abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136658357
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het jaar is net begonnen he :D
Haha true.. Maarja, tijd vliegt he ;) voordat je het weet is het alweer 2015! :)
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:17:02 #182
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136659041
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_136664669
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 03:20 schreef kingtoppie het volgende:
Iedere keer weer contact leggen, en ja dat vind ik wel leuk als ik het eenmaal gedaan heb.. maar achteraf.. het brengt mij nooit wat ik wil, ik wil eens intiemer contact, met een beetje zoenen ben ik niet tevreden.. steeds weer moeite erin stoppen maar de spontaniteit rent steeds verder bij mij vandaan, heeft het allemaal wel zin?
Misschien rent de spontaniteit bij je vandaan om de simpele reden dat het allemaal nieuw voor je is?
Verder kan ik niet zoveel met jouw post(s)
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:08:01 #184
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136665268
Kan nog wel een voorbeeld geven van hoe het niet moet..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136665821
Ook al had je tonnen ervaring je bent dan niet per definitie goed in bed. Net als dat een maagd niet sowieso slecht is. Chill, relax en zie wat er van komt. Of heb je een glazen bol? :')
pi_136665861
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 03:20 schreef kingtoppie het volgende:
met een beetje zoenen ben ik niet tevreden.. wil "moeite" erin stoppen
pi_136666091
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:21 schreef Murdera het volgende:

[..]

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_136666175
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- :D
pi_136666210
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:08 schreef Cue_ het volgende:
Kan nog wel een voorbeeld geven van hoe het niet moet..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen en hints. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136666526
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Mannen en hints. ;(
Let's all play Charades!

There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:36:37 #191
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_136666583
quote:

[..]

Mannen en hints. ;(
Sorry :'(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:04:54 #192
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_136670822
quote:
9s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Let's all play Charades! [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Eigenlijk is versieren inderdaad hetzelfde als Hints.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_136672671
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het jaar is net begonnen he :D
Ik wilde net zeggen, alsof t alweer bijna 2015 is :P
pi_136672680
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:12 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Ach komt vanzelf wel, gewoon lekker contact blijven zoeken en lekker zoenen. Wees blij met wat je hebt / kan krijgen! :) Ik kan niet eens meer date's fixen :( Na een geweldig 2013 (wel 2 hele dates!) nu niks nada nopes :(
En wat ga je er aan doen?
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:23:19 #195
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136675557
quote:

[..]

Mannen en hints. ;(
Vrouwen en hints geven. Ik snap nog steeds niet dat ze het blijven proberen, wij mannen snappen hints niet! Get it? ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:47:39 #196
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136679417
Hints niet begrijpen <--- kut excuus.
Als mensen nou eens gaan doen ipv klagen of externe factoren de schuld geven..... Dan zijn ze al over de helft.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_136701632
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:47 schreef ook_gek het volgende:
Hints niet begrijpen <--- kut excuus.
Als mensen nou eens gaan doen ipv klagen of externe factoren de schuld geven..... Dan zijn ze al over de helft.
Of ze kopen gewoon A*Men Pure Malt.

vrijdag 14 februari 2014 @ 15:41:03 #198
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_136705571
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:08 schreef Cue_ het volgende:
Vervolgens pakt hij er zelf een boek bij vol met foto's zag ik vanuit m'n ooghoek. Vraagt ie of ik mee wil kijken ernaar. Dus ik kijk even. Blijken het allemaal foto'ste zijn van afgehakte ledenmaten, dode mensen, etc. Boek over lijkschouwing :+
Die moet ik onthouden. Lekker de creep uithangen :D
MV NS FR DS MD
pi_136716336
Pfff, vrouwen moeten ook eens leren afwijzen, dat negeren omdat ze iemand ''niet willen kwetsen'' whatsoever, wat een strontvervelende klote eigenschap zeg. 8)7
Rustig aan.
pi_136727406
Gisteravond voor het eerst sinds tijden eens een meisje gehad die in de kroeg op mij afkwam. Ben eigenlijk elk weekend alleen maar in de dorpskroeg te vinden waar het een beetje ons kent ons is, maar juist doordat dit meisje gisteren op mij afkwam besefte ik me dat ik zelfs hier in het dorp waar ik ben opgegroeid eigenlijk helemaal geen contacten heb met vrouwen... Zij niet met mij, en ik niet met hen..

Wat dat betreft heb ik een beetje hetzelfde als Faxie : ik kom te weinig in nieuwe kringen om voldoende leuke vrouwen tegen te komen. Dit terwijl ik nota bene doordeweeks in Amsterdam woon, maar ik ga niet zo veel uit meer tegenwoordig.

Heb ook wel een extra factor erbij die het volgens mij lastig voor mij maakt, want door mijn lengte van bijna 2 meter ben ik volgens mij ook niet zo benaderbaar als veel vrienden van mij. Daar komt bij dat de meeste lange mannen wel zelfverzekerd genoeg zijn om zelf vrouwen aan te spreken, maar ik eigenlijk niet. Dan ontstaat er een impasse.
pi_136731692
Vrouwen....

Weekje superleuk aan het appen met een leuke meid. We hadden het steeds al over afspreken met subtiele hints. Vanuit beide kanten kwam er initiatief. Maar opeens, sinds gisteren, uit het niets; heel kortaf, antwoorden die het gesprek meteen doodmaken enz.

Ik is compleet flabbergasted. Vrouwmenschen, doe eens normaaaaaaaal :')
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_136733103
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:27 schreef Buffell het volgende:
Vrouwen....

Weekje superleuk aan het appen met een leuke meid. We hadden het steeds al over afspreken met subtiele hints. Vanuit beide kanten kwam er initiatief. Maar opeens, sinds gisteren, uit het niets; heel kortaf, antwoorden die het gesprek meteen doodmaken enz.

Je hebt te lang gewacht, nu is ze gehosseld door een stoere boy ;(
pi_136733376
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 09:14 schreef Badger. het volgende:
Gisteravond voor het eerst sinds tijden eens een meisje gehad die in de kroeg op mij afkwam. Ben eigenlijk elk weekend alleen maar in de dorpskroeg te vinden waar het een beetje ons kent ons is, maar juist doordat dit meisje gisteren op mij afkwam besefte ik me dat ik zelfs hier in het dorp waar ik ben opgegroeid eigenlijk helemaal geen contacten heb met vrouwen... Zij niet met mij, en ik niet met hen..

Wat dat betreft heb ik een beetje hetzelfde als Faxie : ik kom te weinig in nieuwe kringen om voldoende leuke vrouwen tegen te komen. Dit terwijl ik nota bene doordeweeks in Amsterdam woon, maar ik ga niet zo veel uit meer tegenwoordig.

Heb ook wel een extra factor erbij die het volgens mij lastig voor mij maakt, want door mijn lengte van bijna 2 meter ben ik volgens mij ook niet zo benaderbaar als veel vrienden van mij. Daar komt bij dat de meeste lange mannen wel zelfverzekerd genoeg zijn om zelf vrouwen aan te spreken, maar ik eigenlijk niet. Dan ontstaat er een impasse.
Tegenwoordig niet zo meer nee, het is allemaal wat gestabiliseerd, maar wel een periode gehad dat ik in veel verschillende kringen zat. Ontmoette ik ook niet echt iemand mee. Zaten altijd 1 of 2 leuke vrouwen tussen, bezet.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 13:55:05 #204
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136734811
quote:
Vrouwen....

Heel herkenbaar. Ik ben al ongeveer een maand aan het appen met een leuke meid, we zijn een paar keer op date geweest, hebben ook gezoend, maar sinds 1,5 week is het gesprek tussen ons veranderd en is ze een stuk meer kortaf. Alhoewel er gisteren wel ineens weer een leuk gesprek was. Make up your mind, ja of nee graag!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 14:07:19 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136735180
Iemand kan niet gewoon een slechte dag/week hebben? Ze moeten altijd maar in zijn voor een leuk gesprek?
pi_136735212
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 09:14 schreef Badger. het volgende:
Heb ook wel een extra factor erbij die het volgens mij lastig voor mij maakt, want door mijn lengte van bijna 2 meter ben ik volgens mij ook niet zo benaderbaar als veel vrienden van mij.
Bullshit, ze hebben wel een reden om jou te benaderen, juist omdat je zo lang bent. En om eerlijk te zijn; ik heb nog NOOIT een vrouw horen zeggen dat een man TE lang is :)

Oh, en voordat je begint met ''jij weet niks van hoe het voelt om zo lang te zijn'', ben zelf ook 1.90 ;)

quote:
Daar komt bij dat de meeste lange mannen wel zelfverzekerd genoeg zijn om zelf vrouwen aan te spreken, maar ik eigenlijk niet. Dan ontstaat er een impasse.
Dus eigenlijk zijn je eigen gedachtes over je lengte het probleem, samen met je zelfvertrouwen, en niet je lengte zelf? Klinkt alsof je een leuk smoesje voor jezelf hebt verzonnen om te falen. :{w

quote:
Vrouwen....
I love them O+

quote:

Subtiele hints om af te spreken?

Dude, JIJ BENT DE MAN. De subtiele hints laat je maar over aan vrouwen.

Je stelt een datum, locatie voor. Kan ze niet? Probeer je het nog een keer of laat je haar een datum plannen. Lukt dat ook niet? Dan wis je haar nummer en ga je naar de volgende.

Je doet er veels te lang over :{w

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:55 schreef yats het volgende:
Heel herkenbaar. Ik ben al ongeveer een maand aan het appen met een leuke meid, we zijn een paar keer op date geweest, hebben ook gezoend, maar sinds 1,5 week is het gesprek tussen ons veranderd en is ze een stuk meer kortaf. Alhoewel er gisteren wel ineens weer een leuk gesprek was. Make up your mind, ja of nee graag!
Je maakt al een fout door eerst een maand te appen en dan ergens iets wat voor te stellen. Een fokkin maand!

Oh en voor alle mannen hier: als je wil afspreken; BEL HAAR!!! Niet sms'en, niet appen, geen berichtjes op FB. JE BELT HAAR!

B-E-L-L-E-N. ^O^
pi_136735743
Appen :')
  zaterdag 15 februari 2014 @ 14:30:03 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136735817
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:27 schreef Barbusse het volgende:
Appen :')
MSNen O+
pi_136735916
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

MSNen O+
Deze chick weet _O_

Daten? :*
pi_136735942
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

MSNen O+
Persoonlijk op iemand afstappen en een gesprek beginnen.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 14:36:01 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136736024
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:32 schreef Weissman het volgende:

[..]

Deze chick weet _O_

Daten? :*
:@
pi_136736198
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:@
Je hebt DM c_/ ~O>

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2014 14:40:42 ]
pi_136736261
Nou, als dat geen batsen gaat worden O+
pi_136736478
Volgens mij houden veel mensen niet van bellen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136736573
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:48 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij houden veel mensen niet van bellen.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zaterdag 15 februari 2014 @ 14:51:42 #216
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136736579
quote:
Bullshit, ze hebben wel een reden om jou te benaderen, juist omdat je zo lang bent. En om eerlijk te zijn; ik heb nog NOOIT een vrouw horen zeggen dat een man TE lang is :)

Oh, en voordat je begint met ''jij weet niks van hoe het voelt om zo lang te zijn'', ben zelf ook 1.90 ;)
Mijn beste vriend is 2 meter. Als er iemand makkelijk vrouwen 'regelt' is hij het wel. Juist door gebruik te maken van zijn lengte (hij valt op in een kroeg).

quote:
Je maakt al een fout door eerst een maand te appen en dan ergens iets wat voor te stellen. Een fokkin maand!
Ho, een kleine correctie, in die maand zijn we wel al een paar keer op date geweest waarbij het eigenlijk altijd erg gezellig was. In de tussenliggende periode tussen de laatste date en nu heb ik een paar concrete voorstellen gedaan. Ik geef het nog heel even, maar als het nog een week of twee/drie zo door gaat haak ik af en kijk ik verder. Dan is het jammer dat het enkel bij zoenen is gebleven, maar is het tijd om verder te kijken ondanks dat we qua gedachten op dezelfde lijn zitten en de klik er (van mij uit) wel was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')