Bullshit, ze hebben wel een reden om jou te benaderen, juist omdat je zo lang bent. En om eerlijk te zijn; ik heb nog NOOIT een vrouw horen zeggen dat een man TE lang isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:14 schreef Badger. het volgende:
Heb ook wel een extra factor erbij die het volgens mij lastig voor mij maakt, want door mijn lengte van bijna 2 meter ben ik volgens mij ook niet zo benaderbaar als veel vrienden van mij.
Dus eigenlijk zijn je eigen gedachtes over je lengte het probleem, samen met je zelfvertrouwen, en niet je lengte zelf? Klinkt alsof je een leuk smoesje voor jezelf hebt verzonnen om te falen.quote:Daar komt bij dat de meeste lange mannen wel zelfverzekerd genoeg zijn om zelf vrouwen aan te spreken, maar ik eigenlijk niet. Dan ontstaat er een impasse.
I love themquote:
Subtiele hints om af te spreken?quote:Weekje superleuk aan het appen met een leuke meid. We hadden het steeds al over afspreken met subtiele hints. Vanuit beide kanten kwam er initiatief. Maar opeens, sinds gisteren, uit het niets; heel kortaf, antwoorden die het gesprek meteen doodmaken enz.
Ik is compleet flabbergasted. Vrouwmenschen, doe eens normaaaaaaaal
Je maakt al een fout door eerst een maand te appen en dan ergens iets wat voor te stellen. Een fokkin maand!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:55 schreef yats het volgende:
Heel herkenbaar. Ik ben al ongeveer een maand aan het appen met een leuke meid, we zijn een paar keer op date geweest, hebben ook gezoend, maar sinds 1,5 week is het gesprek tussen ons veranderd en is ze een stuk meer kortaf. Alhoewel er gisteren wel ineens weer een leuk gesprek was. Make up your mind, ja of nee graag!
Persoonlijk op iemand afstappen en een gesprek beginnen.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:48 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij houden veel mensen niet van bellen.
Mijn beste vriend is 2 meter. Als er iemand makkelijk vrouwen 'regelt' is hij het wel. Juist door gebruik te maken van zijn lengte (hij valt op in een kroeg).quote:Bullshit, ze hebben wel een reden om jou te benaderen, juist omdat je zo lang bent. En om eerlijk te zijn; ik heb nog NOOIT een vrouw horen zeggen dat een man TE lang is
Oh, en voordat je begint met ''jij weet niks van hoe het voelt om zo lang te zijn'', ben zelf ook 1.90
Ho, een kleine correctie, in die maand zijn we wel al een paar keer op date geweest waarbij het eigenlijk altijd erg gezellig was. In de tussenliggende periode tussen de laatste date en nu heb ik een paar concrete voorstellen gedaan. Ik geef het nog heel even, maar als het nog een week of twee/drie zo door gaat haak ik af en kijk ik verder. Dan is het jammer dat het enkel bij zoenen is gebleven, maar is het tijd om verder te kijken ondanks dat we qua gedachten op dezelfde lijn zitten en de klik er (van mij uit) wel was.quote:Je maakt al een fout door eerst een maand te appen en dan ergens iets wat voor te stellen. Een fokkin maand!
Daarom zitten ze ws ook gedurende lange tijd in deze reeks.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:48 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:53 schreef Modus het volgende:
[..]
Daarom zitten ze ws ook gedurende lange tijd in deze reeks.
Dat zei ik niet, hè.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Mensen die problemen hebben met bellen, hebben gewoon sociale issues.
Alle mannen boven de 1.85 zijn TE lang.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bullshit, ze hebben wel een reden om jou te benaderen, juist omdat je zo lang bent. En om eerlijk te zijn; ik heb nog NOOIT een vrouw horen zeggen dat een man TE lang is
Oh, en voordat je begint met ''jij weet niks van hoe het voelt om zo lang te zijn'', ben zelf ook 1.90
Hoelang ben je zelf dan? 1.43 ofzo?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alle mannen boven de 1.85 zijn TE lang.
Ik wel.quote:
Nee. Ik ben niet klein.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoelang ben je zelf dan? 1.43 ofzo?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:08 schreef Weissman het volgende:
Dude, JIJ BENT DE MAN. De subtiele hints laat je maar over aan vrouwen.
Hij heeft wel een punt. Wat is er mis met "Hey, heb je zin om komende zondag ergens wat te gaan drinken?"quote:
Ja hij heeft een groot punt, maar geen woorden maar daden please.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:12 schreef Barbusse het volgende:
Hij heeft wel een punt. Wat is er mis met "Hey, heb je zin om komende zondag ergens wat te gaan drinken?"
Een maand lang "appen"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:27 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja hij heeft een groot punt, maar geen woorden maar daden please.
Iemand mee uitvragen is één ding, maar duidelijk zijn wat je bedoelingen precies zijn een andere. Soms is het gewoon niet helder of de intentie vriendschappelijk is of voor de neuq.
Mocht je op mij doelen, ik ben vrij duidelijk geweest t.o.v. haar hoe ik er over denk en heb een aantal voorstellen voor date nummer vijf gedaan. Dat drankje zal geen probleem zijn gezien hoe date twee en drie verliepen. Maar ik ben er wel een beetje klaar mee dat het vooral vanuit mij moet komen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een maand lang "appen"en proberen uit te vissen met vage vragen of ze zin zou kunnen mogen hebben om een drankje met je te doen maakt het alleen maar onduidelijker.
Zelfs ik, als iemand die bellen het liefst vermijdt vind dat je bij het maken afspraken het best kan bellen. Facebook, Whatsapp enz. kan je allemaal negeren en weg drukken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:48 schreef Fascination het volgende:
Misschien dat een hoop mensen er daarom ook juist niet van houden. Vanwege het ''dwingende'' karakter ervan. Dat je met alles moet stoppen met wat je aan het doen bent op dat moment omdat je de ander te woord moet staan. Afspraken maken kan trouwens ook prima zonder te bellen is mijn ervaring. Maar als je nooit eens om duidelijkheid durft te vragen daarentegen...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs ik, als iemand die bellen het liefst vermijdt vind dat je bij het maken afspraken het best kan bellen. Facebook, Whatsapp enz. kan je allemaal negeren en weg drukken.
Geen idee, maar misschien dat jullie hier daarom zo weinig neuken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:43 schreef Modus het volgende:
Bizar ridicuul idee idd, dat je iemand te woord moet staan, omdat hij/zij met je wil praten. Wat denkt hij/zij wel niet?
"Jullie"quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geen idee, maar misschien dat jullie hier daarom zo weinig neuken.
Het kan ook zonder inderdaad, ik bel eigenlijk alleen om opheldering te krijgen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien dat een hoop mensen er daarom ook juist niet van houden. Vanwege het ''dwingende'' karakter ervan. Dat je met alles moet stoppen met wat je aan het doen bent op dat moment omdat je de ander te woord moet staan. Afspraken maken kan trouwens ook prima zonder te bellen is mijn ervaring. Maar als je nooit eens om duidelijkheid durft te vragen daarentegen...
Je zult nu wel weer kwaad op me worden, maar ik moet toch even wat negatieve punten opmerken. Waarom hou je in vredesnaam bij hoe vaak jullie hebben gezoend?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zo dan, daar was ik weer.
Gister een date gehad, alweer. Met een 21 jarig meisje, een half uur met de trein hier vandaan. Ik kende haar ook via Tinder, maar onze gesprekken waren heel erg flirterig enzo.
Gister afgesproken... en ik kan toch wel zeggen dat dit mijn succesvolste date is geweest tot nu toe.
In totaal 8 keer gezoend, vanaf moment 1 elkaars hand vast gehouden. Ze was er om 11 uur en avonds om half 8 naar huis gegaan. Ze heeft in mijn gezicht gezegd dat ze me leuk vind, en na afloop heeft ze dat ook verteld.
En zoals het er nu naar uit ziet; dinsdag zien we elkaar weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:42 schreef Weissman het volgende:
Maakt niet uit toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag dat maar aan de vrouwen hier of het wat uit maaktquote:
Of je nou ringvinger of je wijsvinger gebruikt icm je middelvinger.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de vrouwen hier of het wat uit maaktOf kom er zelf achter met een dame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Of je nou ringvinger of je wijsvinger gebruikt icm je middelvinger.Webcam telt niet mee, DimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |