Ben moe vandaag.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vond je vergelijking laatst beter.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ligt enkel aan de interpretatie.
"meh ik vind het niet zo speciaal" is wat anders dan "meh, heb bergtrollen gezien die nog geiler waren"
Geeft vast mooie blikken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dan gewoon doodserieus vragen of ik het moet spellen
W-H-I-E-P
Converseren is gewoon praten hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Praat er wel tegen, is iets anders dan converseren.
ALTIJD WEER DIE PAKI'Squote:Welcome to iTunes Store Customer Support. My name is Venkatesh and I'm happy to assist you.
Ik dacht dat converseren een gesprek betekende, dus van 2 kanten. Waar "praten tegen" helemaal geen reactie nodig heeft.quote:
Converseren = praten/spreken = 1, 2 of meer personenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat converseren een gesprek betekende, dus van 2 kanten. Waar "praten tegen" helemaal geen reactie nodig heeft.
bron?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Converseren = praten/spreken = 1, 2 of meer personen
Conversatie = mondelinge communicatie tussen ten minste twee personen; in geval van één persoon spreekt men van een monoloog of een toespraak.
inb4 Wikipediaquote:
Niet echt een eenduidig antwoord.quote:Opzoeken: converseren
converseren
converseren werkw.Uitspraak: [kɔnvɛrˈzerə(n)] Verbuigingen: converseerde (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft geconverseerd (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen een gesprek hebben (met iemand) Voorbeeld: `De scholieren converseerden ...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/converseren
converseren
•een gesprek voeren. •tweede betekenisomschrijving. •enz.
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/converseren
CONVERSEREN
1) Een gesprek voeren 2) Met elkaar praten 3) Onderhoudend praten 4) Praten 5) Spreken
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/CONVERSEREN/1
Volgens mij heb je gewoon minstens 1 persoon nodig om te converseren, en minstens 2 voor een conversatie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet echt een eenduidig antwoord.
Fonetisch alfabet.quote:
Snap daar echt geen bal van, maar heb dat dan ook nooit geleerdquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fonetisch alfabet.Wij hebben dat in het eerste jaar moeten leren. Die shit gaat echt ver.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon minstens 1 persoon nodig om te converseren, en minstens 2 voor een conversatie.
Wauw.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Fonetisch alfabet.Wij hebben dat in het eerste jaar moeten leren. Die shit gaat echt ver.
Het is best wel awesome als je die tekens eenmaal kent, maar je hebt dan de standaard tekens en daarnaast nog duizend combinatietekens enzo. Dat gaat mij echt te ver.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snap daar echt geen bal van, maar heb dat dan ook nooit geleerd.
Ja man.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw.wist niet eens dat dat bestond.
Nooit een Wiki-pagina gezien ofzo?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wauw.wist niet eens dat dat bestond.
damnquote:
dacht gewoon dat ik aan het trippen was jwz.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nooit een Wiki-pagina gezien ofzo?
Veer, maarjaquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
het zou handig zijn als er misschien iets van een lerares in het topic was om ons te vertellen wat nou precies de deal is met converseren.
Tomatoe tomatoquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat converseren een gesprek betekende, dus van 2 kanten. Waar "praten tegen" helemaal geen reactie nodig heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |