Dat roepen ze ook over fracken maar ondertussen....quote:
Er zijn een heleboel wetenschappers die zich absoluut tegen de GMO uitspreken.quote:Op maandag 4 april 2016 16:12 schreef SingleCoil het volgende:
Dat lijkt me geen betrouwbare bron (ze hebben het ook over aliens en 9/11 conspiracy) , en [12] en[13] lijken me totale onzin. Vrijwel alle kippen en runderen in de VS worden met GMO corn gevoerd, denk je dat de helft ervan op mysterieuze wijze dood gaat?
As of September 2014, 49 GMO crops, consisting of eight GM cottons, 28 GM maizes, three GM oilseed rapes, seven GM soybeans, one GM sugar beet, one GM bacterial biomass, and one GM yeast biomass have been authorised.[3] In Europe...quote:Op maandag 4 april 2016 17:45 schreef rogier21 het volgende:
Niet helemaal, in Europe worden er bv geen GMO crops geplant/verkocht, mag niet, in Canada juist wel weer heel veel.
Maar dat zijn allemaal andere dingen, GMO is natuurlijk niet anders dan een verzamelnaam. Is stekken GM? Ja. Is crossbreeden van runderen GM? Ja.
Wil je dat echt weten? OK.quote:
Ok dus jij geeft hoaxwiki als bron en dat moet ik zomaar geloven terwijl ik je linkjes geef van een aantal wetenschappers die BEWEZEN hebben dat deze zaken schadelijk zijn?quote:Op maandag 4 april 2016 17:55 schreef SingleCoil het volgende:
Misschien moet je dit even lezen: http://nl.hoax.wikia.com/wiki/GMO
http://www.momsacrossamer(...)n_gmo_versus_non_gmoquote:Op maandag 4 april 2016 17:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wil je dat echt weten? OK.
Heb je een bron voor "De voedingswaarde is heel slecht en is met opzet zo gedaan zodat mensen eerder weer honger krijgen en dus meer gaan kopen/eten." ? (Wel een andere bron dan die van mensen die ook in aliens geloven, bijv. een gevalideert wetenschappelijk onderzoek)
Als je daadwerkelijk denkt dat je nu een wetenschappelijk argument aangevoerd hebt dat onderbouwt dat GMO minder voedingsstoffen bevat dan zijn we denk ik wel uitgepraat.quote:Op maandag 4 april 2016 18:05 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
http://www.momsacrossamer(...)n_gmo_versus_non_gmo
http://www.prevention.com(...)s-linked-weight-gain
As part of a long-term project studying the health effects of GM foods—crops that have had their DNA modified to resist pesticides and drought—researchers from Norway fed food containing GM corn to one group of rats and food containing non-GM corn to another group. Over the course of 90 days, the rats on the GM-corn diet grew fatter and ate more food than the rats on the non-GM diet. The researchers also noticed that rats got fatter when they ate fish that had been raised on GM corn.
Oh ohja, waar ik keek had nog quotes uit 2005, ruim 10 jaar geledenquote:Op maandag 4 april 2016 17:49 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
As of September 2014, 49 GMO crops, consisting of eight GM cottons, 28 GM maizes, three GM oilseed rapes, seven GM soybeans, one GM sugar beet, one GM bacterial biomass, and one GM yeast biomass have been authorised.[3] In Europe...
Misschien ook interessant om stil te staan bij het feit dat de non-GMO eco business tientallen malen groter is dan de GMO industrie. Wie zou er een groter marketing budget voor misinformatie hebben?quote:Op maandag 4 april 2016 18:17 schreef rogier21 het volgende:
[..]
Oh ohja, waar ik keek had nog quotes uit 2005, ruim 10 jaar geleden
Wacht even dus jij geeft mij "wetenschappelijke" onderbouwing genaamd wiki hoax en wuift mijn onderbouwing weg?quote:Op maandag 4 april 2016 18:13 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk denkt dat je nu een wetenschappelijk argument aangevoerd hebt dat onderbouwt dat GMO minder voedingsstoffen bevat dan zijn we denk ik wel uitgepraat.
Hier wil het nog niet zo hard los komen, maar donderdag wordt tegen de 20 verwacht. Waar zit jij ergens? Kennelijk niet in Toronto.quote:Op woensdag 6 april 2016 01:59 schreef rogier21 het volgende:
Wat een weertje, is het bij jullie ook zo lekker? We hadden 23 graden van het weekend, ze geven 28 op donderdag.
Nee niet in Toronto, zit vlakbij Calgary. Het stormt nu wel weer behoorlijk, warme lucht uit de bergen.quote:Op woensdag 6 april 2016 03:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier wil het nog niet zo hard los komen, maar donderdag wordt tegen de 20 verwacht. Waar zit jij ergens? Kennelijk niet in Toronto.
Bij jullie 20? Hier word er Donderdag 26 verwacht.quote:Op woensdag 6 april 2016 03:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier wil het nog niet zo hard los komen, maar donderdag wordt tegen de 20 verwacht. Waar zit jij ergens? Kennelijk niet in Toronto.
Het eiland heeft een wat gematigder klimaat dan het mainland.quote:Op woensdag 6 april 2016 16:13 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Bij jullie 20? Hier word er Donderdag 26 verwacht.
Ik kijk uit naar een wat gematigder klimaat!quote:Op woensdag 6 april 2016 16:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het eiland heeft een wat gematigder klimaat dan het mainland.
De precieze plek waar ik woon zou wat warmer kunnen worden - We zitten wat hoger dan Victoria en wat verder van zee dan Sooke, maar er zijn nooit weerberichten voor dit gebied.
Bah nou dan ga ik iig niet de bouwwereld in! (Heb wel mn diploma bouwkundig tekenaar van uit Nederland, maar daar heb ik nooit wat mee gedaan).quote:Op vrijdag 1 april 2016 01:09 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
30 per uur kun je vragen als contractor maar vaak is dat ook afzien want je moet wel al je belastingen betalen dus.
BC = Bring Cash, en dat klopt helaas wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |