Nu afgezet nadat ik deze NSFW versie vondquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha.Ik had 'm ook even aan laten staan, dacht uiteindelijk echt: wtf doe ik.
!
't? Suggereer je nu dat het geslacht onduidelijk isquote:
HAHAquote:
Ja ik moet het even nakijken..quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou in principe in je onderhoudsboekje moeten staan.
Ik heb een starbucksstempelkaartquote:
Laat je ook je username op de beker zetten?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een starbucksstempelkaart
gwn als object aanduiden toch heuheuquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
't? Suggereer je nu dat het geslacht onduidelijk is?
Dat is wel een idee.. en dan bijna in mn broek plassen als het omgeroepen wordt..quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laat je ook je username op de beker zetten?
hehe ik ken iemand die was laatst 600 euro kwijt aan de autoquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, schijnbaar moet toch distributieriem vervangen worden.
Maar dan is een 'meh' wel wat overdrevenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
zeg niet dat ze lelijk is maar niet "wauw zo speciaal dat moet ik posten even fappen"
Oh no, je leven gaat de verkeerde kant opquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een starbucksstempelkaart
Gewoon "whieeeep" als naam opgevenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel een idee.. en dan bijna in mn broek plassen als het omgeroepen wordt..
Fourrrieeebeee?
jij zelf?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hehe ik ken iemand die was laatst 600 euro kwijt aan de auto
Ik hoef nog maar 5 x naar de starbucksquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dan is een 'meh' wel wat overdreven
[..]
Oh no, je leven gaat de verkeerde kant op!!!
En dan? krijg je een gratis mochafappucino?quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef nog maar 5 x naar de starbucks
Whieeep omnomnomquote:
Ja, maat Tall.. alleen Tall is dus de kleinste maat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan? krijg je een gratis mochafappucino?
Ik zou het gewoon een keer proberen. Of bestellen voor als je met iemand samen heen gaat en het op de beker van die persoon zettenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whieeep omnomnomzouden ze dat echt doen?
Ik zie jou ook vaak voor me datje gewoon alleen thuis zit en je wel vermaakt met je katquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
Grunten tegen de kat, beest word helemaal leip
watquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maat Tall.. alleen Tall is dus de kleinste maat.
Wanne misleiding
Doe even normaal tegen je kat.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
Ging serieus bijna m'n koffie, kkquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:14 schreef Gridlok het volgende:
Praat er wel tegen, is iets anders dan converseren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zie jou ook vaak voor me datje gewoon alleen thuis zit en je wel vermaakt met je kat
Je converseert ook met haze of niet?
Ja en dan gewoon doodserieus vragen of ik het moet spellenquote:Op woensdag 5 februari 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon een keer proberen. Of bestellen voor als je met iemand samen heen gaat en het op de beker van die persoon zetten
Ligt enkel aan de interpretatie.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dan is een 'meh' wel wat overdreven
Vond je vergelijking laatst beter.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:16 schreef Murdera het volgende:
"meh, heb bergtrollen gezien die nog geiler waren"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |