SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:54 schreef klaprooss het volgende:
Even offtopic en meer kom je verloftijd doorModern Family!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:54 schreef klaprooss het volgende:
Even offtopic en meer kom je verloftijd door2 broke girls, being human, castle, gossip girl, how I met your mother, mad men, modern family, once upon a time, pan am, ravenswood, royal pains, the big bang theory, twisted, true blood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:09 schreef RunForrestRun het volgende:
Meld!
Heleboel bijgelezen en tot twee keer toe een post gemaakt die verdweendus ik ga nu mijn frustratie wegstofzuigen.
Was gisteren even bij mij ouders thuis, toen mijn broertje (12 jaar) bij me kwam zitten en zei: "Ik heb wat bedacht. Je moet óf vanavond of morgen de baby krijgen, óf pas na het weekend." Ik vroeg waarom.
"Nou, anders gaat T (mijn lief) niet naar de voetbal zondag en dan kan ik dus niet met hem mee."
Volgende week mag ik mezelf een llm noemen maaar! Aan alle kanten hoor ik wel al, nouu hij komt wel eerder dan 5 maart hoor want bla die bla die blaquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:15 schreef Burdie het volgende:
Andere llm's, hebben jullie ook dat jullie omgeving zenuwachtiger is dan jij? Mijn ouders vinden bijvoorbeeld ineens allerlei excuses en smoesjes om maar even langs te komen (en ze wonen best ver weg!) en bijna iedereen die ik 'spreek' (telefonisch, whatsapp, facebook, email) vraagt of het nog rustig is, en benadrukt dat het nu spannend wordt. Zelfs de buurman zegt al twee maanden lang dat hij zo benieuwd is.
Voor mijn gevoel kan het echt nog maanden duren....
Ja!quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:15 schreef Burdie het volgende:
Andere llm's, hebben jullie ook dat jullie omgeving zenuwachtiger is dan jij?
Spannend! Ben je nog eerder dan ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:02 schreef Loj het volgende:
Nou, de afspraak staat op 18 februari!
De eerste mogelijkheid was eigenlijk pas 11 maart
Gelukkig vonden ze dat zelf met m'n verleden ook wel wat laat!
Die hoef ik ook samen niet te proberen te kijken bij ventquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Klaproos, Black Mirror is ook echt goed! Heb ik naar aanleiding van een item bij DWDD gekeken, wel een fascinerende serie. Gossip Girl is veel leuker dan de titel doet vermoeden en kijkt wel lekker weg in je eentje!
Weet je hoe lekkere wijven in GG?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:17 schreef Dot. het volgende:
[..]
Die hoef ik ook samen niet te proberen te kijken bij ventTerwijl hij Desperate Housewives en Grey's Anatomy prima vindt.
Hij heeft toch al een lekker wijfquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:20 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Weet je hoe lekkere wijven in GG?
(goed argument)
Ook goed ja! Bones is ook erg vermakelijk trouwens en als je van scifi houdt zijn Stargate, Stargate Atlantis en Firefly ook leuk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Nog niemand die games of thrones geopperd heeft? Briljante serie!
Ik heb volgende week, met 15 weken, weer een controle, na een goede termijnecho met 11 weken, en ben al weer een beetje nerveus. Nergens op gebaseerd, maar toch. Dus jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dames die verder zijn, waren jullie ook zo nerveus voor de 12 wkn echo? Morgen eindelijk weer kijken maar vind t spannend zeg...
Volgende week donderdag om 7.45 de 20-weken echo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dames die verder zijn, waren jullie ook zo nerveus voor de 12 wkn echo? Morgen eindelijk weer kijken maar vind t spannend zeg...
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:15 schreef Burdie het volgende:
Andere llm's, hebben jullie ook dat jullie omgeving zenuwachtiger is dan jij? Mijn ouders vinden bijvoorbeeld ineens allerlei excuses en smoesjes om maar even langs te komen (en ze wonen best ver weg!) en bijna iedereen die ik 'spreek' (telefonisch, whatsapp, facebook, email) vraagt of het nog rustig is, en benadrukt dat het nu spannend wordt. Zelfs de buurman zegt al twee maanden lang dat hij zo benieuwd is.
Voor mijn gevoel kan het echt nog maanden duren....
Zo werkt dat toch ook?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:20 schreef WupWup het volgende:
[..]en ik krijg er zo'n jeuk van. Mensen doen alsof je ter plekke een kind eruit zal storten.
Ja! 14 februari is seizoen 2 er en er komt ook een derde!quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:26 schreef Spees_Eend het volgende:
House of cards is trouwens ook steengoed. Maar je moet wel echt goed opletten. Gaat over Amerikaanse politiek en gaat vrij snel. Maar zeer goede rol van Kevin Spacey.
Ik belde mijn vader en zussen midden in de nacht hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:22 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Zo werkt dat toch ook?
Zoals de 4G reclame van Vodafone?
As if je iedereen 's nachts bellen gaat als je kindje geboren is, denk dat ik toch echt iedereen een nachtrust gun en 's morgensvroeg bellen ga, dan ben ik zelf denk ik ook meer bij mijn positieven.
Maar dat zeg ik nu, géén idee wat mijn hormonen dan zeggen.
Er gaat denk ik 1 foto op FB bij ons, en dat zal al veel stof doen opwaaien aangezien er genoeg mensen zijn die niet weten dat ik zwanger ben (krijg het niet voor elkaar te zeggen dat wij zwanger zijn)quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:43 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik heb moeten beloven dat ik mijn familie óók midden in de nacht bel.
De rest mag gewoon wachten tot de volgende ochtend/tot wanneer wij er klaar voor zijn.
Hebben jullie trouwens met je man/vrouw besproken hoe en wat jullie op internet gaan zetten aan foto's, filmpjes, informatie etc.?
Ooh euh...quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:50 schreef WupWup het volgende:
Geïnteresseerde vragen, geen probleem. Maar al die opmerkingen mogen achterwege blijven. Zoals dat het niet lang meer duurt, want mijn gezicht begint te tekenen.Of dat vreemden op straat ineens roepen dat ze medelijden hebben.
Wij gaan niks op een openbare site zetten qua foto's of filmpjes, inclusief Facebook. Vooral bij Facebook ga ik er echt streng in zijn wat anderen doen, want daar geef je auteursrecht weg als je iets upload. En dat zal denk ik wel wat scheve blikken opleveren van familie die er geen kwaad in zien, maar ik vind het belangrijk dat we Arie meegeven dat internet nooit tijdelijk is en dat je moet oppassen wat je erop zet, dus als we iets online zetten komt het op onze eigen site achter een wachtwoord. Als hij er dan later zelf voor kiest om zijn babyfoto's online te zetten is dat zijn beslissingquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:43 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik heb moeten beloven dat ik mijn familie óók midden in de nacht bel.
De rest mag gewoon wachten tot de volgende ochtend/tot wanneer wij er klaar voor zijn.
Hebben jullie trouwens met je man/vrouw besproken hoe en wat jullie op internet gaan zetten aan foto's, filmpjes, informatie etc.?
Bereid je maar vast voor op 6354276812 PM's danquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:07 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wij gaan niks op een openbare site zetten qua foto's of filmpjes, inclusief Facebook. Vooral bij Facebook ga ik er echt streng in zijn wat anderen doen, want daar geef je auteursrecht weg als je iets upload. En dat zal denk ik wel wat scheve blikken opleveren van familie die er geen kwaad in zien, maar ik vind het belangrijk dat we Arie meegeven dat internet nooit tijdelijk is en dat je moet oppassen wat je erop zet, dus als we iets online zetten komt het op onze eigen site achter een wachtwoord. Als hij er dan later zelf voor kiest om zijn babyfoto's online te zetten is dat zijn beslissing
Ik twijfel eerlijk gezegd ook nog of ik zijn naam hier zal delen
Zo staan wij er ook in hoor, als Lintwormpje oud en wijs genoeg is bepaalt hij zelf maar wat er online komt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:07 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wij gaan niks op een openbare site zetten qua foto's of filmpjes, inclusief Facebook. Vooral bij Facebook ga ik er echt streng in zijn wat anderen doen, want daar geef je auteursrecht weg als je iets upload. En dat zal denk ik wel wat scheve blikken opleveren van familie die er geen kwaad in zien, maar ik vind het belangrijk dat we Arie meegeven dat internet nooit tijdelijk is en dat je moet oppassen wat je erop zet, dus als we iets online zetten komt het op onze eigen site achter een wachtwoord. Als hij er dan later zelf voor kiest om zijn babyfoto's online te zetten is dat zijn beslissing
Ik twijfel eerlijk gezegd ook nog of ik zijn naam hier zal delen
Nee, ik begrijp het heel goed hoor. Ik zou het zelf ook niet doen. Ik deel mijn eigen naam pertinent niet op Fok, dus ook niet die van mijn toekomstige kinderen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:13 schreef Dot. het volgende:
Ja en als lurker vond ik dat altijd erg jammer als er alleen gePMed werd, want dan leef je soms net zo hard mee en dan weet je nog niet wat het is geworden! Maar nu gaat het ineens niet meer over mezelf en dan vind ik toch dat ik minder recht heb allerlei zaken te delen online. Ook al gaat het over m'n eigen kind..
Dat is bij ons echt liefkozend hoor Burdie! Verre van nare bijnaam voor ons!quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:18 schreef Burdie het volgende:
Ik vind 'lintwormpje' overigens echt een afschuwelijke benaming voor een baby, alsof het maar een nare parasiet is die je liever niet had
Bij mij is dat besef een beetje gekomen toen ik naar de Tongelreep ging en daar twee kindjes zag van een FOK!ster die ik verder helemaal niet kende en ze gewoon bij naam kon noemen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat ik in het begin niet deed en sinds S meer herkenbaar geworden is wel, is de foto's uploaden bij een host waar je ze later weer weg kunt halen. De naam heb ik niet zoveel moeite mee, ik let er wel op dat ik geen rare of genante dingen over mijzelf of hem plaats, voor zover die er zijn.
Ja, maar waar trek je dan de grens?quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
Met een foto heb ik dan weer minder moeite, die zijn toch niet te herleiden zonder naam en babietjes veranderen toch heel erg nog in het begin
Dat valt heel erg mee dat regelen de users onderling welquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben benieuwd of de kersverse moeder dan ook daadwerkelijk haar pm-box vol heeft zitten. Maar misschien valt dat mee
Dat idd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat ik in het begin niet deed en sinds S meer herkenbaar geworden is wel, is de foto's uploaden bij een host waar je ze later weer weg kunt halen. De naam heb ik niet zoveel moeite mee, ik let er wel op dat ik geen rare of genante dingen over mijzelf of hem plaats, voor zover die er zijn.
Die is heel persoonlijk. Ik heb ook niet zo veel moeite met foto's van mezelf online, zolang niet heel Fok er mee bezaaid is. En 1 foto om je pasgeboren baby aan de wereld te tonen, ach. Maar ik zie soms ook mensen die hun tienjarigen nog op Fok tonen. Dat zou ik dan weer niet zo snel doen.quote:
Ja, ik kan me ook bij diverse meningen iets voorstellen. Ik heb er ook echt wel over nagedacht en heb voor mijzelf gewoon besloten dat ik dat niet erg vind. Hooguit een beetje raar.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij mij is dat besef een beetje gekomen toen ik naar de Tongelreep ging en daar twee kindjes zag van een FOK!ster die ik verder helemaal niet kende en ze gewoon bij naam kon noemen.
Dus geen naam online hier. Maar ik kan me in vele meningen vinden
Ja dat bedoel ik, als 1 het weet, weten ze het allemaal. Dus dan maar nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:24 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat valt heel erg mee dat regelen de users onderling wel
Herkenbaar idd! Het is, vooral hier, zo gemakkelijk te vergeten dat er nog veel meer mensen zien wat je allemaal zegt en doet, omdat het zo gezellig is met een kleine club, maar het is wel een openbaar forum.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bij mij is dat besef een beetje gekomen toen ik naar de Tongelreep ging en daar twee kindjes zag van een FOK!ster die ik verder helemaal niet kende en ze gewoon bij naam kon noemen.
Dus geen naam online hier. Maar ik kan me in vele meningen vinden
Word jij zo iemand die elke godganse dag een foto van haar kind op fb zetquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:26 schreef Stormqueen het volgende:
Maar wellicht denk ik daar tzt wel weer heel anders over en word ik wel de vuigste kinderfotospammer van allemaal. Je weet 't niet
Nou, precies dit eigenlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:27 schreef RunForrestRun het volgende:
Ik las laatst een opmerking (volgens mij hier op Fok) van iemand, die schreef: "Ik had de keus om allerlei informatie van mezelf online te zetten, en die keus wil ik ook aan mijn kind geven."
Dat vond ik nog wel een overweging waard.
Eerste foto gaat sowieso op FB, ook hier op Fok samen met de naam (en dan met interpunctie zodat de naam niet terug te vinden is, dus J.annie J.ansen), maar verder wil ik toch eigenlijk minimaal foto's plaatsen. Vind het toch een beetje een eng idee om overal maar foto's rond te laten slingeren, voor je het weet worden ze gekopieerd of gedeeld met mensen die je niet kent. (En ja, dat kan met foto's van mijzelf ook gebeuren, maar dat risico neem ik zelf met mijn volle verstand. De baby kan later als zij groter is die keus al niet meer maken want die is al voor haar gemaakt.)
Dat zijn van die viespeuken die geinteresseerd zijn in jonge meiden, denk niet dat je mensen hebt die baby-foto's gaan opslaan. En dan heb ik het over doodnormale babyfoto's he.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:26 schreef Dot. het volgende:
[..]
Herkenbaar idd! Het is, vooral hier, zo gemakkelijk te vergeten dat er nog veel meer mensen zien wat je allemaal zegt en doet, omdat het zo gezellig is met een kleine club, maar het is wel een openbaar forum.
Ik heb rond m'n 15e ook foto's hier geplaatst van mezelf en toen kreeg ik een jaar of twee later ineens een berichtje van iemand die zo'n foto was tegengekomen in een map en toen realiseerde ik me pas (ja, naïef) dat er daadwerkelijk mensen zijn die zulke foto's opslaan
Maar dat vind ik denk ik wel een beter plan, want dat zijn ook de mensen die met me hebben meegeleefd tijdens de zwangerschap en bij wie ik om hulp vraag in volgende topics dus dan vind ik het ook leuk om te delen hoe trots ik ben op hem en zijn mooie naam. Dat zijn dan ook mensen die ik zou zien op eventuele meets, terwijl dat niet zo is bij lurkers.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, als 1 het weet, weten ze het allemaal. Dus dan maar niet
Een foto? Minstens vijftien per dag en een filmpje. En ik verander meteen mijn accountnaam in Truus En Harry En De Kids Jansen - De Vries met een poot van minoesquote:Op woensdag 5 februari 2014 17:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Word jij zo iemand die elke godganse dag een foto van haar kind op fb zet
Ik dacht van tevoren serieus wel dat ik nooit of zelden iets over S op fb zou zetten. Nu doe ik dat bij lange na niet dagelijks, maar wel elke maand ofzo. Had ik van tevoren niet gedacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |