op het terrein hequote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:33 schreef mootie het volgende:
Sure Billy, van die 15 euro per week geld sparen om een eigen huisje te bouwen.
Gaat nog 52 x ( wat kosten sigaretten) afquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
52 x 15 = 780 Net een maand huur.
En er zijn al 5 weken verstreken.. 47 x..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat nog 52 x ( wat kosten sigaretten) af
Ik ook niet, maar ze denkt misschien dat ze aan 20 euro sloophout genoeg heeft ofzo. Of ze verkoopt privé een extra schilderijquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja? En dan? 5 euro per week sparen voor een huisje. Ik zie het niet gebeuren.
Voor die tijgervelletjes had ze ook in de buurt van Roy Donders kunnen wonenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:39 schreef Toverheks het volgende:
Volgens mij heb ik gisteren gezien waar Billy woont, groot is dat terrein niet bij de schellingwoude brug daar ergens, vlak bij de veerkampjes als ik het goed heb, daarom ook die tijgervelletjes
Wie wat is die Bram, haar vriend eigenlijk, 'ook' kunstenaar?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:39 schreef Toverheks het volgende:
Volgens mij heb ik gisteren gezien waar Billy woont, groot is dat terrein niet bij de schellingwoude brug daar ergens, vlak bij de veerkampjes als ik het goed heb, daarom ook die tijgervelletjes
Maar ze wil een hutje op Utopia bouwenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:39 schreef Toverheks het volgende:
Voor een lekkere huispak in tijgerprint..Roy Donders vind ik me gewelig leuk echt waar meen ik vind het gaaf en vet coolquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Voor die tijgervelletjes had ze ook in de buurt van Roy Donders kunnen wonen
Ik ben daar 61 jaar geleden geboren, toen was het een kraamkliniek, daarvoor een sanatorium voor TBC patiëntenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:39 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En er zijn al 5 weken verstreken.. 47 x..
Billy heeft al paar keer geroepen, dat als Utopia afgelopen is zij het terrein en de loods wel wil als permanente bewoningquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar ze wil een hutje op Utopia bouwen
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:41 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik ben daar 61 jaar geleden geboren, toen was het een kraamkliniek, daarvoor een sanatorium voor TBC patiënten
Dat zegt ze volgens mij steeds even heel duidelijk om te voorkomen dat men gaat vermoeden dat er misschien wat anders tussen de benen zit dan een kut.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:04 schreef Lenoire het volgende:
Billy is deze maand 3 keer ongesteld geweest
woonwagenkamp-utopiaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Willen ze containers gaan kopen? Om voor iedereen een aparte ruimte te hebben?
Een soort woonwagenkamp, maar dan een containerkamp.
Zal vast hele goede TV en streams geven.
Of in haar buik....quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:43 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Dat zegt ze volgens mij steeds even heel duidelijk om te voorkomen dat men gaat vermoeden dat er misschien wat anders tussen de benen zit dan een kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |