fusion cooking met ziektekiemen, de nwe trend van 2014quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Op het eind van het jaar is het Restaurant/pannenkoekentent "Utopia"
quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike zegt tegen Billy dat ze waarschijnlijk de enige is die geen kledinginstructies meer krijgt van de redactie.
en soundlock..
Het is nog erger dan ik dacht.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike zegt tegen Billy dat ze waarschijnlijk de enige is die geen kledinginstructies meer krijgt van de redactie.
en soundlock..
JdM : alles is echt in een RLS ...quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
en soundlock..
Jaha echt gescript.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:12 schreef Miek37 het volgende:
[..]
JdM : alles is echt in een RLS ...
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
en soundlock..
Waarom adviseert niemand haar dan om een boerka op te zettenquote:
Wasverzachter? Het is echt survival daar hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:07 schreef Urb het volgende:
De boys hebben jeuk, ze denken van de was-verzachter van merk El Cheapo.
ochtendhumeur?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:14 schreef Clank het volgende:
Nog 3 kwartier en dan is Laura's ochtendhumeur voorbij?
Gemiddeld 18 werkdagen per maand x 8 uur maakt een maandelijkse omzet van ¤ 11.500 voor een fte-er.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:04 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Laat haar maar in die waan.
Het wordt pas irritant, wanneer ze echt iets zou gaan voorstellen.
Nu werkt ze bij een volstrekt onbekend management adviesbureautje, dat alleen overeind kan blijven, omdat ze werken tegen lage tarieven. Gisteren verklapte ze, dat ze voor haar een tarief van 80,- per uur hanteren. Dat is extreem laag; zo ongeveer het tarief dat je voor een HBO schoolverlater hanteert.
Wat doet Aike dan in Utopia. Heeft ze haar wereldbaan opgegeven om daar te gaan zitten?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:59 schreef freaky40 het volgende:
Aike benadrukt maar weer hoe geweldig en geslaagd ze is in het leven...![]()
![]()
is die wel eens gewassen????quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:14 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nou dat grijze vest van Paul mag wel eens gerestyled, heeft ie al aan vanaf dag 1!
Kan niet want hij heeft m altijd aan gehad.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:16 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
is die wel eens gewassen????
Ik zou Aike met een gerust hart het management over mijn toko toevertrouwen. En dat meen ik oprecht. :quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Gemiddeld 18 werkdagen per maand x 8 uur maakt een maandelijkse omzet van ¤ 11.500 voor een fte-er.
En dat noem jij laag? Ik vind Aike dat niet waard. Een beetje niet-doelgericht pielen op een laptop.
wat zal die vest ondertussen vreselijk stinkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:17 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Kan niet want hij heeft m altijd aan gehad.
nee, die moet nog komen, de zonnepanelen ( die ze volgens mij vergeten waren)quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:18 schreef Persefoneia het volgende:
Zij die 2 mannen nu die keuken aan elkaar in het zetten met Gio met de handen in de zakken erbij?
En dat voor 600 euries??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |