Ik heb B6 en C7 gespeeld.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Clubs die net aan 2, 3 elftalletjes per klasse hebben.
Wij ook. Stiekem wat ijzerdraad erin doen was het leukste.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij moesten een brug maken.
#VermeerFacts
Dat probeerde Plasterk ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Overduidelijk dat hij zich met z'n baard nog enigszins probeert te profileren.
Ik heb altijd hele heldere meningen. Ik overweeg daarom ook een politieke carrière.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:19 schreef Grifte het volgende:
Politieke discussie zijn zo tyfus saai he. Altijd er om heen breien omdat je of niets mag zeggen of een eigen mening moet verzwijgen om geen kiezers kwijt te raken.
Daarom kan je beter ongegeneerd je mening geven op dit forum.
Jeroen Tjepkema?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:23 schreef Latert het volgende:
[..]
En die nieuwslezer waarvan ik de naam niet ken.
De fiets, de fiets, en anders niets!quote:
Zo is het.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
De fiets, de fiets, en anders niets!
Ik heb alleen een mening als ik stellingen voor me krijg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb altijd hele heldere meningen. Ik overweeg daarom ook een politieke carrière.
Speciaal voor jou zal Johannes een dagelijks referendum invoeren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb alleen een mening als ik stellingen voor me krijg.
Stelling: wat is je favoriete kleur?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb alleen een mening als ik stellingen voor me krijg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |