ff refreshen zou moeten werkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:48 schreef Toverheks het volgende:
wat krijgen we nu weer voor gelul, me sessie is helaas verlopen op de stream, welke sessie, ik betaal voor die sessie
aah de keuken, maar alles bij HB besteld dus ?quote:
heb ik gedaan heb weer streams, maar wat een geeikel ......geluid ruk, beelden in de avond ruk het is wel eens beter geweest met een RLS maar dit slaat werkelijk allesquote:
Is wel even leuk, maar is natuurlijk gewoon een verkapte SL.quote:
Die heeft gisteren al proefgedraaid, nu moet de bekisting er nog om heen!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
gaat die heater het dan nu eindelijk doen?
Kan me niet schelen, ik vind het een heerlijk geluid en ik verlang naar de lente.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is wel even leuk, maar is natuurlijk gewoon een verkapte SL.
Een dooie kip tegen de muur geplakt?quote:
ja die klankkast heb ik al gezien jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:51 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Die heeft gisteren al proefgedraaid, nu moet de bekisting er nog om heen!
Ja via het plafond, zodat de warmte in de woon/slaapkamer komt, ik dacht altijd dat warmte omhoog gaat, dus dan blijven ze daar wel met koude voeten/benen zitten!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die klankkast heb ik al gezien ja![]()
dacht dat er nog ene pijp etc mistte ook
kipjes zijn tof, lekker scharrelen, gezellig tokkelenquote:
die kipjes hebben daar een bruin leven, zonder stress!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
kipjes zijn tof, lekker scharrelen, gezellig tokkelen
Er liggen zo ook de nodige eitjes in de koeiestal; handig hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:55 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
die kipjes hebben daar een bruin leven, zonder stress!
Koude voeten is het ergst, als die koud blijven dan blijft het oncomfortabelquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:54 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ja via het plafond, zodat de warmte in de woon/slaapkamer komt, ik dacht altijd dat warmte omhoog gaat, dus dan blijven ze daar wel met koude voeten/benen zitten!
Daar twijfel ik niet aan dat ze die huisarts op Aruba heeft geassisteerd.. op d'r knietjes!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze is ook dokters-assistente geweest.
Ja, een soort bos/heidag... dat doen managers. Soms zelfs een heel weekend, op kosten van de zaak natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:38 schreef Urb het volgende:
Aike en Hakim gaan eerdaags een dag in de kas zitten om een bedrijfs-plan te maken
En wij nu allemaal denken, oh wat is die Aike actief. Maakt toch geen indruk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aikut die ook weer wat doet.
Die hebben volgens mij van achter gehoord dat ze te passief waren, zij en schimmelrat.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |