daarom nooit ringen geven. Ketting, armband, oorbellen, allemaal prima.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Pas wel op dat ze niet denkt dat je een aanzoek doet
Misschien matcht dat met zijn vriendin.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Als je in deze fase al een ring wil kopen, niet zo'n goedkoop ding...
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:22 schreef sylvesterrr het volgende:
Als je in deze fase al een ring wil kopen, niet zo'n goedkoop ding...
hilarisch.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:25 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Misschien matcht dat met zijn vriendin.
Dat zal toch wel niet gebeuren op mijn leeftijd? hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef krullenbolletje het volgende:
owja, je bent piepjong. Dan vind ik t leuk. Die bovenste vind ik mooier persoonlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef Avia1996 het volgende:
[..]
[..]
hilarisch.
als ik nu al iets heel groots geef wat meot ik dan geven als we een half jaar hebben, een jaar 2 jaar? Daar al eens over nagedacht drol
[..]
Dat zal toch wel niet gebeuren op mijn leeftijd? haha
Vind ik ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:29 schreef krullenbolletje het volgende:
Ga met haar uiteten of koop een mooie, grote bos rozen. Ik zou daar persoonlijk blijer mee zijn dan een goedkope ring
Valt best mee dat t troep is toch?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
Och TS wat naif, nooit een ring geven als je niet een aanzoek gaat doen, regel 1
Regel 2: Nooit goedkope zirkoniatroep aan een meisje geven
Maar omdat ik haar maar 1x per week zie, dacht ik dat ze dan nu iets kan hebben wat haar aan mij doet denken als ze het ziet (moet nog even een leuke romantische tekst bedenken) maar het staat dus voor meer dan alleen maar voor valentijnsdag, maar ik dacht dit is wel een leuk moment om die te geven. Uiteten heb ik vorige week nog gedaan hahaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
Vind ik ook
En met uit-eten heeft TS er zelf ook nog wat aan
Zo'n ring kan maar verwachtingen scheppen ..... (16 en 17 jaar .... )
Neequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef Avia1996 het volgende:
[..]
Valt best mee dat t troep is toch?
Of als ze 'm weigert ..... omdat ze 'm te goedkoop vindt ....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee
Maar dat ga je nog wel leren als je ouder wordt
http://www.yoursurprise.n(...)_source=TRADETRACKERquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Avia1996 het volgende:
[..]
Maar omdat ik haar maar 1x per week zie, dacht ik dat ze dan nu iets kan hebben wat haar aan mij doet denken als ze het ziet (moet nog even een leuke romantische tekst bedenken) maar het staat dus voor meer dan alleen maar voor valentijnsdag, maar ik dacht dit is wel een leuk moment om die te geven.
Je hoeft helemaal geen sieraden cadeau te geven. Als je dat wel wil doen, geen goedkoop ding alsjeblieft.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef Avia1996 het volgende:
[..]
[..]
hilarisch.
als ik nu al iets heel groots geef wat meot ik dan geven als we een half jaar hebben, een jaar 2 jaar? Daar al eens over nagedacht drol
[..]
Dat zal toch wel niet gebeuren op mijn leeftijd? haha
Je ziet haar 1x per week en jullie hebben "al" 3 maanden een relatie? En dan al een ring kopen voor je vriendin... Ok.....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:41 schreef Avia1996 het volgende:
[..]
Maar omdat ik haar maar 1x per week zie, dacht ik dat ze dan nu iets kan hebben wat haar aan mij doet denken als ze het ziet (moet nog even een leuke romantische tekst bedenken) maar het staat dus voor meer dan alleen maar voor valentijnsdag, maar ik dacht dit is wel een leuk moment om die te geven. Uiteten heb ik vorige week nog gedaan haha
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Of als ze 'm weigert ..... omdat ze 'm te goedkoop vindt ....
En ze zijn 16 en 17 ....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je ziet haar 1x per week en jullie hebben "al" 3 maanden een relatie? En dan al een ring kopen voor je vriendin... Ok.....
Heb ik inderdaad naar gekeken, maar een bijvoorbeeld zilveren armband is al 150 euro; zo rijk ben ik nou ook weer niet. Ik kijk nogal op van de reactie4s eigenlijk, want op een eerder topic was ongeveer dezelfde vraag en daar werd het alleen maar toegejuicht, dat zirkonia ook wel kon en dat ie ook niet per se duur hoeft te zijn. Daarom ben ik nogal verbaasdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:54 schreef CruisinDen het volgende:
Hey TS, doe een armbandje ofzo.
Dat is:
- Minder 'serieus'
- Lief
- Geen gezeik met maten (jaja, daar al over nagedacht?)
- Minder snel een gierig gevoel dan bij een ring van 25eu.
Vind ik. Succes!
Ik kan goed diaboloën. Zal ik al diaboloënt een serenade brengen terwijl ik erbij aan het tapdansen ben?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:07 schreef probeer het volgende:
Zucht .. Koop iets kleins, simpels en goedkoop waar zij bijvoorbeeld een mooie herinnering bij heeft (die ene knuffel, boek, cassetterecorder plus mixtape, speelgoed als kind) of bij kan maken.
Verder bosje bloemen, romantische activiteit, eventueel serenade a la sixteen candles ..
Wees origineel, iets creatiefs, als het even kan gebruik makend van je eigen talenten. Maar geen sieraden. Hell, fuck het materiële, ga voor een ervaring (plus eventueel simpel aandenken daar aan).
Maar ja, goed .. misschien is je vriendinnetje wel zo'n meisje-meisje dat veel waarde hecht aan haar uiterlijk, kleding, sieraden en dat soort.
Dat zou best wel heel tof zijn .. al diaboloënd een boombox balanceren tijdens het tapdansen, 's ochtends beneden haar raam.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:13 schreef Avia1996 het volgende:
[..]
Ik kan goed diaboloën. Zal ik al diaboloënt een serenade brengen terwijl ik erbij aan het tapdansen ben?
Natuurlijk neem ik een boeketje rozen mee en gaan we bios en misschien uit eten (hangt van de tijd af we willen niet te laat de slaapkamer induiken want het kan een lange nacht worden) maar dit wou ik gewoon als speciaal cadeautje, met een gedachte erachter
Je ring is ook niet van echt zilver waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef Avia1996 het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad naar gekeken, maar een bijvoorbeeld zilveren armband is al 150 euro; zo rijk ben ik nou ook weer niet. Ik kijk nogal op van de reactie4s eigenlijk, want op een eerder topic was ongeveer dezelfde vraag en daar werd het alleen maar toegejuicht, dat zirkonia ook wel kon en dat ie ook niet per se duur hoeft te zijn. Daarom ben ik nogal verbaasd
Vind ik ook! Bedanktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:15 schreef vera166 het volgende:
Liefik vind de eerste mooier dan de 2e. Bij de eerste ring komt het hartje beter tot zijn recht
92,5% zilver (zilver925) zoals de meeste sieraden van zilver. Neem een hoger percentage zilver en je ring zal gaan buigen en zachter worden (er vanuit gaande dat je niet op de noordpool woont)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je ring is ook niet van echt zilver waarschijnlijk
inderdaad! en als ze m niet leuk vindt is ze niet romantisch helaasquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:28 schreef zarGon het volgende:
Na 3 maanden zou je er ook niet al te veel op moeten investeren.
Weet je wel haar ringmaat?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:24 schreef Avia1996 het volgende:
[..]
Vind ik ook! Bedanktmisschien niet de duurste ring, ik bestel hem online en dan maar hopen dat ie er niet al te goedkoop uit ziet
Dan kan hij daar beter een nieuw draagtasje voor kopenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
Heeft ze een chihuahua met een roze vestje?
of ze is gewoon geen tokkie, ook een optiequote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef Avia1996 het volgende:
[..]
inderdaad! en als ze m niet leuk vindt is ze niet romantisch helaas
Wat als je vriendin een maand later dan valentijnsdag jarig is?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:36 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind de eerste leuker. En ik zou het als ik 16 zou zijn gewoon onwijs lief vinden als mn vriendje met zo iets aankomt.
Sterker nog, ik zou het zelfs nu nog steeds leuk vinden. Het gaat toch helemaal niet om de waarde? Het gaat erom dat de ander moeitr heeft gedaan om iets te verzinnen en dat is gaan halen met de gedachte dat hij zn vriendinnetje daar blij mee maakt.
30 Euro té vindenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:21 schreef Avia1996 het volgende:
Hallo mensen
Zoals jullie weten komt valentijnsdag eraan. Nou wou ik mijn vriendin verrassen met een ring, ik dacht zelf aan ¤40 of zoiets. Toen kwam ik deze 2 tegen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn oog viel vooral op de eerste omdat die wat subtieler is. We hebben nu 3 maandjes, maar heb een baan en alles dus voor degenen die zullen gaan zeggen dat dit té is in dit stadium; ik heb er zelf over nagedacht en dit is wat ik voor haar wil kopen
haten op een chihuahuaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
Het is nogal raar om te vragen
Ik vind het persoonlijk 2 gedrochten maar misschien heeft jouw vriendin een heel andere smaak dan ik heb
Heeft ze een chihuahua met een roze vestje? Dan vind ze het vast prachtig
Ik ben OP valentijnsdag jarig. Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:55 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Wat als je vriendin een maand later dan valentijnsdag jarig is?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef krullenbolletje het volgende:
Die ring is dan wel weer mooi.quote:
Gelukkig zijn deze ringen zilver.quote:Al draagt de aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding
Op je 17e is dat gewoon veel hoor.quote:Op woensdag 5 februari 2014 07:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
30 Euro té vinden![]()
Ik heb bossen bloemen gegeven die meer kostten.
Gewoon doen TS, het is een mooie ring
Op je 17e heb je als normale jongere gewoon een baantje waar je zeker 10 uur in de week terecht kan, wat betekend dat een ringetje dus ongeveer 1 week werken is. Daarbij woon je waarschijnlijk nog bij je ouders waardoor je leven vrijwel niks kost.quote:
En dus moet je maar veel geld uitgeven aan Valentijnsdag? Die jongen wil gewoon wat leuks doen voor z'n vriendin, wat een gezeur hier zeg.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Op je 17e heb je als normale jongere gewoon een baantje waar je zeker 10 uur in de week terecht kan, wat betekend dat een ringetje dus ongeveer 1 week werken is. Daarbij woon je waarschijnlijk nog bij je ouders waardoor je leven vrijwel niks kost.
Neehoor, dat heb je mij nergens horen zeggen. Maar een avondje bios kost ook al snel 30 euro, dus snap niet zo goed waar hij het idee vandaan haalt dat 30 euro veel isquote:Op donderdag 6 februari 2014 07:28 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
En dus moet je maar veel geld uitgeven aan Valentijnsdag? Die jongen wil gewoon wat leuks doen voor z'n vriendin, wat een gezeur hier zeg.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef Avia1996 het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad naar gekeken, maar een bijvoorbeeld zilveren armband is al 150 euro; zo rijk ben ik nou ook weer niet. Ik kijk nogal op van de reactie4s eigenlijk, want op een eerder topic was ongeveer dezelfde vraag en daar werd het alleen maar toegejuicht, dat zirkonia ook wel kon en dat ie ook niet per se duur hoeft te zijn. Daarom ben ik nogal verbaasd
Ik kreeg z'on zirkonia ring toen we een half jaar haddenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:04 schreef CaptainSushi het volgende:
Heb je niet meer voor je vriendin over?
Ringetje van 30 euro
En nooit meer goedgekomen zeker?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:37 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik kreeg z'on zirkonia ring toen we een half jaar hadden
Iets van hetzelfde bedrag / kaliber? Niks? Echt wat is dit voor een gedachtequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:27 schreef Avia1996 het volgende:
hilarisch.
Wat >2x zo lang is dan de gemiddelde relatie van een 16-jarige.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:27 schreef Moira. het volgende:
...
Anyway, als 'ie zo 'goedkoop' is betekent dat wel dattie binnen 2 maanden zwart gaat blakeren en af gaat geven op je vinger. Just sayin'.
Da's waar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:15 schreef DonJames het volgende:
[..]
Wat >2x zo lang is dan de gemiddelde relatie van een 16-jarige.
Ik ook! En 30-40 ¤ is een hoop geld voor een 16-jarige. Ik gaf geen cadeau's van 66-88 gulden destijds (ja, ik weet het, guldensquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:32 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij bedoelt hij ook Swarovski.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:41 schreef oLexie het volgende:
Heb ook een zirkoniaring gekregen, van 80 euro, maar ben er wel blij mee eigenlijk. Tenzij het een verlovingsring is, boeit de steen mij niet maar gaat het om het gebaar.
Opbokken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:04 schreef CaptainSushi het volgende:
Heb je niet meer voor je vriendin over?
Ringetje van 30 euro
Moira?quote:Op zondag 9 maart 2014 21:55 schreef Euroteller het volgende:
Hallo met wie heb ik hier een tijd terug een gesprek gehad over haar verjaardagscadeau op een cruiseschip slapen in rotterdam OID?
Monopolyquote:Op maandag 10 maart 2014 09:06 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker. Hoe heet haar vriendje?
Twee sec. zoeken in jouw AT:quote:Op zondag 9 maart 2014 21:55 schreef Euroteller het volgende:
Hallo met wie heb ik hier een tijd terug een gesprek gehad over haar verjaardagscadeau op een cruiseschip slapen in rotterdam OID?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:26 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Hull of York is met P&O http://www.poferries.nl/
Newcastle met DFDS http://www.dfdsseaways.nl/minicruises/minicruise-newcastle/
Ik denk dat het hierover gaatquote:Op maandag 10 maart 2014 14:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Twee sec. zoeken in jouw AT:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |