quote:
Of er iets mis mee is om 3x in een zin kanker te roepen om een paar plaatjes? Ehhh, ja?!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
is er iets mis mee dan? die gifs zijn irritant en niet voor de eerste keerrrrrr
quote danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
IK HEB HEM IK HEB HEM OMG OMGOMGO MGOMG GOM
hoi
waar zie jij kanker staan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of er iets mis mee is om 3x in een zin kanker te roepen om een paar plaatjes? Ehhh, ja?!
In zijn wilde dromen ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hoeft ook alleen maar te zuigen
tjacka is het hier mee eens
DMquote:
waarom nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, doe eens niet dan.. En dan snap ik nog niet waarom íédereen hier zo stom doet
quote:
nee, want homo is geen scheldwoord.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Ja, als iemand 100 keer tegen jou 'homoo' zegt dan vind je dat ook niet erg nee.
HEUYYY LEKKER HULPVERLENERS BELAGEN BUSHOKJES INGOOIEN JATOKKquote:
HOE GAAAT HET VERDER MET JOU DANquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
HEUYYY LEKKER HULPVERLENERS BELAGEN BUSHOKJES INGOOIEN JATOKK
Het foute uurtje op FOK is weer begonnen zie ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
HEUYYY LEKKER HULPVERLENERS BELAGEN BUSHOKJES INGOOIEN JATOKK
ze gaan ons missen hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef xcachet het volgende:
Ik verwacht een ban sof.
Het was een mooie dag.
dit dusquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef Tjacka het volgende:
echt kinderachtig dat jullie twee mijn avond zo moeten vergallen
ik vind dit echt sneu gedrag
klopt, maar als iemand 'vieze kuthomo' tegen me zou zeggen, zou ik het alleen maar grappig vinden. zegt meer over hoe onzeker diegene over z'n geaardheid is.quote:
JA DIKKE PRIMA, BEETJE RODA-FEYENOORD KIJKUH, BEETJE HW MAKEN , DE CHILLE LEEFquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
HOE GAAAT HET VERDER MET JOU DAN
ALLES KITS?
Ben er ook helemaal klaar mee. Klaar met tentamens, vroeg weekend denk ik een leuke avond ervan te maken met mijn FOK! matties wordt het zo vernageltquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:11 schreef Tjacka het volgende:
echt kinderachtig dat jullie twee mijn avond zo moeten vergallen
ik vind dit echt sneu gedrag
Me neither.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef essnhills het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar het over gaat
DE LOEMIENADIE hebben dit in gang gezetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef essnhills het volgende:
Ik weet nog steeds niet waar het over gaat
Of een foto van je kale cavia.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:10 schreef xcachet het volgende:
Ik moest pics van mijn tetten sturen voordat ik een kut topic maakte
dan krijg jij een ban en ik nietquote:
HEB JE NOG TENTAMENS GEHAD?!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
JA DIKKE PRIMA, BEETJE RODA-FEYENOORD KIJKUH, BEETJE HW MAKEN , DE CHILLE LEEF
Wat is dit voor onlogische beredenering. Je weet dat wetenschappelijk al láng bewezen is dat mensen die homo's en lesbiennes uitschelden zelf gewoon hetero zijn en dat het dus níét zo is dat zij in ontkenning zijn dat ze op hetzelfde geslacht vallen en hun woede daarover zouden uitten aan mensen die dat wel doen hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt, maar als iemand 'vieze kuthomo' tegen me zou zeggen, zou ik het alleen maar grappig vinden. zegt meer over hoe onzeker diegene over z'n geaardheid is.
Koningquote:
cachet heeft alleen konijnenquote:
Oh dat verklaart wel veel ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
DE LOEMIENADIE hebben dit in gang gezet
alleen maar omdat ze persee aandacht moeten krijgenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben er ook helemaal klaar mee. Klaar met tentamens, vroeg weekend denk ik een leuke avond ervan te maken met mijn FOK! matties wordt het zo vernagelt
Jawel hoor.quote:
Als ze maar kaal zijn.quote:
huh wat? dit is echt voor t eerst dat ik hoor. bron?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat is dit voor onlogische beredenering. Je weet dat wetenschappelijk al láng bewezen is dat mensen die homo's en lesbiennes uitschelden zelf gewoon hetero zijn en dat het dus níét zo is dat zij in ontkenning zijn dat ze op hetzelfde geslacht vallen en hun woede daarover zouden uitten aan mensen die dat wel doen hoor![]()
.
Is koud voor ze in de winter. In hun hokkie in de kou.quote:
JA ALLEMAAL GEHAALD OP EENTJE NAquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen maar omdat ze persee aandacht moeten krijgen
mijn god
het was hier echt een stuk beter toen inso hier nog was
ik heb hier zelfs een facebookpost aangewijd.
Waarom zou ik?quote:
Welke winter ....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Is koud voor ze in de winter. In hun hokkie in de kou.
JA OOK GOED, 1 NIET GEHAALD. GEWOON HERKANSEN JA TOKGGGquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
JA ALLEMAAL GEHAALD OP EENTJE NAEN JIJ?
Geen idee, stond laatst heel stuk over in de volkskrant.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
huh wat? dit is echt voor t eerst dat ik hoor. bron?
Nou het is beduidend kouder dan op een gemiddelde lente dag.quote:
Hmmmm.. Bijzonder.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, stond laatst heel stuk over in de volkskrant.
Dat is niet echt hoor a mattie.quote:
Dat bepaal jij helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:15 schreef xcachet het volgende:
Supersof en cachet gaan zich gedragen onder deze streep:
kun je toch nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:15 schreef xcachet het volgende:
Supersof en cachet gaan zich gedragen onder deze streep:
Een leven.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik zie niet in waarom ik niet zou posten? Wat krijg ik er voor?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
kun je toch niet
altijd dat vervelende gedoe van jullie om een beetje aandacht
klaar mee
JA ZO ROLLEN WIJquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
JA OOK GOED, 1 NIET GEHAALD. GEWOON HERKANSEN JA TOKGGG
Heb ik al.quote:
ik ben er ook klaar meequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
kun je toch niet
klaar mee
Als ik deze aandacht haal bij mijn vrienden worden ze ook gek.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
kun je toch niet
klaar mee
Dat scheelt een jas.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou het is beduidend kouder dan op een gemiddelde lente dag.
De meeste mensen die daarmee schelden zijn tussen de 18 en 25 jaar oud dus doe maar een gokje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmmmm.. Bijzonder.
Waarom dan met homo of lesbie schelden?Wat voor zin heeft dat als mensen zoals ik het alleen maar grappig vinden?
Ein-de-lijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben er ook klaar mee
echt klaar mee ze bekijken het maar ik ga naar de onz-sc
volop in hun puberteit en niet iedereen is dan helemaal altijd wat voor geaardheid ze hebben, sooooo, onzekerheid dusz.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
De meeste mensen die daarmee schelden zijn tussen de 18 en 25 jaar oud dus doe maar een gokje.
Maar die konijnen hebben dan geen jas meer.quote:
Zo diep zinkt niemand. Het is dat Ess zo licht en frivool is dat ze niet kan zinken in dat soort gal.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben er ook klaar mee
echt klaar mee ze bekijken het maar ik ga naar de onz-sc
Wat wil je hier mee bereiken?quote:
kaartjes zijn vandaag verkochtquote:
Ik snap hier niets vanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
en niet iedereen is dan helemaal altijd wat voor geaardheid ze hebben,
jij bent terugquote:
Ja, blijf dat maar als excuus gebruiken waarom mensen met homo/lesbie schelden ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
volop in hun puberteit en niet iedereen is dan helemaal altijd wat voor geaardheid ze hebben, sooooo, onzekerheid dusz.
Dat mag nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo lang je maar niet boven mijn posts per dag uit komt
is gewoon omdat het vies isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, blijf dat maar als excuus gebruiken waarom mensen met homo/lesbie schelden ja.
ik zie geen andere verklaring, sorry.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, blijf dat maar als excuus gebruiken waarom mensen met homo/lesbie schelden ja.
Heb ik alquote:
okequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef smegmanus het volgende:
Doei, enneu xcassete of zo ik wacht op de pics nou gr gr.
neequote:
naaktpics? die kan ik wel doorsturen in ruil voor wat andersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef smegmanus het volgende:
Doei, enneu xcassete of zo ik wacht op de pics nou gr gr.
Die ene op Antarctica denk ik.quote:
Pas maar op, voordat je in stukken in de Maas ligt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel soms heb ik het idee dat hij mij niet mag.
aaaah bah Ezellquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
naaktpics? die kan ik wel doorsturen in ruil voor wat anders
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
is gewoon omdat het vies is
vieze hommos
Je kunt maar een reden verzinnen? Dat ligt dan meer aan jou hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zie geen andere verklaring, sorry.
wat wil je?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
naaktpics? die kan ik wel doorsturen in ruil voor wat anders
allesquote:
Nouja, zal wel mee te maken hebben dat ik nooit IRL voor homo ben uitgemaakt, behalve op FOK! maar ik weet dat FOK! gewoon een gevalletje niet serieus is in de meeste topics.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..].
[..]
Je kunt maar een reden verzinnen? Dat ligt dan meer aan jou hoor.
jij valt ook in slaap van twee keer sucken aan een blowquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Ohja Muto, ik ben ineens heel moe omdat ik verkouden ben en dan heb je altijd zo'n moeheidsgevoel.. iig ik wil
Behoor jij ook tot de Feyenoord-jongens waarvan HMFgod de woordvoerder is?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
is gewoon omdat het vies is
vieze hommos
Euh ze vervelen zich en/of zijn gefrustreerd (werk/gezin etc) en moeten dat ergens kwijt. Waarom altijd een diep achterliggende reden over het schelden met homo/lesbie.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zie geen andere verklaring, sorry.
IK GEEF DIT UITZENDBUREAU 5 ROTKANJERSTEENTJESquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Steen is het hier mee eens.
[ afbeelding ]
ik ben mijn eigen woordvoerderquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Behoor jij ook tot de Feyenoord-jongens waarvan HMFgod de woordvoerder is?
lijkt op spatieloosquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je trekt het aanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Euh ze vervelen zich en/of zijn gefrustreerd (werk/gezin etc) en moeten dat ergens kwijt. Waarom altijd een diep achterliggende reden over het schelden met homo/lesbie.
En waarom gaat elk GRTD SC topic over homoseksualiteit elke keer als ik aan het lurken ben?
omdat users hier aanvoelen dat jij de kast nog niet uit bentquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Euh ze vervelen zich en/of zijn gefrustreerd (werk/gezin etc) en moeten dat ergens kwijt. Waarom altijd een diep achterliggende reden over het schelden met homo/lesbie.
En waarom gaat elk GRTD SC topic over homoseksualiteit elke keer als ik aan het lurken ben?
Wat heeft homo/lesbie zijn ermee te maken en waarom perse dat en niet kanker of schurft? Ik noem maar wat.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik heb steen twee keer gezien in Den Haag.. één keer ging ie met zn kindje luiers kopen. Raar beeld was datquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn visie over wat?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, zal wel mee te maken hebben dat ik nooit IRL voor homo ben uitgemaakt, behalve op FOK! maar ik weet dat FOK! gewoon een gevalletje niet serieus is in de meeste topics.
Vertel het eens Crackie, ik wil wel je visie weten
Das al lang niet meer mattiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij valt ook in slaap van twee keer sucken aan een blow
derhalve tel jij in dat opzicht niet mee
Hij was boos op mij en de Feyenoord jongens steunde hemquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben mijn eigen woordvoerder
hoezo?
Gewoon willekeurig I guess. Voor hetzelfde geldt hadden ze met kanker gescholden ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heeft homo/lesbie zijn ermee te maken en waarom perse dat en niet kanker of schurft? Ik noem maar wat.
En geen idee, lurken op verkeerde momenten?
Eh, daar wordt toch óók mee gescholden?!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heeft homo/lesbie zijn ermee te maken en waarom perse dat en niet kanker of schurft? Ik noem maar wat.
En geen idee, lurken op verkeerde momenten?
oquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij was boos op mij en de Feyenoord jongens steunde hem
Inderdaad. En zaad van je maat kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
je trekt het aan
beetje bi is niet bah
Omdat ze boos zijn op de buren, omdat ze stoer willen doen, omdat ze homo's vies vinden, omdat ze überhaupt boos zijn, omdat ze dat grappig vinden.. omdat ze geen reden hebben om het niet te doen, omdat sommige mensen geen hersens hebben. En zo kun je nog 100 andere redenen verzinnenquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo diep zinkt niemand. Het is dat Ess zo licht en frivool is dat ze niet kan zinken in dat soort gal.
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vroeg 'nou?', geen antwoord. donder dan maar weer op.
Jaaquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Gewoon willekeurig I guess. Voor hetzelfde geldt hadden ze met kanker gescholden ja.
Ja, weet ik. Maar kanker IS een ziekte en dat KAN mensen kwetsen, homoseksualiteit is geen ziekte en daarme kwets je mij niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, daar wordt toch óók mee gescholden?!
Zulke mensen kan ik niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Mensen die met kanker schelden of tyfus of weet ik het doen dat toch ook niet juist omdat ze iemand verloren hebben aan kanker en daar boos op zijn oid?
ik noem mensen ook wel eens homo, faggot of flikkerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ze boos zijn op de buren, omdat ze stoer willen doen, omdat ze homo's vies vinden, omdat ze überhaupt boos zijn, omdat ze dat grappig vinden.. omdat ze geen reden hebben om het niet te doen, omdat sommige mensen geen hersens hebben. En zo kun je nog 100 andere redenen verzinnen
juist wel tochquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Mensen die met kanker schelden of tyfus of weet ik het doen dat toch ook niet juist omdat ze iemand verloren hebben aan kanker en daar boos op zijn oid?
Ik noem mensen zo vaak homo. Of noem iets gay.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ja, weet ik. Maar kanker IS een ziekte en dat KAN mensen kwetsen, homoseksualiteit is geen ziekte en daarme kwets je mij niet.Ik heb altijd een of andere manier het idee dat diegene gewoon onzeker is en baalt dat ik (of iemand anders) wel achter zijn wat we zijn en diegene nog niet
Andere reden kan ik niet verzinnen.
Je plaatje doet het nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef xcachet het volgende:
Tjacka heeft het naar zijn zin
[ afbeelding ]
Ik sta elke morgen op met de woorden "Kanker op kanker"quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
Sorry, maar ik kan me gewoon niet voorstellen om met homo te schelden als ik boos ben op mijn buren, maar wel met kanker.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ze boos zijn op de buren, omdat ze stoer willen doen, omdat ze homo's vies vinden, omdat ze überhaupt boos zijn, omdat ze dat grappig vinden.. omdat ze geen reden hebben om het niet te doen, omdat sommige mensen geen hersens hebben. En zo kun je nog 100 andere redenen verzinnen
hahaha ik dacht dat je die snap ging sturenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
heb jij ook een macbookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vaak zat van jou gehoord dat je het wel degelijk irritant vindt als iemand overdreven vaak over jouw homoseksualiteit begint op een bepaalde manier. Had je het zelfs van de week nog over.. dus nu praat je nogal tegenstrijdig hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ja, weet ik. Maar kanker IS een ziekte en dat KAN mensen kwetsen, homoseksualiteit is geen ziekte en daarme kwets je mij niet.Ik heb altijd een of andere manier het idee dat diegene gewoon onzeker is en baalt dat ik (of iemand anders) wel achter zijn wat we zijn en diegene nog niet
Andere reden kan ik niet verzinnen.
Bedankt voor deze bevestigingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik noem mensen ook wel eens homo, faggot of flikker
en dat is dan niet omdat ik niet weet of ik op jongentjes of meisjes val
net als met kanker, aids of godverdomme gewoon een scheldwoord
einde bericht
quote:
Dat kan ik me dan weer niet voorstellen en zo is iedereen andersquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry, maar ik kan me gewoon niet voorstellen om met homo te schelden als ik boos ben op mijn buren, maar wel met kanker.
Je moet ff updatenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
goed ideequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik sta elke morgen op met de woorden "Kanker op kanker"
Oeh vertel eens iets leuks/een leuk weetje !quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is toch geen antwoord op mijn vraag.
[..]
Jaa![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
hahahahahahahhaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahaha ik dacht dat je die snap ging sturen
Er is een verschil tussen van de week en als iemand midden in een SC opeens 'homo' naar me roept.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat van jou gehoord dat je het wel degelijk irritant vindt als iemand overdreven vaak over jouw homoseksualiteit begint op een bepaalde manier. Had je het zelfs van de week nog over.. dus nu praat je nogal tegenstrijdig he.
En die mag gewoon rijden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik zat vandaag in de auto met iemand die geen diepte kon zien. Volgens mij aan twee ogen niet. Vond 't wel beetje eng
. Misschien was het wel één oog maar ik dacht twee.
Hoe kun je dan autorijden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik zat vandaag in de auto met iemand die geen diepte kon zien. Volgens mij aan twee ogen niet. Vond 't wel beetje eng
Nee, want jij zegt net létterlijk dat je het niet erg vindt als iemand scheld met homo.. Dat is toch wat er is gebeurd?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen van de week en als iemand midden in een SC opeens 'homo' naar me roept.Dat snap je hoop ik ook wel.
Giel Beelen hatenquote:
Je kunt niet aan één oog geen diepte zien, want om diepte te zien heb je twee ogen nodig.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Dan waren het dus inderdaad twee ogen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt niet aan één oog geen diepte zien, want om diepte te zien heb je twee ogen nodig.
Nein.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, want jij zegt net létterlijk dat je het niet erg vindt als iemand scheld met homo.. Dat is toch wat er is gebeurd?![]()
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt niet aan één oog geen diepte zien, want om diepte te zien heb je twee ogen nodig.
Tjacka gaat ook echt alle vrouwen af hier zeg.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:27 schreef Crack_ het volgende:
#tchocksfeitjesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zat vorige week bij iemand in de auto die gewoon letterlijk rechtdoor over de rotonde gingquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef xcachet het volgende:
Ik zat vandaag ook bij een dom wijf in de auto. Die moest mij naar huis brengen na de rijles. 3 keer bijna boem.
huh watquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zat vorige week bij iemand in de auto die gewoon letterlijk rechtdoor over de rotonde ging
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zat vorige week bij iemand in de auto die gewoon letterlijk rechtdoor over de rotonde ging
Er zijn wel van die wannabe rotondes waarbij je in principe door kan rijden zonder ergens tegen aan te rijden.quote:
a, klopt. maar kan me niet voorstellen dat iemand fucking dom is om doorheen te gaan rijdenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:30 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Er zijn wel van die wannabe rotondes waarbij je in principe door kan rijden zonder ergens tegen aan te rijden.
Kun je niet recht door hoor. Of stond je ineens op de rotonde?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jawel, was zo'n rotonde met gras
[ afbeelding ]
ik rij als een debiel moet ik toegevenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:31 schreef Tjacka het volgende:
ik had gisteren bijna aanrijding
#soasusual
kan makkelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je niet recht door hoor. Of stond je ineens op de rotonde?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:31 schreef Etsu het volgende:
j
[..]
a, klopt. maar kan me niet voorstellen dat iemand fucking dom is om doorheen te gaan rijden
quote:
Ah als ik ben uitgegaan en we willen naar huis en er is toch niemand om 4 uur 's nachts, waarom niet? Ik rijd dan trouwens neit hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:31 schreef Etsu het volgende:
j
[..]
a, klopt. maar kan me niet voorstellen dat iemand fucking dom is om doorheen te gaan rijden
He, daar heb ik vroeger gewoond, vlakbij die rotondequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jawel, was zo'n rotonde met gras
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik rij als een debiel moet ik toegeven
Waarom wel? Wat maakt het uit om dat rondje te rijdenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:31 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ah als ik ben uitgegaan en we willen naar huis en er is toch niemand, waarom niet? Ik rijd dan trouwens neit hoor.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:31 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ah als ik ben uitgegaan en we willen naar huis en er is toch niemand, waarom niet? Ik rijd dan trouwens neit hoor.
Het gras was niet zo lang als op de foto hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je niet recht door hoor. Of stond je ineens op de rotonde?
Met een paar glazen op is dat niet zo fijn. Maar goed, het scheelt qua meters niet zoveel nee, maar je wordt niet rondgeslingerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom wel? Wat maakt het uit om dat rondje te rijden
En terecht.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef Tjacka het volgende:
ik ging een keer verkeerde kant van de rotonde
toen werd ik aangehouden
dat kostte 65 euro
en was toen minderjarig
#kutleef
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef JanCees het volgende:
hier ga ik altijd rechtdoor
[ afbeelding ]
#yoso
Ja, dat zou ik nog snappen als je goed oplet. maar een berk met gras en een paal in t midden doorheenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
#yoso
Dan drink je maar wat minder, je gaat niet ineens als een mongool rijden. Of je haalt even 10 seconden je adem goed in.. over zo'n rotonde is ook niet chill want dat hobbelt nogal flink.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Met een paar glazen op is dat niet zo fijn. Maar goed, het scheelt qua meters niet zoveel nee, maar je wordt niet rondgeslingerd.
Echt ongelofelijk vind ik hetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef Etsu het volgende:
oh ik zwijg al, ik heb mn theorie immers illegaal gehaald
haha etsu is gehandicaptquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk vind ik hetEen tentamen halen puur en alleen door hulp bij je handicap
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk vind ik hetEen tentamen halen puur en alleen door hulp bij je handicap
Like I said, ik rijd niet. Ik kan er wel wat van zeggen, maar ze luisteren toch nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan drink je maar wat minder, je gaat niet ineens als een mongool rijden. Of je haalt even 10 seconden je adem goed in.. over zo'n rotonde is ook niet chill want dat hobbelt nogal flink.
Haha, wat is dit danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
#yoso
DIT KEN IKquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
#yoso
Ik heb ook nog een vierkantrotondekruispunt die letterlijk niemand begrijpt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
#yoso
Daar zou ik niet bij de in de auto durven te stappen dan denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Like I said, ik rijd niet. Ik kan er wel wat van zeggen, maar ze luisteren toch niet
En terechtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
persoon in kwestie moest van schakelauto naar automaat.
Nee dit dan. Eén grote rotonde met vijf kleinere rotondes die de andere kant op draaien.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
In Berkel Rodenrijs hebben ze pas fucked up rotondes
Willekeurig feitje.
Héé, daar ging ik naar de courgetteboer toeequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Willekeurig feitje.
gewoon het paaltje in rijdenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
En terecht
Wij hebben deze
[ afbeelding ]
Weer wat geleerd vandaag.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Willekeurig feitje.
heb je een petje en golf?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:33 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
#yoso
wauwquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee dit dan. Eén grote rotonde met vijf kleinere rotondes die de andere kant op draaien.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee dit dan. Eén grote rotonde met vijf kleinere rotondes die de andere kant op draaien.
[ afbeelding ]
plaatje doet t nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
En terecht
Wij hebben deze
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:26 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oeh vertel eens iets leuks/een leuk weetje !Wist je dat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je rechteroog sluit nooit over je rechterschouder kunt kijken?'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt niet een adres in een plaatje zetten LRquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ [url=Nobelsingel 2, 2652 XA Berkel en Rodenrijs]afbeelding[/url] ]
Geeneens verhogingen enkel markeringen
Fascinerend!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Wist je dat..
Als je je rechteroog sluit nooit over je rechterschouder kunt kijken?
Ik was een soort van op tijdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt niet een adres in een plaatje zetten LR
dat is de nobelsingel tochquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb morgen om 10.00u weer rijles.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
snap ik
zou ik ook doen
heb mn theorie immers illegaal gehaald
de bedenker van deze rotonde heeft er nog veel geld voor gehad ook waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe gaat t rijden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb morgen om 10.00u weer rijles.
Crackfeitjesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Wist je dat wij bijna geen rotonde's hebben in nederland? Het zijn vaak allemaal verkeerspleinen.. geen rotonde's. Een rotonde heeft namelijk andere regels.. ja hoe precies weet ik ook niet hoor.
euhm, rechts aanhouden en voorrang geven en rechts rijden?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Wist je dat wij bijna geen rotonde's hebben in nederland? Het zijn vaak allemaal verkeerspleinen.. geen rotonde's. Een rotonde heeft namelijk andere regels.. ja hoe precies weet ik ook niet hoor.
Je bent zelf een rotonde. Inclusief voorrangsregels.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:40 schreef Crack_ het volgende:
Heeeeel goed. Zal eens kijken hoeveel lessen ik nog heb. Hoop einde van de maand rijbewijs.quote:
Geen idee, mn moeder zei zoiets dus ik weet het nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
euhm, rechts aanhouden en voorrang geven en rechts rijden?
Ohyessquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een rotonde. Inclusief voorrangsregels.
Hm, andere regels ken ik nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen idee, mn moeder zei zoiets dus ik weet het niet.
het had leuker geweest als je had gezegd exclusief voorrangsregelsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent zelf een rotonde. Inclusief voorrangsregels.
Fiat Punto, en dan een nieuwer model dan Tjacka. Staat hij even voor lul xDquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeeeel goed. Zal eens kijken hoeveel lessen ik nog heb. Hoop einde van de maand rijbewijs.
Mag een weekend een auto naar keuze huren als cadeau van m'n pa
Er zijn daar heel veel plaatsen waar niet eens stoplichten zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef Tjacka het volgende:
ik haat flevoland
daar zijn alleen maar rotondes
kut provincie
Ja hèquote:
Ook een rijke papa?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeeeel goed. Zal eens kijken hoeveel lessen ik nog heb. Hoop einde van de maand rijbewijs.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fiat Punto, en dan een nieuwer model dan Tjacka. Staat hij even voor lul xD
beter koop je van dat geld gewoon een oud barrelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met die verhogingenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef Tjacka het volgende:
ik haat flevoland
daar zijn alleen maar rotondes
kut provincie
De koek is op. De pijp is leeg. Laat gaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
het had leuker geweest als je had gezegd exclusief voorrangsregels
einde bericht
Neequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
beter koop je van dat geld gewoon een oud barrel
zou ik wel geinig vindenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De koek is op. De pijp is leeg. Laat gaan.
Oh en Den Haag gaat degraderen dit jaar denk ik.
Hahah ik heb het ook uitgetestquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja hèNet gelezen en meteen geprobeerd
Of wist je dat dieren ook humor hebben? En dat Robin de moeder is in How I met your mother?
Nee grapje, dat laatste weet ik niet, maar ik wil het weten verdomme
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
zou ik wel geinig vinden
met dat nieuwe stadion
Grootste Jupiler League-stadion voor zover ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
zou ik wel geinig vinden
met dat nieuwe stadion
Haha, echt?! Fuck yea ik ben hyper mobiel echt omg allesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:43 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hahah ik heb het ook uitgetest
Wist je dat...olifanten de enige dieren zijn die niet kunnen springen?
En dat het voor 99,99% van de mensen het anatomisch onmogelijk is om met je tong je elleboog te likken?
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |