Nouja dat kan dus eigenlijk niet, ze hebben zelf een giftige cocktail van medicijnen verzameld.quote:
Als iemand wil gebeurt het toch. Dan liever op deze manier dan hand in hand voor een trein gaan liggen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja dat kan dus eigenlijk niet, ze hebben zelf een giftige cocktail van medicijnen verzameld.
datenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus verveling alom.
Wat zal ik vanavond eens gaan doen?
of breienquote:
Uhm dat vind ik niet zo'n goed plan, aangezien er een grote zekerheid is dat ik over een maand voor langere tijd NL ga verlaten. Dat vind ik daten met valse voorwaarden.quote:
sexdaten danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm dat vind ik niet zo'n goed plan, aangezien er een grote zekerheid is dat ik over een maand voor langere tijd NL ga verlaten. Dat vind ik daten met valse voorwaarden.
Denk dat het naaien wordt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of breien
of haken
of voetbal kijken
of stofzuigen
of FOK!en
of spelletjes doen
maar ik had al vervangende suggesties verzorgdquote:
yolooooo leip de beest uithangen in portugaaaaaaalquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm dat vind ik niet zo'n goed plan, aangezien er een grote zekerheid is dat ik over een maand voor langere tijd NL ga verlaten. Dat vind ik daten met valse voorwaarden.
quote:
dat zeg ikquote:
Sex heb je met iemand waarvan je houdt. Ik doe niet aan one night stands.quote:
Het is FOK!ken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of breien
of haken
of voetbal kijken
of stofzuigen
of FOK!en
of spelletjes doen
Dan regel je alvast een Guillio in Portugalquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk het niet. Het spannendste wat ik ga zien is denk een wilde flamingo.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
yolooooo leip de beest uithangen in portugaaaaaaal
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk het niet. Het spannendste wat ik ga zien is denk een wilde flamingo.
Ik hou van alle (aantrekkelijke) vrouwen! Soms ook voor een avond...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sex heb je met iemand waarvan je houdt. Ik doe niet aan one night stands.
De wilde flamingo van juanes!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die heb je ook in de Eemshavenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 17:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |