quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:01 schreef Apuleius het volgende:
Nee, als ik gek wil doen dan mieter ik mijn laptop altijd van de trap. Geeft ook een heerlijk fris gevoel.
Na 3 maanden ruikt mijn kleding echt niet meer naar wasmiddel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:59 schreef Scuidward het volgende:
Nee domme ui. Dingen die schoon zijn was ik niet voor een 2e keer.
DubbelFris zeker.
Dus je trekt het gewoon aan terwijl het muf ruikt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:55 schreef Tja..1986 het volgende:
Als in kleding die al maanden of langer schoon in de kast ligt nog een keer wassen? Nee
Waarom zou het muf ruiken? Lucht jij je kamer nooit??quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:09 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dus je trekt het gewoon aan terwijl het muf ruikt?
Je hebt ook nog van die zakjes die je in je kast kan leggen he. Met geur. Als je zoveel waarde hecht aan een perfect leven. Waarom let je dan niet op de details?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:08 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Na 3 maanden ruikt mijn kleding echt niet meer naar wasmiddel.
Niet per se muf. Maar niet gewoon naar wasmiddel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:10 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom zou het muf ruiken? Lucht jij je kamer nooit??
Dan ruikt je kast. Niet je kleding.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je hebt ook nog van die zakjes die je in je kast kan leggen he. Met geur. Als je zoveel waarde hecht aan een perfect leven. Waarom let je dan niet op de details?
Nee dat niet. Maar het hoort gewoon bij goed, grondig, schoonmaken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:12 schreef piepdoos het volgende:
Verveel jij je ofzo, ik heb 2 jonge kinderen, als je wilt mag je bij mij ook alle kleren wassen maar dan hun vieze kleertjes!
Ik weet niet wat jij allemaal in je kast doet maar heb ik nooit last van.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:09 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dus je trekt het gewoon aan terwijl het muf ruikt?
Het is wel een open kast. Een beetje een debiel ontwerp.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal in je kast doet maar heb ik nooit last van.
Dat zakje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dan ruikt je kast. Niet je kleding.
En welke details?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |