Billy is altijd ongesteld en één keer in de maand heeel erg ongesteld...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:04 schreef Lenoire het volgende:
Billy is deze maand 3 keer ongesteld geweest
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:43 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Dat zegt ze volgens mij steeds even heel duidelijk om te voorkomen dat men gaat vermoeden dat er misschien wat anders tussen de benen zit dan een kut.
Misschien verward ze witte vloed met haar ongesteldheidquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Billy is altijd ongesteld en één keer in de maand heeel erg ongesteld...
blokhutje is zo gebouwd idd wat schaaldelenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er komt nog sloophout hé?
Weet niet wat zoiets kost (vast geen drol), maar zal goedkoper zijn als van HB.
Als ze nieuws willen nemen ze maar een accountje op FOKquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:46 schreef Urb het volgende:
Ze willen nieuws, blijkbaar zijn ze bezig met een krant. nu.nl word geblokkeerd daar.
Ik heb speciaal de streams aangezet om te kijken wie je bedoelde.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:37 schreef mootie het volgende:
De jongens weer aan het werk, het gebruikelijke loservolk zit in de zon te roken. What's new.
Gio: Utopia: zonder wetten en regels, behalve degene die we al kennen en veel meer!!quote:
Wat een verschrikkelijke zeur miep zeg.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
EMIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOG HARDER SNURKEN!!!!!!!!
Zweefteef: "Als ik niet meer kan slapen, dan ga ik naar huis."
Eerder om op te eten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:51 schreef PeZu het volgende:
hakim kijkt wel erg verlekkerd naar die kip in zijn handen, ik voorspel een nwe bijnaam na vannacht, kippeneuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |