden, gewoon 'onschadelijk' maken is genoeg. Het gaat erom dat je ze laat merken dat ze van je af moeten blijven en niet moeten storen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Tja, daar moet ik je gelijk in geven. Het probleem waarom ik eigenlijk liever niet vecht is omdat ik ben bang dat ik de ander serieuze schade aanricht.. Heb een keer goed uitgehaald op een voorwerp.. Nou er was niks meer van over... Houd echt altijd kracht in sindsdien.
Hoe zorg je ervoor dat je dan laat maar zeggen ''wint''
D.m.v. kundige training.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hoeft een ander niet te breken en te moorden, gewoon 'onschadelijk' maken is genoeg. Het gaat erom dat je ze laat merken dat ze van je af moeten blijven en niet moeten storen.
Sowieso niet gaan meppen met 'wapens'quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Tja, daar moet ik je gelijk in geven. Het probleem waarom ik eigenlijk liever niet vecht is omdat ik ben bang dat ik de ander serieuze schade aanricht.. Heb een keer goed uitgehaald op een voorwerp.. Nou er was niks meer van over... Houd echt altijd kracht in sindsdien.
Sportschool is niet gelijk aan bodybuilding in mijn woordenboekjequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:40 schreef Greyson het volgende:
[..]
Sportschool zegt geen reet gozer. Ik hoek een sportschool typetje zo neer.
Sportschool is alleen goed om vertrouwen te kweken. Verder niks op het visuele kant na.
Gooien werkt goed. Met gooien bedoel ik duwen. Maar ik zeg gooien, omdat duwen niet genoeg is. Ze moeten vliegen. Weinig schade, veel bravoure.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Wat deze zarGon zegt,quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is een beetje zoals een meisje laten merken dat je interesse in haar hebt en haar uitvragen. Als je iets onderneemt, bestaat de kans dat ze je afwijst. Echter, als je niets doet en nooit afgewezen wordt boek je ook nooit vooruitgang. Door al die afwijzingen leer je van je fouten en bouw je ervaring op, waardoor je kans op succes stijgt bij een volgend meisje.
Als je niets doet tegen de pestkoppen stoppen ze niet. Dat het jaren aan de gang is, is daar het bewijs van. Je school doet er niets tegen, dus komt het neer op je eigen boontjes doppen. Wanneer het komt tot een confrontatie en jij met ze vecht, boek je vooruitgang: 1) je verliest, maar bouwt ervaring op waardoor je de volgende keer beter kan vechten of 2) je wint en je wordt minder/niet meer lastiggevallen.
Het probleem lost zich niet vanzelf op en als je niets doet kom je er nooit vanaf. Schrijf je desnoods in op een vechtsport.
Jochie, je hoeft écht niet bang te zijn dat je iemand met één klap schade aanricht. Gebeurt dat wel, hebben ze er zelf om gevraagd. Gewoon rammen godverdomme! Als je echt zo krachtig ben als je zelf zegt dat je bent, denk de rest wel een tweede keer na voor ze je pesten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Daarom judo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Hetbanaantje het volgende:
Heb een keer goed uitgehaald op een voorwerp
Ik krijg niet de indruk dat dat over je gedacht wordt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:06 schreef Hetbanaantje het volgende:
Helaas zijn er nog verschillende mensen die mij nog wel uitdagen om te vechten. Ik wil niet de school rond gaan als de vechtersbaas.
Wat een gelulquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:36 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Belachelijk, maar waar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:54 schreef Banaan_ het volgende:
Een jongen bij ons op school werd ook op zo'n manier getreiterd. Het hield op toen hij iemand neerstak met een pen. Niet dat ik jou adviseer om iemand neer te steken (heeft nogal wat juridische gevolgen) maar ik raad je aan op een vechtsport te gaan, trainen en vervolgens zo'n jongen een stoot op z'n bek te geven.
Naar een leraar stappen is iets wat je nooit doet, die mensen zitten er ook alleen maar voor hun maandloon. Ze geven echt helemaal niets om je.
Dit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:19 schreef Trankilo het volgende:
struggles op het vmbo.
Je begrijpt wel dat ze je pakken omdat je waarschijnlijk kwetsbaarheid uitstraalt? Je moet wat zelfverzekerder worden, door te gaan praten met een docent maak je het - naar mijn inziens - alleen maar erger. Als je ouder bent begrijp je dat dit hele haantjesgedrag van de pestkoppen echt triest is, maargoed, zij gaan nu eenmaal door een bepaalde puberfase waarin zij zich moeten bewijzen...
Je moet in ieder geval leren om van je af te bijten. Als jij je zo laat kleineren vreet dat elke keer een stukje van je zelfvertrouwen af. Dan kom je straks met een 'sociale achterstand' in het studentenleven terecht en zul je hier lang niet zoveel van kunnen genieten, omdat je veel te veel aan jezelf twijfelt.
Mijn advies: Gewoon die pestkop(pen) een keer heel erg snel hoeken, niet op ruzie aan laten komen maar een keer de eerste klap uitdelen zodra ze je irriteren. Als ze wat van je afpakken, niet er achteraan gaan maar zodra je hem weer eens ziet: BAM. Ook al pakken ze je eerst terug, zo lang jij van je af blijft bijten pakken ze uiteindelijk wel een makkelijker slachtoffer. Dus niet één keertje van je afmeppen, maar blijf dat doen bij hen.
En oja, probeer wat vrienden te maken. Die helpen je ook.
Dit. Schoolpleinterrorist dacht vroeger dat ik ook een makkelijk slachtoffer was, dag later werd ie zelf uitgelachen met zijn blauwe oog.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef zarGon het volgende:
Waardeloos en belachelijk advies, denk na voordat je iets schrijft.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:11 schreef Mr_Belvedere het volgende:
De volgende keer bij de eerste de beste kutopmerking half de pols breken van diegene. Het gaat er niet om dat je moet vechten, het gaat erom dat ze moeten zien dat jij niet "de zwakke" van de groep bent.
Puur natuur. Je laat nu met je sollen en dus ben je de lul.
Het is misschien wat drastisch, maar de strekking van het verhaal blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:13 schreef Fanest het volgende:
[..]
Waardeloos en belachelijk advies, denk na voordat je iets schrijft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |