abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136349154
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja precies.. Ik sta daar eigenlijk hetzelfde in.... Eigenlijk alles wat echt emotioneel / langdurig wordt vind ik niks, ik wil dat zo een open relatie gebaseerd is op lust naar buiten en niet meer dan dat.

Hoe lees jij ''escapades actief opzoeken'' eigenlijk in?
Ik kan mij voorstellen dat mannen zich ''aanbieden'' als je een vrouw bent, maar als man zul je er uiteraard zelf achteraan moeten gaan...
Maar er zit nogal een verschil tussen zoeken naar seksdates of dat als je een leuke vrouw ziet dat je eens wat probeert.
Ja, true. Ik zou het ook niet erg vinden als hij zoekt naar seksdates. Zolang het puur om de lust gaat maakt het me niet echt uit. Ja, en zolang hij niet zoveel seks buiten de deur heeft dat ik niet meer aan mijn trekken kom natuurlijk ;)
pi_136349208
Wat is dit nou weer voor stelling :')
pi_136349230
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:51 schreef Zolder het volgende:
Wat is dit nou weer voor stelling :')
Een vreemde, vandaar dat we lekker offtopic aan het gaan zijn zo zachtjes aan :P
pi_136349273
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:52 schreef Musil het volgende:

[..]

Een vreemde, vandaar dat we lekker offtopic aan het gaan zijn zo zachtjes aan :P
Dan zal er misschien nog wel een slotje aan zitten komen :P
  woensdag 5 februari 2014 @ 00:09:36 #30
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136349826
Ik ben nooit vreemd gegaan en heb nooit die behoefte gehad en weet zeker dat dat nooit kan gebeuren bij mij.

Als je vreemd gaat is er blijkbaar iets in je relatie waar je niet tevreden over bent, iets dat je anders zou willen.

En dan zou je vóórdat je vreemdgaat al moeten inzien en niet schijnheilig doorgaan met je relatie waar je niet blij mee bent en vervolgens vreemdgaan.
pi_136349891
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:09 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben nooit vreemd gegaan en heb nooit die behoefte gehad en weet zeker dat dat nooit kan gebeuren bij mij.

Als je vreemd gaat is er blijkbaar iets in je relatie waar je niet tevreden over bent, iets dat je anders zou willen.

En dan zou je vóórdat je vreemdgaat al moeten inzien en niet schijnheilig doorgaan met je relatie waar je niet blij mee bent en vervolgens vreemdgaan.
Dat hoeft absoluut niet altijd het geval te zijn.
pi_136349904
Vreemdgaan :')
  woensdag 5 februari 2014 @ 00:14:17 #33
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136349990
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:11 schreef Musil het volgende:

[..]

Dat hoeft absoluut niet altijd het geval te zijn.
Iemand gaat vreemd dus blijkbaar is er iets dat de intimiteit met je eigen partner niet heeft.

Een onvolledige partner zou ik niet willen, dus voordat het zo ver zou komen dat ik vreemd ga zou ik die partner al niet meer hebben.
pi_136350045
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:14 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Iemand gaat vreemd dus blijkbaar is er iets dat de intimiteit met je eigen partner niet heeft.

Een onvolledige partner zou ik niet willen, dus voordat het zo ver zou komen dat ik vreemd ga zou ik die partner al niet meer hebben.
Ja, dat iets wat de intimiteit met je partner niet heeft is dat het niet een ander is. Sommige mensen vinden het simpelweg prettig om soms eens een ander te neuken, terwijl hun partner toch echt 100% is wat ze willen. Er mist niets bij hun partner. Ze vinden seks met anderen gewoon óók prettig.
  woensdag 5 februari 2014 @ 00:21:45 #35
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136350218
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:16 schreef Musil het volgende:

[..]

Ja, dat iets wat de intimiteit met je partner niet heeft is dat het niet een ander is. Sommige mensen vinden het simpelweg prettig om soms eens een ander te neuken, terwijl hun partner toch echt 100% is wat ze willen. Er mist niets bij hun partner. Ze vinden seks met anderen gewoon óók prettig.
Dus puur om het feit "omdat het een ander is".
De partner heeft die eigenschap niet "dat het een ander is" dus er is iets dat hij/zij niet heeft.

Zo iemand moet òf een open relatie beginnen of geen vaste relatie. Want stiekem dingen doen waar je partner geen kennis van heeft, is respectloos.
pi_136350444
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:04 schreef Catch22- het volgende:
Mannen gaan vreemd omdat

De relatie niet goed loopt
Sexuele verwaarlozing
Omdat de situatie zich voordoet

Vrouwen omdat
De relatie niet loopt
Emotionele verwaarlozing
Situatie

Ik weet niet of mannen vaker vreemd gaan
Er gaan meer vrouwen vreemd dan mannen is een feit.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_136350479
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:30 schreef HSG het volgende:

[..]

Er gaan meer vrouwen vreemd dan mannen is een feit.
Jij hebt de statistieken gekregen van god?
Rustig aan.
pi_136350501
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij hebt de statistieken gekregen van god?
Klopt.
pi_136350513
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef groenappeltje20 het volgende:
Klopt deze stelling, gaan alle mannen en vrouwen vreemd of juist niet?

Zo ja, waarom zou iemand willen vreemdgaan, waarvoor?
Nee, de stelling klopt niet :')
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_136350518
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:32 schreef HSG het volgende:

[..]

Klopt.
Eindelijk een nieuwe profeet na Mohammed, kunnen we dat de moslims weer ontnemen. _O_ Heil HSG
Rustig aan.
pi_136350553
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Eindelijk een nieuwe profeet na Mohammed, kunnen we dat de moslims weer ontnemen. _O_ Heil HSG
En Google is de enige god.
pi_136350637
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:34 schreef HSG het volgende:

[..]

En Google is de enige god.
Dan begrijp je mijn statement niet.
Ik heb genoeg ''onderzoeken'' gelezen maar dat is geen absolute waarheid omdat die ''onderzoeken'' aan alle kanten manipulatief zijn.
Verder zat dat allemaal rond de 25% voor zowel man als vrouw.
Rustig aan.
  woensdag 5 februari 2014 @ 00:49:50 #43
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_136350910
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 23:02 schreef groenappeltje20 het volgende:
Klopt deze stelling, gaan alle mannen en vrouwen vreemd of juist niet?

Zo ja, waarom zou iemand willen vreemdgaan, waarvoor?
niet iedereen gaat vreemd, maar wel zou iedereen vreemd kunnen gaan
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_136353021
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 00:16 schreef Musil het volgende:

[..]

Als je je seksavontuurtjes met anderen niet kan delen met je partner, dan is hij sowieso niet 100% wat je wil... Je "100%" zou daar namelijk geen problemen mee hebben. ;) Vreemdgaan (dus seks met anderen zonder dat je partner weet dat je dat doet) valt niet goed te praten, punt.

Als je de behoefte hebt om je partner te bedriegen, dan zet je maar een punt achter je relatie.
  woensdag 5 februari 2014 @ 07:53:50 #45
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_136353046
ik zie wel eens mensen met een vreemd loopje. is dat hetzelfde?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_136354288
Weet je wat? Als jij mij een ietwat utigebreidere openingspost doorstuurt via PM, dan open ik dit topic weer. Ik ben je topics voor elke hersenscheet een beetje zat, vooral omdat je er geen enkele moeite in stopt.

Het is altijd wel om te begrijpen hoe je aan je brainfarts komt, ja toch.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2014 09:40:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')