SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
5 sterren vaardigheid op het middenfeld. geoje spelerquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal ik je vanavond even bafakoe geven?
[ afbeelding ]![]()
Wat een team.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal ik je vanavond even bafakoe geven?
[ afbeelding ]Kom maar op. Ik dacht dat je mijn team zou kopiėren?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik wil graag zonder een "ultra gay"-stempel door het leven gaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een team.Kom maar op. Ik dacht dat je mijn team zou kopiėren?
stiekem ben ik jou team vergeten.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en ook een wquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil graag zonder een "ultra gay"-stempel door het leven gaan.
stiekem ben ik jou team vergeten.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil graag zonder een "ultra gay"-stempel door het leven gaan.
stiekem ben ik jou team vergeten.![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hij doet het gelukkig wel tegen een ventje van zijn eigen lengte.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SneijderDieEenPannaGeeft.gifquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij doet het gelukkig wel tegen een ventje van zijn eigen lengte.![]()
Offline - amateur?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo, even dat nieuwe toernooi in 1x gewonnen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
1e ronde had ik eigenlijk niet moeten winnen maar Maxim maakte in de 88e minuut de 3-3 en Choupo maakte in de 90e minuut de 4-3. De 2e ronde was ook moeilijk maar Choupo scoorde in de verlenging de winnende. De halve finale won ik met 2-1 en de finale met 4-0 (1 eigen goal van de tegenstander die nu boos is)![]()
jbggquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e ronde had ik eigenlijk niet moeten winnen maar Maxim maakte in de 88e minuut de 3-3 en Choupo maakte in de 90e minuut de 4-3. De 2e ronde was ook moeilijk maar Choupo scoorde in de verlenging de winnende. De halve finale won ik met 2-1 en de finale met 4-0 (1 eigen goal van de tegenstander die nu boos is)![]()
Ik weet niet eens wat ik 10 minuten terug gegeten heb.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e ronde had ik eigenlijk niet moeten winnen maar Maxim maakte in de 88e minuut de 3-3 en Choupo maakte in de 90e minuut de 4-3. De 2e ronde was ook moeilijk maar Choupo scoorde in de verlenging de winnende. De halve finale won ik met 2-1 en de finale met 4-0 (1 eigen goal van de tegenstander die nu boos is)hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
DS2 vertelt dat aan zijn mam die dan een sticker op de koelkast plakt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik 10 minuten terug gegeten heb.![]()
Misschien met TOTW vanavond?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:15 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd wanneer er weer transfers komen. Afgelopen fifa kwamen ze om de week uit![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu heb ik de critici de mond gesnoerd dus ik kan nu weer doorgaan met mijn leven en ik kan nu ook weer goed slapen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nu heb ik de critici de mond gesnoerd dus ik kan nu weer doorgaan met mijn leven en ik kan nu ook weer goed slapen.![]()
Maar wij hebben geen bewijs.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wie heeft er een Xbox die ik mag lenen?
Kan ik DS2 bafakoe geven.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haten op de Turkse competitielopen meer dan genoeg leuke spelers rond.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik ben alleen geinteresseerd in de UP's. Hoop dat er wat dure IF's op deze manier betaalbaar gaan wordenquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:15 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd wanneer er weer transfers komen. Afgelopen fifa kwamen ze om de week uit![]()
![]()
1 en al omkoping'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zal jou eens omkopen, kutvent!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
En ook genoeg hele slechtequote:Op woensdag 5 februari 2014 14:17 schreef Ozz-03 het volgende:
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:17 schreef Ozz-03 het volgende:
Nog steeds geen bewijs.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kreeg 1k en een Jumbo gold pack met 3 rares.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die lopen ook rond in de BPL.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ook genoeg hele slechte
Snap het gebitch altijd rondom de Turkse competitie niet. Niemand, maar dan ook niemand hier volgt de competitie maar heeft wel een hele duidelijke mening en kunnen buiten Fenerbahce, Galatasaray en Besiktas geen andere clubs opnoemen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mij gay noemen en zelf een mocro lul bewerken.quote:
Ik niet, want ik deed de SFW versie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mij gay noemen en zelf een mocro lul bewerken.![]()
Lindje daarentegen.. en jij hebt 8 lullen zitten blurren.![]()
Gaziantepspor. Je ongelijk is bij deze bewezenquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die lopen ook rond in de BPL.
Snap het gebitch altijd rondom de Turkse competitie niet. Niemand, maar dan ook niemand hier volgt de competitie maar heeft wel een hele duidelijke mening en kunnen buiten Fenerbahce, Galatasaray en Besiktas geen andere clubs opnoemen.
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben ook de enige die de lower leagues in Engeland volgt en daar lopen ook goede spelers rond.
Jij vindt mannen leukquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mij gay noemen en zelf een mocro lul bewerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zhano, maar die zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:24 schreef Exorbitantes het volgende:
Zijn er ook ps4-spelers aanwezig?
Waar kun je trouwens je tenue aanpassen?NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Nu heb ik de critici de mond gesnoerd dus ik kan nu weer doorgaan met mijn leven en ik kan nu ook weer goed slapen.
ups komen half februari. Daar kijk ik ook naar uit maar ik kijk ook zeker uit naar de transfersquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben alleen geinteresseerd in de UP's. Hoop dat er wat dure IF's op deze manier betaalbaar gaan worden![]()
Ik kijk uit naar mijn afstuderen, mijn vakantie deze zomer en naar het WK. Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ups komen half februari. Daar kijk ik ook naar uit maar ik kijk ook zeker uit naar de transfershallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik niet, want ik deed de SFW versie.![]()
Lindje daarentegen.. en jij hebt 8 lullen zitten blurren.![]()
En jij hebt er een rooie kop tussen geplakt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gaziantepspor. Je ongelijk is bij deze bewezen
Je snapt wat ik bedoel.
Spammen als ZhaneauOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nu mogen jullie weer.
Kom ik een heel Chelsea-team tegen met Etoo, Hazard en de hele rambam. Maar blijkbaar was zijn geld op toen hij nog een keeper moest kopen. Schwarzer
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jij vindt mannen leukNiet in Nederland wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grandesco
Pokemon spelen op de Gameboy
Klopt. Maar ik blijf het soms toch doen, beetje prikken op de Turkse competitie. Kostelijkquote:
NAC Breda
Rčsbaarge![]()
jbggquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:40 schreef Freire het volgende:
Benzema in zijn eerste 4 wedstrijden 13 keer gescoord
inb4 offline grapjes![]()
jbnsquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Batman Petrolsporquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Snap het gebitch altijd rondom de Turkse competitie niet. Niemand, maar dan ook niemand hier volgt de competitie maar heeft wel een hele duidelijke mening en kunnen buiten Fenerbahce, Galatasaray en Besiktas geen andere clubs opnoemen.![]()
Visueel ingesteld: Batman met een tankslang in zijn hand.quote:
ja omdat het ook geen boeiende competitie is, zit niet eens in FUTquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Snap het gebitch altijd rondom de Turkse competitie niet. Niemand, maar dan ook niemand hier volgt de competitie maar heeft wel een hele duidelijke mening en kunnen buiten Fenerbahce, Galatasaray en Besiktas geen andere clubs opnoemen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Voor het eerst dit jaar blijft hij hangen bij het laadscherm. Tegen iemand met Ibra. En Dani Alves met hunterkaart
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dit dus, Eredivisie > Turke Superligaquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja omdat het ook geen boeiende competitie is, zit niet eens in FUT![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dit dus, Eredivisie > Turke Superliga
Pelle topscorer in de Eredivisie terwijl die overal mislukt is
Vleminckx topscorer in de Eredivisie, hopeloos aan het falen in Turkije
Suarez die bij Liverpool de ene na de andere bal erin peertquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vleminckx topscorer in de Eredivisie, hopeloos aan het falen in Turkije![]()
Robben die Drogba achteruit er nog uit sprint
Strootbaas die Roma op sleeptouw neemt
Kortom Eredivisie > Superliga![]()
Wat boeit dat nouquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:22 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Suarez die bij Liverpool de ene na de andere bal erin peert![]()
Lukoki koprolt Pirlo er ook uit, wat dan nog![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:22 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Suarez die bij Liverpool de ene na de andere bal erin peert![]()
Kortom Eredivisie > Superliga
Robben kan harder sprinten
En Strootman is inderdaad de man waar het om draait daar
Suarez is gewoon een klasbak.
Makukulaquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vleminckx topscorer in de Eredivisie, hopeloos aan het falen in Turkije
nuff said![]()
![]()
Nep Turkquote:
Kezman en Afonso Alves niet vergeten en Dost.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Het voetbal is tenminste redelijk clean in Nederland...quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nep Turk
Kezman en Afonso Alves niet vergeten en Dost.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:29 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het voetbal is tenminste redelijk clean in Nederland...
Gelukkig dat er geen Chinezen meer op de tribunes zitten.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Kan goed schieten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:33 schreef Maver24 het volgende:
Wat is Van Persie bagger slecht in fifa. Die gast kan echt helemaal niks![]()
Die zitten allemaal in Turkije omdat daar toch niemand naar kijkt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gelukkig dat er geen Chinezen meer op de tribunes zitten.![]()
Tussen alle mislukte Eredivisie spitsen zijn er tenminste nog wel een paar echte wereldtoppers geworden.
Welke spits uit de Turkse competitie kan dat zeggen? Hooguit een paar ex-wereldtoppers die even geld komen pakken in hun nadagen.![]()
nou ik heb het gemerkt. Paar 1 op 1 op de keeper af en dan keihard naast.schieten. echt wat is die slecht zegquote:![]()
Je weet dat hij linksbenig is?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nou ik heb het gemerkt. Paar 1 op 1 op de keeper af en dan keihard naast.schieten. echt wat is die slecht zeg
/GJE![]()
Zo dan, die nieuwe cup trekt echt de grootste aidsmongolen van de community aan zeg
En Lloris kan er echt geen kut van.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja duh. Hij is gewoon slecht. Heel erg slechtquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je weet dat hij linksbenig is?
/GJE![]()
Ik ben wel goed weggekomen in die nieuwe cup. Ik ga hem niet nog een keer proberen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:40 schreef Tim86 het volgende:
Zo dan, die nieuwe cup trekt echt de grootste aidsmongolen van de community aan zeg
En Lloris kan er echt geen kut van.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je weet dat hij linksbenig is?
/GJE
Ik 2x meteen tegen typische divisions gasten die alle filmpjes kijken, de meest vervelende en lange celebrations doen en alleen maar alles abusen. Dan heb ik er al geen zin meer in. Misschien maar goed ook dat ik er nu achter kom..was net van plan om divisions weer eens te doen omdat ik onverslaanbaar was met mijn Ibra team. Maar dit is gewoon te brak..of je nou wint of verliest. Echt geen zin inquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben wel goed weggekomen in die nieuwe cup. Ik ga hem niet nog een keer proberen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Qua celebrations viel het nog wel mee.. wel speelden de tegenstanders heel verdedigend. De tegenstanders uit de 1e 2 rondes zaten in divisie 1. De finale won ik met een team met bijna alleen maar silvers:quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik 2x meteen tegen typische divisions gasten die alle filmpjes kijken, de meest vervelende en lange celebrations doen en alleen maar alles abusen. Dan heb ik er al geen zin meer in. Misschien maar goed ook dat ik er nu achter kom..was net van plan om divisions weer eens te doen omdat ik onverslaanbaar was met mijn Ibra team. Maar dit is gewoon te brak..of je nou wint of verliest. Echt geen zin in![]()
![]()
Heb tot nu toe in elk potje in die cup tegenstanders gehad die iedere aftrap voor de kickoff "glitch" gaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik 2x meteen tegen typische divisions gasten die alle filmpjes kijken, de meest vervelende en lange celebrations doen en alleen maar alles abusen. Dan heb ik er al geen zin meer in. Misschien maar goed ook dat ik er nu achter kom..was net van plan om divisions weer eens te doen omdat ik onverslaanbaar was met mijn Ibra team. Maar dit is gewoon te brak..of je nou wint of verliest. Echt geen zin in![]()
![]()
Heb hem trouwens met dit team gewonnen:
Finale tegen een leuke hybrid met Ibra, Cavani, Melo, Navas, Toure en Matuidi die op Ultra Defensive & Counter Attack speelde. Heb je van die kopkoningen in je team staat er maar 1 in de 16 tijdens een corner![]()
![]()
![]()
Gadverdekut, deze week niet 1 IF bronze in TOTW. Wat een koekenbakkers bij EA
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Omdat niemand daar ook mee wil spelen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:05 schreef StevenHyde het volgende:
Gadverdekut, deze week niet 1 IF bronze in TOTW. Wat een koekenbakkers bij EARock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vind IF Feghouli niet zo'n geweldenaar moet ik zeggen. Maar misschien kwam dat omdat hij volledig overschaduwd wordt door SIF Rakiticquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:04 schreef StijnDa het volgende:
Die SIF Feghouli. Nice.
En Sneijdertje![]()
![]()
Die LW in mijn team (Ben-Hatira) is wel een beetje een hidden gem. http://wefut.com/en/player/4180
Ik heb hem gekocht omdat ik op het EA forum veel over hem las en ik vond Elia tegenvallen.![]()
Al met Elyou gespeeld dit jaar?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die LW in mijn team (Ben-Hatira) is wel een beetje een hidden gem. http://wefut.com/en/player/4180
Ik heb hem gekocht omdat ik op het EA forum veel over hem las en ik vond Elia tegenvallen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die zit nu op de bank maar ik roteer heel veel met dit team zodat ik geen squad fitness hoef te gebruiken.quote:![]()
SIF Sneijder tov de IF:
+1 pace
+5!!! shooting
+1 passing
+1 dribbling
+ 1 defending
+2 headingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Leuke offline cup als je een legend hebt: 5k coins en 1 jumbo prem gold pack (legendary)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft er hier iemand eigenlijk een legend?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:12 schreef Tim86 het volgende:
Leuke offline cup als je een legend hebt: 5k coins en 1 jumbo prem gold pack (legendary)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb Sissi in m'n club.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heeft er hier iemand eigenlijk een legend?
Feyenoord Rotterdam![]()
werkt altijdquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:31 schreef Maver24 het volgende:
Dat ea forum is ook nauwelijks te bereiken. Hebben jullie dat ook?
Paar maanden geleden had ik wel hetzelfde als jij nu. Toen werkte het bij de rest ook normaal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik krijg steeds te zien van dat de pagina niet beschikbaar is. Soms pakt tie het wel maar heel vaak niet. Waar zou dat aan liggen? Ik heb het bij me ouders ook trouwensquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
werkt altijd
Paar maanden geleden had ik wel hetzelfde als jij nu. Toen werkte het bij de rest ook normaal.![]()
uuh dat gaat volgens mij niet lukken in deze formatiequote:Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
hoe de linkerkant af te maken?![]()
Als je chem wilt hebben gaat dat hem niet worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
hoe de linkerkant af te maken?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Welke formatie wel dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
uuh dat gaat volgens mij niet lukken in deze formatie![]()
Een dubbellink met sneijder en RvP ga je niet vinden denk ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
hoe de linkerkant af te maken?![]()
![]()
Die liep bij mij nog best behoorlijk. Je moet 'm alleen niet voor de pace en skills gebruiken neequote:Op woensdag 5 februari 2014 16:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die lijkt me nu echt waardeloos.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik krijg steeds te zien van dat de pagina niet beschikbaar is. Soms pakt tie het wel maar heel vaak niet. Waar zou dat aan liggen? Ik heb het bij me ouders ook trouwens
Dit staat er wel..quote:We are currently experiencing issues with login and registration across the EA Forums. We are aware of this issue and are working to resolve this matter as quickly as possible. We appreciate your patience and will make an update when the issue is resolvedAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
prima statsquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die lijkt me nu echt waardeloos.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Sneijdertje achter ibra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:00 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Sneijdertje achter ibra
Prima team toch..waarom de spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sinds gisteren is er een nieuw toernooi, enige vereiste is 4*. Reward is een jumbo pack, echt een gaar pakje...quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:14 schreef StijnDa het volgende:
Wat zijn de vereisten van de nieuwe cup?![]()
![]()
Waarom Strootman. Doe dan gewoon lekker een Italiaanse CM in Serie A zoals Marchisioquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb dit team gemaakt, benieuwd hoe het speelt. Nu nog SIF Sneijder en IF Chiellini erbij halen
[ afbeelding ]![]()
Waarom vind ik Melo niet goed. hij loopt steeds niet op de goede plaats en laat zich wel erg makkelijk van de bal zetten.![]()
Ik denk omdat hij steeds niet op de goede plaats loopt en zich wel erg makkelijk van de bal laat zetten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:09 schreef Maver24 het volgende:
Waarom vind ik Melo niet goed. hij loopt steeds niet op de goede plaats en laat zich wel erg makkelijk van de bal zetten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benatia 9 chem.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:03 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom Strootman. Doe dan gewoon lekker een Italiaanse CM in Serie A zoals Marchisio![]()
goed gezien jah. maar doe ik iets verkeerd of is hij gewoon zoquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij steeds niet op de goede plaats loopt en zich wel erg makkelijk van de bal laat zetten.![]()
![]()
Hehe my bad. Tja hij heeft ook Depay... Dus het is ook niet zo vreemd dat hij voor Strootman heeft gekozen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Kijk nou eens goed welke post ik quote![]()
Meer mensen Lloris gehad dit jaar? Ligt het nou aan mij of kan hij er echt niks van? In het uitkomen is hij goed, maar hij duikt over zoveel ballen heen..en echt ieder schot geeft hij een rebound weg
Ik zit er echt aan te denken om mijn hele verdediging om te gooien puur om hem eruit te kunnen halen..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bestaat dat echt nog?quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:25 schreef Zhano het volgende:
Jamba reclame op TV voor de love calculator...
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb nog steeds de doldwaze Axel F. kikker als mijn ringtone hoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhhh over 9 minuutjes weer Eredivisie, degradatiekrakertje.
Zoet, Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Schaars, Park, Hiljemark; Ruiz, Locadia, Depay.
Brenet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
slechte grapquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:37 schreef Tim86 het volgende:
Zoet, Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Schaars, Park, Hiljemark; Ruiz, Locadia, Depay.
Brenet![]()
Ik hoop dat GAE wint![]()
Maher bankie. Heel Eindhoven gaat JUICHENquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
slechte grap
Ik hoop dat GAE wintAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Staan nog teveel sklltjes inquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maher bankie. Heel Eindhoven gaat JUICHEN![]()
wauwquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen Lloris gehad dit jaar? Ligt het nou aan mij of kan hij er echt niks van? In het uitkomen is hij goed, maar hij duikt over zoveel ballen heen..en echt ieder schot geeft hij een rebound weg
Ik zit er echt aan te denken om mijn hele verdediging om te gooien puur om hem eruit te kunnen halen..Konko Lllorisquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:54 schreef DutchSL het volgende:
Lloris vergeten trouwens, die viel me ook zwaar tegen.
Voor golds:
Mijn goede keepers:
1. Courtois
2. Marchetti
3. Sirigu
4. Pepe Reina
5. Helton
Mijn tegenvallende keepers:
1. TOTY Neuer
2. Lloris
3. Handanovic
4. Adler
5. Diego Lopez
En angstgegners zijn Cech en IF Howard, die houden altijd gigantisch veel tegen.
Adler is zich overigens wel aan het redeemen.![]()
Creatief met snot
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
iddquote:
hahahahahahaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
"Is het Ogbeche? Of is het Manu? Die zijn heel moeilijk uit elkaar te halen"
Evert
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een klotemiddenveld zegquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:37 schreef Tim86 het volgende:
Brenet![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ekte ekte supportersquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:47 schreef ThadCastle het volgende:
2-1 had ik voorspeld. Heb hem niet aanstaan maar zie het nu op flashscore
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Handanovic deed het hier dan weer wel goed. Dat zou voor mij ook het alternatief zijn nu. Dan worden Clichy, Kaboul en Lloris vervangen door een Serie A LB (Constant? Wel matige agility voor een LB), Chiellini en Handanovic.quote:
Al viel Chiellini ook tegen dit jaar. En zijn IF kan ik niet betalen nog
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet kijken naar je teamquote:
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
oh Ruiz speelt niet, Narsingh staat erin. Toch niet fit?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Keek dat filmpje van Costa, staat nu wel aan hoor. Was gewoon wat te laat, deed daarvoor ook FM.quote:
Maar als het net als tegen RKC is haak ik af in de rust.Ze zouden het net voor de wedstrijd bekijken volgens mij. Vond dat ook maar raar..quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:49 schreef Tim86 het volgende:
oh Ruiz speelt niet, Narsingh staat erin. Toch niet fit?![]()
Afgehaakt in de warming upquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:49 schreef Tim86 het volgende:
oh Ruiz speelt niet, Narsingh staat erin. Toch niet fit?wel weer 60k er bij.
![]()
Wilde 'm net posten.quote:Smerig ventje.
Blessa in warming upquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:49 schreef Tim86 het volgende:
oh Ruiz speelt niet, Narsingh staat erin. Toch niet fit?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
In de jaren 90 waren bijna alle topspitsen zo. Nu zijn ze er amper nog..in ieder geval weinig die ook nog kunnen voetballen. Suarez, Costa..en dan heb je het wel. Mooi manquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wilde 'm net posten.Smerig ventje.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is ook het probleem. De mensen die Cocu moeten ontslaan weten dat hun eigen positie dan ook onhoudbaar is..en dus blijft hij zittenquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:50 schreef DutchSL het volgende:
Als we dit verliezen moet Cocu gewoon ontslagen worden, basta. En Brands en co moeten opstappen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had het niet gek gevonden als ze hem door de midden hadden geschopt. Zelfs nog terecht ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de jaren 90 waren bijna alle topspitsen zo. Nu zijn ze er amper nog..in ieder geval weinig die ook nog kunnen voetballen. Suarez, Costa..en dan heb je het wel. Mooi manFeyenoord Rotterdam![]()
Dat smerige irriteert een verdediger behoorlijk, merk je ook wel in het amateurvoetbal af en toe. Zorgt ook weer voor deconcentratie etc.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de jaren 90 waren bijna alle topspitsen zo. Nu zijn ze er amper nog..in ieder geval weinig die ook nog kunnen voetballen. Suarez, Costa..en dan heb je het wel. Mooi manHala Madrid !
Dan komt Bertje van Marwijk denk ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:50 schreef DutchSL het volgende:
Als we dit verliezen moet Cocu gewoon ontslagen worden, basta. En Brands en co moeten opstappen.
Die is dan gedegradeerd met HSV![]()
Daarom doet hij het dan ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Had het niet gek gevonden als ze hem door de midden hadden geschopt. Zelfs nog terecht ook
True...quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:50 schreef DutchSL het volgende:
Als we dit verliezen moet Cocu gewoon ontslagen worden, basta. En Brands en co moeten opstappen.![]()
Al komt Aad de Mos, slechter dan dit kan toch niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dan komt Bertje van Marwijk denk ik
Die is dan gedegradeerd met HSV![]()
Zulke slechte spelers heeft PSV nou ook weer niet. Althans individueel, maar man wat straalt er de hopeloosheid er vanaf.
Volgens mij kunnen ze beter iedereen ontslaan en met de jeugd -16 verder gaanFeyenoord Rotterdam![]()
Ze hebben niemand achterin die zich ergens bewezen heeft op een aardig niveau. Schaars is slecht en zeker geen CDM/CM, Park die voegt niet meer toe wat van hem verwacht wordt behalve ervaring. Maher speelt onder zijn niveau en doet aanvallend veel te weinig. Rechtsbuiten is niemand in vorm door blessures en op de bank zitten dus kan je daarvan weinig verwachten. Linksbuiten krijgt alleen Depay de kans terwijl zowat iedereen in een roulatie zit bij Cocu. Spits positie blijft een probleem door het aanvoer en ervaring zelf.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef Fuszy het volgende:
Zulke slechte spelers heeft PSV nou ook weer niet. Althans individueel, maar man wat straalt er de hopeloosheid er vanaf.
Volgens mij kunnen ze beter iedereen ontslaan en met de jeugd -16 verder gaanHala Madrid !
tim86fapt.gifquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef Reemi het volgende:
Bohh Sneijdertje
http://wefut.com/en/player/12949hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:03 schreef Reemi het volgende:
Bohh Sneijdertje
http://wefut.com/en/player/12949quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En WeFut uiteraard sneller dan Futhead.![]()
![]()
Zulks moet je tweeten, n00bs. Straal je motherfucking USP uit in al je kanalen.
Zijn agility is wel onderschat trouwens..dat is een van zijn sterkste punten IRL. Sure, ook wat minder geworden tov zijn toptijd, maar dat hij nu na 2 IF's pas op 80 zit..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
twitter:WeFUT twitterde op woensdag 05-02-2014 om 19:17:42FIRRRRRRRRRRRRST haha idiots #futheadbitches http://wefut.com/en/player/12949 reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vooruit in de tijd knapquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:07 schreef Tim86 het volgende:
twitter:WeFUT twitterde op woensdag 05-02-2014 om 19:17:42FIRRRRRRRRRRRRST haha idiots #futheadbitches http://wefut.com/en/player/12949 reageer retweet
![]()
Gepost vanuit mijn DeLorean.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou wel eens een statistiek willen zien voor goals per hoekschop, denk dat PSV daar veruit het slechtste van alle clubs in is.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
D'n Ritz gaat er ook nog eentje makenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Remy snel discarden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een hunter kaartje, dus uiteindelijk verdien ik wel nog iets met mijn gewonnen pakje.![]()
Ze halen sowieso de score van een gemiddeld FUT-team niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef DutchSL het volgende:
Ik zou wel eens een statistiek willen zien voor goals per hoekschop, denk dat PSV daar veruit het slechtste van alle clubs in is.NAC Breda
Rčsbaarge![]()
Lijkt me wel een bazenspits ja. Jammer van zijn 3/3.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd naar zijn ingames
http://wefut.com/en/player/12958hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
En zijn curvequote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lijkt me wel een bazenspits ja. Jammer van zijn 3/3.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Normaal niet, manu wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef ThadCastle het volgende:
Is Manu niet gewoon beter dan Armenteros?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Slechter zal het niet zijn. En wat minder overgewicht. Deed het in de voorbereiding ook prima, maar viel buiten de boot omdat hij nog 5 wedstrijden schorsing uit had staan. En dat was net toen JPB ook blessa was. Anders had hij toen gewoon gespeeld.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef ThadCastle het volgende:
Is Manu niet gewoon beter dan Armenteros?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij komt wel echt te kort hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:10 schreef ThadCastle het volgende:
Is Manu niet gewoon beter dan Armenteros?
Beter dan Armenteros en Schaken is iedereen, zelfs de rechtsbuiten van VV Spakenburg.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:twitter:futheadsite twitterde op woensdag 05-02-2014 om 19:00:55http://www.futhead.com/14/players/13333/wesley-sneijder/ CTRL+V lol #thankswefut . reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wat de neukquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat de fuck, Hunter kaartjes gaan voor 9.3k op de xbox...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]twitter:futheadsite twitterde op woensdag 05-02-2014 om 19:00:55http://www.futhead.com/14/players/13333/wesley-sneijder/ CTRL+V lol #thankswefut . reageer retweet
![]()
![]()
Nu moet je hem nog zien te linken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]leuk voor 77 rated speler.
![]()
Hoezo op tijd?quote:
Was iemand mij voor? Zo ja. /careRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ok nu ga ik dus alle spelers hier spammen via Futhead.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik bedoelde futhead.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoezo op tijd?
Was iemand mij voor? Zo ja. /care
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geoje editquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Jizzz een ST met 347 strength.![]()
Kastanjos in de spits.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:16 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Plekje voor Wes gereserveerd #singlematchesrapen
Misschien Baas-Jan er nog bijIncapabele fęlhęs.
Alle stats staan eropquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:09 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd naar zijn ingames
http://wefut.com/en/player/12958
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
Ultra jizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
medium/high.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ultra jizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Zankaquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:21 schreef DutchSL het volgende:
Nooit gedacht dat ik zou terug verlangen naar Marcelo en BoumaEn nu ineens 1-1.
![]()
Boeiend 1 schot vanaf je eigen 16 en .. BAM!quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is alles. hi ha hoquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is er geen uitpubliek mee van PSV?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Boycot vanwege verplichte combiquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is er geen uitpubliek mee van PSV?![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kastanjos in de spits.Incapabele fęlhęs.
Maar hij is lang niet zo goed als vorig jaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik krijg net Soldado in me pakje met Hawk kaartje erop. was dat al zo ?![]()
Oh, vandaar. Wou net zeggen joh... Wist dat PSV niet zijn uitvakken vol krijgt, maar dit is wel heel erg.quote:Feyenoord Rotterdam![]()
Topquote:
Al blijf ik toch maar bij Mboyo dan denk ik. Alleen pace, agility, long shots en short pass zijn beter.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deed ie een Immersje?quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:26 schreef DutchSL het volgende:
Jezus gewoon 30 meter over trappen van 5 meter afstand, was wel buitenspel maar dan nogRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nee dit is het honden op stepjes topic.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:28 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoi![]()
Ik ben op zoek naar het dieren-met-kleren-aan-topic. Is dat hier?
ik haat mezelf nu al
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wij dragen allemaal geen kleren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:28 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoi![]()
Ik ben op zoek naar het dieren-met-kleren-aan-topic. Is dat hier?![]()
SIF sneijdertje is wel een musthave straks op de CAM positie he![]()
![]()
zijn er al transfers uit ?
wat was de nieuwe cup nou minimaal 4*team of maximaal ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Minimaalquote:Op woensdag 5 februari 2014 19:33 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
wat was de nieuwe cup nou minimaal 4*team of maximaal ?![]()
![]()
![]()
GoT
verder wel kut TOTW. zal de prijs van sneijder wel geen goed doen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mooie symmetrie.quote:
Ben benieuwd of Lloris bij jou ook slecht is.. ik heb er nooit iets van gemerkt in de wedstrijden dat ik tegen hem moest.![]()
Zou hem op zich ook wel in mijn team willen, maar dan moet ik al snel of Rafinha of Willian nemen... Wil niet teveel inleveren voor hem...quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:33 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
wat was de nieuwe cup nou minimaal 4*team of maximaal ?![]()
Willian is een baas joh.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zou hem op zich ook wel in mijn team willen, maar dan moet ik al snel of Rafinha of Willian nemen... Wil niet teveel inleveren voor hem...
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: