Dit. Ik zou gek van jou worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:35 schreef anoniem-18 het volgende:
het kan ook best zijn dat hij gek van me word omdat ik hem vaak app
Wel als je 15 bent.quote:
Dan is hij je niet waard, dumpen..quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:35 schreef anoniem-18 het volgende:
egt liefe teksten stuurd hij nooit
Betere grammatica zou ook niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:00 schreef imikethat het volgende:
Doe eerst ff wat aan je post, niet te lezen dit. Beetje hoofdletters, beetje alinea's, beetje leestekens zou wel makkelijk wezen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:00 schreef anoniem-18 het volgende:
oke mooi dan weet ik dat.
gelukkig licht het dan aan mij
dan moet ik hem gewoon ff wat minder lastig vallen. valt ook wel mee hoor denk ik sochtends 1 en smiddags 3 ofzo. maar hebben jullie nog tips voor mij om hem gekker op mij te laten maken en ook donts voor mij. want wil hem niet kwijt.!
Dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:00 schreef imikethat het volgende:
Doe eerst ff wat aan je post, niet te lezen dit. Beetje hoofdletters, beetje alinea's, beetje leestekens zou wel makkelijk wezen.
Nou ja, in elk geval goed nadenken over de berichtjes die je aan hem stuurt... want als je echt van plan bent minder berichten te gaan sturen, dan kan je maar beter zorgen dat het berichten zijn die de liefde versterken tussen jullie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:00 schreef anoniem-18 het volgende:
oke mooi dan weet ik dat.
gelukkig licht het dan aan mij
dan moet ik hem gewoon ff wat minder lastig vallen. valt ook wel mee hoor denk ik sochtends 1 en smiddags 3 ofzo. maar hebben jullie nog tips voor mij om hem gekker op mij te laten maken en ook donts voor mij. want wil hem niet kwijt.!
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef Jaeger85 het volgende:
Op iemand die mij berichten stuurt met zulke brakke spelling zou ik ook niet reageren.
Dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef Jaeger85 het volgende:
Op iemand die mij berichten stuurt met zulke brakke spelling zou ik ook niet reageren.
Geen probleem hoor, overigens ben ik zelf 1 keer in groep 4 blijven zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:52 schreef anoniem-18 het volgende:
nogmaals bedankt voor de hulp!de mensen die normaal hebben gereageerd heb ik egt wat aan! thankyou
ondanks je dyslexie kun jij best leren dat je 'tog' schrijft als 'toch'. En dat je een uitroepteken en een punt gewoon achter de zin zet zonder spaties ertussen. Dat soort dingen is gewoon slordigheid.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef anoniem-18 het volgende:
dankje voor de reacties ! ik zal wat duidelijker vragen stellen. en voortaan gewoon bellen of skypen.
sorry hoor mensen die dit niet goed kunnen lezen. maar ik heb zware dislexie ben blijven zitten in groep 3 heb er al alles aan gedaan om mijn spelling en alles omhoog te halen anders moest ik naar een andere school. maar mensen die zelf geen dislexie hebben begrijpen dit niet ! heb al vaak genoeg gehoord dat het nietzo veel voor steld en van ja je leert dan tog gewoon! maar met dislexie gaat het anders! so what wil je bereiken met dat berichtje . i m who i m! niet mee eens lees het dan gewoon lekker niet joh! ik vraag alleen maar om hulp!
Ja, dus ook op Whatsapp dat doen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:00 schreef imikethat het volgende:
Je kan dat laatst online gewoon uit zetten. Wel hoor ik van mensen dat ze dat dan weer niet willen omdat ze dan zelf ook niet in de gaten kunnen houden wanneer iemand online was.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:58 schreef tipiewan het volgende:
Dit is een van de redenen dat ik geen whatsapp heb en dat soort dingen. Hoor zoveel mensen met dit gezeur ' je was online' waarom antwoord je niet.
ditquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:40 schreef Cockwhale het volgende:
Tegenwoordig heeft elk kind dat geen fatsoenlijk Nederlands kan schrijven dyslexie. Bullshit. Schrijven moet je leren, so get off your lazy ass and start learning!
Je hebt wel meer dan dyslexsie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:02 schreef anoniem-18 het volgende:
hihi ja sorry voor die grote tekst! ben niet egt handig in dit soort dingen (dislexie). vast al gemerkt.
Ik denk persoonlijk niet dat het daar aan ligt...quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:02 schreef anoniem-18 het volgende:
hihi ja sorry voor die grote tekst! ben niet egt handig in dit soort dingen (dislexie). vast al gemerkt.
En interpunctie is ook zeer moeilijk...quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef anoniem-18 het volgende:
n spelling en alles omhoog te halen anders moes
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:48 schreef anoniem-18 het volgende:
dankje voor de reacties ! ik zal wat duidelijker vragen stellen. en voortaan gewoon bellen of skypen.
sorry hoor mensen die dit niet goed kunnen lezen. maar ik heb zware dislexie ben blijven zitten in groep 3 heb er al alles aan gedaan om mijn spelling en alles omhoog te halen anders moest ik naar een andere school. maar mensen die zelf geen dislexie hebben begrijpen dit niet ! heb al vaak genoeg gehoord dat het nietzo veel voor steld en van ja je leert dan tog gewoon! maar met dislexie gaat het anders! so what wil je bereiken met dat berichtje . i m who i m! niet mee eens lees het dan gewoon lekker niet joh! ik vraag alleen maar om hulp!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |