Voor jou wellicht niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo interessant ben je blijkbaar niet
gr gr
Wat?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat het al algemeen bekend was.
Ja en nee. Ik ben slechthorend, maar daar gaat het wel over, ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
gaat dit over dat etsu (zo goed als: correct me if i'm wrong) doof is. want dat wist ik zelfs.
Nee over dat Etsu gay is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
gaat dit over dat etsu (zo goed als: correct me if i'm wrong) doof is. want dat wist ik zelfs.
doof?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
Echt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
Maar je bent niet 100 procent doof toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik ben slechthorend, maar daar gaat het wel over, ja.
sluit dat wel goed aan op je toetje?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga mijn entrecote klaar maken
ga maar vervelend doen tegen iemand anders!
bijnaquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik ben slechthorend, maar daar gaat het wel over, ja.
Nou meid toch, ben je malllquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Homo's maken altijd zulke nare handbewegingen bij het bellen
quote:
quote:
Nouja, ligt eraan hoe je het bekijkt of ik doof ben of niet.quote:
That's me.quote:
Uhu.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je bent niet 100 procent doof toch?
Wat denk je na vannacht?quote:
Hoe had ik dat moeten weten danquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nouja, ligt eraan hoe je het bekijkt of ik doof ben of niet.
[..]
That's me.
[..]
Uhu.
[..]
Wat denk je na vannacht?
Nou ja, slechthorend genoeg dat je zonder liplezen, gehoorapparaat en een tolk niet uit de voeten zou kunnen, toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, ligt eraan hoe je het bekijkt of ik doof ben of niet.
WAT ZEG JE?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe had ik dat moeten weten danHeb je dat ooit tegen mij gezegd, hè hè HÈ?
Dan moet je eten pakkenquote:
Nouja, staat wel volgens mij 100.000x op FOK!, zowel in JNG, als hier. En is ook vaker besproken geweest. En ik heb ook wel aantal meets gehad hier. En dat moment toen Toto me belde, hing ik op enzo. En nog meer van die dingen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe had ik dat moeten weten danHeb je dat ooit tegen mij gezegd, hè hè HÈ?
Op papier ben ik doof en zonder C.I. (cochleair implantaat) ben ik doof, maar met dat ding hoor ik voor 80%. Maar klassikaal is nog altijd een probleem, maar hoor dan wel gewoon iets, maar volg het gewoon niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, slechthorend genoeg dat je zonder liplezen, gehoorapparaat en een tolk niet uit de voeten zou kunnen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |