https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Dan is het goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:08 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik was niet bezopen hoor. Was gewoon fanta die niet goed viel, en toen kwam alles eruit
Te veel cola?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog herinneren dat ik daar een keer alles heb ondergekotst.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Goed voor het milieu ook[ afbeelding ]
Fantaquote:
Nee kom jij aan met je Prius toch.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Goed voor het milieu ook[ afbeelding ]
Preciesquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nee kom jij aan met je Prius toch.
LTC hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:16 schreef ulq het volgende:
[..]
LTC hebbenDit inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:16 schreef ulq het volgende:
[..]
LTC hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker vegaburgertjequote:Op woensdag 5 februari 2014 17:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat zal ik koken. Zal ik een biefstukje bakken of gehaktballen draaien?
Wel jammer dat er geen grote btc crash kwam. Ik had serieus 1 bitcoin gekocht als de koers naar 500 was gecrashed, om daarna gewoon te holden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:14 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik had dus echt verwacht dat er een crash zou zijn geweest en dat mijn inzet nu verdubbeld zou zijn.
Nee daar zit geen bloed inquote:
Als ik zoveel ltc had zou ik lekker holdenquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:30 schreef SosuaCafe het volgende:
Snackbar
Heb nog 50 ltc, gvd. Kijk over een weekje wel weer. Btc zuigt ook zo te zien.
Dan bijt je tijdens het eten maar in je vingers.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee daar zit geen bloed in
Doe maar gehaktballen danquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee daar zit geen bloed in
wachten tot mn 1500wdc op 0.5ltc staan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Als ik zoveel ltc had zou ik lekker holden
Zoveeeel. Ik heb er maar 129quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:32 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wachten tot mn 1500wdc op 0.5ltc staan.
Zoiets had ik net ookquote:
Dat hij elke nacht over jou droomtquote:
Iehlquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat hij elke nacht over jou droomt
En ditquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat hij elke nacht over jou droomt
En heel lelijkquote:
Als je niet kunt kiezen: Een biefstuk halen en dan door de gehaktmolen draaienquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat zal ik koken. Zal ik een biefstukje bakken of gehaktballen draaien?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als je niet kunt kiezen: Een biefstik halen en dan door de gehaktmolen draaien
Tot morgenquote:
quote:
Ik zag datquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ja genoeg nu of ik ga notes uitdelen
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ja genoeg nu of ik ga notes uitdelen
Dat neem ik mee naar achterquote:
Alsof vrouwen mod kunnen worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat neem ik mee naar achter
quote:
quote:
quote:
Lurkerquote:
Net zoals jouw schaambos zekerquote:
Ik ben 12 ik hou van kikkers. Wat bedoel je?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Net zoals jouw schaambos zeker?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben 12 ik hou van kikkers. Wat bedoel je?
Op naar de 4000quote:
Pics van je schaambosje?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ben 12 ik hou van kikkers. Wat bedoel je?
*Fluister*quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:07 schreef edcetera het volgende:
Vindt je het gek als er alleen wordt gefluisterd
AIVD ingelichtquote:
Geopend en afgevinkt.quote:
Tot over 50 minuten dan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik mag op de cam van 7 tot 8 van m'n ouders.
Lekker knoeienquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:21 schreef edcetera het volgende:
[..]
Smakelijk en niet met je mond vol FOK!ken
DAT LIED zoek ik al zo langquote:
Wanhopige FOK!ker gespotquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:38 schreef Toto69 het volgende:
(Je vindt Cheap Trick mooi? Trouw met me)
quote:
Jullie zijn voorbestemdquote:
Oh stop it youquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:39 schreef Maxbet het volgende:
Bijna tijd voor Toto + Slaapscheet naamtopics zo te zien
Oh stop it youquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn voorbestemd
quote:
Mocht je willenquote:
Echt hèquote:
WHEHEquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Sinds je poephoofd foto weten we allemaal hoe je er uit ziet Toto
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ohjaquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb die foto ook naar slaapscheet gestuurd vannacht
N00bquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waarom heb ik gele limonade gekocht in plaats van rodegele smaakt altijd naar perzik/abrikoos.
Perzik/abrikoos!
Die nieuwe cranberry limonadequote:Op woensdag 5 februari 2014 18:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waarom heb ik gele limonade gekocht in plaats van rodegele smaakt altijd naar perzik/abrikoos.
Perzik/abrikoos!
quote:
Er is ineens ook IceTea ranjaquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Perzik/abrikoos!
Wie kan hier een UI van maken?quote:
Cranberrydrinksquote:
Daar krijg ik een droge mond vanquote:
Die ken ik niet #sorryquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:44 schreef Toto69 het volgende:
@slaapscheet #liefde #boy #girl #poep #selfie
Kan niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef MichaelScott het volgende:
Hoe kan je iemand eigenlijk deblokkeren op FOK! ?
#durftevragen
https://www.scharmbeck.com/quote:Scharmbeck Announces 500 Bitcoin Bounty
Scharmbeck is offering a 500 BTC bounty (currently, $485,000 USD equivalent; ref. www.mtgox.com) to celebrate meeting beta test, marketing and social media goals!
Rules for collecting the bounty:
1. A randomly selected Scharmbeck Feeshare (SBFS) holder will be invited to perform the simple bounty task within seven (7) days of Scharmbeck selling out second round SBFS shares on the Cryptostocks exchange (https://cryptostocks.com/securities/60).
2. Eligible SBFS holders must own at least one (1.0) full Scharmbeck feeshare (SBFS) at the time of the random drawing.
3. Eligible SBFS holders must have enabled the ‘Disclose my email’ checkbox under the [Account] [Settings] [General Settings] of their cryptostocks account (https://cryptostocks.com/settings/edit) prior to the drawing, and the email address corresponding to their cryptostocks account must be a functioning email address capable of receiving notification of selection.
4. Each Scharmbeck feeshare (SBFS) owned comprises a 1-in-200,000 chance to be selected to win the bounty. The more SBFS you own at the time of the drawing, the greater your chances to be selected.
5. The drawing will be videotaped and witnessed in live attendance by two members of Scharmbeck, one member of the Worldcoin Foundation, and one active member of the freenode.net #worldcoin IRC channel community.
6. Members and employees of Scharmbeck, and their immediate families, are not eligible to be selected.
Scharmbeck is the leading online service provider for Worldcoin cryptocurrency services. Of all available cryptocurrencies, Worldcoin was selected for its Bitcoin-like security features, its robust reception and support by the mining community, its rapid transaction confirmation times (critically important for acceptance and use in commerce), its mining and reward dynamics, and its early adoption growth potential.
Worldcoin is a decentralized, peer-to-peer digital currency whose creation and transfer is based on open source encryption protocols. Worldcoin is similar to, but significantly improves on Bitcoin. The Worldcoin network will produce thirteen times as many currency units as the Bitcoin network. When the Worldcoin network has fully matured, Worldcoin’s improved transaction features are expected to allow Worldcoin to achieve a parity market valuation of at least 0.077 BTC per Worldcoin.
SCHARMBECK, LLC
We are pleased to announce the launch of the invite-only phase of beta testing for Scharmbeck's Worldcoin purchasing portal. Candidate beta testers will receive email notifications on a rolling basis as beta testing activity expands. Please stay tuned for future announcements.
In the meantime, if you would like to engage a manual transaction to purchase Worldcoin in amounts larger than $5,000 USD equivalent, please send an email to investnow@scharmbeck.com
-The Scharmbeck Team
De resterende 100.000 aandelen kopen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:56 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Maar wat die 'simple bounty task' dan moet voorstellen
Vannacht om 3 uur dus pas uitbetaling van dividend.quote:[ALTSWAP] First Ever Dividend Payment Being Released Tonight!
As you all may know, we landed our first agreement with a coin to be traded on the exchange. The profits from that deal will be split among all shareholders tonight around 9PM EST.
Be sure that you have your shares before then or suffer the consequences of not being in on all of the dividend payouts. This is your chance to start making money! If you have any questions, please feel free to email us at info@altswap.com and we will get back to you ASAP!
Thanks and happy investing!
Daar verdien je toch bijna niks mee?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vannacht om 3 uur dus pas uitbetaling van dividend.
http://wwp.greenwichmeant(...)astern-time/convert/
Zo speciaal is die dividend toch niet, je krijgt nagenoeg niets.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vannacht om 2 uur dus pas uitbetaling van dividend.
http://wwp.greenwichmeant(...)astern-time/convert/
fedoraquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is LEAF toch machtig.
Je leeft nogquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is LEAF toch machtig.
Ja ik ben laatste dagen druk bezig geweest met het spel Civilization V wat een verslavend spel zeg, heb zelfs 2 dagen gespijbeld van schoolquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik ben laatste dagen druk bezig geweest met het spel Civilization V wat een verslavend spel zeg, heb zelfs 2 dagen gespijbeld van school
Doorgestuurd naar de school van Ryan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik ben laatste dagen druk bezig geweest met het spel Civilization V wat een verslavend spel zeg, heb zelfs 2 dagen gespijbeld van school
Voor hoeveel heb jij je SMC gekocht?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:06 schreef Spatieloos het volgende:
SMC buyorder van 2 BTC op coinmarket.io die gaat stijgen, snel koop op ietsje duurder dan dat order!
Nou en, ze gaan me er echt geen straf voor geven en zo wel dan stop ik met vwo en ga ik hele erge risico's nemen met cryptocurrencies en als ik verlies heb ik pleeg zelfmoord en zo niet dan hoef ik nooit meer te werken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Doorgestuurd naar de school van Ryan.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou en, ze gaan me er echt geen straf voor geven en zo wel dan stop ik met vwo en ga ik hele erge risico's nemen met cryptocurrencies en als ik verlies heb ik pleeg zelfmoord en zo niet dan hoef ik nooit meer te werken.
Eerst op 10000, toen op 8000 toen op 6000 en toen heeeel veel op 3000. Wie weet gaat het weer naar de 10000.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef smiths het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb jij je SMC gekocht?
--
Ik probeer RDD te kopen op 9 satoshi en heb NOBL net gekocht op 74 satoshi.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou en, ze gaan me er echt geen straf voor geven en zo wel dan stop ik met vwo en ga ik hele erge risico's nemen met cryptocurrencies en als ik verlies heb ik pleeg zelfmoord en zo niet dan hoef ik nooit meer te werken.
Te veel coke gesnovenquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon moe.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Te veel coke gesnoven? Ik wist wel dat je een cokehead was
.
Ja. Kom TCquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef Spatieloos het volgende:
GTAnoob? Maar lurkt hij hier mee dan?
IK HODLquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
Oh en wat stijgt SMC ineens door dat buyorder, ik twijfel, een deel verkopen op 4000 of gewoon hodlen?
Halve oude dikzak lulquote:
quote:
YOU SHALL NOT PASS!!quote:
KAAAAAAMEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAMEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Kom vechten danquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
KAAAAAAMEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAMEEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik sla geen minderjarigen in elkaarquote:
Pikachu ik kies jou!quote:
quote:
Oudquote:
Coldplayquote:
De dev is toch weg?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
Oh en wat stijgt SMC ineens door dat buyorder, ik twijfel, een deel verkopen op 4000 of gewoon hodlen?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:32 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Coldplay______________________________!
Bij USDE is die er ook al vandoor gegaan, eigenlijk is de dev van NOBL een van de weinige die zijn gezicht laat zien en waar hij mee bezig is, ipv alleen woordenquote:
Waarom is NOBL dan zo laag?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Bij USDE is die er ook al vandoor gegaan, eigenlijk is de dev van NOBL een van de weinige die zijn gezicht laat zien en waar hij mee bezig is, ipv alleen woorden
Kaas moeten kopen als Nederlanderquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:00 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb jam en kaas gekocht![]()
Krentenbollen hadden ze niet meer
Jij maakt het van je eigen melkquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Kaas moeten kopen als Nederlander
Ik heb altijd wel een stuk kaas in mijn koelkast liggen dus hoef ik het niet speciaal te kopen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:02 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij maakt het van je eigen melk?
Ouwe rukkertquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel een stuk kaas in mijn koelkast liggen dus hoef ik het niet speciaal te kopen.
Wutquote:
Mooi, snel nog even wat bijkopen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:06 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
https://cryptostocks.com/securities/60
Okamiquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:13 schreef firecow het volgende:
Pfff zat een week of 2 geleden wat te daytraden met VTC op coinedup.... waren die 430 muntjes die ik kocht voor een paar tientjes nu 3000 dollar waard geweest![]()
Zo snel kan het veranderenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:13 schreef firecow het volgende:
Pfff zat een week of 2 geleden wat te daytraden met VTC op coinedup.... waren die 430 muntjes die ik kocht voor een paar tientjes nu 3000 dollar waard geweest![]()
scambeckquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Dadelijk was het allemaal een grote scam![]()
Hoe was je biefstukje / gehaktbal?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sorry ik zit nu te lurken uitbuiken.
Ik zou snel al je aandelen verkopen!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef Sands het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
gaat alweer omhoog.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Maxcoins? Maxbet? Pumpen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:21 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
heeft er iemand al maxcoins? kan flink gepumpt worden denk ik.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:21 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
heeft er iemand al maxcoins? kan flink gepumpt worden denk ik.
Hoe zou iemand ze al kunnen hebben als er nog niet gelaunched is?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:22 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
http://www.timeanddate.co(...)20Launch%20Date/Time
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik zou snel al je aandelen verkopen!Ik heb er geen, ik ben armSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kwam ik later 8erquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Hoe zou iemand ze al kunnen hebben als er nog niet gelaunched is?
Dat d8 ik al.quote:
W817quote:
W817 is dat hequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
W8 een7
Hebben wij nou dezelfde UI?
Mobiel FOK!ken en denken, dat je post maar uit 160 tekens mag bestaanquote:
Dat staat er toch ookquote:
Ikt zipt niek mobiept.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:32 schreef edcetera het volgende:
[..]
Mobiel FOK!ken en denken, dat je post maar uit 160 tekens mag bestaan
Welke?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]![]()
Ik ga filmpie kijken liegerts.
quote:
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Altijd jij hèquote:
Dat vond ik maar een matige film, zeker wanneer je het vergelijkt met Backdoor Sluts 4 en 5. Gelukkig werd de serie na Backdoor Sluts 11 weer hersteld in zijn oude glorie.quote:
Zet die zonnebril af, Trol: Het is donker en het regent hierquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zet die zonnebril af, Trol: Het is donker en het regent hier
watvoor berigt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef Bowny het volgende:
Er is iets niet in de haak met WDC. Paar dagen geleden stond er ook al een verontrustend bericht op de Scharmbeck site.
De ultiem opgezette scam? Ik geloof het niet, maar ik kijk in cryptoland negens meer van op.
Mijn hier is niet daar. Jouw hier is niet hier. Mijn hier is jouw daar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zet die zonnebril af, Trol: Het is donker en het regent hier
volgende week zondag meeten in a'dam?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Mijn hier is niet daar. Jouw hier is niet hier. Mijn hier is jouw daar.
Hallelujahquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:42 schreef Maxbet het volgende:
Maxcoins
Ga ik uiteraard gewoon minen omdat het kan
Ik bel hier Freud even daarbovenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Mijn hier is niet daar. Jouw hier is niet hier. Mijn hier is jouw daar.
Allemaal minen jongens/dames/hermasquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:42 schreef Maxbet het volgende:
Maxcoins
Ga ik uiteraard gewoon minen omdat het kan
Paalliftenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:50 schreef edcetera het volgende:
[..]
Allemaal minen jongens/dames/hermas![]()
Zijn er al pools? (geen zin om 70 paginas bitcointalk door te spitten)
En dan allemaal Max pumpen (sorry Trolletje)
Maxcoin launch..quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:55 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
bitcointalk is collapsed, bad gateway
Serieus? Ik blijf maar bij kopen, dat zou niet best zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:37 schreef Bowny het volgende:
Er is iets niet in de haak met WDC. Paar dagen geleden stond er ook al een verontrustend bericht op de Scharmbeck site.
De ultiem opgezette scam? Ik geloof het niet, maar ik kijk in cryptoland negens meer van op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |