Op zich kan ik hem daarin niet ongelijk geven, alhoewel die reactie een ietwat luguber naspel heeft gekregen.quote:
Het wrange is dat er veel mensen onnodig vroeg overlijden, juist omdat ze níet naar de huisarts zijn gegaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op zich kan ik hem daarin niet ongelijk geven, alhoewel die reactie een ietwat luguber naspel heeft gekregen.
De eigen bijdrage naast de premie die een groot aantal mensen niet meer kunnen betalen verergert het probleem.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het wrange is dat er veel mensen onnodig vroeg overlijden, juist omdat ze níet naar de huisarts zijn gegaan.
Maar klagen heeft geen zin. Die troep moet aangepast worden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef Staal het volgende:
[..]
De eigen bijdrage naast de premie die een groot aantal mensen niet meer kunnen betalen verergert het probleem.
Mensen stellen huisarts bezoeken uit of helemaal af uit angst voor medicijnkosten. Het is nu al wat zichtbaar in de afname in tandartsbezoeken.
Hoe het ook zij. Bij een evt. hartstilstand is het voor een hulpverlener al moeilijk om razendsnel een AED te bereiken en wanneer iemand alleen woont en het nooit zo snel opgemerkt kan worden. It sucks.
Hoe dan? Mensen klagen op social media terecht maar blijven zgn. onopgemerkt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar klagen heeft geen zin. Die troep moet aangepast worden.
Het staat er los van en daarom ga ik er verder niet over hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:19 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe dan? Mensen klagen op social media terecht maar blijven zgn. onopgemerkt?
Niet alleen patiënten of Wajongers. Wat denk je van alle zorgverleners die wegbezuinigd worden?
Overigens staat dit los van 3-voud. Al had hij daar een mening over die ook gepost is.
Zoveel mensen gaan er niet dood op jonge leeftijd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het wrange is dat er veel mensen onnodig vroeg overlijden, juist omdat ze níet naar de huisarts zijn gegaan.
Die acteur, Philip Seymour Hoffmann.quote:
Het is niet dat-ie dat nu leest hè...quote:Op donderdag 6 februari 2014 03:49 schreef Kijkertje het volgende:
RIP 3-voud. Ik ben je maar een paar tegen gekomen in NWS omdat ik daar weinig post. Je was me opgevallen door je vrolijke avatar. Die vond ik erg leuk!
quote:
Nou breekt mijn klomp. Mijn In Memoriam waarin ik hem voor kut-user uitmaak moet weg. Maar hem een post eerder (!) een lul noemen is blijkbaar wèl toegestaan.quote:
Nou..... Je weet maar nooit hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2014 03:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is niet dat-ie dat nu leest hè...
Ik weet niet eens hoe mijn huisarts heet en heb fobie voor ziekenhuizenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:57 schreef Staal het volgende:
[..]
De eigen bijdrage naast de premie die een groot aantal mensen niet meer kunnen betalen verergert het probleem.
Mensen stellen huisarts bezoeken uit of helemaal af uit angst voor medicijnkosten. Het is nu al wat zichtbaar in de afname in tandartsbezoeken.
Hoe het ook zij. Bij een evt. hartstilstand is het voor een hulpverlener al moeilijk om razendsnel een AED te bereiken en wanneer iemand alleen woont en het nooit zo snel opgemerkt kan worden. It sucks.
1 plakkertje op de linker bal de andere op zijn slaap. Als hij dan nog niet reageert ... dan is hij na alle waarschijnlijkheid dood. in de tussentijd 30x kopschopen en wachten totdat de AED weer opgeladen is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 03:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die acteur, Philip Seymour Hoffmann.
Fact is dat er mensen idd jong doodgaan, maar dat is niet per se zo omdat ze niet naar de dokter gaan.
In mijn ervaring gingen mensen wel naar de dokter, zelfs naar het ziekenhuis en stierven toch. In het ziekenhuis, for crying out loud.
Je kunt er niets over zeggen.
Wat wel "a break" kan zijn, maar lang niet altijd, is dat AED ding. Ze hangen overal in iedere stad en ieder dorp... je moet je dan ook aanmelden op een site. Misschien dat je een poor sap kan helpen/redden?
Ik moet me toch ook maar aanmelden, maar dan wil ik wel meer training ook.
hummm dan denken veteranenusers aan weer een verdwijnstunt van je.quote:Op donderdag 6 februari 2014 03:52 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zit ineens te bedenken als ik dood ga, zal dat ook wel verschijnen in een topic op FOK!....
Depresses me tho...
yvonne, jij helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |