SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
5 sterren vaardigheid op het middenfeld. geoje spelerquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal ik je vanavond even bafakoe geven?
[ afbeelding ]![]()
Wat een team.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal ik je vanavond even bafakoe geven?
[ afbeelding ]Kom maar op. Ik dacht dat je mijn team zou kopiėren?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik wil graag zonder een "ultra gay"-stempel door het leven gaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een team.Kom maar op. Ik dacht dat je mijn team zou kopiėren?
stiekem ben ik jou team vergeten.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
en ook een wquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil graag zonder een "ultra gay"-stempel door het leven gaan.
stiekem ben ik jou team vergeten.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik wil graag zonder een "ultra gay"-stempel door het leven gaan.
stiekem ben ik jou team vergeten.![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hij doet het gelukkig wel tegen een ventje van zijn eigen lengte.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SneijderDieEenPannaGeeft.gifquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij doet het gelukkig wel tegen een ventje van zijn eigen lengte.![]()
Offline - amateur?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo, even dat nieuwe toernooi in 1x gewonnen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
1e ronde had ik eigenlijk niet moeten winnen maar Maxim maakte in de 88e minuut de 3-3 en Choupo maakte in de 90e minuut de 4-3. De 2e ronde was ook moeilijk maar Choupo scoorde in de verlenging de winnende. De halve finale won ik met 2-1 en de finale met 4-0 (1 eigen goal van de tegenstander die nu boos is)![]()
jbggquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e ronde had ik eigenlijk niet moeten winnen maar Maxim maakte in de 88e minuut de 3-3 en Choupo maakte in de 90e minuut de 4-3. De 2e ronde was ook moeilijk maar Choupo scoorde in de verlenging de winnende. De halve finale won ik met 2-1 en de finale met 4-0 (1 eigen goal van de tegenstander die nu boos is)![]()
Ik weet niet eens wat ik 10 minuten terug gegeten heb.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
1e ronde had ik eigenlijk niet moeten winnen maar Maxim maakte in de 88e minuut de 3-3 en Choupo maakte in de 90e minuut de 4-3. De 2e ronde was ook moeilijk maar Choupo scoorde in de verlenging de winnende. De halve finale won ik met 2-1 en de finale met 4-0 (1 eigen goal van de tegenstander die nu boos is)hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
DS2 vertelt dat aan zijn mam die dan een sticker op de koelkast plakt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik 10 minuten terug gegeten heb.![]()
Misschien met TOTW vanavond?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:15 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd wanneer er weer transfers komen. Afgelopen fifa kwamen ze om de week uit![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu heb ik de critici de mond gesnoerd dus ik kan nu weer doorgaan met mijn leven en ik kan nu ook weer goed slapen.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu heb ik de critici de mond gesnoerd dus ik kan nu weer doorgaan met mijn leven en ik kan nu ook weer goed slapen.![]()
Maar wij hebben geen bewijs.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wie heeft er een Xbox die ik mag lenen?
Kan ik DS2 bafakoe geven.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haten op de Turkse competitielopen meer dan genoeg leuke spelers rond.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik ben alleen geinteresseerd in de UP's. Hoop dat er wat dure IF's op deze manier betaalbaar gaan wordenquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:15 schreef Maver24 het volgende:
Benieuwd wanneer er weer transfers komen. Afgelopen fifa kwamen ze om de week uit![]()
![]()
1 en al omkoping'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zal jou eens omkopen, kutvent!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
En ook genoeg hele slechtequote:Op woensdag 5 februari 2014 14:17 schreef Ozz-03 het volgende:
Haten op de Turkse competitielopen meer dan genoeg leuke spelers rond.
NAC Breda
Rčsbaarge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |