SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:54 schreef klaprooss het volgende:
Even offtopic en meer kom je verloftijd doorModern Family!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:54 schreef klaprooss het volgende:
Even offtopic en meer kom je verloftijd door2 broke girls, being human, castle, gossip girl, how I met your mother, mad men, modern family, once upon a time, pan am, ravenswood, royal pains, the big bang theory, twisted, true blood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:09 schreef RunForrestRun het volgende:
Meld!
Heleboel bijgelezen en tot twee keer toe een post gemaakt die verdweendus ik ga nu mijn frustratie wegstofzuigen.
Was gisteren even bij mij ouders thuis, toen mijn broertje (12 jaar) bij me kwam zitten en zei: "Ik heb wat bedacht. Je moet óf vanavond of morgen de baby krijgen, óf pas na het weekend." Ik vroeg waarom.
"Nou, anders gaat T (mijn lief) niet naar de voetbal zondag en dan kan ik dus niet met hem mee."
Volgende week mag ik mezelf een llm noemen maaar! Aan alle kanten hoor ik wel al, nouu hij komt wel eerder dan 5 maart hoor want bla die bla die blaquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:15 schreef Burdie het volgende:
Andere llm's, hebben jullie ook dat jullie omgeving zenuwachtiger is dan jij? Mijn ouders vinden bijvoorbeeld ineens allerlei excuses en smoesjes om maar even langs te komen (en ze wonen best ver weg!) en bijna iedereen die ik 'spreek' (telefonisch, whatsapp, facebook, email) vraagt of het nog rustig is, en benadrukt dat het nu spannend wordt. Zelfs de buurman zegt al twee maanden lang dat hij zo benieuwd is.
Voor mijn gevoel kan het echt nog maanden duren....
Ja!quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:15 schreef Burdie het volgende:
Andere llm's, hebben jullie ook dat jullie omgeving zenuwachtiger is dan jij?
Spannend! Ben je nog eerder dan ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:02 schreef Loj het volgende:
Nou, de afspraak staat op 18 februari!
De eerste mogelijkheid was eigenlijk pas 11 maart
Gelukkig vonden ze dat zelf met m'n verleden ook wel wat laat!
Die hoef ik ook samen niet te proberen te kijken bij ventquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Klaproos, Black Mirror is ook echt goed! Heb ik naar aanleiding van een item bij DWDD gekeken, wel een fascinerende serie. Gossip Girl is veel leuker dan de titel doet vermoeden en kijkt wel lekker weg in je eentje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |