Heel irritant ja, in playlist zetten wil ook niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:22 schreef FritsFlits het volgende:
RP ging met Coveted snel, maar die kan je niet meer restarten. Dus nu terug naar freeroam voordat je opnieuw kan.
ok,quote:
Ik heb ook regelmatig dat iedereen ineens weg is en ik in m'n eentje in een lege map overblijf...quote:Op zondag 16 februari 2014 07:46 schreef Dreetjuh het volgende:
Elke keer als ik nu een online race doe leaven alle andere spelers, maar toch krijg ik geld en rp alsof ze er wel zijn.
En elke server is ook verlaten.
Gaat lekker...
Nu weet ik alleen niet of het aan mij ligt,heb ondertussen een kabel tussen de ps3 en de router liggen
Had ik gisteren ook een keerquote:Op zondag 16 februari 2014 16:16 schreef fotostarter het volgende:
Heb sinds de update vaak dat ik mijn eigen auto niet meer in kan. Krijg de melding "This car belongs to lifeguardned" Ja fuck it, dat ben ik toch
Niks speciaals en kan niet meer onzichtbaar wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
hallon![]()
is het spel nog wat na al die updates?
Lameeequote:Op zondag 16 februari 2014 17:56 schreef Painore het volgende:
[..]
Niks speciaals en kan niet meer onzichtbaar worden
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:56 schreef Painore het volgende:
[..]
Niks speciaals en kan niet meer onzichtbaar worden
Hoeveel per keer? Rooftop Rumble is 3200, en 13k ongeveer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:22 schreef FritsFlits het volgende:
RP ging met Coveted snel, maar die kan je niet meer restarten. Dus nu terug naar freeroam voordat je opnieuw kan.
15k cash in 5 minuten. Misschien 7 nu vanwege dat je niet meer kan instant restarten.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoeveel per keer? Rooftop Rumble is 3200, en 13k ongeveer.
Op hard (x1.5) is 2100 x p met crewmember, 18000$ na updatequote:Op zondag 16 februari 2014 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
15k cash in 5 minuten. Misschien 7 nu vanwege dat je niet meer kan instant restarten.
RP geen idee
Eindelijk de oplossing gevonden.quote:Op zondag 16 februari 2014 07:46 schreef Dreetjuh het volgende:
Elke keer als ik nu een online race doe leaven alle andere spelers, maar toch krijg ik geld en rp alsof ze er wel zijn.
En elke server is ook verlaten.
Gaat lekker...
Nu weet ik alleen niet of het aan mij ligt,heb ondertussen een kabel tussen de ps3 en de router liggen
Als panini online is wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb pas net GTA V, is het nog de moeite waard om online te gaan spelen of is iedereen level 9000 en word ik links en rechts verkracht?
Iedereen is 9000.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb pas net GTA V, is het nog de moeite waard om online te gaan spelen of is iedereen level 9000 en word ik links en rechts verkracht?
Over het algemeen is dat waar jaquote:Op maandag 17 februari 2014 18:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als panini online is wel.
Die pakt altijd de zwakkeren in de samenleving.
Ben trots op je!quote:Op maandag 17 februari 2014 18:38 schreef Painore het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat waar ja![]()
Alleen toen er gisteren niemand online was heb ik een lvl 15 op sleeptouw genomen die de hele tijd geraped werd door een andere gast, lief van mij hea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |