abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136472871
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 15:49 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ben ik de enige die dit een zieke houding vindt?
Nee, dat ben je niet. Het klinkt een beetje als een beetje hard afgewezen worden door een meid en dan maar gaan denken dat alle vrouwen de spreekwoordelijke kuthoeren zijn. Beetje ongefundeerd in mijn ogen. :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 16:11:00 #125
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136473241
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 15:52 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Een eerste reactie althans, als je vaker een mislukking hebt gehad dan een succes. Voor de een is t zelf bescherming en voor de ander is t gewoon echt geen vertrouwen meer. Kan Nog wel veranderen hoor :)
Vol in de roos. Ik heb er eerlijk gezegd ook weinig vertrouwen in, en dat heeft inderdaad puur met mislukkingen te maken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136473433
Dat lijkt alsof je erg focussed op mislukkingen. Waar is dat goed voor?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_136474135
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 15:37 schreef Cassandra87 het volgende:
In dat geval treft hij alleen heel oppervlakkige vrouwen
Of ik tref te weinig vrouwen. Het hoeft maar aan een heel klein dingetje te liggen, maar vooralsnog wijst alles nog heel erg naar mijn standpunt. Dat komt juist omdat ik officieel niet autistisch ben en wel sociaal kan zijn. Aan mijn vermogen om sociaal te zijn ligt het niet. Dan blijven er minder opties over en helaas is het uiterlijk standpunt daar één van (naast misschien te kleine sociale netwerk, maar op dat vlak doe ik volgens mijn behandelaar al extreem mijn best).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_136474178
Ik vind het grappig hoe Complex het contact met vrouwen bijna ''wetenschappelijk'' kan laten klinken :')

Het is geen rocket science ofzo :')

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2014 16:36:15 ]
pi_136474213
Dat is toch een natuurlijke reactie?
Als ik tien keer een klus op t werk fout doe, ga ik aan mijzelf twijfelen.
Als ik tien keer zak voor een examen, krijg ik t gevoel dat ik de stof nooit Door krijg.
Als ik tien keer van mijn paard val raak ik ook het vertrouwen kwijt.
Dat vertrouwen groeit pas weer na een paar positieve gebeurtenissen.

Wij hebben er balans in. Ik maak net zoveel zo niet meer positieve dingen mee als negatieve. Een aantal users in dit topic hebben weinig positieve ervaringen met in dit geval versieren. Dat nekt.
pi_136474624
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 12:27 schreef Cassandra87 het volgende:
En niet om het een of ander, dan komen er hier users die alles voor elkaar hebben, moeiteloos versieren, even vertellen hoe het beter kan. Daar zou ik ook zat van worden. Maar wie ben ik :+
Dit topic is er voor moeite met versieren, klagen moet kunnen denk ik dan
Dus je wil dat mensen die niet kunnen versieren, andere mensen die ook niet kunnen versieren, gaan vertellen hoe het wel moet? 8)7

Dat is net zoals 2 mensen, die blind zijn vanaf hun geboorte, elkaar gaan omschrijven hoe een schilderij er uit ziet.

Of is het de bedoeling om de mensen hier vooral in hun comfortzone te houden? Want daar zijn ze ook niet mee geholpen :)

En de mensen die wel kunnen versieren hebben het ook moeten leren, niemand is met die skillz geboren :')
pi_136474627
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:35 schreef Weissman het volgende:
Ik vind het grappig hoe Complex het contact met vrouwen bijna ''wetenschappelijk'' kan laten klinken :')

Het is geen rocket science ofzo :')
Het contact komt van twee kanten of het komt niet van twee kanten. In mijn geval geldt veelal het laatste. Ik toon interesse in mensen zonder hetzelfde terug te krijgen en dan haak ik naar een tijdje gewoon af, maar dan blijf ik alleen achter en gaat de rest verder met hun eigen groepje. En dan pas ik de technieken toe die ik geleerd heb op SoVa.
Ik denk dat Cassandra wel gelijk heeft.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_136474685
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:50 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dus je wil dat mensen die niet kunnen versieren, andere mensen die ook niet kunnen versieren, gaan vertellen hoe het wel moet? 8)7

Dat is net zoals 2 mensen, die blind zijn vanaf hun geboorte, elkaar gaan omschrijven hoe een schilderij er uit ziet.

Of is het de bedoeling om de mensen hier vooral in hun comfortzone te houden? Want daar zijn ze ook niet mee geholpen :)

En de mensen die wel kunnen versieren hebben het ook moeten leren, niemand is met die skillz geboren :')
dat zijn twee uitersten. Je hebt ook nog nuances.
pi_136474800
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:50 schreef Comp_Lex het volgende:
En dan pas ik de technieken toe die ik geleerd heb op SoVa.
Technieken en trucjes, je komt over als een PUA. Die werken ook met taalpatronen en shit. Is dat niks voor jou?

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:52 schreef Cassandra87 het volgende:
dat zijn twee uitersten. Je hebt ook nog nuances.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om dat uit te leggen? :*

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2014 16:57:31 ]
pi_136475021
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:57 schreef Weissman het volgende:

[..]

Technieken en trucjes, je komt over als een PUA. Die werken ook met taalpatronen en shit. Is dat niks voor jou?
Wat zijn taalpatronen?
pi_136479311
Anyway, ik heb niks gedaan met taalpatronen of wat dan ook. Ik heb gewoon situaties geoefend d.m.v. rollenspel.
pi_136484291
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 15:49 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ben ik de enige die dit een zieke houding vindt?
In vrouwen, met vrouwen, tussen vrouwen, voor vrouwen.... noem maar wat.

Wel grappig dat het weer begon met slechts een melding dat ik in het dagelijks leven nou eenmaal niet veel tegenkom, wat gewoon zo is.

Maar volgens jullie kan dat niet. Of ik moet m'n nieuwbouwhuis in een fijne wijk waar ik verder heel tevreden mee ben maar verkopen en naar de stad vertrekken, puur voor de vrouwen (amehoela dus he :') )
pi_136487875
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 21:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

In vrouwen, met vrouwen, tussen vrouwen, voor vrouwen.... noem maar wat.

Wel grappig dat het weer begon met slechts een melding dat ik in het dagelijks leven nou eenmaal niet veel tegenkom, wat gewoon zo is.

Maar volgens jullie kan dat niet. Of ik moet m'n nieuwbouwhuis in een fijne wijk waar ik verder heel tevreden mee ben maar verkopen en naar de stad vertrekken, puur voor de vrouwen (amehoela dus he :') )
Nee, maar je komt toch wel eens in de stad? Je moet toch wel eens naar de bouwmarkt? Of je gaat even poolen (zoals op je FoBo )? Dat is mijn punt meer. Niet dat je meteen moet verhuizen. Dat zeggen wij ook niet.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136488082
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:03 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, maar je komt toch wel eens in de stad? Je moet toch wel eens naar de bouwmarkt? Of je gaat even poolen (zoals op je FoBo )? Dat is mijn punt meer. Niet dat je meteen moet verhuizen. Dat zeggen wij ook niet.
Ja, en nee amper leuke vrouwen. Of ik moet ala PUA overal maar op af stappen met een lulverhaal :')
pi_136488443
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ja, en nee amper leuke vrouwen. Of ik moet ala PUA overal maar op af stappen met een lulverhaal :')
:')

Lulverhalen verkoop je sowieso wel...
pi_136488502
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

De lulverhalen zijn gratis :6
  zondag 9 februari 2014 @ 00:16:49 #141
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_136490722
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:08 schreef Faxie het volgende:

[..]

Faxman, hier een paar dorpen verder op zit een kroeg waar ze een poolbiljart hebben, ik raakte daar vorige week verzeild en het aanbod dames was hoog.
Ik ga binnenkort nog een keer om te kijken of dat eenmalig was, en anders gaan we daar gewoon een keer poolen.
pi_136491147
Geiligheid ten top.
Maar niet uitgaan. :(
Achja moet kunnen. :+

[ Bericht 30% gewijzigd door kingtoppie op 09-02-2014 00:46:25 ]
Rustig aan.
pi_136494157
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is toch een natuurlijke reactie?
Als ik tien keer een klus op t werk fout doe, ga ik aan mijzelf twijfelen.
Als ik tien keer zak voor een examen, krijg ik t gevoel dat ik de stof nooit Door krijg.
Als ik tien keer van mijn paard val raak ik ook het vertrouwen kwijt.
Dat vertrouwen groeit pas weer na een paar positieve gebeurtenissen.

Wij hebben er balans in. Ik maak net zoveel zo niet meer positieve dingen mee als negatieve. Een aantal users in dit topic hebben weinig positieve ervaringen met in dit geval versieren. Dat nekt.
Als je het zo stelt is het ook gewoon 3x kut. Wel mooie vergelijking.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zondag 9 februari 2014 @ 05:15:32 #144
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_136494530
Hoi. Ik ben aan het hengelen.
pi_136496540
quote:
16s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:17 schreef Godshand het volgende:

_O- _O_
pi_136496711
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 00:29 schreef kingtoppie het volgende:
Geiligheid ten top.
Maar niet uitgaan. :(
Achja moet kunnen. :+
Ahh, dus je kan wel opgewonden raken. :+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136498374
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 16:57 schreef Weissman het volgende:

[..]

[..]

Zou je zo vriendelijk willen zijn om dat uit te leggen? :*
De twee uitersten zijn iemand koste wat kost in de comfortzone houden en iemand afbranden.
Dat eerste ben ik absoluut niet voor, t tweede zie ik wel gebeuren, de reacties worden steeds cynischer. En dat kan ik me nog wel voorstellen, ik ben iemands negativiteit ook wel eens zat geworden.
Maar ik probeer me nog steeds in iemand te verplaatsen, hoeveel energie dat ook kost. Heeft misschien met mijn werk te maken.
Er wordt hier vrij snel 'gewoon' geroepen. Je moet gewoon uitgaan, je moet gewoon op een vrouw afstappen. Maar voor sommige mensen is dit niet gewoon.
Ik heb dikwijls een meet georganiseerd, 1 op 1 of met meerdere, om iemand uit de comfort zone te trekken. En als ik daar nu geen zin in heb, houd ik mijn mond tegenwoordig wel. Ik heb ook niet meer de energie om continu positief te reageren op een user die denkt dat er een vrouw zijn zolderkamer in zal waaien. Maar dat gebash vind ik gewoon niet werken.
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 00:16 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Faxman, hier een paar dorpen verder op zit een kroeg waar ze een poolbiljart hebben, ik raakte daar vorige week verzeild en het aanbod dames was hoog.
Ik ga binnenkort nog een keer om te kijken of dat eenmalig was, en anders gaan we daar gewoon een keer poolen.
Dit vind ik veel beter ^O^
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 03:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Als je het zo stelt is het ook gewoon 3x kut. Wel mooie vergelijking.
dit is natuurlijk wel heel zwartwit gesteld :+ Maar zo werkt t wel..
pi_136501642
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 12:06 schreef Cassandra87 het volgende:

De twee uitersten zijn iemand koste wat kost in de comfortzone houden en iemand afbranden.
Dat eerste ben ik absoluut niet voor, t tweede zie ik wel gebeuren, de reacties worden steeds cynischer. En dat kan ik me nog wel voorstellen, ik ben iemands negativiteit ook wel eens zat geworden.
Maar ik probeer me nog steeds in iemand te verplaatsen, hoeveel energie dat ook kost. Heeft misschien met mijn werk te maken.
Er wordt hier vrij snel 'gewoon' geroepen. Je moet gewoon uitgaan, je moet gewoon op een vrouw afstappen. Maar voor sommige mensen is dit niet gewoon.
Kijk, ik ben zelf ook pas vanaf mijn 24e met relaties bezig. En op mijn 20ste voor het eerst echt gezoend op vakantie. Dat laatste is alweer 18 jaar terug.

Toen was FOK! er nog niet.

Na dat zoenen las ik ergens op een website versiertips. En wat in een tienerkrantje. Ik heb toen die tips zeker gebruikt. Plus ik had zelf wat bedacht, want ik was mijn verlegenheid zat. Ik zei tegen mijzelf: Denk alsof ze heel lelijk is, niet interessant dan gaat het praten makkelijker. En verdomd dat hielp. Soms te goed want dan vond ik ze inderdaad niet interessant :')

Kortom, als er wel FOK! was, had ik zeker de tips gebruikt. Je wil immers van de huidige situatie (geen vrouw om mee te zoenen ed) vanaf? De tips die ik wel ben tegengekomen waren toen wel van nut..

Natuurlijk was ik wel eens moedeloos. Maar uiteindelijk ben ik ook aan de vrouw gekomen, en eerlijk is eerlijk, als je eenmaal een relatie hebt gehad gaat daten opeens veel makkelijker.

Kortom, ja je wordt moedeloos van de mensen die je tips geeft, maar alleen maar negatief blijven doen. Dan niet hoor denk je dan..
pi_136504633
Daar heb ik ook niks op tegen. Ik zou de 'je moet gewoon gaan stappen maar je komt toch niet van je luie reet af' zat worden.

Kleine edit, de ergste advies gevers zijn volgens mij al weg. Maar niks mis met gemeende tips en een ieder is vrij om hiermee te doen waar ze willen :)
pi_136504865
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Daar heb ik ook niks op tegen. Ik zou de 'je moet gewoon gaan stappen maar je komt toch niet van je luie reet af' zat worden.

Kleine edit, de ergste advies gevers zijn volgens mij al weg. Maar niks mis met gemeende tips en een ieder is vrij om hiermee te doen waar ze willen :)
Als ik de neutrale, "wetenschappelijk" route pak, dan is het ook niet goed :')
pi_136504953
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:42 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als ik de neutrale, "wetenschappelijk" route pak, dan is het ook niet goed :')
Er is niks wetenschappelijks aan vrouwen versieren verdomme :')

Je volgt toch ook geen cursus over hoe je je reet moet afvegen :')
pi_136505248
quote:
10s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:45 schreef Weissman het volgende:

[..]

Er is niks wetenschappelijks aan vrouwen versieren verdomme :')

Je volgt toch ook geen cursus over hoe je je reet moet afvegen :')
Je kwam zelf met de term "wetenschappelijk".
pi_136505315
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:51 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je kwam zelf met de term "wetenschappelijk".
Ik doelde meer op het feit dat je alles analyseert tot dat de lol er van af is :')

Er blijft niks aan emotie, enthousiasme of enige vorm van plezier over :')
pi_136505818
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 12:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb dikwijls een meet georganiseerd, 1 op 1 of met meerdere, om iemand uit de comfort zone te trekken. En als ik daar nu geen zin in heb, houd ik mijn mond tegenwoordig wel. Ik heb ook niet meer de energie om continu positief te reageren op een user die denkt dat er een vrouw zijn zolderkamer in zal waaien. Maar dat gebash vind ik gewoon niet werken.
Bedankt voor je uitleg.
pi_136506183
quote:
10s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:53 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het feit dat je alles analyseert tot dat de lol er van af is :')

Er blijft niks aan emotie, enthousiasme of enige vorm van plezier over :')
De lol is er niet vanaf. Ik vind analyseren juist leuk. Het maakt het één en ander (heel) duidelijk(er) voor me.
pi_136506358
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 15:14 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

De lol is er niet vanaf. Ik vind analyseren juist leuk. Het maakt het één en ander (heel) duidelijk(er) voor me.
zoals?

Net als voetbalwedstrijden analyseren? O+
pi_136506678
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 15:19 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

zoals?

Net als voetbalwedstrijden analyseren? O+
Wat wel werkt en wat niet werkt voor me, dat ik niet autistisch ben, etc. Het draait tenslotte om vaardigheden en meer over jezelf te weten komen.
  zondag 9 februari 2014 @ 15:32:07 #158
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_136506913
quote:

[..]

Maar dat werkt dus niet.
Ik zie je de laatste tijd heel erg belang hechten aan labeltjes.
Las zelfs ergens dat er sociaal niks met je aan de hand is omdat je niet autistisch bent en ze er bij je begeleiding niks van gezegd hebben.
Terwijl het hier voor de rest overduidelijk is dat je sociaal toch nog heel wat te leren hebt.

Voor de omgang met mensen is er geen theorieboek, geen analyse van de perfecte manier.
Dat draait om gevoel, om instinct.
Dingen doen zonder alle variabelen te kunnen bepalen. Niet elke glimlach of handgebaar willen verklaren.
En ik denk dat jij daar nog lang niet klaar voor bent, dat je die dingen eerst in een "normale" omgang met mensen moet leren voor je uberhaupt aan versieren moet gaan denken.
pi_136507736
quote:

[..]

Je kan denken, schrijven en praten over de geur van een roos, maar ervaren doe je slechts door te ruiken.
pi_136509141
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 15:32 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar dat werkt dus niet.
Ik zie je de laatste tijd heel erg belang hechten aan labeltjes.
Las zelfs ergens dat er sociaal niks met je aan de hand is omdat je niet autistisch bent en ze er bij je begeleiding niks van gezegd hebben.
Terwijl het hier voor de rest overduidelijk is dat je sociaal toch nog heel wat te leren hebt.

Voor de omgang met mensen is er geen theorieboek, geen analyse van de perfecte manier.
Dat draait om gevoel, om instinct.
Dingen doen zonder alle variabelen te kunnen bepalen. Niet elke glimlach of handgebaar willen verklaren.
En ik denk dat jij daar nog lang niet klaar voor bent, dat je die dingen eerst in een "normale" omgang met mensen moet leren voor je uberhaupt aan versieren moet gaan denken.
Ik denk dat jij mij eerst beter moet leren kennen.
pi_136510095
quote:
1s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ahh, dus je kan wel opgewonden raken. :+
Ja maar niet als ik arelaxed ben en niet als ik ''aan iemands kontje of tieten'' mag zitten. (daar is wat meer voor nodig dus, of misschien maak ik een denkfout om dan niet aan seks te denken, whatever.)

Maargoed ik probeer wel wat vaker in die situatie te komen... Zonder extreme maatregelen zou dat toch ook wel 1x per maand moeten kunnen voorkomen.
Rustig aan.
pi_136550268
Ik had een ander meisje op het oog, blijkt ze (waarschijnlijk) ook bezet te zijn. Nu kun je uiteraard zeggen "alles kan stuk", maar ik ben niet iemand die zaken stukmaakt.
pi_136550516
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik had een ander meisje op het oog, blijkt ze (waarschijnlijk) ook bezet te zijn. Nu kun je uiteraard zeggen "alles kan stuk", maar ik ben niet iemand die zaken stukmaakt.
Jammer. Niet te lang blijven hangen. Next one!
pi_136550793
quote:
14s.gif Op maandag 10 februari 2014 15:35 schreef Weissman het volgende:

[..]

Jammer. Niet te lang blijven hangen. Next one!
Inderdaad :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')