Nop. Jij bent niet ons gespreksonderwerp tijdens een meet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:14 schreef Etsu het volgende:
maar serieus cac, wist je dat niet?had wel verwacht dat ezell t had verteld ofzo
Ik ben nog nooit in JNG geweest en hier ben ik ook niet altijd. En waar heeft het nog meer gestaan waar ik vaak kom? En ik heb nog nooit iemand gemeet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, staat wel volgens mij 100.000x op FOK!, zowel in JNG, als hier. En is ook vaker besproken geweest. En ik heb ook wel aantal meets gehad hier. En dat moment toen Toto me belde, hing ik op enzo. En nog meer van die dingen.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nop. Jij bent niet ons gespreksonderwerp tijdens een meet.
Ik weet niet waar jij allemaal komt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in JNG geweest en hier ben ik ook niet altijd. En waar heeft het nog meer gestaan waar ik vaak kom? En ik heb nog nooit iemand gemeet.
IK VERSTA JE NIET!quote:
Dit is wel een enorme klap voor Etsu zijn ego.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nop. Jij bent niet ons gespreksonderwerp tijdens een meet.
Flauw dit. je wist dat ik heus ging reagerenquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alhoewel, bijna iedereen is besproken. Jij ook. Maar niet daarover.
Wat zeiden jullie over mij?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
wat is er over mij gezegdquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Blijkbaar niet zo vaak in delen waar jij erover verteltquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij allemaal komt.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Qua SC's kom ik alleen in SC WO Rechten, hier en toen JNG!. Buiten de SC's zal misschien 3x in losse topics besproken zijn geweest, dus dan vind ik het niet zo gek dat je het niet wist.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar niet zo vaak in delen waar jij erover vertelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |