SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluut. En het gaat hard. 70% is al overquote:Op woensdag 5 februari 2014 08:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, dat geluk heb jij momenteel...
Wat niet is kan nog komen misschien?quote:[..]
Jammer, ik ga zaterdag die kant op en wat sneeuw lijkt me dan wel leuk...
Je post 'm maar vol en laat dan zien dat je wel snapt hoe dat knopje "open nieuw topic" werktquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik was bezig met een nieuw topic (nieuwe stijl), is 'ie gewoon gestolen van me...
Ik gooi toch niet voor niks dat vorige topic expliciet dicht?
Ik eis een rectificatie, excuus en een andere TT...![]()
Dat had ik net dus al gedaan, maar 'Juffie Ongeduld' kon zich niet beheersen...quote:Op woensdag 5 februari 2014 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Je post 'm maar vol en laat dan zien dat je wel snapt hoe dat knopje "open nieuw topic" werkt
geregistreerd op: dinsdag 3 februari 2004 @ 14:16quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Kan iemand mijn inschrijfdatum van FOK! even checken? Kan dat mobiel niet zien geloof ik en zit hier ergens in februari volgens mij 10 jaar
jubileum gemistquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet jij niet skiën?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jubileum gemistfeestje haal ik thuis wel in
![]()
Tijd gaat snel zeg
Eerder...quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:26 schreef Lotusss het volgende:
Bij mij is het geloof ik april 2004...
Ik vergis me gewoon een maand. Dankquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerder...
geregistreerd op: dinsdag 25 april 2000 @ 00:00quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:06 schreef MadMaster het volgende:
Moi zelf onder dit account:
Duivelsquote:
Dat moet toch niet zo'n probleem zijn?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:27 schreef Puala het volgende:
Drivers uit 2004, 2006 en 2007 werkend krijgen op een W7 machine. Waarom laat ik mezelf hier voor strikken?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:53 schreef MaJo het volgende:
Mijn vader wordt nog een dag/nacht in het ziekenhuis gehouden omdat ze het toch niet vertrouwen. De diagnose trekdrop was misschien toch iets te voorbarig![]()
Ondertussen moet ik zelf vandaag naar het ziekenhuis voor een CT scan, ons gezin is weer eens lekker bezig
quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het kan vriezen en het kan dooien
Gaten in ozon-laag, broeikaseffect, klimaatverandering, het schijnt dat we het ons zelf allemaal aan doen, dus per saldo maakt het niet uit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:28 schreef ß het volgende:
Het gat in de ozonlaag heeft niets te maken met het klimaat, alleen met de hoeveelheid schadelijke ultraviolette straling van de zon ons bereikt. Waar jij op doelt is het broeikaseffect. Over een periode van 3 jaar is daar niets zinnigs over te zeggen.
Wel als je zodra je de software aanklikt een melding krijgt dat het niet werkt onder dit besturingsysteemquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet toch niet zo'n probleem zijn?
Heb nog zat oud spul waarmee ik nu nog werk onder Windows 7...
COM poorten, da's wel erg old fashioned...quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel als je zodra je de software aanklikt een melding krijgt dat het niet werkt onder dit besturingsysteemEn dan is het ook nog met COM poorten waardoor je het ook niet gewoon onder Virtueel XP kan installeren.
OK, dankzij jou zeg ik mijn donaties op...quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:08 schreef ß het volgende:
Als het er in China zo uit ziet, denk ik niet dat die paar euro's in de maand van jou gaan helpen.
Maar dat was een Pasen na een koude winter, dus toch anders...quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:19 schreef MaJo het volgende:
Het is inderdaad absurd hoe warm het is, loop met een sjaal om en heb het gewoon heet
Maar het zegt nog niks, in februari en maart kan het ook nog venijnig koud worden. Kijk maar naar Pasen vorig jaar, dat was de koudste in een eeuw. Het kan dus zo weer omslaan
Ja. Ik durf wel te zeggen dat dit nog van voor mijn studietijd isquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
COM poorten, da's wel erg old fashioned...
Applaus...quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja. Ik durf wel te zeggen dat dit nog van voor mijn studietijd isMaar het werkt onder voorbehoud. Er is nu iemand op pad om te testen of het werkt
Met een heel lang snoer aan de COM-poort?quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja. Ik durf wel te zeggen dat dit nog van voor mijn studietijd isMaar het werkt onder voorbehoud. Er is nu iemand op pad om te testen of het werkt
dat is waar, maar de laatste jaren hebben toch wel geleerd dat er echt geen peil op te trekken is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar dat was een Pasen na een koude winter, dus toch anders...
Nee hij heeft de laptop meequote:Op woensdag 5 februari 2014 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een heel lang snoer aan de COM-poort?
iemand in ons skigroepje heeft een com-poort op zijn laptop, was een specifieke eis van hem zelfs vanwege apparatuur die hij soms nodig heeftquote:Op woensdag 5 februari 2014 15:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
COM poorten, da's wel erg old fashioned...
Heb thuis nog firewire-kaarten, TV-kaarten en meer van dat soort troep liggen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
iemand in ons skigroepje heeft een com-poort op zijn laptop, was een specifieke eis van hem zelfs vanwege apparatuur die hij soms nodig heeft
A gossie..quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef Etcetera het volgende:
Geen nachtskien voor ons, parkeergelegenheid was kut, piste te moeilijk (sowieso rood en geen blauw) en nu ben ik beetje chagrijnig![]()
Rode piste kan toch wel?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef Etcetera het volgende:
Geen nachtskien voor ons, parkeergelegenheid was kut, piste te moeilijk (sowieso rood en geen blauw) en nu ben ik beetje chagrijnig![]()
Join the club.quote:
Als je nog nooit geskied hebt, dan zou ik het niet doen.quote:
Après ski lost dat toch op?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:25 schreef Etcetera het volgende:
ik waag me er niet aan, ik ski voor de lol en bij een rode pist is het meer werken dan lol. Misschien volgend jaar maar nu hou ik het bij blauwe pistes. En sommige pistebouwers zijn volgen mij kleurenblind, want ik ben vandaag van een blauwe piste gegaan die vooral in het begin volgens mij best een rode had kunnen zijnquote:
Oh, ieder doet een gang. Degene die het hoofdgerecht doet, komt dan in jouw keuken koken?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:41 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet het toetje maken, dus ja.
En het is een officieel clubje, hoewel ik dat gek vind klinken.
De bedoeling is dat het meeste werk thuis is gedaan en je bij mij nog opwarmt en mooi serveert.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ieder doet een gang. Degene die het hoofdgerecht doet, komt dan in jouw keuken koken?
Hoe ben je bij het clubje terecht gekomen?
Jij moet gaan skiën in Italië, in de Dolomieten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik waag me er niet aan, ik ski voor de lol en bij een rode pist is het meer werken dan lol. Misschien volgend jaar maar nu hou ik het bij blauwe pistes. En sommige pistebouwers zijn volgen mij kleurenblind, want ik ben vandaag van een blauwe piste gegaan die vooral in het begin volgens mij best een rode had kunnen zijn![]()
Vorig jaar op de gletsjer was dat nog erger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |