Welkom bij GTA Online 1.10quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:18 schreef fotostarter het volgende:
Kut, kom mijn tank ook niet neer in, Level 59. Als ik pegasus bel zegt die Unavailable
Ach, vind het niet zo heel erg. Gebruikte dat ding amper. Alleen om even snel een paar vervelende fransmannetjes af te knallenquote:
check point maken vanuit autoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:39 schreef BerryBoterham het volgende:
Okee wat de fak.
Hoe kan ik met mijn custom race door de parkeergarage heen?
Ik kom met die checkpoints niet door de opening van de garage heen
Help mij jongensss
Ik ook niet meer. Heel gek want ik heb het nog wel 1 keer gedaan na 1.10quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:32 schreef kleineik het volgende:
[..]
ik kom niet meer in m'n tank, ben level 52
Hoef maar 11 levels omhoog en kan er weer bij. Alleen dat gaat traahaaaaag, Racen zuigtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Heel gek want ik heb het nog wel 1 keer gedaan na 1.10
Ja dat gaat niet snel. Maja m'm 2e char is lvl 8 m'n eerste 257;)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoef maar 11 levels omhoog en kan er weer bij. Alleen dat gaat traahaaaaag, Racen zuigt
Heel irritant ja, in playlist zetten wil ook niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:22 schreef FritsFlits het volgende:
RP ging met Coveted snel, maar die kan je niet meer restarten. Dus nu terug naar freeroam voordat je opnieuw kan.
ok,quote:
Ik heb ook regelmatig dat iedereen ineens weg is en ik in m'n eentje in een lege map overblijf...quote:Op zondag 16 februari 2014 07:46 schreef Dreetjuh het volgende:
Elke keer als ik nu een online race doe leaven alle andere spelers, maar toch krijg ik geld en rp alsof ze er wel zijn.
En elke server is ook verlaten.
Gaat lekker...
Nu weet ik alleen niet of het aan mij ligt,heb ondertussen een kabel tussen de ps3 en de router liggen
Had ik gisteren ook een keerquote:Op zondag 16 februari 2014 16:16 schreef fotostarter het volgende:
Heb sinds de update vaak dat ik mijn eigen auto niet meer in kan. Krijg de melding "This car belongs to lifeguardned" Ja fuck it, dat ben ik toch
Niks speciaals en kan niet meer onzichtbaar wordenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
hallon![]()
is het spel nog wat na al die updates?
Lameeequote:Op zondag 16 februari 2014 17:56 schreef Painore het volgende:
[..]
Niks speciaals en kan niet meer onzichtbaar worden
quote:Op zondag 16 februari 2014 17:56 schreef Painore het volgende:
[..]
Niks speciaals en kan niet meer onzichtbaar worden
Hoeveel per keer? Rooftop Rumble is 3200, en 13k ongeveer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:22 schreef FritsFlits het volgende:
RP ging met Coveted snel, maar die kan je niet meer restarten. Dus nu terug naar freeroam voordat je opnieuw kan.
15k cash in 5 minuten. Misschien 7 nu vanwege dat je niet meer kan instant restarten.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:37 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoeveel per keer? Rooftop Rumble is 3200, en 13k ongeveer.
Op hard (x1.5) is 2100 x p met crewmember, 18000$ na updatequote:Op zondag 16 februari 2014 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
15k cash in 5 minuten. Misschien 7 nu vanwege dat je niet meer kan instant restarten.
RP geen idee
Eindelijk de oplossing gevonden.quote:Op zondag 16 februari 2014 07:46 schreef Dreetjuh het volgende:
Elke keer als ik nu een online race doe leaven alle andere spelers, maar toch krijg ik geld en rp alsof ze er wel zijn.
En elke server is ook verlaten.
Gaat lekker...
Nu weet ik alleen niet of het aan mij ligt,heb ondertussen een kabel tussen de ps3 en de router liggen
Als panini online is wel.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb pas net GTA V, is het nog de moeite waard om online te gaan spelen of is iedereen level 9000 en word ik links en rechts verkracht?
Iedereen is 9000.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb pas net GTA V, is het nog de moeite waard om online te gaan spelen of is iedereen level 9000 en word ik links en rechts verkracht?
Over het algemeen is dat waar jaquote:Op maandag 17 februari 2014 18:36 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Als panini online is wel.
Die pakt altijd de zwakkeren in de samenleving.
Ben trots op je!quote:Op maandag 17 februari 2014 18:38 schreef Painore het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat waar ja![]()
Alleen toen er gisteren niemand online was heb ik een lvl 15 op sleeptouw genomen die de hele tijd geraped werd door een andere gast, lief van mij hea
Jawel man kan nog steeds. Solo zelfs en geen 45 min wachten om te verkopen.quote:
Als ik met mijn adder LSC ga kan ik hem verkopen voor 700.000..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:04 schreef Blaadjes het volgende:
Voor wie het wil doen:
-bestel voertuig bij pegasus (maakt niet uit welke zolang je je garage deur er maar mee kan blokkeren)
-rij bijv tank tegen je garage deur
-ga naar binnen en pak auto die je wil dupen
-rij naar buiten en je zal een klein eindje van je huis spawnen in je auto met de mededeling dat je PV destroyed is
-bel verzekering
en voilla 2 adders of wat dan ook
verkopen
-rij niet weer je garage in maar koop een rebel
-rij naar LSC en bel je mechanic voor rebel
-verkoop je dupe
Kun je blijven herhalen. Ongeveer 140000 voor een adder.
Dus als iemand een manier weet om de adder voor 735000 te verkopen...let me know
Het spel denkt dat je adder kapot is als je buiten je garage beland in je adder. Om te testen of het heeft gewerkt kun je uitstappen als je dan geen PV logo op je map ziet dan is het gelukt .quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:36 schreef TryX het volgende:
[..]
Als ik met mijn adder LSC ga kan ik hem verkopen voor 700.000..
Maar werkt dit nog? Jouw manier? Tank bezit ik, dus kan ik ervoor zetten..
Wat ik niet snap, is dat wanneer ik de verzekering bel, ik twee adders opeens zou moeten hebben..?? Hoe krijg je 2 adders? Moet je hiervoor een extra vrije plaats hebben in je garage dan? Of is die tweede adder gewoon een auto op dat moment.. geen private car?
En een rebel kopen..? Is dat je woord voor 2e adder? ? En als je die koopt en de adder verkoopt (neem aan dat je die dan bij je moet hebben) dan kan je toch maar 1 auto verkopen per 45 min ofzo? :-)
Net geprobeerd maar het bleef de hele tijd m'n personal vehicle, niet kapot dus..quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het spel denkt dat je adder kapot is als je buiten je garage beland in je adder. Om te testen of het heeft gewerkt kun je uitstappen als je dan geen PV logo op je map ziet dan is het gelukt .
Je kan het net zo goed testen door je verzekering bellen, nemen ze niet op dan is het niet gelukt. Maar het lukt mij eigenlijk altijd.
Ja de rebel kopen en je copy verkopen. Het spel denkt dat je je rebel verkoopt maar wel voor een hogere prijs.
Omdat het spel denkt dat je het te verkopen voertuig gekocht hebt op internet heb je geen 45 min wachttijd omdat je normaal gesproken verlies zou maken.
Dus je mechanic die rebel laten brengen, er niks mee doen gewoon die copy lsc binnenrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |