waarom zou ik?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Je doet geen moeite je vooringenomenheid te verbergen
Ik weet het niet meer nuquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Hij zei tegen Andrea, je krijgt hem straks terug (die peuk)
En nu proberen Emil op de wip te zetten? Dan is er een G3
Bedoelt hij niet 'racist'?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Hakim noemt Emiel maar weer eens een narcist. Die oliebol weet echt niet wat een narcist is.
Schimmelratje die iets teruggeeft, dat gelooft toch niemand?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Hij zei tegen Andrea, je krijgt hem straks terug (die peuk)
En nu proberen Emil op de wip te zetten? Dan is er een G3
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Hakim noemt Emiel maar weer eens een narcist. Die oliebol weet echt niet wat een narcist is.
Goed gecast!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:21 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Die 4 heren buiten snappen het eg niet wat boer Klaver uurtje geleden heeft verteld.
Dom volk, te stom om te schijten. Ruud, Emiel, Gio & Ruud.
Omdat Emiel snurkt en daar geen rekening mee houdt met anderen is hij een narcist.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:21 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bedoelt hij niet 'racist'?
Maar serieus, wat bedoelt hij eigenlijk?
Nee, kloptquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Schimmelratje die iets teruggeeft, dat gelooft toch niemand?
Als ze zo gaan denken valt mijn mond open... das te ver vooruit, te slim.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Waar ze nog helemaal niet bij stil hebben gestaan: wat gaan ze van de zomer doen om een vliegenplaag te voorkomen?
Koeien trekken vliegen aan en met een beetje warme zomer kun je je lol op daar, zeker als je ziet hoe nonchalant ze daar met de mestopslag omgaan.
Staat dat hok nou open, en mag dat wel?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:22 schreef Tayu het volgende:
De eerste voorzichtige stapjes buiten het hok:
[ afbeelding ]
Ik gun ze een dazenplaagquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Waar ze nog helemaal niet bij stil hebben gestaan: wat gaan ze van de zomer doen om een vliegenplaag te voorkomen?
Koeien trekken vliegen aan en met een beetje warme zomer kun je je lol op daar, zeker als je ziet hoe nonchalant ze daar met de mestopslag omgaan.
Andrea vond ook dat Emil een egoïst is….. tuurlijk hij gaat 's nachts expres snurken!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat Emiel snurkt en daar geen rekening mee houdt met anderen is hij een narcist.
Aha, hij bedoelt egoïst. En dan heeft hij het nog fout met de typering.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Omdat Emiel snurkt en daar geen rekening mee houdt met anderen is hij een narcist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |