Niks tegen badmintonquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Badminton & Curling, daar kan je me voor wakker maken
marcod3jquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stelling: wat is je favoriete kleur?
Saai. Geef mij maar snelwandelen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Badminton & Curling, daar kan je me voor wakker maken
Nee zo werkt dat niet, ik heb ook antwoordmogelijkheden nodig waar ik uit kan kiezen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stelling: wat is je favoriete kleur?
Ik wilde quoten, maar ik heb nu gerapporteerd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Referendum 1:
[ afbeelding ]
Jessica is minder als blondine.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
Toch een beetje raar dat ze zitten te roddelen over de coalitieverhoudingen, terwijl de vice-premier en mede-naamgever van het kabinet aan tafel zit.
niks mis mee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Referendum 1:
[ afbeelding ]
Ik heb deze post gerapporteerd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik wilde quoten, maar ik heb nu gerapporteerd.
Eens, eng gewoonquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Referendum 1:
[ afbeelding ]
Absoluut.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Referendum 1:
[ afbeelding ]
Alles is bij jou een grapje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb deze post gerapporteerd.
Met een leuk grapje.
Over Pauw die Paul Jansen ondervraagt over de sfeer in de coalitie. Net toen ik het getypt had, werd Asscher eindelijk de mond gegund.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |