Ja, inderdaad. Hij wilde er nooit bij horen dus dan moet dit eigenlijk wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
En toch vind ik dat dit topic een derde deel verdient. Een overlijdenstopic in 3-voud...
Dan moeten we even doormijmeren over zijn dood. Volgens zijn FB is hij vanmorgen gecremeerd overigensquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
En toch vind ik dat dit topic een derde deel verdient. Een overlijdenstopic in 3-voud...
Jaja, nu die dood is wil iedereen opeens zijn ergste vijand geweest zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik kende 3-voud persoonlijk n.a.v. een akkefietje dat ik met hem heb gehad in het verleden en in mijn ogen was het een manipulerende, narcistische klootzak. Maar de dood wenste ik hem niet toe, maar dat verandert niets aan mijn mening dat het een ontzettende lul was. 3-voud was in real life net zo'n idioot als op het forum, misschien nog wel erger.
quote:I feel something so right
doing the wrong thing
And I feel something so wrong
doing the right thing
I could lie, could lie, could lie
Everything that kills me makes me feel alive"
Mocht de legende die bijdehand heet ooit vergaan, dan zal half Fok! claimen ruzie gehad te hebben met hem.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jaja, nu die dood is wil iedereen opeens zijn ergste vijand geweest zijn.
Nou zeg.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Laat maar, ben jij altijd zo'n dooie ?
We are billion years old carbon , get over it.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:39 schreef ACT-F het volgende:
Dan moeten we even doormijmeren over zijn dood. Volgens zijn FB is hij vanmorgen gecremeerd overigens
'quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mocht de legende die bijdehand heet ooit vergaan, dan zal half Fok! claimen ruzie gehad te hebben met hem.
Jij bent een Bosschenaar, die hebben bij de geboorte al ruzie met de verloskundige en kraamhulp.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mocht de legende die bijdehand heet ooit vergaan, dan zal half Fok! claimen ruzie gehad te hebben met hem.
Klopt, dwarsliggers.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij bent een Bosschenaar, die hebben bij de geboorte al ruzie met de verloskundige en kraamhulp.
Jawel, maar ik zag een grote zwarte wolk boven Enschede. Ik wil nog langer meequote:Op donderdag 6 februari 2014 17:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We are billion years old carbon , get over it.
Wè nou wèr, godnakendenondedju, wat is er nu meer met Bosschenaren?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij bent een Bosschenaar, die hebben bij de geboorte al ruzie met de verloskundige en kraamhulp.
't Is altijd wat met dat volk, hè?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wè nou wèr, godnakendenondedju, wat is er nu meer met Bosschenaren?
Ben jij een Bosschenaar?!?!quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wè nou wèr, godnakendenondedju, wat is er nu meer met Bosschenaren?
De andere helft heeft nog nooit van bijdehand gehoord.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
'
En de andere helft liegt er over?
Ik heb er gewoond en m'n vader/grootouders komen er vandaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |