quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
-Remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- Remlof?
7 maart
- remlof
- gari en qb
-tam en bobbyb
achter/op de kast, langs apparatuur in/op de kast. Rondom speakers, rondom de planten, etc. De bank, stoelen, etc.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, ik pak de stofzuiger, sluit hem aan, zet hem aan en haal de zuigmond over de gehele vloer heen. Hoe stofzuig jij dan?
Heh? Hoe?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig
Ik wil zo een huis waar je de stofzuigerslang in de muur kan steken. Met dat ding de trap op en af is kut.
Zit zo een afzuiging die door het hele huis loopt. Hoef je alleen nog de slang/steel op aan te sluitenquote:
en dan de zuigmond eraf en met de stang langs alle randen/hoekjes van het plafondquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achter/op de kast, langs apparatuur in/op de kast. Rondom speakers, rondom de planten, etc. De bank, stoelen, etc.
Jij zuigt op de kast.... whehehequote:Op woensdag 5 februari 2014 13:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achter/op de kast, langs apparatuur in/op de kast. Rondom speakers, rondom de planten, etc. De bank, stoelen, etc.
Nicequote:Op woensdag 5 februari 2014 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit zo een afzuiging die door het hele huis loopt. Hoef je alleen nog de slang/steel op aan te sluiten
Maar het is echt geweldig hoor zo'n robotquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:11 schreef PeuRac het volgende:
Ik zou wel zo'n Roomba willen hebben, alleen dan moet je alsnog de helft zelf doen, want die pakken alleen de grond
Rival, trouw met mequote:Op woensdag 5 februari 2014 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
en dan de zuigmond eraf en met de stang langs alle randen/hoekjes van het plafond(daar begin ik trouwens mee, werk van boven naar beneden)
Preciesquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
en dan de zuigmond eraf en met de stang langs alle randen/hoekjes van het plafond(daar begin ik trouwens mee, werk van boven naar beneden)
Dat lijkt me ook wel mooi ja, kost je alleen wel veel ruimte in de muren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zit zo een afzuiging die door het hele huis loopt. Hoef je alleen nog de slang/steel op aan te sluiten
Tsja, maar de vloer is het minste werkquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Maar het is echt geweldig hoor zo'n robot
Geen idee, ooit een dergelijk systeem gezien en vond dat wel slim gevonden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:12 schreef PeuRac het volgende:
Dat lijkt me ook wel mooi ja, kost je alleen wel veel ruimte in de muren.
'Dwijlen'? Seriously?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, maar de vloer is het minste werkToch zou ik er nog wel een willen hebben, maar dan voor het dwijlen
Hoeft niet duur te zijn en kan je prima zelf maken. Het enige wat je nodig hebt zijn 5-10cm PVC buizen, lijm, een (krachtige) stofzuiger en een boel schakelaars/aansluitingen. Het lastigste is nog de schakelingen maken, dat de stofzuiger aan gaat wanneer je een slang in de aansluiting stopt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, ooit een dergelijk systeem gezien en vond dat wel slim gevonden.
Zal wel voor de rijkere mensen zijn.
Schakelaar kun je ook bij de aansluiting maken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeft niet duur te zijn en kan je prima zelf maken. Het enige wat je nodig hebt zijn 5-10cm PVC buizen, lijm, een (krachtige) stofzuiger en een boel schakelaars/aansluitingen. Het lastigste is nog de schakelingen maken, dat de stofzuiger aan gaat wanneer je een slang in de aansluiting stopt.
Klopt, maar 10 schakelaars parallel is wel ff wat werk en eigenlijk wil je dat die meteen aan gaat wanneer je de slang erin stopt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schakelaar kun je ook bij de aansluiting maken.
Klopt dat dat het minste werk is, maar daar zie je ook het snelst weer vuil liggen....quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, maar de vloer is het minste werkToch zou ik er nog wel een willen hebben, maar dan voor het dwijlen
Nah, ik ga me ergeren wanneer ik ergens stof/vuil zie liggen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt dat dat het minste werk is, maar daar zie je ook het snelst weer vuil liggen....
Nu kom je elke dag thuis bij een schone vloer
Heb je wel meer kans dat je de rest gaat vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |