12, een typefout.quote:
Hoe kwam het dat jij op je 12de jaar dakloos was?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
12, een typefout.
En ja lang verhaal. In mijn eentje. De eerste nacht alleen buiten was het enige moment ooit dat ik echt bang was.
jeah, niks mannelijkers als in snikken uitbarsten als iemand een nare opmerking maakt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:20 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik vind een man juist sterk als hij zijn emoties durft te tonen.
Dat is het andere uiterste van het beeld dat TS in zijn openingspost schetst.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:23 schreef Zapata het volgende:
[..]
jeah, niks mannelijkers als in snikken uitbarsten als iemand een nare opmerking maakt.
onzin, zodra dat de kop opsteekt gewoon keihard negerenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:28 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Dat is het andere uiterste van het beeld dat TS in zijn openingspost schetst.
Let's face it, mannen hebben ook gewoon emoties. Angst, verdriet, pijn, onzekerheid, blijheid, etc.
Klinkt als een TV format.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:19 schreef pr0gressor het volgende:
niet, maar ben dan ook een psychopaat
ja, ze gaan alleen niet labiel gillen als het ze niet bevaltquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Mishu het volgende:
Maar voelen mannen die emoties dan wel gewoon?
Steeds vaker zie je ook mannen openbaar huilen, ik persoonlijk word ziek van. Het is onnatuurlijk, als een baby die kan praten of zo. Je bent geneigd het vermoorden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:20 schreef Vogeltje88 het volgende:
Ik vind een man juist sterk als hij zijn emoties durft te tonen.
Bizar. Mag ik vragen wat je dan bijvoorbeeld bang maakt? Het is eigenlijk echt een emotie die ik niet meer ken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef speknek het volgende:
Uh bang ben ik wel eens, dat lijkt me eigenlijk wel gezond, dat je een fight or flight reactie krijgt, weet niet wat dat met emotioneel te maken heeft. De laatste keer dat ik gehuild heb (uien snijden niet meegerekend) is wel 20 jaar geleden.
Het is inderdaad volledig verschrikkelijk. Bij vrouwen vind ik het al erg, maar bij mannen...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:49 schreef Kola het volgende:
[..]
Steeds vaker zie je ook mannen openbaar huilen, ik persoonlijk word ziek van. Het is onnatuurlijk, als een baby die kan praten of zo. Je bent geneigd het vermoorden.
Misschien een traantje laten gaan. Maar niet dat hysterische.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:03 schreef Catch22- het volgende:
Ik voel me wel eens kut, maar huil bijna nooit.
Eigenlijk alleen om echt erge dingen.
Als man mag je best huilen als t ergens om gaat. Dus niet omdat die broek die je écht wou er niet meer is, of omdat iemand lelijk tegen je doet.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:49 schreef Kola het volgende:
teeds vaker zie je ook mannen openbaar huilen, ik persoonlijk word ziek van. Het is onnatuurlijk, als een baby die kan praten of zo. Je bent geneigd het vermoorden.
Het zijn menselijke emoties, ben je ook geneigd het te vermoorden als het lacht? Ja, ik ben ook een emotioneel persoon.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:49 schreef Kola het volgende:
[..]
Steeds vaker zie je ook mannen openbaar huilen, ik persoonlijk word ziek van. Het is onnatuurlijk, als een baby die kan praten of zo. Je bent geneigd het vermoorden.
Betekent niet dat je zo maar in ieders gezicht mag lachen wanneer het jou uitkomt. Onbeleefd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 02:04 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Het zijn menselijke emoties, ben je ook geneigd het te vermoorden als het lacht? Ja, ik ben ook een emotioneel persoon.
Misschien ben je wel bang voor emoties en 'zwak' voelen. Onbewust natuurlijk dus je zal het stellig tegenspreken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:27 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Bizar. Mag ik vragen wat je dan bijvoorbeeld bang maakt? Het is eigenlijk echt een emotie die ik niet meer ken.
Je kan er ook helemaal niets mee. Normaal gesproken kan je over problemen praten. Troosten. Naar oplossingen zoeken. Maar huilen is gewoon "kijk mij zwak zijn".
Op mijn werk wel. Op de kinderopvang misschien niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Vrouwen huilen dagelijks op hun werk? Ok.
Weer wat geleerd
TS is loverboy?quote:Op woensdag 5 februari 2014 10:24 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Op mijn werk wel. Op de kinderopvang misschien niet.
Het ligt natuurlijk wel aan het soort werk.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:27 schreef Dimens het volgende:
Daar geloof ik niets van met die janktopics van jou.
Ik heb best wel doodsangst. Dat is denk ik de keerzijde van een narcistische psychopaat zijn, de wereld mag branden, zolang je er zelf nog maar bent. Zo niet, brrr. Dus als ik ergens een mogelijkheid zie om dood te gaan, een afgrond of iets dergelijks, dan gaat het duizelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:27 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Bizar. Mag ik vragen wat je dan bijvoorbeeld bang maakt? Het is eigenlijk echt een emotie die ik niet meer ken.
Jawel, maar gewoon niet zo sterk. Ik moet lachen om leuke films en word treurig van treurige films. Alleen lang niet in de buurt van huilen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Mishu het volgende:
Maar voelen mannen die emoties dan wel gewoon?
Hier een citaat van Erno (=jou), waar wel degelijk in te vinden is dat je bang bent.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:17 schreef Roadtrip het volgende:
Ik zelf ben nergens bang voor. Letterlijk.
Toen erno een ban had kon ik nog posten. Dus nee.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:40 schreef Fanest het volgende:
[..]
Hier een citaat van Erno (=jou), waar wel degelijk in te vinden is dat je bang bent.
''Hallo luitjes.
Vanaf februari begint mijn nieuwe opleiding, dus ik zit nog de hele maand januari thuis. Het lijkt me erg leuk om een keer met een meisje te gaan zwemmen. Maar ik heb wel een beetje moeite met sociaal contact met het andere geslacht. Met nieuwjaarsnacht was ik naar een schuurfeest geweest, daar waren wat meiden die ik kende van de middelbare school, wel even mee gepraat, etc. Maar het viel op dat andere jongens hele leuke gesprekken hadden met deze meiden. Aangezien het een besloten feest was kon ik ook geen drankje aan één van deze meiden aanbieden. Ik durf deze meiden niet te vragen of ze zin hebben om te zwemmen, omdat ik bang ben dat ze een vriendje hebben, het zijn immers studentes. Bij uitgaansgelegenheden lukt het ook niet echt om een meisje aan te spreken. Tinder en andere internet-sites/apps gebruik ik niet, aangezien ik dat onzin vind en niet betrouwbaar acht. Maar mijn vraag aan de experts: Hoe zorg je ervoor dat je met een meisje mag zwemmen? Ik heb geen behoefte aan seks of weet ik veel, maar een dagje zwemmen lijkt me erg leuk.
Groet Erno.''
In zo'n situatie is het logisch. Dat is gewoon verschrikkelijk. Onmenselijk. Het had niet mogen gebeuren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:04 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben nooit echt emotioneel geweest en zeker niet naar buiten toe, maar na het overlijden van m'n vriendin destijds is er blijkbaar echt iets losgekomen waarbij ik om de simpelste dingen al moeite moet doen om niet te snikken.![]()
Vind persoonlijk ook dat je als man niet teveel je emoties moet tonen naar anderen, heerlijk ouderwets en geregeld lukt het ook niet trouwens.
De persoon achter het account van Erno-BE is dezelfde persoon als achter het account van Roadtrip. Het account van Erno-BE kon weliswaar gebanned zijn maar dat betekent nog niet dat Roadtrip ook gebanned is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Toen erno een ban had kon ik nog posten. Dus nee.
Al zijn kloons waren geband.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:53 schreef Fanest het volgende:
[..]
De persoon achter het account van Erno-BE is dezelfde persoon als achter het account van Roadtrip. Het account van Erno-BE kon weliswaar gebanned zijn maar dat betekent nog niet dat Roadtrip ook gebanned is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |