Vliegend Hert of Turbojägerquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:46 schreef stbabylon het volgende:
Daarom kijk ik zo uit naar het Apres-Skieën. Lekker van 16:00 tot 18:00 vol laten lopen, dan eten, koffie met een neut, maffen. En de volgende dag helemaal happy. En dat vele dagen achter elkaar.
Ik bedoel meer dat ik de eerste dag/nacht wel red, maar dan de volgende dag een probleem hebquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op enorm zere kuiten na trek ik t nog wel een dagje/nachtje hoor. Maar niet tot 6 in de ochtend. Geen zin in als t nog 3 dagen duurt. Evenals flink zuipen. Doe ik op festivals nooit.
Waarom is dat een reden, niet iedereen breekt/kneust wat. Sterker nog...quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn vrienden hebben weer bewezen waarom ik niet op wintersport ga. Gebroken pols en de ander gekneusd
Een homo met een gebroken polsje. The irony.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je dan ook verkleed als slutty clown, in de apres-ski?
Wat een Anton drankjesquote:
Er zijn teveel woorden voor en dat is er ook eentje vanquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jägerbomb bedoel je?
Dat komt sowieso wel goed
Je moest er tussendoor nog even 3 afwerken dat het zo lang duurde?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik was bezig!!!
TT: met slutty clowns op wintersport. ALAAF!
*ril*quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak me vooral hier druk om:
[ afbeelding ]
Soms vind ik dat soort dingen echt briljantquote:
Als dat geen feest wordt weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maak me vooral hier druk om:
[ afbeelding ]
Oke, ik had ook gewoon niet doro dat ik de lapo hadquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moest er tussendoor nog even 3 afwerken dat het zo lang duurde?
*tikt met voetje op de grond*quote:
Jullie zijn de reden dat het songfestival nog bestaat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*tikt met voetje op de grond*
Sorry?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie zijn de reden dat het songfestival nog bestaat.
Ik vrees dat dat ook een beetje mijn schuld isquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Jullie zijn de reden dat het songfestival nog bestaat.
Homo!quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat ook een beetje mijn schuld is
Ik ben gek op het songfestival
Feest wordt het zeker. C2H5OHquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Als dat geen feest wordt weet ik het ook niet meer.
Ga boeren en scheten laten, aan je zak krabben en bier drinken, hetero!quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat me nou even lekker generaliseren!
Ik hou ook niet zo van musicalsquote:
Nee ik ben een nep-lesbiquote:
Precies. Jullie mogen me best beledigen. Maar buitenstaanders? Ho eens even!quote:
jawel want ik moet weten of ik met je moet flirten of dat ik je moet negerenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wie ik ben is niet relevant al doch van enige betekenis.
Wel als je aan onze knuffelhomo komtquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat denk je waarom ik vandaag thuis werk?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga boeren en scheten laten, aan je zak krabben en bier drinken, hetero!
Bedoel je nou " al doch" of "noch"?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Omdat je dan kan fokken?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat denk je waarom ik vandaag thuis werk?
wolf of wallstreet nog niet gezien?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij doet dat over het algemeen op het werk?
Jawelquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wolf of wallstreet nog niet gezien?
Nee, natuurlijk niet, dat zou echt raar zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij doet dat over het algemeen op het werk?
Surequote:Op woensdag 5 februari 2014 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dat zou echt raar zijn.
Gewoon seks in het serverhok.
Nou okquote:
Link :dquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
Je zou moeten blazen voor je op het internet mag en als je bepaalde medicatie slikt mag je niet online of zo
Ik nooitquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok.
Al heb ik al bij 2 bedrijven ook echt seks op de werkvloer gehad met collega's die dan wel mijn echte vriendin waren.
Bij deze werkgever zit ik op 3quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik nooit
Heb ook pas één keer met een collega een relatie gehad, en die was redelijk frigide.
Op school wel gebeurt trouwens
Het toilet bij Westerbork is wel zo'n beetje mijn toplocatie qua oei, dat kan eigenlijk nietlquote:Op woensdag 5 februari 2014 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij deze werkgever zit ik op 3. Nou ok, 1 was meer een langlopende flirt die 1 avond+dag in een seksrelatie uitliep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |