SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Is bij ons ook verlengt. Schijnt erg lekker te zijn. Heeft iemand het al geprobeerd?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:15 schreef einschtein het volgende:
[..]
Die in die bruine papieren zakken? Die staan weer ingetekend bij ons, dacht ik. Dus centrale actie.
Alle autodrop gaat eruit zag ik, maar de Parkeerwachters zijn de enige die ik lust.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:12 schreef exelletor het volgende:
Hier aardig wat WAP-wijzigingen bij drop/snoep ja.
Zit nog wel in het assortiment, maar niet meer in de winkel waar jij komt blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:15 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Alle autodrop gaat eruit zag ik, maar de Parkeerwachters zijn de enige die ik lust.
Jammer, dacht dat het wel goed liep. ( werk er niet, maar ben gewoon een klant).
Ik ben het met je eens hoor. Volgens mij heb ik dit 30 of 40 topics geleden al een keer gezegd. Als ik de reclamefolder van de Hoogvliet of Digros opensla dan zie ik regelmatig zeer goede aanbiedingen. Als ik de reclamefolder van Appie opensla dan mis ik de zeer goede aanbiedingen een beetje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben toch hopelijk niet de enige die de bonusaanbiedingen van de afgelopen weken (ik denk inmiddels al wel maanden) echt waardeloos vindt? Vergelijk ze voor de gein eens met die van de C1000. Veel betere en scherpere aanbiedingen. Gewoon 1+1 gratis in plaats van het 2+1 gratis of 2e halve prijs geneuzel waar AH de laatste tijd mee bezig is (of het dieptepunt van de hamsterweken: 3 euro korting op twee pakken pampers á 36 euro!).
Gingen er bij ons ook uit. Hebben we maar lokaal toegevoegd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:11 schreef No.name.for.me het volgende:
Waarom gaan de parkeerwachters uit het assortiment bij de AH?
Bij ons ook eruit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gingen er bij ons ook uit. Hebben we maar lokaal toegevoegd.
Er stond maar een half uur voor de snoep dacht ik. Ik ben wel iets langer bezig geweest, want ik controleer ook altijd meteen de hele worp.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Bij ons ook eruit.
Maar waar presenteer je ze dan?
Ben ik trouwens de enige die de tijdsschattig van de WAP veel te laag vond?
Wij hebben drop ook op een hoek staan. Daar valt altijd wel wat te schuiven, al helemaal met zakken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Bij ons ook eruit.
Maar waar presenteer je ze dan?
Ben ik trouwens de enige die de tijdsschattig van de WAP veel te laag vond, ik had bij elkaar opgeteld rond de 4.5 uur. Ben uiteindelijk 6.5 uur er mee bezig geweest.
Ze zijn nog wel bestelbaar en volgens het assortimentsboek zitten ze in metrage 100. Maar ja, suikerwerk is een clusterworp geloof ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
De te-vullen-producten pleuren wij meestal bij de nieuwe vulling op.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er stond maar een half uur voor de snoep dacht ik. Ik ben wel iets langer bezig geweest, want ik controleer ook altijd meteen de hele worp.
9 uur begonnen, was rond half 14 klaar, inclusief de hele worp controleren, uit assortiment tellen en afprijzen, nieuwe producten vullen. Ik heb ook tussendoor nog een kwartiertje kassa moeten draaien. Valt op zich wel mee. Misschien iets van 4 uurtjes bezig geweest bij elkaar.
Moest je die zelf installeren of die automatisch geïnstalleerd?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:16 schreef mujentas het volgende:
Die nieuwe versie van AHcross doet het niet helemaal lekker. Het opstarten gaat al moeizaam en er komt ook een foutmelding in beeld die alleen is weg te krijgen door de computer opnieuw op te starten.
Wordt automatisch geinstalleerd. Hij staat ook niet meer op elke computer apart, maar op de S schijf met een snelkoppeling ernaar toequote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Moest je die zelf installeren of die automatisch geïnstalleerd?
Daar ben je mooi klaar mee dan als het niet werktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wordt automatisch geinstalleerd. Hij staat ook niet meer op elke computer apart, maar op de S schijf met een snelkoppeling ernaar toe
En het lijkt toch alsof het alcohol logo is geupdate, maar ik heb het niet getest.
Ja, ik gebruik het alleen om de lijst met negatieve voorraden uit te printenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Daar ben je mooi klaar mee dan als het niet werkt. Nu was jij sowieso al geen fan van Cross maar de echte Cross-fanaten krijgen het nu natuurlijk wel weer lastig
Waarom moet je het ook uitprinten? Trouwens kun je het wel pér leverancier doen, trouwens. Althans het tellen ervan. (Selectie tellen)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik het alleen om de lijst met negatieve voorraden uit te printen
Omdat je in FVOS per handterminalcluster moet printen, je kunt niet in 1 keer een volledige lijst uitprinten
MAar verder doet Cross het wel hoor, alleen lijkt het mij niet dat de wijziging in de telefoonlijst correct is. Volgens mij hebben wij geen 088 nummer
Doe ik ook altijd (vers, pak ook houdbaar automatisch), maar je hebt zoveel leveranciers en ook lokale artikelen dat het een flink werkje is om alles apart te laden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Waarom moet je het ook uitprinten? Trouwens kun je het wel pér leverancier doen, trouwens. Althans het tellen ervan. (Selectie tellen)
088 - 659 XXXX waarbij XXXX je filiaalnummer is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik het alleen om de lijst met negatieve voorraden uit te printen
Omdat je in FVOS per handterminalcluster moet printen, je kunt niet in 1 keer een volledige lijst uitprinten
MAar verder doet Cross het wel hoor, alleen lijkt het mij niet dat de wijziging in de telefoonlijst correct is. Volgens mij hebben wij geen 088 nummer
Gewoon naar die cursus gaan, heb nog nooit gehoord dat je dan niet mee mag doen, zeker als het een herhalingscursus is (eigen map).quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:30 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Quinton. Ik schrijf me in, in totaal 8 man (inclusief mij) op de lijst. Dus zou goed moeten komen, maar toch sta ik -als enige- op de wachtlijst.
Alle winkels hebben een 088-nummer, het is een doorschakelcode. Ik dacht zelfs dat ik ooit een standaardnummer 088????xxxx gezien heb, waarvan xxxx je filiaalnummer is en ik de ???? dus vergeten benquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:23 schreef mujentas het volgende:
Nee, is geen herhalingscursus. En ga ook wel heen, ook al stond mijn goedkeuring nog steeds op 'In behandeling'.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef SlikY het volgende:
[..]
Gewoon naar die cursus gaan, heb nog nooit gehoord dat je dan niet mee mag doen, zeker als het een herhalingscursus is (eigen map).
Dank uquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
088 - 659 XXXX waarbij XXXX je filiaalnummer is.
Ah, ik dacht dat die alleen voor wwm waren. Wij gebruiken hem in ieder geval nooitquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Alle winkels hebben een 088-nummer, het is een doorschakelcode. Ik dacht zelfs dat ik ooit een standaardnummer 088????xxxx gezien heb, waarvan xxxx je filiaalnummer is en ik de ???? dus vergeten ben
Even onthouden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
088 - 659 XXXX waarbij XXXX je filiaalnummer is.
Het is op zich wel makkelijk. Als ik bijvoorbeeld voor een klant even een ander filiaal wil bellen dan hoef je niet helemaal het telefoonnummer op te zoeken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat die alleen voor wwm waren. Wij gebruiken hem in ieder geval nooit
Ja precies, vaak komt er ook wel iemand niet opdagen waardoor je sowieso kan meedraaien! BHV neem ik aan? Succes!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, is geen herhalingscursus. En ga ook wel heen, ook al stond mijn goedkeuring nog steeds op 'In behandeling'.
Collega had ook cursus afgelopen zaterdag, was plotseling nog 1 plekje vrij ergens. 'Oh, je staat niet eens op de lijst? Maar ach, zet je naam er even bij en klaar'.
Jup.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:37 schreef SlikY het volgende:
[..]
Ja precies, vaak komt er ook wel iemand niet opdagen waardoor je sowieso kan meedraaien! BHV neem ik aan? Succes!
Jullie hebben (haddenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is op zich wel makkelijk. Als ik bijvoorbeeld voor een klant even een ander filiaal wil bellen dan hoef je niet helemaal het telefoonnummer op te zoeken.
Soms zie je bij mensen in hun email-ondertekening wel eens GRIP: XXXX staan. Die kun je dan ook via 088 - 659 XXXX bellen.
Als je trouwens wordt gebeld door 088 659 1000 (dacht ik) dan weet je dus dat iemand je belt via de 088 659 XXXX.
Het is ook niet zo dat je van te voren dat boek hoeft te leren. Zo'n beetje het hele examen wordt behandeld op de cursus en als je zakt voor de toets ben je waarschijnlijk nog te dom om te poepenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, is geen herhalingscursus. En ga ook wel heen, ook al stond mijn goedkeuring nog steeds op 'In behandeling'.
Collega had ook cursus afgelopen zaterdag, was plotseling nog 1 plekje vrij ergens. 'Oh, je staat niet eens op de lijst? Maar ach, zet je naam er even bij en klaar'.
Hebben ja. Soms stat er ook zoiets als Lijn 9 en dan is het een afgeschermd nummer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jullie hebben (hadden) nummerherkenning?
Cquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat je van te voren dat boek hoeft te leren. Zo'n beetje het hele examen wordt behandeld op de cursus en als je zakt voor de toets ben je waarschijnlijk nog te dom om te poepen
Voorbeeld:
Welk telefoonnummer bel je in het geval dat een klant een hartaanval heeft:
a. 112
b. 911.
c. 06-11
d. 0900-8844
Een andere collega is nog gewoon op een herhalingscursus geweest, terwijl ie nog nooit een cursus/diploma heeft gehad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat je van te voren dat boek hoeft te leren. Zo'n beetje het hele examen wordt behandeld op de cursus en als je zakt voor de toets ben je waarschijnlijk nog te dom om te poepen
Voorbeeld:
Welk telefoonnummer bel je in het geval dat een klant een hartaanval heeft:
a. 112
b. 911.
c. 06-11
d. 0900-8844
Ik gok b, maar weet het niet helemaal zeker.
Mooi hoor, wij hebben niet eens verschil tussen binnen- en buitenlijnquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hebben ja. Soms stat er ook zoiets als Lijn 9 en dan is het een afgeschermd nummer.
HET SYSTEEM IS ZO LEK ALS EEN MANDJEquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Een andere collega is nog gewoon op een herhalingscursus geweest, terwijl ie nog nooit een cursus/diploma heeft gehad.
Dat hebben wij wel, een buitenlijn wordt na 3x overgaan bij de hoofdtelefoon (voor buitenlijnen, servicebalie) pas doorgeschakeld naar alle looptoestellen. Je ziet dan KG-90x oid in beeld staan en de ringtone is anders dan wanneer het een binnenlijn is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mooi hoor, wij hebben niet eens verschil tussen binnen- en buitenlijn
AHLEAKS.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
HET SYSTEEM IS ZO LEK ALS EEN MANDJE![]()
![]()
Dat is irritant. Hoe weet je dan hoe je op moet nemen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mooi hoor, wij hebben niet eens verschil tussen binnen- en buitenlijn
Bij ons gaat die bij de servicebalie ook altijd direct over, maar er is niemand die hem opneemt (en dat moeten we ook niet willen)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat hebben wij wel, een buitenlijn wordt na 3x overgaan bij de hoofdtelefoon (voor buitenlijnen, servicebalie) pas doorgeschakeld naar alle looptoestellen. Je ziet dan KG-90x oid in beeld staan en de ringtone is anders dan wanneer het een binnenlijn is.
Mujentas: Albert Heijn Sesemstr...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is irritant. Hoe weet je dan hoe je op moet nemen?
Dit ja, maar als ik de kassa hoor piepen op de achtergrond dan zeg ik dat natuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Mujentas: Albert Heijn Sesemstr...
Caissiere: Ja hier kassa 3
'Hoi met Mujentas'quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Mujentas: Albert Heijn Sesemstr...
Caissiere: Ja hier kassa 3
Nee dit is het FOK!forumquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
'Hoi met Mujentas'
'Ehhhh, is dit de Albert Heijn...?'
Herkenbaarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
'Hoi met Mujentas'
'Ehhhh, is dit de Albert Heijn...?'
Bij ons ook, als iemand de telefoon geeft aan iemand die er eigenlijk niet mee rond moet lopen.quote:
Die dan opneemt met "Ja?" of "Hallo?!?!"quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij ons ook, als iemand de telefoon geeft aan iemand die er eigenlijk niet mee rond moet lopen.
Nee, zo hoort niemand op te nemen. Tenzij je 5 seconden geleden nog door dezelfde persoon ben gebeld ofzo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die dan opneemt met "Ja?" of "Hallo?!?!"
Toch gebeurt hetquote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, zo hoort niemand op te nemen. Tenzij je 5 seconden geleden nog door dezelfde persoon ben gebeld ofzo.
geen 'JA WAT MOET JE?!'quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Toch gebeurt het
Ik werd gebeld door een klant die de broodafdeling wilde spreken. Prima verbind de klant wel door. 2 minuten later krijg ik dezelfde klant weer aan de telefoon want de broodafdeling nam niet op. Dus ik daar naartoe lopen en geef de telefoon aan die jongen daar ik zeg nog "een klant die graag iemand van de broodafdeling wilt spreken" hij neemt de telefoon aan en zegt "Ja?!?!"
Mijn mond viel echt open van verbazing
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:09 schreef Janneke141 het volgende:
Och, als er een bekende collega of een bevriende sm naar de winkel belde en ik nam op dan deed ik dat nog wel eens met "Praxis Nieuwegein, met Janneke goedemiddag". Heeft me ook wel eens wat twijfelende reacties opgeleverd
Dat is geniaal.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:09 schreef Janneke141 het volgende:
Och, als er een bekende collega of een bevriende sm naar de winkel belde en ik nam op dan deed ik dat nog wel eens met "Praxis Nieuwegein, met Janneke goedemiddag". Heeft me ook wel eens wat twijfelende reacties opgeleverd
Gewoon lekker laten overgaan als de OM beltquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:14 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is geniaal.Wij hebben geen nummerherkenning.
Volgens mij.
In mijn ervaring bellen die zelden naar de winkel. Het zal ze namelijk roesten of je wel aan het werk bent.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten overgaan als de OM belt
Die van ons communiceert alleen per e-mail tenzij het dringend isquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In mijn ervaring bellen die zelden naar de winkel. Het zal ze namelijk roesten of je wel aan het werk bent.
Precies. En als het dringend is bellen ze je mobiel. Nog een geluk dat de meeste OM's alleen in de buurt van kantooruren werken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:19 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die van ons communiceert alleen per e-mail tenzij het dringend is
Gelukkig was het geen manquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Purdey het volgende:
Ook altijd leuk als de counter telefoon gaat en er bijv 'kassa 4' in het scherm staat, en op het moment dat je opneemt er ineens een buitenlijn doorheen gaat en dat je dus ineens die aanneemt.
Had het dus een keer dat er een kassa belde, ik opnam en ineens de buitenlijn tussendoor kwam. Het bleek het hoofdkantoor te zijn. Sta je dan met je 'Ola chicka!' Vrouw zal wel gek op haar neus gekeken hebben.
Wij hebben er nog zo'n 800 voor je.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:40 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik zoek nog een maatje om mee te eten
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Purdey het volgende:
Ook altijd leuk als de counter telefoon gaat en er bijv 'kassa 4' in het scherm staat, en op het moment dat je opneemt er ineens een buitenlijn doorheen gaat en dat je dus ineens die aanneemt.
Had het dus een keer dat er een kassa belde, ik opnam en ineens de buitenlijn tussendoor kwam. Het bleek het hoofdkantoor te zijn. Sta je dan met je 'Ola chicka!' Vrouw zal wel gek op haar neus gekeken hebben.
De pakjesboot van Sinterklaas?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef ikbenschipper het volgende:
Zo welke boot gaat volgende week vertraging hebben? Wie wil er gokken?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:45 schreef ikbenschipper het volgende:
Zo welke boot gaat volgende week vertraging hebben? Wie wil er gokken?
Volgende week pas? De premiumbananen staan nu al op TUS..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dan is die veel te vroeg
[..]
Alweer
Ja want de leverancier is vergeten voldoende bananen te laden.....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgende week pas? De premiumbananen staan nu al op TUS..
Maar je bedoelt de druivenboot?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:52 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja want de leverancier is vergeten voldoende bananen te laden.....
Iedere dag beter....... (voor de concurrent)
Ja (je had hem nog niet meegekregen......)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:54 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar je bedoelt de druivenboot?
(net even het agf bericht gelezen)
Ik gok dat we er nog een week of wat mee gaan blijven zitten n omdat ze er nu te veel hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef einschtein het volgende:
"Beschikbaarheid Panna cotta en Tartufo
Vanaf woensdag 5 februari is er weer voldoende voorraad van de artikelen ‘Panna cotta’ en ‘Tartufo’. De MOMO-beperking op deze artikelen is daarom verwijderd."
Nou, hou ze maar hoor.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:57 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik gok dat we er nog een week of wat mee gaan blijven zitten n omdat ze er nu te veel hebben gemaakt.
Onbesteld toegevoegd aan het einde van de week.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef einschtein het volgende:
"Beschikbaarheid Panna cotta en Tartufo
Vanaf woensdag 5 februari is er weer voldoende voorraad van de artikelen ‘Panna cotta’ en ‘Tartufo’. De MOMO-beperking op deze artikelen is daarom verwijderd."
Nou, hou ze maar hoor.
Ik lees niet iedere dag het agf bericht, de agf man moet dat maar bijhouden hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:56 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja (je had hem nog niet meegekregen......)
Ik heb de afgelopen jaar toch al wat vertraagde boten langs gehad
De snijbonen-, sperziebonen-, avocado- en bananenboot. Nu ook al de druiven boot....
Zal een aanhangwagen huren en die troep in het Atrium bij het HK dumpen, wens ik ze veel plezier met die bende.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Onbesteld toegevoegd aan het einde van de week.
Gr gr
RE
Hebben ze weer iets om gratis uit te delen daar in Zaandam. Zijn ze gek op.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zal een aanhangwagen huren en die troep in het Atrium bij het HK dumpen, wens ik ze veel plezier met die bende.
Iets met spontane try-out.
HK heeft vast wel een antwoordnummer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zal een aanhangwagen huren en die troep in het Atrium bij het HK dumpen, wens ik ze veel plezier met die bende.
Iets met spontane try-out.
Dat bedoel ik. FZ aanmaken, klaaarrrr.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hebben ze weer iets om gratis uit te delen daar in Zaandam. Zijn ze gek op.
Ja, maar ik gok dat het goedkoper is om gewoon een aanhangwagen voor de dag te huren.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
HK heeft vast wel een antwoordnummer.
Antwoordnummer betaald de ontvanger hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. FZ aanmaken, klaaarrrr.
[..]
Ja, maar ik gok dat het goedkoper is om gewoon een aanhangwagen voor de dag te huren.
Ja precies, je krijgt ze toch, of je wilt of niet..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:58 schreef Schuimpjes het volgende:
Onbesteld toegevoegd aan het einde van de week.
Succes met de verkoopquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ja precies, je krijgt ze toch, of je wilt of niet..
De reacties van de klanten zijn er niet minder om kan ik je vertellen. Morgen meteen maar even schakelen met een andere acties naar deze actiekop.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:05 schreef d4v1d het volgende:
Klinkt ook zo lekker naar de klant.. "Ja sorry.. De boot heeft vertraging...."
Het is allemaal de schuld van het weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:09 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van het weer.De rabobank-illuminatie heeft het weer gemanipuleerd zeg ik je..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Antwoordnummer, ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:04 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Antwoordnummer betaald de ontvanger he
I know.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:02 schreef exelletor het volgende:
[..]
Iets versturen naar het antwoordnummer is voor de verzender gratis.
Waarschijnlijk kom je dan niet eens door de poort heen. Daarnaast als je anoniem verzend via een antwoordnummer heb je ook nog baanzekerheidquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
I know.
Maar aanhangwagen is leuker. Gewoon pal voor de ingang, in plaats van netjes in een doos.
Kiep bak. Achteruit rijden en dan snel wegrijden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kom je dan niet eens door de poort heen. Daarnaast als je anoniem verzend via een antwoordnummer heb je ook nog baanzekerheid
Als wij mijn vorige SM nog hadden en we dichter bij Zwolle zaten, was het al gebeurd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:19 schreef Schuimpjes het volgende:
Zou een filiaal dit wel eens gedaan hebben? Een hele shitload aan ruimingen gewoon gedumpt hebben bij een DC
Zo van, flikker op met je pepernoten en marsepein
Ik heb wel eens pong gespeeld met een inventariscontainer waarvan ik vond dat ie niet voor ons was.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:19 schreef Schuimpjes het volgende:
Zou een filiaal dit wel eens gedaan hebben? Een hele shitload aan ruimingen gewoon gedumpt hebben bij een DC
Zo van, flikker op met je pepernoten en marsepein
Die kwam ook weer terug, en daarna gaf jij hem weer mee, en toen kwam die weer terug en zo ging het spelletje nog even door?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:21 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens pong gespeeld met een inventariscontainer waarvan ik vond dat ie niet voor ons was.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die kwam ook weer terug, en daarna gaf jij hem weer mee, en toen kwam die weer terug en zo ging het spelletje nog even door?
Ik, min of meer. Ik had 10x A besteld, maar kreeg 10x B. B was alleen een stuk duurder dan A, maar ik was slechts belast voor A. Heb er een bevriend filiaal gelukkig mee gemaakt nadat dat ding een keer of drie heen en weer was geweest.quote:
Dus DC heeft het spelletje pong gewonnen en jij bent er met het prijzengeld vandoor gegaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik, min of meer. Ik had 10x A besteld, maar kreeg 10x B. B was alleen een stuk duurder dan A, maar ik was slechts belast voor A. Heb er een bevriend filiaal gelukkig mee gemaakt nadat dat ding een keer of drie heen en weer was geweest.
Fuck you.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:07 schreef Loll het volgende:
Ik las het net op nu.
Maarja het is toch maar Groningen.
Promomateriaal? Het staat (niet duidelijk) op de displays aangegeven dat die dingen gratis zijn bij pakken rijst/pasta. Desnoods kun je zelf een kaartje voor uitprinten...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:34 schreef Partypoeper het volgende:
Hebben jullie promomateriaal voor die maatschepjes voor rijst en pasta? Klanten weten het bij ons niet echt..
Staat op de doos, maar that's it. Bij ons wordt het soms ook niet opgemerkt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:34 schreef Partypoeper het volgende:
Hebben jullie promomateriaal voor die maatschepjes voor rijst en pasta? Klanten weten het bij ons niet echt..
Groningenquote:
Nee, niets van de 'beving' gemerkt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 06:50 schreef mujentas het volgende:
Einschtein lag al onder zijn bed omdat hij bang was dat zijn huis in zou storten
Ik begreep net, dat ze terug komen in doosjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
quote:05-02-2014 09:24
Na de zomer veiliger containers vanuit het Landelijk DC
In het tweede kwartaal van 2014 start Albert Heijn met de herinrichting van het Landelijk Distributie Centrum in Geldermalsen. De herinrichting maakt het mogelijk om in het Landelijk DC een aantal belangrijke verbeteringen door te voeren. Eén van de belangrijkste verbeteringen is het voorkomen van onveilige containers.
Door de nieuwe inrichting zal het doorstapelen van zware colli op fusten niet meer mogelijk zijn en bestaat er geen risico meer op topzwaar gestapelde containers. Hiermee wordt ook tegemoet gekomen aan de wens van winkels. De herinrichting neemt nog enige maanden in beslag en zal na de zomer voltooid zijn. De Ondernemingsraad heeft in januari positief advies uitgebracht over dit besluit.
AH Logistics geeft met de herinrichting van het Landelijk DC de kwaliteit van de dienstverlening een extra positieve impuls en draagt hiermee verder bij aan "iedere dag beter voor de medewerker en de klant".
Afzender: (Operationeel Sitemanager LDC)
Bevingen van ouderdom zekerquote:Op woensdag 5 februari 2014 09:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, niets van de 'beving' gemerkt.Nog nooit, eigenlijk.
Oude SM wel, die voelt iedere beving.
Nou, ik juig niet te vroegquote:
Blijken F16's te zijn geweest.quote:
Idd, Voegt niet zo veel toe.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:12 schreef Schuimpjes het volgende:
Groningen is toch wel te missen als provincie? Net als Limburg
hoeveel klanten kwamen dan langs?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:55 schreef Ferry_76 het volgende:
Volgens mij ben ik echt nog nooit in de provincie Groningen geweest..![]()
Vandaag de vierde van zes jureringen gehad voor de SvhJ wedstrijd, de klantenbus. Volgens mij gingen ze wel met een goed gevoel de deur uit.
Krijg je ook instructies wat de toen bij een aardbeving?quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:57 schreef einschtein het volgende:
Zo, FHV nou ook officieel geregeld. Sta op de presentielijst.
Ja, omdat ik uit Groningen kom is er een extra topic.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Krijg je ook instructies wat de toen bij een aardbeving?
Makje die cursus, echt een aanfluiting!quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:57 schreef einschtein het volgende:
Zo, FHV nou ook officieel geregeld. Sta op de presentielijst.
Ik hoorde het. Het gaat puur om de diploma, zodat ik officieel mag openen/sluiten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:11 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Makje die cursus, echt een aanfluiting!
Paar keer pompen op Annie, verbandje aanleggen en een paar 'brandjes' blussen, gevolgd door wat theorievragen, klaar is Klara..quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:11 schreef Questionmarks het volgende:
Makje die cursus, echt een aanfluiting!
Had dan een fles wijn gepakt..quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:17 schreef einschtein het volgende:
Er is bewegend beeld van de mandjes-gooi-actie bij de overvallen Jumbo van tijdje geleden.
http://www.omroepgelderland.nl/web/Programmas/TV/Dossier-GLD.htm
Ik denk dat een fles frituurvet tegen je hoofd harder aankomt.quote:
Dan wel van ES. Die zijn zo strak verpakt, als je er een laat vallen breekt de vloer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:34 schreef Ferry_76 het volgende:
Of een paar van die pakken diepvriesspinazie, dat zijn net bakstenen..
geen idee of die mandjesgooier een klant of personeelslid is, maar wat een ontzettend domme aktiequote:Op woensdag 5 februari 2014 17:17 schreef einschtein het volgende:
Er is bewegend beeld van de mandjes-gooi-actie bij de overvallen Jumbo van tijdje geleden.
http://www.omroepgelderland.nl/web/Programmas/TV/Dossier-GLD.htm
quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:43 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dan wel van ES. Die zijn zo strak verpakt, als je er een laat vallen breekt de vloer.
Personeel wilde, twijfelde. Klant gooide daarna de eerst, waarna het personeel ook weer gooide.quote:Op woensdag 5 februari 2014 17:52 schreef Patrickk het volgende:
[..]
geen idee of die mandjesgooier een klant of personeelslid is, maar wat een ontzettend domme aktie
Die verkopen wij niet meerquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Is echt zo, kijk maar es. ES spinazie uit de diepvries. Knetterhard.
Ik heb ze ook nog nooit gezienquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die verkopen wij niet meer
Maar inderdaad die spinazie is gewoon een massief blok waarmee je iemand zonder problemen in het ziekenhuis kunt helpen
Wel een zieke countermedewerker mag ik hopen, want het is niet de bedoeling dat je nog kassa draaitquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:20 schreef OudeBok het volgende:
Werd vannacht om 02:30 door een zieke collega geappt, of ik voor d'r kon werken. Was toevallig nog wakker, helemaal prima. Zo maar m'n nest in, 2,5 uur slaap is ook niet alles.
Ware het niet, dat ik per volgende week naar de counter over ga.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wel een zieke countermedewerker mag ik hopen, want het is niet de bedoeling dat je nog kassa draait
Mijn fout, ik dacht dat je al tot de elite behoordequote:Op woensdag 5 februari 2014 18:23 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ware het niet, dat ik per volgende week naar de counter over ga.
Nu kunnen we nog alles maken tegen OudeBokquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mijn fout, ik dacht dat je al tot de elite behoorde
Vanaf volgende week moeten we buigen voor herr countermedewerkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nu kunnen we nog alles maken tegen OudeBok
Sowieso, elke keer als die het topic binnenkomt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:28 schreef mujentas het volgende:
[..]
Vanaf volgende week moeten we buigen voor herr countermedewerker
Niks. We hebben na WDEV gewoon een nieuw pispaaltje nodig.. Als je regelt dat WDEV terugkomt zal t een stuk minder zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:29 schreef OudeBok het volgende:
Mag sidderen in angst er ook bij?
Wat hebben jullie toch zo in ene tegen mij
Hahahaha, ja een Student Company heeft nou eenmaal niet het geld (ik herinner mij dat wij 100 aandelen a 20 euro mochten verkopen) om een idee te beschermen. Niet zo slim dus om een onbeschermd idee naar een groot bedrijf te sturen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:40 schreef d4v1d het volgende:
http://www.distrifood.nl/(...)-studenten-1457270W/![]()
twitter:JelteSondij twitterde op woensdag 05-02-2014 om 21:15:14Moet er eigenlijk een meenemen, om over 20 jaar uit te leggen in wat voor verward land we leefden #eetmaatje http://t.co/BRD3Ydq5eR reageer retweet
Hij heeft een tijdje voor Geenstijl TV video's gemaakt en doet nu of deed Rambamquote:
Hij begon net weer aan te trekken, blijken er verdorie haren in te zitten.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:52 schreef d4v1d het volgende:
Is/was de verkoop van brood nou eigenlijk nog afgenomen door die asbest-rel?
Wut?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij begon net weer aan te trekken, blijken er verdorie haren in te zitten.
Lekker weer drukmaken om niks..quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:00 schreef Janneke141 het volgende:
'Brood met mensenhaar onwaarschijnlijk'
Zeker. Ik ging vroeger met de scouting op kamp, ergens in het bos in een tent. Als we gingen koken en er viel een hamburger op de grond dan raapten we die op, spoelden hem af en mieterden hem terug de pan in.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:14 schreef jffry101 het volgende:
Als je aan het koken bent thuis kan er ook zomaar een haar in je pannetje verdwijnen. Waar mensen al niet moeilijk om kunnen doen. Hoe hygiënischer we gaan werken, hoe slechter onze weerstand wordt (toch?)
Even Dreft aanklagen als ik de volgende keer ziek ben.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
Het schijnt dat een mens in zijn leven ook ongeveer een kilo afwasmiddel binnenkrijgt. Tja.
Maar met die tijden die jij nu al werkt gaat dat ten koste van VKA/VKK?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:35 schreef SLP_ het volgende:
Werd vandaag gevraagd of ik niet standaard twee dagen op brood wil staan omdat er iemand weggevallen is. Ja hoor, geen probleemDat zijn lekkere uurtjes
Of XP blijven draaien. #yoloquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:40 schreef joey_k het volgende:
Wat gaat AH eigenlijk doen als windows xp 8 april a.s. Eol (end of life) is?
Over op windows 8 is geen optie met de huidige hardware... Blijft over: òf een krakkemikkig systeem (geen verschil dus met nu) òf over op één of andere Linux/Ubuntu versie...
Ben benieuwd....
Nee hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar met die tijden die jij nu al werkt gaat dat ten koste van VKA/VKK?
Dat zouden ze hier gewoon doen. Daarom staat er onder al die, waardeloze, reclamespotjes altijd zo'n leuke waarschuwing dat een wasmiddel moet worden gebruikt om te wassen en niet om soep van te maken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Even Dreft aanklagen als ik de volgende keer ziek ben.
Als ik zo jouw berichten lees dan denk ik "Als SLP_ morgen onder een vrachtwagen beland en tussen zes plankjes wordt afgevoerd, dan heeft de Albert Heijn waar zij werkt een heel erg groot probleem". Volgens mij heb je jezelf onmisbaar gemaakt voor je filiaal (en dat is een compliment!)quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee hoorBen een dure kracht dus m'n asm (van vka/vkk) is denk ik wel blij dat ik voor twee dagen naar brood ga
Alleen op donderdag kan ik 's ochtends pas een halfuur later op brood starten ivm kassa's tellen dus daar moeten we misschien maar iemand voor opleiden
OudeBok is ook onmisbaar waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als ik zo jouw berichten lees dan denk ik "Als SLP_ morgen onder een vrachtwagen beland en tussen zes plankjes wordt afgevoerd, dan heeft de Albert Heijn waar zij werkt een heel erg groot probleem". Volgens mij heb je jezelf onmisbaar gemaakt voor je filiaal (en dat is een compliment!)
Met de huidige krakkemikkige software en het feit dat er geen budget is om deze software te updaten zullen we nog wel een tijdje op Windows XP blijven hangen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:40 schreef joey_k het volgende:
Wat gaat AH eigenlijk doen als windows xp 8 april a.s. Eol (end of life) is?
Over op windows 8 is geen optie met de huidige hardware... Blijft over: òf een krakkemikkig systeem (geen verschil dus met nu) òf over op één of andere Linux/Ubuntu versie...
Ben benieuwd....
Die komt net kijken en moet zichzelf nog bewijzenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
OudeBok is ook onmisbaar waarschijnlijk.
Mja, er komen geen security updates meer. Dat is vooral het hele puntquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:02 schreef mujentas het volgende:
Dat er geen support meer voor is betekent niet dat XP gelijk vervangen moet worden door iets anders
Laat dat maar aan de IT specialisten van Ahold overquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, er komen geen security updates meer. Dat is vooral het hele punt
Ja?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Laat dat maar aan de IT specialisten van Ahold over
Zo belangrijk zijn die updates nu ook weer niet voor AH, aangezien het netwerk is afgeschermd. Ik kan me de laatste keer in ieder geval niet herinneren dat er updates zijn geïnstalleerd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, er komen geen security updates meer. Dat is vooral het hele punt
Nah, tuurlijk ben ik heel erg handig voor deze ah, maar onmisbaar zou ik me niet noemenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als ik zo jouw berichten lees dan denk ik "Als SLP_ morgen onder een vrachtwagen beland en tussen zes plankjes wordt afgevoerd, dan heeft de Albert Heijn waar zij werkt een heel erg groot probleem". Volgens mij heb je jezelf onmisbaar gemaakt voor je filiaal (en dat is een compliment!)
Wut, iedereen zijn contract loopt tegelijk af in Oktober?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:15 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nah, tuurlijk ben ik heel erg handig voor deze ah, maar onmisbaar zou ik me niet noemenHoorde dat het de bedoeling is dat na oktober 2014 (dan lopen al onze jaarcontracten namelijk af) 75% van het personeel jonger is dan 20 (en het liefst jonger dan 18). Dus vrees wel een beetje voor m'n baan tegen die tijd
Dus ik probeer nu maar ook zoveel mogelijk aan te pakken in de hoop dat m'n contract verlengd wordt
Maar als je dan iemand 2 of 3 maanden later aanneemt heb je een probleem?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef Janneke141 het volgende:
Winkel geopend in oktober 2013 waarschijnlijk. Of april. In ieder geval iets met een opening/ketenwijziging ofzo.
Wel typisch dat ze het beleid uitspreken om op leeftijd te sturen. Iedereen doet het, maar het hardop zeggen is nogal een doodzonde imo.
Maakt geen bal uit, maar rondom een ombouw neem je meestal een hele groep nieuwe mensen tegelijk aan. Gevolg is dat er dan een (half) jaar later heel veel contracten tegelijk aflopen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar als je dan iemand 2 of 3 maanden later aanneemt heb je een probleem?
Of je geeft die een contract van 9-10 maanden natuurlijk..
En de Social Club.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hij heeft een tijdje voor Geenstijl TV video's gemaakt en doet nu of deed Rambam
Nope, 22quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wut, iedereen zijn contract loopt tegelijk af in Oktober?Of loopt de laatste dan af?
Jij was 23 toch?
Nee hoor. Ik krijg heel veel complimenten van klanten en collega's over m'n werk, maar onmisbaar zijn slechts zij, die er écht boven uit steken, zoals SLP_ doet als ik haar verhalen zo lees.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
OudeBok is ook onmisbaar waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:40 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik krijg heel veel complimenten van klanten en collega's over m'n werk, maar onmisbaar zijn slechts zij, die er écht boven uit steken, zoals SLP_ doet als ik haar verhalen zo lees.
- waarom blijf ik ook happen-
Dit is de laatste periode bij ons zo geweest. Juni naar een nieuwe locatie gegaan, en een flinke rits nieuw personeel aangenomen. Kassateam is verder toch wel redelijk stabiel, eens in de zoveel tijd paar nieuwe gezichten, en een enkeling weg. Ben benieuwd wat ze met mij gaan doen in novemberquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maakt geen bal uit, maar rondom een ombouw neem je meestal een hele groep nieuwe mensen tegelijk aan. Gevolg is dat er dan een (half) jaar later heel veel contracten tegelijk aflopen.
Je vindt jezelf wel heel erg tof hèquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:40 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik krijg heel veel complimenten van klanten en collega's over m'n werk, maar onmisbaar zijn slechts zij, die er écht boven uit steken, zoals SLP_ doet als ik haar verhalen zo lees.
- waarom blijf ik ook happen-
Als je dat daar serieus uit haalt, weet ik niet meer hoe ik me wél moet verwoordenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel heel erg tof hè
Tuurlijk we hoeven het niet alleen over de negatieve kanten van het werk te hebben. Positief mag uiteraard ook.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:59 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Als je dat daar serieus uit haalt, weet ik niet meer hoe ik me wél moet verwoorden. Als vertellen over de positieve dingen op 't werk serieus voor arrogantie wordt aangezien, weet ik het ook niet meer.
Over wat voor tekstjes hebben we het dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:02 schreef Partypoeper het volgende:
Uit pure wanhoop betreft zelfgetypte (door collega's dan) papieren Word-tekstjes die zo treurig afsteken tegen de huisstijl van AH () heb ik Photoshop geopend en de teksten nagetypt in de huisstijl. Morgen maar eens kijken of de (A)SM het kan waarderen en groen licht geeft om dit te blijven doen (en drukkosten vergoedt)
Tekstjes die collega's in Arial Black in Word typen. Voorheen vaak met defecte apparatuur, nu na de verbouwing direct al weer met 'gratis taartje bij 15 euro aan boodschappen'.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Over wat voor tekstjes hebben we het dan?
De embelage outomaat is stuk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Over wat voor tekstjes hebben we het dan?
Maar dat font wat ze gebruiken voor de officiele huistijl is toch zo'n duur betaald font?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:06 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Tekstjes die collega's in Arial Black in Word typen. Voorheen vaak met defecte apparatuur, nu na de verbouwing direct al weer met 'gratis taartje bij 15 euro aan boodschappen'.
Hmm, ja oké, dat soort standaard teksten zou misschien wel mooi zijn inderdaad. Ontvang graag de bestanden als je SM ze mooi vindt. Netjes laten drukken en lamineren en je kunt ze vaker gebruiken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:06 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Tekstjes die collega's in Arial Black in Word typen. Voorheen vaak met defecte apparatuur, nu na de verbouwing direct al weer met 'gratis taartje bij 15 euro aan boodschappen'.
Ik heb 'm op m'n iMac staan. Nooit zelf gedaan, zal wel lief iets van Adobe zijn (paps heeft ooit Adobe-pakket gekocht)quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar dat font wat ze gebruiken voor de officiele huistijl is toch zo'n duur betaald font?
Hoe heet t font dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:09 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Ik heb 'm op m'n iMac staan. Nooit zelf gedaan, zal wel lief iets van Adobe zijn (paps heeft ooit Adobe-pakket gekocht)
Naja, ik snap dat de verwoording misschien niet altijd optimaal isquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tuurlijk we hoeven het niet alleen over de negatieve kanten van het werk te hebben. Positief mag uiteraard ook.
Maar "ik krijg heel veel complimenten van klanten en collega's over m'n werk" en "mag je het tot in den treure gaan schoonmaken" en "Kan ook slecht tegen mensen die 's avonds niet goed schoonmaken. Ze hebben het geweten gisteravond." komen een beetje op mij over alsof je jezelf nogal goed vindt. En daar is op zich niks op tegen, maar roept wel reacties van mensen in de topic op.
Volgens de Guidelines op de Lokaal Ondernemerschap website is het Hamburg. Maar wellicht dat Frutiger erop lijkt.quote:
En die schijnt gewoon gratis van 't internet te plukken te zijn, als ik de goede heb gevonden, tenminste. Dus als ik het goed zie geen duur font, d4v1d :p.quote:
Die link zegt Frutiger. Maar als ik teksten in die fonts over elkaar leg zie ik maximaal een pixel afwijkingquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens de Guidelines op de Lokaal Ondernemerschap website is het Hamburg. Maar wellicht dat Frutiger erop lijkt.
Ik zeg ook dat het waarschijnlijk redelijk overeenkomst. Huisstijlhandboek zegt in ieder geval Hamburg, maar waarschijnlijk is er geen klant die het verschil ziet. Wil je de CMYK kleuren hebben voor de letters of heb je die al?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:13 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Die link zegt Frutiger. Maar als ik teksten in die fonts over elkaar leg zie ik maximaal een pixel afwijking
Is wel uit '99, kan een en ander veranderd zijn in de loop der tijd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:13 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Die link zegt Frutiger. Maar als ik teksten in die fonts over elkaar leg zie ik maximaal een pixel afwijking
maar of je dan een legale download hebt..quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:12 schreef OudeBok het volgende:
[..]
En die schijnt gewoon gratis van 't internet te plukken te zijn, als ik de goede heb gevonden, tenminste. Dus als ik het goed zie geen duur font, d4v1d :p.
Ja dat zal iemand boeien als je thuis even een A4'tje knutseltquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
maar of je dan een legale download hebt..
Ik heb Photoshop de kleuren laten matchen, maar als controle zijn ze welkomquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat het waarschijnlijk redelijk overeenkomst. Huisstijlhandboek zegt in ieder geval Hamburg, maar waarschijnlijk is er geen klant die het verschil ziet. Wil je de CMYK kleuren hebben voor de letters of heb je die al?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
maar of je dan een legale download hebt..
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja dat zal iemand boeien als je thuis even een A4'tje knutselt
Hmmquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:16 schreef OudeBok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij komt dit aardig overeen, of ben ik nu gek?
Kan 'm zo snel niet eens als koopfont vinden..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:16 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Ik heb Photoshop de kleuren laten matchen, maar als controle zijn ze welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Kan medewerkers portaal en handige sites niet samen trouwens?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: Misschien is het lettertype wat groot
Achtergrond op deze manier is volgens de huisstijl van Albert Heijn. Aangezien de achtergrond van het FOK!forum niet wit is (als in #FFFFFF, namelijk F8F8F8) gebruiken we het Albert Heijn logo met blauwe achtergrond en "glow" effectquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan medewerkers portaal en handige sites niet samen trouwens?
Ik zou persoonlijk de achtergrond van t logo weg doen
Want op FOK! moet t natuurlijk allemaal formeelquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Achtergrond op deze manier is volgens de huisstijl van Albert Heijn. Aangezien de achtergrond van het FOK!forum niet wit is (als in #FFFFFF, namelijk F8F8F8) gebruiken we het Albert Heijn logo met blauwe achtergrond en "glow" effect, aldus het handboek
Nee, tuurlijk niet. Maar een beetje huisstijl kan geen kwaadquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Want op FOK! moet t natuurlijk allemaal formeel
Staat hij ook te kijken, of is hij alleen verdacht om zijn aanwezigheid? Zo vreemd zou ik het niet vinden in een winkelcentrum. Misschien werkt hij wel ergens. Maar bij twijfel inderdaad de politie bellenquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:57 schreef einschtein het volgende:
Laatste paar dagen staat er iemand nog geen 10 meter van de achterdeur, net wanneer wij moeten openen. Of hij staat er of fietst er langs.
Als ie er morgen ook staat, heb ik gezegd dat we niet eerder naar binnen gaan voordat ik 112 heb gebeld en die ter plekke zijn.
Staat de Hamburg-reeks niet gewoon op iedere werkcomputer? Dan kan je weliswaar alleen maar zwart-wit printen, maar dan heb je al wel iets. (Wij hebben ze wel, Extra light tot en met Extra bold.)quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:02 schreef Partypoeper het volgende:
Uit pure wanhoop betreft zelfgetypte (door collega's dan) papieren Word-tekstjes die zo treurig afsteken tegen de huisstijl van AH () heb ik Photoshop geopend en de teksten nagetypt in de huisstijl. Morgen maar eens kijken of de (A)SM het kan waarderen en groen licht geeft om dit te blijven doen (en drukkosten vergoedt)
Half 4 's nachts, net weggaan wanneer wij de magazijndeur openen voor lossen/laden. En de tijden dat wij openen varieert, het is niet steeds 4u. Maar ook half 4. Het is ook niet zo'n heel guur persoon en volgens vollega kwam ie ook dichterbij en sprak ie de collega aan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:28 schreef mujentas het volgende:
[..]
Staat hij ook te kijken, of is hij alleen verdacht om zijn aanwezigheid? Zo vreemd zou ik het niet vinden in een winkelcentrum. Misschien werkt hij wel ergens. Maar bij twijfel inderdaad de politie bellen
Goh.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:00 schreef ikbenschipper het volgende:
Ruiming twee Italië artikelen (niet voor franchise winkels en AH België)
In verband met terugvallende verkopen in de tweede week van dit thema worden de artikelen ‘Panna cotta’ en’Tartufo’ geruimd.
Op onze computer in de winkel niet, die in het magazijn heb ik niet gekeken. Maar sowieso weten medewerkers ze niet te vinden. En als dat al zou lukken zit je nog met spelling en zinsbouw waar je spontaan van naar de Jumbo loopt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:23 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Staat de Hamburg-reeks niet gewoon op iedere werkcomputer? Dan kan je weliswaar alleen maar zwart-wit printen, maar dan heb je al wel iets. (Wij hebben ze wel, Extra light tot en met Extra bold.)
Can I see?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:18 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Op onze computer in de winkel niet, die in het magazijn heb ik niet gekeken. Maar sowieso weten medewerkers ze niet te vinden. En als dat al zou lukken zit je nog met spelling en zinsbouw waar je spontaan van naar de Jumbo loopt.
Inmiddels een overzicht van de te drukken kaarten naar de ASM gestuurd. Als ie groen licht geeft dan print ik ze morgen en laat ik ze ook plastificeren.
Maar voor welke situatie's heb je nu allemaal kaarten? Je kan natuurlijk niet voor elke situatie van te voren een kaart printenquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:18 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Op onze computer in de winkel niet, die in het magazijn heb ik niet gekeken. Maar sowieso weten medewerkers ze niet te vinden. En als dat al zou lukken zit je nog met spelling en zinsbouw waar je spontaan van naar de Jumbo loopt.
Inmiddels een overzicht van de te drukken kaarten naar de ASM gestuurd. Als ie groen licht geeft dan print ik ze morgen en laat ik ze ook plastificeren.
Je bedoelt niet mijn winkel hoop ik?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:45 schreef OudeBok het volgende:
Yes, can we see!?
Haha, mijn moeder komt net uit de AH op het plein dichterbij m'n huis, dan waar ik werk. Personeel wist niet eens waar de lasagne (Italiaanse pastamaaltijden) uit de bonusfolder lag, en ze werd verzocht deze zelf te gaan zoeken. Sterker nog, personeel VK wist niet dát de lasagne in de aanbieding was en ze moest 't maar aan de kassa met de caissière uitzoeken. Zo slecht was het zelfs bij onze serviceloze C1000 niet.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:39 schreef koekjess het volgende:
[..]
Je bedoelt niet mijn winkel hoop ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 17:12:43 ]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:12 schreef d4v1d het volgende:
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.. maarlief tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees blij dat je een kopje koffie mag ophalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Achja, beetje flut.
En een maand te laat, maar dat terzijde
Bij een tankbeurt..quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wees blij dat je een kopje koffie mag ophalen.
Sowiesoquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:16 schreef mujentas het volgende:
Even naar de A12 op je fiets om een kopje koffie te scoren
Gaf dan 10%/15%/25% korting op een taart ofzo.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:19 schreef mujentas het volgende:
Verder wel een uitermate treurig verjaardagscadeautje natuurlijk
Je mag nog niet eens autorijden, dus wat heb je aan een kopje koffie bij een tankbeurt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gaf dan 10%/15%/25% korting op een taart ofzo.
Achja, het is tenminste iets wat ik nu heb
Goede vraagquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je mag nog niet eens autorijden, dus wat heb je aan een kopje koffie bij een tankbeurt.
Zullen ze blij mee zijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Weggeven als verjaardagstraktatie.
Dan maar voor de kalender gaan en je selfies erop laten zettenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:24 schreef d4v1d het volgende:
Staat trouwens op die koffiecoupon "Geldig tot 1 maand na verjaardag".. Nou dat mailtje kwam 1 maand en 2 dagen te laat
Dan hoef je je over het kopje koffie in ieder geval geen zorgen meer te maken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:24 schreef d4v1d het volgende:
Staat trouwens op die koffiecoupon "Geldig tot 1 maand na verjaardag".. Nou dat mailtje kwam 1 maand en 2 dagen te laat
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:12 schreef d4v1d het volgende:
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.. maarHerkenbaar, maar ach het is meer dan wat je vroeger kreeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, nog een jaarquote:Off the record: A) Plaza wordt op 1-1-2015 geheel vervangen door een nieuw interactief platform. B) actieprognoses worden over paar maanden volledig automatisch gemaakt door een nieuw zelfgebouwd AI systeem.
Beter voeren ze dat systeem in 2016 in en gaan ze eerst een jaartje langer testen.quote:
Ja, of in ieder geval verspreid. 12 containers Amstel als initieel..quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:40 schreef mujentas het volgende:
Maar dat van die actieprognoses lijkt mij wel interessant, omdat je nu vaak initieel al een hoop rotzooi krijgt waar je van te voren al weet dat je dit niet gaat verkopen.
Die kerel heeft ook voor Werken bij Albert Heijn een filmpje opgenomenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er is ook een blog
http://tijdvoorkwaliteit.blogspot.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |