die sadness en zwakzinnigheid, waar komt dat vandaan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:14 schreef Bapple het volgende:
[..]
vanwaar die woede, die boosheid. waar komt dat vandaan?
Daar open ik mijn tweede vestigingquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Of Amsterdam! Bij Amsterdam centraal ik de buurt en dan Amsterdamse brownies noemen :p Toerisme
Takellift toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
moet dan wel een trap lift in mijn woning na een maandje
Mja, dWc zou 'een spektakel' zeggen.quote:
moest lachenquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, dWc zou 'een spektakel' zeggen.
Jaquote:
Heb ik ook heel vaak bij hem.quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mja, dWc zou 'een spektakel' zeggen.
juist doordat het slecht is, de droogheid, zie ook altijd nee.jpg voor me gelijk, dan ben ik helemaal stukquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik ook heel vaak bij hem.! Weet niet hoe hij het doet, maar soms echt tranen in m'n ogen van het lachen door dat jong.
Hahaha shiit, inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
juist doordat het slecht is, de droogheid, zie ook altijd nee.jpg voor me gelijk, dan ben ik helemaal stuk
Knabbelspekquote:
ja ditquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha shiit, inderdaad.Of dan juist moeten lachen omdat iemand heel hard moet lachen om een reactie. En dan weer lachen omdat iemand anders moet lachen om degene die moet lachen.
whut?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit hier met een PSV shirt aan.
haha importlampiequote:Op woensdag 5 februari 2014 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit hier met een PSV shirt aan.
Goed idee !quote:
quote:
Ja ik weet het ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |