quote:
Hoi JanCeesquote:
Ik ook niet.quote:
Eetse en sportsequote:
Het is een accessoirequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je een das omdoen als je verder geen kleren aan hebt? Nog lelijk geknoopt ook.
Ik denk dat ik dit niet kan uitleggen aan een hetero.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je een das omdoen als je verder geen kleren aan hebt? Nog lelijk geknoopt ook.
Probeer het.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit niet kan uitleggen aan een hetero.
Nou. Een halfnaakte man zonder stropdas is niet zo heel boeiend, want dat zie je overal ook op de televisie of op het strand. Maar als je een man met een stropdas ziet, dan trekt dan op een of andere manier toch je (althans: mijne dan) aandacht en dan wil je liefst diegene aan zn stropdas trekken en zo naar je slaapkamer sleuren.quote:
Dat is wel altijd een groot voordeel van stropdassen iddquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou. Een halfnaakte man zonder stropdas is niet zo heel boeiend, want dat zie je overal ook op de televisie of op het strand. Maar als je een man met een stropdas ziet, dan trekt dan op een of andere manier toch je (althans: mijne dan) aandacht en dan wil je liefst diegene aan zn stropdas trekken en zo naar je slaapkamer sleuren.
Een keer was ik in Amsterdam in zo'n gaybar en die barmannen waren halfnaakt en hadden een stropdas om. Omgquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel altijd een groot voordeel van stropdassen idd:0
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een keer was ik in Amsterdam in zo'n gaybar en die barmannen waren halfnaakt en hadden een stropdas om. Omg
Ik begrijp dit totaal niet. En niet omdat ik hetero ben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou. Een halfnaakte man zonder stropdas is niet zo heel boeiend, want dat zie je overal ook op de televisie of op het strand. Maar als je een man met een stropdas ziet, dan trekt dan op een of andere manier toch je (althans: mijne dan) aandacht en dan wil je liefst diegene aan zn stropdas trekken en zo naar je slaapkamer sleuren.
Blijkbaar wel. Ess snapt me wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begrijp dit totaal niet. En niet omdat ik hetero ben.
Is dit echt zo?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Volgens die logica zou ik een vrouw met een stropdas ook aantrekkelijker moeten vinden dan eentje zonder. En dat is niet zo.quote:
Het is gewoon een accessoire.. En een goede accessoire trekt de aandacht. Dus hij valt op tussen alle mannen zonder die accessoire.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begrijp dit totaal niet. En niet omdat ik hetero ben.
Zo zie ik het wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit echt zo?
Ik vermijd stropdassen altijd omdat ik ze enorm hinderlijk vind zitten.
Mannen kijken?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zullen we een keertje daarheen gaan?
Een man met alleen een horloge aan of een riem om vind je ook geil?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is gewoon een accessoire.. En een goede accessoire trekt de aandacht. Dus hij valt op tussen alle mannen zonder die accessoire.
En stropdassen zijn
Nouja, vrouwen hebben twee watermeloenen, sowieso dat jullie als hetero's niet naar stropdassen gaan kijken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Volgens die logica zou ik een vrouw met een stropdas ook aantrekkelijker moeten vinden dan eentje zonder. En dat is niet zo.
Dit is dan weer een totale misserquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, vrouwen hebben twee watermeloenen, sowieso dat jullie als hetero's niet naar stropdassen gaan kijken.
Jaa lekker je vent als hij eigenlijk zich net omdraait beetpakken aan zijn stropdas en zo een flinke ruk eraan geven, maar niet te hard, zodat hij weer terugbounced en hem dan zo aan zijn stropdas naar je toe trekkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit echt zo?
Ik vermijd stropdassen altijd omdat ik ze enorm hinderlijk vind zitten.
Nouja, ik weet niet hoe dat allemaal gaat, maar als ik een naakte man zie, dan kijk ik naar het klokkenspel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is dan weer een totale misserMannen letten echt niet alleen op tieten of zo.
Ik zal er aan denken de volgende keer dat ik er goed uit wil zien.quote:
Een stropdas is een mannenaccessoirequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Volgens die logica zou ik een vrouw met een stropdas ook aantrekkelijker moeten vinden dan eentje zonder. En dat is niet zo.
waar kijk jij dan als eerste naar als er een vrouw met ontbloot bovenlichaam langs komt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is dan weer een totale misserMannen letten echt niet alleen op tieten of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |