Alles over klussen en het huishouden in en om het huis: witgoed, meubels, kleuren en andere interieurtrends, schoonmaak en de-cluttertips. Laat zien wat je kan, stel je vragen, help een ander op weg of show je gloednieuwe keuken, pantry of herinrichting.
Mijn ouders zijn doof en horen de bel van de videocom (appartement) niet goed meer. Ik dacht er aan dat geluid met een extern apparaatje te versterken. Zoiets als een babyfoon. Heeft iemand ervaringen of tips?
Als ze echt doof zijn is het misschien een idee om een flits lamp in de kamer te hangen? Verder, zoek eens naar uitbreidingsmogelijkheden bij het type en kijk bij de fabrikant ofzo?
Wat voor merk en type videocom hebben ze? Mogelijk zou je een doorschakeling kunnen maken naar een flitslicht inderdaad. Wordt ook regelmatig gebruikt in scholen voor dovenonderwijs.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo. Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet. Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen