Ze lopen heerlijk, maar 't materiaal van de zool slijt te snel..quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Riemen![]()
Wat vinden jullie van Onitsuka Tigers, en deze in het algemeen?
[ afbeelding ]
Want ik wil binnenkort nog een keer gympen kopen.
Erg lelijk. Vind het zo'n ICT-vorm hebben, net als de schoenen van Le Coq Sportif.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Riemen![]()
[ afbeelding ]
Koop een paartje GL3. Zit je altijd goed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Riemen![]()
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:14 schreef Pedroo het volgende:
[..]
Koop een paartje GL3. Zit je altijd goed.
Als in Gel Lyte 3?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:14 schreef Pedroo het volgende:
[..]
Koop een paartje GL3. Zit je altijd goed.
nomnomnomquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:41 schreef Analoog het volgende:
Updeet:
Dry Bones, ± 3 maanden wear, 2 soaks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Momo, heb 'm nu 2,5 jaar, 5 keer gewassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Red Wings net geolied:
[ afbeelding ]
Meestal is het twee dagen voordat het lekker zit, maar dan zitten de meeste broeken wel goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 12:52 schreef kaaspeer het volgende:
Ik zocht laatst een nieuwe broek om als business-casual te dragen omdat mijn dry denim volgens nog flink wat abuse kan hebben. Ik heb bij een outlet een broek gekocht van Adriano Goldschmied. Tis niet Selvage, maar ik ben eigenlijk heel erg te spreken over de denim. Tis redelijk zwaar, nagenoeg deep indigo van kleur, maar echt super zacht. Het voelt allemaal heel degelijk aan zonder dat je zeker een maand draagcomfort voor lief moet nemen.
Ter afwisseling van je dry denim zeker een aanrader, mits je minimaal 70% korting op retail kan krijgen.
WTF! @ Momo crotch.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:41 schreef Analoog het volgende:
Updeet:
Dry Bones, ± 3 maanden wear, 2 soaks
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Momo, heb 'm nu 2,5 jaar, 5 keer gewassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Red Wings net geolied:
[ afbeelding ]
Heb ik laten repareren omdat de gaten steeds groter werden. Het is helemaal dichtgestikt maar als ik m aan heb zie je er niks van. Het moet nog een beetje versoepelen en dan kan ie weer een tijdje mee.quote:
Niet. >:(quote:Op donderdag 6 februari 2014 01:05 schreef doo. het volgende:
Die new standard is black denim heh. Ikzelf heb edwin 55 black en die is prima, niet echt denim-like, aardig wat stretch, prima broek.
Erg fraai. Bueno. Ik ga even oriënteren. Cheers mayne.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:07 schreef kipknots het volgende:
Is Outlier iets voor je? Heb veel goeds gehoord over de slim dungarees.
Awesome Bobquote:Op vrijdag 7 februari 2014 06:07 schreef Bob_lorr het volgende:
Got the demos from the factory today, very impressive work. I'ld say they did really great job.
I'd like to announce a new studio, DENÎM & SUNDRY, in Bangkok, supported by my friend Mr. Pratt.
Ladies and Gentlemen
[ link | afbeelding ]
Dit dusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:32 schreef doo. het volgende:
Ik vind dit ook wel frontpage waardig trouwens.
'De eindbazen van fok! Jeans-topic ontwerpen i.s.m. het Indonesische Denimasa een dry denim.'
Bob is Indonesisch, deze Jeans worden in Thailand gemaakt. Oudere studio was in Australie geloof ik?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:43 schreef Atta-boy het volgende:
Is denimasa wel indonesisch?
@bob where do you produce your jeans?
Fabric inspectie door Voedsel en Warenenautoriteit & Hoofd kwaliteitsdienst Dhr. x. Sanjay with the magic fingersquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:47 schreef Atta-boy het volgende:
Fabric inspectie ook om niet te vergeten.
Kijken of het onder de juiste omstandigheden word opgeslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nope , only sent blueprint to few workshops in AUS and THAquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:01 schreef One_conundrum het volgende:
But you will send one to Hong Kong too right?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
thanks guysquote:
My jeans are made in Australia, next season 2014-2015 will move to JAPAN !!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:43 schreef Atta-boy het volgende:
Is denimasa wel indonesisch?
@bob where do you produce your jeans?
nope, I'm not Indonesianquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:54 schreef kipknots het volgende:
[..]
Bob is Indonesisch, deze Jeans worden in Thailand gemaakt. Oudere studio was in Australie geloof ik?
Aangezien Bob in feite Denimasa is, zie ik Denimasa ook als Indonesisch.
Awesomequote:Op vrijdag 7 februari 2014 06:07 schreef Bob_lorr het volgende:
Got the demos from the factory today, very impressive work. I'ld say they did really great job.
I'd like to announce a new studio, DENÎM & SUNDRY, in Bangkok, supported by my friend Mr. Pratt.
Ladies and Gentlemen
[ link | afbeelding ]
Dutchies be likequote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:13 schreef M1stral het volgende:
Free jeans for FOK! members to celebrate?
Really nice, man. I might need to set some money aside to get a pair of these.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 06:07 schreef Bob_lorr het volgende:
Ladies and Gentlemen
[ link | afbeelding ]
+1quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:32 schreef Pedroo het volgende:
[..]
Really nice, man. I might need to set some money aside to get a pair of these.
Fuck youquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:15 schreef doo. het volgende:
Turn up the heater, a cool story just entered the building.
I don't have a specific preference, but tend to like the second one a bit more.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:52 schreef Bob_lorr het volgende:
I just made another patch design... I just like the small three legs logo on it.
[ link | afbeelding ]
compare to previous one
[ link | afbeelding ]
lets vote
In my opinion, Masa should suffice. I like a clean look.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:52 schreef Bob_lorr het volgende:
I just made another patch design... I just like the small three legs logo on it.
[ link | afbeelding ]
compare to previous one
[ link | afbeelding ]
lets vote
good point doo, I get stuck with "legs" and "legged". Hahahahahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:13 schreef doo. het volgende:
Personally, for me the best patch would be one without 'the three legs brand' Just a plain 'masa' would be nicest. I really dig the font of 'masa' by the way.
And shouldn't the proper spelling of 'the three legs brand' not be 'the three legged brand'? Or is it both allowed?
Jeans for the man !!!quote:Op zondag 9 februari 2014 07:33 schreef Atta-boy het volgende:
But what does it mean? Or does it really have to do with having a big penis?
Ik hoorde dat er net een schoolreisje van de plaatselijke basisschool langsgeweest was. Dat kan het verklaren.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:04 schreef Atta-boy het volgende:
Ja er ligt soms wel iets leuks idd, jammer alleen dat er nu niet veel lag in mijn maat
Deze deed me pijn in mijn hartquote:Op zondag 9 februari 2014 15:19 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er net een schoolreisje van de plaatselijke basisschool langsgeweest was. Dat kan het verklaren.
Meten via BIG systeemquote:Op zondag 9 februari 2014 21:30 schreef edwinvanveen het volgende:
Iemand hier ervaring met jeans van the unbranded brand? Ik zit aan een 21oz tapered te denken. Ik heb meestal 34/36 waist. Ik zit nu op de website te kijken maar vraag mij of hoe ik die afmetingen moet lezen en meten bij mezelf. Op een andere broek of op het lichaam. Iemand hier misschien tips voor?
Hier een foto van mijn huidige edwin! Heb je misschien ook meteen een idee van mijn bouw
[ afbeelding ].
Hoor graag ook tips voor andere mooie dry merken. Liefst zwaar en tapered.
Masa ( practically denimasa x fok) is 13.7 oz.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:47 schreef doo. het volgende:
maar denimasa x fok wordt 12 oz of zo toch? of 14.
will come with 2 fits at firstquote:Op maandag 10 februari 2014 05:05 schreef One_conundrum het volgende:
What's the fit going to be like? Have any measurements?
Pbj wel, ih hebben ze soms bij 290sqm wat van liggen maar dat zijn vaak wijdere cuts. Voor de rest weinig zware broeken in NL verkrijgbaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:01 schreef edwinvanveen het volgende:
Dat soort merken zijn niet te verkrijgen bij retailers in nederland of wel? Ik heb namelijk best een lastige maat(geen standaard 31/34 oid) maar wil em wel mooi afgesneden hebben en smal onderaan.
Nope, grotendeels niet. Maar door internet en de beschikbaarheid van measurement tables is het helemaal niet eng meer om via internet te bestellen.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:01 schreef edwinvanveen het volgende:
Dat soort merken zijn niet te verkrijgen bij retailers in nederland of wel? Ik heb namelijk best een lastige maat(geen standaard 31/34 oid) maar wil em wel mooi afgesneden hebben en smal onderaan.
Ik ook niet echt. Een Mega Beatle Buster is nog wel geinig, maar zelfs voor een HW eigenlijk overkill. Voor de rest is IH qua denim ook wel een beetje overpriced naar mijn idee.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:33 schreef Pedroo het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk niks met Iron Heart. Vind hun fabrics niet echt bijzonder ofzo als je ziet wat voor merken er nog meer zijn.
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:38 schreef kaaspeer het volgende:
Denk niet dat je zo'n flare vaak bij herenbroeken zal zien.. Heb je een foto van de backpockets?
Ja die zijn heel nice! Leg opening is alleen wel groot bij die, een fit van een 0701 zou bij die perfect zijn voor in de zomerquote:Op maandag 10 februari 2014 17:36 schreef doo. het volgende:
Vriend van me aan een pbj x005 geholpen.
Damn, ben wel jaloers. Wat een textuur zeg.
Help jezelf ook aan een paartje, zou ik zeggenquote:Op maandag 10 februari 2014 17:36 schreef doo. het volgende:
Vriend van me aan een pbj x005 geholpen.
Damn, ben wel jaloers. Wat een textuur zeg.
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:50 schreef leppeh het volgende:
Ik vind eigenlijk dat zowel mannen als vrouwen die broek niet moeten dragen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:50 schreef leppeh het volgende:
Ik vind eigenlijk dat zowel mannen als vrouwen die broek niet moeten dragen.
Een vriend van mij heeft er in ieder geval een die toch wel een stuk wijder fit. Waarschijnlijk heeft ie dan gewoon +1 gesized.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef M1stral het volgende:
Nee man, leg opening is gewoon 18 a 19 cm. Althans, op mijn paar XX-007. Maar ik heb dan ook een klein maatje. Leg opening is inderdaad wat aan de grote kant bij de wat grotere maten.
Maar daar hebben ze dan ook de XX-011, 12 en 13 (etc.) voor in het leven geroepen.
Ik ben voorlopig meer dan voldaan, mn momo 0701 kreeg bij TdN weer de nodige complimenten, vindt hem zelf ook met de dag nicer wordenquote:Op maandag 10 februari 2014 22:14 schreef M1stral het volgende:
[..]
Help jezelf ook aan een paartje, zou ik zeggen
Ziet er goed uit. Ben benieuwd naar wat gedetailleerde foto's.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:48 schreef Pedroo het volgende:
Mijn sage dit weekend in de wasmachine gegooid. Zit nu op 10 maanden wear met 2 soaks, 1 wash en een handwas. Binnenkort ff betere pics schieten.
[ afbeelding ]
Electric blue, so hawtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:48 schreef Pedroo het volgende:
Mijn sage dit weekend in de wasmachine gegooid. Zit nu op 10 maanden wear met 2 soaks, 1 wash en een handwas. Binnenkort ff betere pics schieten.
[ afbeelding ]
Ik zag je snapchat, klasgenoot die snapte niet dat ik 10 seconden lang naar een kruis zat te kijkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:35 schreef Atta-boy het volgende:
3e x hiit trainen in m'n oldblue deze week. Super fadezzzzz
Stiekem vieze snapsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:46 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik zag je snapchat, klasgenoot die snapte niet dat ik 10 seconden lang naar een kruis zat te kijken
haha jij ook al, mensen zaten mij ook raar aan te kijken. toen maar even gaan tinderen om ze weer op level te brengen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:46 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik zag je snapchat, klasgenoot die snapte niet dat ik 10 seconden lang naar een kruis zat te kijken
Dem feelsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:04 schreef Pedroo het volgende:
Groningen heeft een hoog aantal hertjes. Meeste meisjes willen wel mee naar Drake en als ze Drake leuk vinden is het voor mij al genoeg dan heb ik de ware gevonden
Amen,quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:06 schreef Atta-boy het volgende:
Ik heb tinder gedelete, meeste bitches snapte mijn openingszinnen niet. Eentje wist meteen dat het een drake lyric was. Dat is denk ik de ware voor me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef Atta-boy het volgende:
Kan beter echt hosselen in tha clubz, van schuren en daggeren komen je whiskers beter uit
Ligt eraan, ken je de persoon in kwestie? En denk je in de toekomst zaken met hem te doen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:29 schreef apenkont het volgende:
Heb laatst iets voor een tientje incl verkocht, verzenden kostte mij ongeveer 3.25? Maar pakketje is nooit aangekomen... Had gezegd dat ik bereid was om 5 euro terug te sturen, maar de persoon wilt graag 10 terug;; what would be the best option here?
Spiderman fadez FTW!quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:36 schreef doo. het volgende:
lol @ foto 2 lijkt het net alsof je ín een gang hangt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Met je benen en handen tegen twee muren opklimmen.
anyway momo altijd +3
Nicequote:Op woensdag 12 februari 2014 09:10 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is klote. Zat er een extra knoop bij?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:11 schreef M1stral het volgende:
Godver. Vandaag gewoon de topbutton van mijn buttonfly afgesprongen op m'n Momo's.
Waist is wel wat aan de strakke kant. Zit te denken wat ik er aan kan doen. Verder zit hij prima overigens.
Goede whiskers, zo zie je maar dat niet alle denim duur hoeft te zijn om mooi te wordenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:38 schreef Nezhi het volgende:
Mijn Cheap Monday tight original unwash, denk zo'n 1 jaar + 2 maanden wear + 2 washes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOL. Ik heb hem wel al geruime tijd. En een knoop vervangen is nu niet echt een ramp. Zit alleen even te denken hoe ik het ga doen. Wellicht laat ik hem wat verzetten, of ik naai gewoon de originele button inclusief fabric van mijn 0201 erop...quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Goede whiskers, zo zie je maar dat niet alle denim duur hoeft te zijn om mooi te worden![]()
@ m1stal: tsja... Momo he
Denk het niet. Hij is min of meer afgebroken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:05 schreef Atta-boy het volgende:
Kan je niet naar de kleermaker met de originele top button?
Dat aanhouden, mocht je eerder zien dat ze droog worden kan je ze ook eerder oliënquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Wanneer zal ik eigenlijk mijn Red Wingd in oliën? De verkoper zei dat je het pas na een half jaar dragen moest doen, maar ik heb daar twijfels over.
De eigenaar draagt de broek inderdaad vrijlaagquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:47 schreef Analoog het volgende:
Laag op de heupen dragen icm lange inseam ofzo? Hij heeft iig wel mooie fadez
Vind dat niet zo mooi.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:56 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
De eigenaar draagt de broek inderdaad vrijlaag
SteelFeather inderdaad. Vind de fit en de details ook niet echt vet, die traintrack back pockets en yoke spreken me weinig aan. Vond de fades in dit geval wel supernice geworden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:41 schreef M1stral het volgende:
Dat is SteelFeather toch. Die fit zoals die kerel hem draagt is echt fucked up.
Had er ooit een opmerking over gemaakt op SuFu. Was niet de enige die er zo over dacht.
Loopt lekker hèquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:12 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe draagt die gast hem dan? Ken hem niet.
Ik sag m'n broek ook soms, houd het straat G
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:06 schreef Tijgerprint92 het volgende:
Weet iemand misschien waar ik dit soort broeken kan kopen?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/2FV_0083_005R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.85]&set=key[width],value[4370]&set=key[height],value[5109]&set=key[x],value[393]&set=key[y],value[41]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dat zag je toch ook wel bij mijn STF'jesquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:59 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Goede whiskers, zo zie je maar dat niet alle denim duur hoeft te zijn om mooi te worden![]()
@ m1stal: tsja... Momo he
Dit. Heel erg verkeerd. Sterkte met de reacties die nog gaan komen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:44 schreef Pedroo het volgende:
Ai man, dan ben je hier in het verkeerde topic. Maar je zou Asos kunnen checken.
Asosquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:06 schreef Tijgerprint92 het volgende:
Weet iemand misschien waar ik dit soort broeken kan kopen?
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/2FV_0083_005R.jpg]&set=key[rotate],value[-0.85]&set=key[width],value[4370]&set=key[height],value[5109]&set=key[x],value[393]&set=key[y],value[41]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Gefeliciteerd man!quote:Op zondag 16 februari 2014 19:13 schreef Atta-boy het volgende:
Al die hiit training in oldblue niet voor niks geweest, 1e plaats heuy![]()
Nu weer veel eten en zorgen dat ie minder groot word
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:38 schreef Nezhi het volgende:
Mijn Cheap Monday tight original unwash, denk zo'n 1 jaar + 2 maanden wear + 2 washes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knee-fades zijn vetquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:26 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.rawrdenim.com/(...)-16-months-2-washes/
Fuck
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 februari 2014 19:13 schreef Atta-boy het volgende:
Al die hiit training in oldblue niet voor niks geweest, 1e plaats heuy![]()
Nu weer veel eten en zorgen dat ie minder groot word
nee alleen sanjayquote:Op zondag 16 februari 2014 23:03 schreef Atta-boy het volgende:
Vooruit dan, mag ik dan aan je broek voelen tn-fr?
Ik sla niet iedereen in Rotterdam hoor@thethoryd
:$:$quote:Op zondag 16 februari 2014 23:38 schreef TN-FR het volgende:
[..]
nee alleen sanjay
maar congrats man, ik zie een deel van het prijzengeld wel op mijn rekening verschijnen
quote:Op maandag 17 februari 2014 09:42 schreef Pedroo het volgende:
Zou wel dope zijn als je je masa daar mag dragen. Wanneer krijgen we updates van die masas dan? (Gracht, sanjay en kip).
Wel nice die neppy sda en lekker licht voor de zomer
M'n masa ligt hier naast me in een tas, gaat zo weg naar de kleermaker ivm crotch. Als die terug is zal ik eens kijken of ik foto's kan maken.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:42 schreef Pedroo het volgende:
Zou wel dope zijn als je je masa daar mag dragen. Wanneer krijgen we updates van die masas dan? (Gracht, sanjay en kip).
Wel nice die neppy sda en lekker licht voor de zomer
Ben je echt verhuist?quote:Op maandag 17 februari 2014 11:33 schreef One_conundrum het volgende:
Zo lang het werken en leven hier bevalt.
Missed this post but in the Netherlands there are a lot of tall people that need a long inseam. Will it be sanforized or not?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:40 schreef Bob_lorr het volgende:
Do we need 36" inseam for sanforized taper cut denim? I heard you guys need longer inseam...
I guess 34" inseam is standard for most people.
Yep. Alles wat we hadden verkocht. Enige bezit wat ik nog in Holland heb zijn wat dvds cds boeken en wat kleding. Chick lijkt nu goed werk gevonden te hebben, en ik mag morgen ook weer op gesprek.quote:
Dus jij kan mooi proxieen voor ons?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Yep. Alles wat we hadden verkocht. Enige bezit wat ik nog in Holland heb zijn wat dvds cds boeken en wat kleding. Chick lijkt nu goed werk gevonden te hebben, en ik mag morgen ook weer op gesprek.
Waar woon je nu dan?quote:Op maandag 17 februari 2014 17:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Yep. Alles wat we hadden verkocht. Enige bezit wat ik nog in Holland heb zijn wat dvds cds boeken en wat kleding. Chick lijkt nu goed werk gevonden te hebben, en ik mag morgen ook weer op gesprek.
Hahaha OC de asia proxyquote:Op maandag 17 februari 2014 18:30 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dus jij kan mooi proxieen voor ons?
Wel grote stap zeg, wat wat de motivatie ?
Nu hem jij ook nooit je denim, al heeft ie een inseam van 38"quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:17 schreef Atta-boy het volgende:
Heeft ie het gewoon omgeslagen en dichtgestikt ofzo?
Ziet er iig niet uit als normaal
Hoeveel wear?quote:
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Missed this post but in the Netherlands there are a lot of tall people that need a long inseam. Will it be sanforized or not?
The whole point of hidden rivets and the fact they are so loved on dry denim is because of the wear it creates on pocket corners.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 04:42 schreef Bob_lorr het volgende:
Anyway, I decide to make something new for this collection.
There will have a hidden "X" bartack (zigzag worm) instead of hidden rivet. You can see X inside the jeans (same position as hidden rivets were) but they won't show on outside, like hidden rivet.
This hidden X will carry the same enforcement functional as hidden rivet without destroy the pocket's corner too fast when you sitting around like hidden rivet do.
…
Awesome. Maybe a bit soon, but do you have a price indication?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 04:19 schreef Bob_lorr het volgende:
[..]okie, I'll make 34" inseam as regular stock and 36" inseam for fok dudes. I'll post some size chart soon.
I concern about this too... as I always used it. Hmmm, I think, in this case, it depends on the concept and style of the jeans. Anything that hid under denim can creates wear on the surface, so do the bartack...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:43 schreef M1stral het volgende:
[..]
The whole point of hidden rivets and the fact they are so loved on dry denim is because of the wear it creates on pocket corners.
Beetje te druk naar mijn smaak, maar op zich wel een mooi klokje. Deze werken toch op zonne-energie ofzo?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:46 schreef kipknots het volgende:
Offtopic, maar vandaag leuk pakketje ontvangen :
[ afbeelding ]
Hij wordt tof ouwe.quote:
42.quote:
Tja, de fit is bij mij dan weer perfect. Heb behoorlijke kuiten, dus als hij veel smaller zou zijn zou het niet meer comfortabel zijn. Dat probleem had ik toch wel met mijn Tellason.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Hij wordt tof ouwe.
Ik draag de mijne echt nooit. Er zit misschien drie dagen wear in. Vooral vanwege de fit. Zonde, maar misschien is het slimmer om er afstand van te doen en te gaan voor die nieuwe masa.
Ik weet niet of er iemand geïnteresseerd is in een w30 van die sugercane?
Wat is er mis met de fit? Je had haar toch getaperd?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Hij wordt tof ouwe.
Ik draag de mijne echt nooit. Er zit misschien drie dagen wear in. Vooral vanwege de fit. Zonde, maar misschien is het slimmer om er afstand van te doen en te gaan voor die nieuwe masa.
Ik weet niet of er iemand geïnteresseerd is in een w30 van die sugercane?
Nee uiteindelijk niet aangedurfd, dus gewoon nog zoals hij is.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:23 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Wat is er mis met de fit? Je had haar toch getaperd?
@Bob hidden rivets
Dat is juist de beste fit die er isquote:Op zondag 23 februari 2014 14:57 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Nee uiteindelijk niet aangedurfd, dus gewoon nog zoals hij is.
@bob, im not a huge barteck fan so i would also prefer rivets.
Dat is idd iets waar je van moet houden, wel cool shit iig met Indigo dyeingquote:Op maandag 24 februari 2014 18:18 schreef Atta-boy het volgende:
Jammer dat die selvedge lining zo lelijk is, verder wel leuke dingen.
Vooral die natural indigo x natural indigo, cool dat ze twee verschillende tinten indigo gebruikt hebben
Ik zou dat dikke 25oz samurai type II jack wel willen hebben. Maar heb op dit moment nog Atta zijn oude Evisu jack waar te weinig wear in zitquote:Op maandag 24 februari 2014 18:22 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dat is idd iets waar je van moet houden, wel cool shit iig met Indigo dyeing
Dit is ook een bazenjack
http://www.rawrdenim.com/(...)acket-just-released/
Die sherpa is wel fapfapfap,quote:Op maandag 24 februari 2014 22:03 schreef Atta-boy het volgende:
die momo denim jack zou ik ooit nog willen maar heb nog die lee sherpa en ald jacket. Als die ALD flink gefade is haal ik miss die momo als dat dan nog kan.
heb net btw insanity gedaan in mijn oldblue
Denimpr0n.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:29 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tellason update. Inmiddels een jaar plus één week wear. Fades worden mooi, maar hij begint echt een beetje uit elkaar te vallen. Beltloops beginnen zowel voor als achter los te raken en de gaten in de vouw van de cuff worden steeds groter. Crotch is er helemaal slecht aan toe, die is al een keer verstevigd maar begint nu op 4/5 punten op te raken (zie laatste foto, vooral die grote scheur onder de gulp).
Nicequote:Op woensdag 26 februari 2014 14:29 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tellason update. Inmiddels een jaar plus één week wear. Fades worden mooi, maar hij begint echt een beetje uit elkaar te vallen. Beltloops beginnen zowel voor als achter los te raken en de gaten in de vouw van de cuff worden steeds groter. Crotch is er helemaal slecht aan toe, die is al een keer verstevigd maar begint nu op 4/5 punten op te raken (zie laatste foto, vooral die grote scheur onder de gulp).
Ja ben al wel een tijdje aan het rondkijken voor wat nieuws. 2 weken geleden echter verhuisd, dus ik heb momenteel geen geld over voor een nieuw paar. Maar over ergens in maart of april kan ik wel weer wat missen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:05 schreef Pedroo het volgende:
Michhas, tellason wordt nice. Al bijna tijd om een nieuw projectje op te zoeken of niet?
Warpweft gaat lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:49 schreef bokkepoot het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je warpweftco ?
Ik ben zeer tevreden over die van mij, zit er zelfs over te denken er alvast 2 te gaan stocken
Brokentwillquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:44 schreef Bob_lorr het volgende:
Ladies and Gentlemen
Masa brand proudly presents
The very exclusive and the very first non-selvedge of the collection.
.
.
.
MASA Dry Heavy Japan Broken Twill (DHJB)
14.5 oz Japanese denim, 100% Japanese cotton , raw sanforized, broken twill face, Pure synthetic indigo, Exclusively un-mercerized, & un-singed for MASA . Ready to fade !!!!
I'd say this is one of the most beautiful fabric I ever work with… even this is a non-selvedge…
Selvedge does not guarantee happiness !!!
Broken twill slubby & lil bit hairy and fuzzy face
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Backside of the sheet
[ link | afbeelding ]
Color compared with Sugarcane
DHJB is darker but under sun light will show a blueish with lil greenish.
[ link | afbeelding ]
Thick yarns with slightly uneven blue color.
[ link | afbeelding ]
Wow nice fabric! These might just be the perfect summer jeans!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:44 schreef Bob_lorr het volgende:
Ladies and Gentlemen
.
.
.
14.5 oz Japanese denim, 100% Japanese cotton , raw sanforized, broken twill face, Pure synthetic indigo, Exclusively un-mercerized, & un-singed for MASA . Ready to fade !!!!
I'd say this is one of the most beautiful fabric I ever work with… even this is a non-selvedge…
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Backside of the sheet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mid weight is always a good and safe choice imo. 14 is more then enough for the weather here year round.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:15 schreef Bob_lorr het volgende:
Anyway, on the first page, I see many people wearing Nudies, APC, Edwin... I thought those mid weight denim is suitable for most people in Netherlands...
This is looking really nice Bob!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:44 schreef Bob_lorr het volgende:
Ladies and Gentlemen
.
.
.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Backside of the sheet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het topblock lijkt wat wijd. Zit hij wel strak genoeg? Kan ook door de foto komen.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:30 schreef apenkont het volgende:
[ afbeelding ] snelle lowqual fitpic apc ps
Die van mij zit door de combinatie veel uitgelopen + wat gewichtsverlies in het topblock echt kut nu.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het topblock lijkt wat wijd. Zit hij wel strak genoeg? Kan ook door de foto komen.
Zakt hij af?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die van mij zit door de combinatie veel uitgelopen + wat gewichtsverlies in het topblock echt kut nu.rond de benen wel oké, maar m'n waist lijkt nu wel 2 maten te groot.
Hij is er nu nog niet. Ps hossel zillahquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:00 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Bob in Amsterdam? Sweet, let's meet up!
Weet ik duh. Toch áls hij er is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Hij is er nu nog niet. Ps hossel zillah
Sorry schatjequote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:47 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Weet ik duh. Toch áls hij er is.
http://rivetandhide.com/quote:Op donderdag 6 maart 2014 07:49 schreef Richie2000 het volgende:
Ik ga dit weekend naar Londen, zijn er nog winkels waar ik absoluut heen moet als jeans liefhebber?
Let op: afspraak only.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:12 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Allright! Thnx ga zeker wel ff een kijkje nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |