abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136358998
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Een topic waar we weer verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarige.. Voor zover mogelijk :P

pi_136363331
Nou vooruit dan, een eerste post, omdat 0 posts zo leeg is...

J. is weer in bed, aan t kreunen, en vechten tegen de slaap, maar wel heul erg moe. Ben benieuwd of het kreunen overgaat in gillen, of in :Z
pi_136375659
MM. Ik hoop het laatste wat sneu. Beterschap voor J. En strekte voor jou :*

Mijn zus heeft een besmettelijke buikgriep. Hopelijk dat Riley die niet krijgt
pi_136376170
Hij heeft gelukkig geslapen :D
Nu weer begonnen aan de nacht. De afgelopen 3 dagen eindigde die voor hem (en dus ook voor ons) om 3 uur }:| ...
pi_136376458
Luuk is zielig van de Bmr, hij heeft geen lontje meer, en piept om alles. Hij gilt echt als een speenvarken.... Helaas zijn de nachten ook weer bal.
*poef* nu is het weg
pi_136381018
Sterkte MM en kJ voor de nacht!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_136381531
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:43 schreef Tinuviel het volgende:
Sterkte MM en kJ voor de nacht!
+1

:*
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:53:09 #8
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_136381559
Sam, fijn dat je alles toch weer redelijk op de rit hebt nu. Vind het heel knap van je hoe je alles regelt en doet! ^O^

Vervelend MM en KJ....Hopelijk gaat vannacht iets beter... Sterkte iig :P

Cristel is ook weer ondeugend, op de tafel klimmen, potjes kruiden leeggooien in de la, heel hard gillen en janken als ze dr zin niet krijgt :X

Komt vast wel weer goed, maar mén, wat ben ik blij als ze op bed ligt soms :@

Oh en trouwens....het bad drama is over! had ik jullie nog niet verteld.
Tijdje terug wou ze niet (meer) in bad, krijsen, drama, verzetten etc. En nu....ze wil er niet meer uit! :+

Zet haar nu tegenwoordig weer in het babybadje op de grond in de badkamer, ideaal! Beetje speelgoed erbij, en als ze net in bad zit dan sproei ik dr haar ff nat, ff gauw wassen, en weer de sproeier erop, wel onder luid protest, maar zodra het klaar is, dan is ze weer lief :P O+ lekker ding is 't ook

Oh en ze probeert dr eigen naam te zeggen, maar ze zegt nu Angel (als in eensjel) dus daar wordt aan gewerkt :P :+
pi_136382241
Kj en mm succes vannacht.

pe blij te lezen dat baddrama's weer over kunnen gaan. Was het eerst nog alleen de douche. Nu is het huilen tot zijn haren gewassen zijn. Daarna is douche klaar dat weet ie. Maar nog even en hij wil helemaal niet meer in bad...
pi_136384923
En een tijdje geen haren wassen? Is dat niks?
Haren hoeven ook helemaal niet zo vaak gewassen te worden, heb het ook weinig gedaan bij Mex, badje en douche leuk gehouden en langzaam aan haren wassen weer er bij gedaan.
Het beste lukt het als hij onder de douchestraal speelt.
pi_136390529
MM en KJ hoe gingen de nachten :*
pi_136391131
Ik heb een tijdje de haren schoongemaakt met een nat washandje en dat werkt redelijk goed. Nu gewoon weer in bad en de haren wassen met een douchekop. Gaat prima maar eerst moeten de bad eendjes de haren wassen anders is het wel drama :P

C kan al een tijdje haar naam zeggen en ook lezen, net als wat andere simpele woorden (mama, papa, poes)

Papa is gisteren weer vertrokken voor twee weken dus trof vanmorgen een huilende C aan in bed 'auto papa weh' ;'(
pi_136391324
Oh dat is ook wel een slim plan ja, inderdaad zo vies worden ze niet. En badtrauma is helemaal vervelend.

Want het stomme is dat hij daarna ontzettend veel lol in bad heeft.
pi_136391355
Hoe is het met de zieke kindjes nu? :*

Xanteh wat zielig toch ;(. En al wat woordjes lezen?! Wat knap!

Mijn mini is opeens druk met kleuren benoemen. De meeste dingen zijn blauw volgens hem :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136391385
Nacht was minder bal dan daarvoor. Hopelijk gaan we de de goede kant weer op. Hopelijk stopt hij ook weer met zijn speenvarken act... Die is zo irritant
*poef* nu is het weg
pi_136392923
Ja, is zo zonde, badje kan zo'n fijn moment zijn juist.
Af en toe alleen met water spoelen, of stiekem die achterkant een beetje met shampoo en zo weer uitbreiden.

Wat lang 2 weken Xanteh!
pi_136395914
Wij gaan vanmiddag voor de 14 maanden prikjes. Ik heb een filmpje gemaakt van mijn "bonkende" dreumes. Ik lees overal dat dat hoofdschudden 's nachts normaal is, maar ik vind het niet normaal. Ze maakt er ook enorm veel lawaai bij. Dat kan toch niet goed zijn voor haar rust. In ieder geval niet voor mij :O
Met een meidenkwartet
pi_136397799
Xanteh wat knap dat ze al wat woordjes kan lezen zeg. Wauw *O*

KJ fijn dat de nacht minder bal was. Hopelijk blijft het zo gaan

Cathmar als je twijfelt inderdaad even vragen
Succes met de prikjes :*
pi_136398294
Meh, dit was de slechtste nacht in tijden. J. heeft geslapen tot 11 uur, en toen was t paniek, en bed was no-go area. Hij heeft uiteindelijk 2 keer 3 uurtjes geslapen in de maxi-cosi. Daar past ie dus nog best in, en ging ie niet helemaal over de flos omdat ie plat moest. Goed bedacht van vriend, maar ideaal was t zeker niet.
Vanochtend was ie wel gewoon vrolijk, en om 12 uur is ie weer in bed gegaan, en dat wilde opeens weer wel :? .

Ik snap er niets meer van. Wat t is, de opties zijn: tanden, oren, verlatingsangst, een sprong ( :X ), of wat anders... Maakt me ook niet zo veel uit, als t maar ooit weer overgaat...
pi_136398432
MM :* voor je nacht. Hopelijk was dit echt het dieptepunt en gaat het nu weer beter. Wellicht dat het een mix van alledrie is :*
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:05:24 #21
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_136398494
Fase's zijn 't. Strontvervelend, dat wel. 't wordt wel weer beter ;) Verstand op 0 en doorgaan...Iets anders kun je niet.

(helpt een fles geven, of een broodje ofzo ook niet? Nadat ie gekalmeerd was? Hier werkte dat (soms) wel )
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:08:31 #22
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136398616
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:59 schreef mousemicky het volgende:
Meh, dit was de slechtste nacht in tijden. J. heeft geslapen tot 11 uur, en toen was t paniek, en bed was no-go area. Hij heeft uiteindelijk 2 keer 3 uurtjes geslapen in de maxi-cosi. Daar past ie dus nog best in, en ging ie niet helemaal over de flos omdat ie plat moest. Goed bedacht van vriend, maar ideaal was t zeker niet.
Vanochtend was ie wel gewoon vrolijk, en om 12 uur is ie weer in bed gegaan, en dat wilde opeens weer wel :? .

Ik snap er niets meer van. Wat t is, de opties zijn: tanden, oren, verlatingsangst, een sprong ( :X ), of wat anders... Maakt me ook niet zo veel uit, als t maar ooit weer overgaat...
Nachtmerrie? Daardoor angstig voor bedje dat hij nu alweer wat kwijt is (+ dat het nu niet zo donker is)?

Op zich hebben jullie nog best geslapen toch? Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat het niet sneu was hoor!! Maar meer dat het op zich niet zo'n hele slechte nacht was qua slaap als je begrijpt wat ik bedoel
pi_136398789
M. heeft eergisteren een cake gebakken met Saartje. Stuurt hij me net dit door :D _O- :'( _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:19:49 #24
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_136399007
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
M. heeft eergisteren een cake gebakken met Saartje. Stuurt hij me net dit door :D _O- :'( _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto doet 't niet Coco!
pi_136399585
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 13:19 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Foto doet 't niet Coco!
Oh, bij mij wel? Even uitzoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')