Gewoon avontuurlijk, niks mis mee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:31 schreef Copthorne het volgende:
Vinden jullie een meisje dat een jongen na een avondje stappen mee naar huis neemt een slet of gewoon avontuurlijk?
Gr,
Copthorne.
Een jongen die een meisje mee naar huis neemt is een player en een meid die hetzelfde doet is gelijk een slet. Wel raar.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:39 schreef Trebo het volgende:
Wel grappig dat ze dan gelijk een slet is..
Ik bedoel wel of geen slet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:38 schreef zarGon het volgende:
Of? Ze sluiten elkaar niet uit. Je kunt een slet zijn en tegelijkertijd ook avontuurlijk bezig zijn.
Ligt er denk ik aan hoe vaak ze het doet en waarom ze het doet.
Wat is het doel van deze vraag?
Wat fukt mij het nou dat ze dan een slet is. Gewoon een lekkere warme kut om je lul, ja toch.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een jongen die een meisje mee naar huis neemt is een player en een meid die hetzelfde doet is gelijk een slet. Wel raar.
Ja, best apart dat daar in onze samenleving een onderscheid in aangebracht wordt.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:40 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Een jongen die een meisje mee naar huis neemt is een player en een meid die hetzelfde doet is gelijk een slet. Wel raar.
Ook als ze de betreffende jongen pas een paar uur kent?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:34 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Gewoon avontuurlijk, niks mis mee.
Even daargelaten dat de term 'slet' subjectief is, is het ook nog eens afhankelijk van een aantal factoren. Een meisje dat een keertje een jongen mee naar huis neemt is geen slet. Gebeurt het echter elk weekend, dan komt ze wel in de buurt van het woord wat mij betreft, ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik bedoel wel of geen slet.
Ik ben benieuwd hoe andere mensen hierover denken. Zelf twijfel ik erover.
Dat onderscheid wordt door de maatschappij doorgaans wel gemaakt. Een man die met 200+ vrouwen heeft geslapen is een player, terwijl een meisje dat met 200+ mannen heeft geslapen een hoer is. Van vrouwen wordt nu eenmaal verwacht dat ze niet te graag willen en dat ze selectiever zijn. Best vreemd aangezien vrouwen dezelfde seksuele behoeften hebben als mannen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Even daargelaten dat de term 'slet' subjectief is, is het ook nog eens afhankelijk van een aantal factoren. Een meisje dat een keertje een jongen mee naar huis neemt is geen slet. Gebeurt het echter elk weekend, dan komt ze wel in de buurt van het woord wat mij betreft, ja.
Ik maak verder geen onderscheid tussen man en vrouw; een jongen die zoiets doet is ook een slet.
Ja, dan nog is het geen slet. Sletten bestaan niet in mijn vocabulaire. Niks mis met genieten van seks, met wie dan ook, hoe vaak dan ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:45 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ook als ze de betreffende jongen pas een paar uur kent?
Nee, ik vind het begrijpelijk als je kijkt naar de rol van mannen en vrouwen, maar ik twijfel zelf een beetje.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef zarGon het volgende:
Je trapt wel een aantal open deuren is. Het is zoals het is inderdaad, ik zie niet waar je naartoe wil.
Dat het oneerlijk is of zo?
Precies. Ik vind ook dat iedereen gewoon lekker moet doen wat ie wilquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:58 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ja, dan nog is het geen slet. Sletten bestaan niet in mijn vocabulaire. Niks mis met genieten van seks, met wie dan ook, hoe vaak dan ook.
Beetje? Welnee... Je bent dan met elke cel van je lichaam een hypocriet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:59 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Nee, ik vind het begrijpelijk als je kijkt naar de rol van mannen en vrouwen, maar ik twijfel zelf een beetje.
Het zoals Gutanoth zegt. Zelf sta ik open voor een one night stand, maar een meisje dat one night stands heeft is in principe geen relatiemateriaal voor mij (wat misschien een beetje hypocriet is).
Ik heb liever dat een vrouw die ooit de moeder van mijn kinderen wordt dit soort dingen niet heeft gedaan, ook al is het niet zo erg als het een paar keer is voorgekomen.
zij wel, hij nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:06 schreef MsMessy het volgende:
Maar als hij haar mee naar huis neemt is zij dan nog steeds een slet?
Vrij simpel: je wilt een vrouw en een moeder voor je kinderen waar niet al teveel mannen overheen zijn geweest, terwijl je zelf best eens casual seks wilt hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje? Welnee... Je bent dan met elke cel van je lichaam een hypocriet.
Wat heeft zoiets te maken met moeder-zijn? Wat zegt het over jouw kwaliteiten als een toekomstige vader dat je een ONS hebt gehad?
Waarschijnlijk is dit inderdaad de grondslag van de verschillende benaderingen. Toch interessant aangezien we nu in een tijdperk leven waarin de vrouw doorgaans onafhankelijk is (in de Westerse wereld natuurlijk).quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:05 schreef Gutanoth het volgende:
Het komt gewoon voort uit de oertijd:
Als man wil je voor je kinderen een moeder die 100% aandacht heeft, een vrouwtje dat rondneukt, zou biologisch gezien veel verschillende kinderen bij veel verschillende mannen hebben (minder kans dat jouw nageslacht zal overleven omdat ze minder bescherming krijgen van de moeder)
Als man wil je echter ook zoveel mogelijk nageslacht. Dus meer seks met veel verschillende vrouwen
Tuurlijk, heel veel dingen die we denken of doen zijn achterhaald, maar helaas worden we voor zeker 70% toch nog gedreven door onze oer-instinctenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:14 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit inderdaad de grondslag van de verschillende benaderingen. Toch interessant aangezien we nu in een tijdperk leven waarin de vrouw doorgaans onafhankelijk is (in de Westerse wereld natuurlijk).
Geen progressie op het moment, man.quote:
datzelfde geldt vast ook voor de damesquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:14 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Vrij simpel: je wilt een vrouw en een moeder voor je kinderen waar niet al teveel mannen overheen zijn geweest, terwijl je zelf best eens casual seks wilt hebben.
Je moet jagen jongen, jagen! Dat meisje wilt de D, maar kan uiteraard zelf geen initiatief nemen i.v.m. vriendjequote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:16 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Geen progressie op het moment, man.
Ze wilt nog steeds afspreken om Wodka te drinken, maar dat plan staat al een paar weken in de ijskast.
Bullshit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tuurlijk, heel veel dingen die we denken of doen zijn achterhaald, maar helaas worden we voor zeker 70% toch nog gedreven door onze oer-instincten
Jawel hoor. Die oerinstincten zijn leuk en aardig maar elk weldenkend en rationeel mens weet natuurlijk ook gewoon dat je die debiele driften helemaal niet nodig hebt en derhalve er ook niet door gedreven wordt. Enige wat je doet als je toegeeft aan die driften is je eigen debiele gedrag rationaliseren aan iets wat wij allang als mens ontgroeit zijn. Een smoesje. Niet meer, niet minder.quote:
Mwoa, het is behalve een collega ook een goede vriendin, dus ik wil niet teveel risico nemen. Daarom laat ik het momenteel een beetje op zijn beloop.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je moet jagen jongen, jagen! Dat meisje wilt de D, maar kan uiteraard zelf geen initiatief nemen i.v.m. vriendje
Ik vind het echt niet erg als mijn toekomstige vrouw een paar avontuurtjes heeft beleefd. Gaat het aantal lovers echter richting de 40, of erger nog, daar overheen, dan zou ik daar wel mijn bedenkingen bij hebben. Je kan dan in principe twee klaslokalen vullen met mannen die haar hebben gedaan en dat is nou ook weer niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:33 schreef MsMessy het volgende:
Hopelijk snapt iedereen ook dat die man die rondneukt, dat met vrouwen doet die later gewoon je vrouw of vriendin worden. Dat zij niet eerlijk zegt hoeveel mannen ze heeft gehad, heeft meer te maken met de maatschappelijke normen dan dat ze zich ervoor zal schamen. Het bekende "als zij 12 zegt tel er dan nog maar de helft bij op." Zij weet ook dat ze word gezien als een afgelikte boterham als ze zegt dat ze vanaf haar 17de elke paar maanden met een ander sliep, dus geeft ze jou wel het beeld dat ze nog praktisch maagd is. Veel succes met je toekomstige partner. Hopelijk durf je haar nog te vertrouwen.
Want?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet erg als mijn toekomstige vrouw een paar avontuurtjes heeft beleefd. Gaat het aantal lovers echter richting de 40, of erger nog, daar overheen, dan zou ik daar wel mijn bedenkingen bij hebben. Je kan dan in principe twee klaslokalen vullen met mannen die haar hebben gedaan en dat is nou ook weer niet de bedoeling.
Dat is toch vrij evident? Niemand wilt een serieuze verhouding met een afgelikte boterham.quote:
En wat als die vrouw nou pas in jouw de liefde van haar leven vind als jullie beide 30 zijn? Is dat 40- tal mannen dan nog zo erg?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:38 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet erg als mijn toekomstige vrouw een paar avontuurtjes heeft beleefd. Gaat het aantal lovers echter richting de 40, of erger nog, daar overheen, dan zou ik daar wel mijn bedenkingen bij hebben. Je kan dan in principe twee klaslokalen vullen met mannen die haar hebben gedaan en dat is nou ook weer niet de bedoeling.
Precies, ik denk dat dit de achterliggende gedachte is. Mannen moeten veel meer moeite doen, terwijl een vrouw die ook maar een klein beetje aantrekkelijk is de mannen voor het uitkiezen heeft tijdens een avondje uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:38 schreef SlevinX het volgende:
Waarom we vrouwen slet noemen en mannen een held is omdat vrouwen alleen maar hoeven te wijzen en ze kunnen een vent meenemen en mannen moeten baas zijn en worden al afgewezen voor ze hallo kunnen zeggen.
Oh gaan al die vrouwen dan met dezelfde vent mee of zo. Heeft hij een hele harem. It takes two to dance!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:42 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Precies, ik denk dat dit de achterliggende gedachte is. Mannen moeten veel meer moeite doen, terwijl een vrouw die ook maar een klein beetje aantrekkelijk is de mannen voor het uitkiezen heeft tijdens een avondje uit.
Als het aantal is verspreid over meerdere jaren, dan valt het wel weer mee natuurlijk. Alhoewel 40 in 12/14 jaar (laten we aannemen dat de meeste vrouwen tussen 16-18 jaar met seks beginnen) nog best veel is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En wat als die vrouw nou pas in jouw de liefde van haar leven vind als jullie beide 30 zijn? Is dat 40- tal mannen dan nog zo erg?
Afgelikte boterham? Omdat ze veel seks heeft gehad?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:42 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dat is toch vrij evident? Niemand wilt een serieuze verhouding met een afgelikte boterham.
Dat zijn er 3 per jaar, hoogstens.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:44 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Als het aantal is verspreid over meerdere jaren, dan valt het wel weer mee natuurlijk. Alhoewel 40 in 12/14 jaar (laten we aannemen dat de meeste vrouwen tussen 16-18 jaar met seks beginnen) nog best veel is.
Echt: ik vind zoiets onbelangrijk. Als ze met honderd man (veilig) in bed heeft gelegen, maar nu is ze trouw met jou. Dan maakt dat nog geen moer uit. PUNTquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Afgelikte boterham? Omdat ze veel seks heeft gehad?Dat vind ik zo kinderachtig klinken, hoe zou het feit dat ze veel seks heeft gehad ook maar iets afdoen aan het feit dat ze een aardige/mooie/lieve/slimme vrouw is?
1 VENT PER KWARTAAL....OH VIEZE SLETquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat zijn er 3 per jaar, hoogstens.Eentje per 4 maanden als het om ONS gaat. Stel je aan joh.
Gaat er juist om dat vrouwen dat juist niet doen maar wel kunnen. Weinig vrijgezelle mannen die nee zeggen. Daarentegen proberen mannen het juist wel wat dus alweer betekend dat het voor de vrouwen makkelijker wordt gemaakt en de man krijgt vaak nee te horenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:44 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Oh gaan al die vrouwen dan met dezelfde vent mee of zo. Heeft hij een hele harem. It takes two to dance!
Nou en?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:48 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Gaat er juist om dat vrouwen dat juist niet doen maar wel kunnen. Weinig vrijgezelle mannen die nee zeggen. Daarentegen proberen mannen het juist wel wat dus alweer betekend dat het voor de vrouwen makkelijker wordt gemaakt en de man krijgt vaak nee te horen
Precies, met voordeel dat de dame in kwestie met meerder partners waarschijnlijk precies weet wat ze wel en niet fijn vindt in bed.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:47 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Echt: ik vind zoiets onbelangrijk. Als ze met honderd man (veilig) in bed heeft gelegen, maar nu is ze trouw met jou. Dan maakt dat nog geen moer uit. PUNT
Kan echt niet, afgelikte boterhammen overal!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:48 schreef MsMessy het volgende:
[..]
1 VENT PER KWARTAAL....OH VIEZE SLET
niets boehoe. Is gewoon de rede dat vrouwen slet worden genoemd en mannen helden...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou en?*boehoe* het is zo oneerlijk? Of wat is je punt?
[..]
Precies, met voordeel dat de dame in kwestie met meerder partners waarschijnlijk precies weet wat ze wel en niet fijn vindt in bed.
[..]
Kan echt niet, afgelikte boterhammen overal!!
Maar bij seks zijn altijd twee mensen nodig. De vrouw houd zich in want anders wordt ze veroordeeld erop. Dus alle mannen gaan allemaal met een select groepje vrouwen die zich ervoor lenen naar huis. Dat is het beeld wat je hebt toch. De vrouw heeft het voor het kiezen.... als ze tenminste seks wil met iemand die het idee heeft dat, als ze dat doet, ze dus nergens goed voor is behalve een goedkope hoer zijn. Ja vrouwen hebben het echt zó makkelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:48 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Gaat er juist om dat vrouwen dat juist niet doen maar wel kunnen. Weinig vrijgezelle mannen die nee zeggen. Daarentegen proberen mannen het juist wel wat dus alweer betekend dat het voor de vrouwen makkelijker wordt gemaakt en de man krijgt vaak nee te horen
Door een bepaald soort volk. Lang niet door iedereen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:54 schreef SlevinX het volgende:
[..]
niets boehoe. Is gewoon de rede dat vrouwen slet worden genoemd en mannen helden...
Ik heb het niet over makkelijk. Heb het over de rede dat vrouwen slet worden genoemd en mannen helden. In werkelijkheid zijn de mannen natuurlijk sletten want die willen met elke vrouw naar bed..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar bij seks zijn altijd twee mensen nodig. De vrouw houd zich in want anders wordt ze veroordeeld erop. Dus alle mannen gaan allemaal met een select groepje vrouwen die zich ervoor lenen naar huis. Dat is het beeld wat je hebt toch. De vrouw heeft het voor het kiezen.... als ze tenminste seks wil met iemand die het idee heeft dat, als ze dat doet, ze dus nergens goed voor is behalve een goedkope hoer zijn. Ja vrouwen hebben het echt zó makkelijk
Ja en vrouwen kunnen alleen seks hebben binnen een relatie, want anders krijgen ze een naam die ze niet willen en worden ze respectloos behandeld. Ze zouden misschien best willen, maar het gaat niet door het beeld wat er nog steeds bestaat...Namelijk dat een vrouw geen libido hoort te hebben en de verzorger hoort te worden van de man. De realiteit is dat ze het misschien wel wil veranderen, maar de denkwijze van de man groeit nergens mee.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:58 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Ik heb het niet over makkelijk. Heb het over de rede dat vrouwen slet worden genoemd en mannen helden. In werkelijkheid zijn de mannen natuurlijk sletten want die willen met elke vrouw naar bed..
Dit.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:39 schreef Trebo het volgende:
Wel grappig dat ze dan gelijk een slet is..
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:56 schreef Gutanoth het volgende:
Als ze het met mij doet, is het een toffe meid. Doet ze het met een andere jongen, dan is het uiteraard een slettenbak
Deze G'squote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:45 schreef Darkomen het volgende:
Ligt eraan of ze mij mee naar huis neemt of een andere.
En terecht dat het je boos maakt, aan de andere kant zou je uberhaupt iets willen in de toekomst met iemand die zo kortzichtig denkt? Gewoon doen waar je zin in hebt, is toch jouw leven?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:01 schreef Zippow het volgende:
Dit is dus de fakking reden dat ik niet meer zomaar met iemand naar bed ga. Al heb ik nog zo veel zin. Er wordt gewoon gedaan alsof je een ongeschikte moeder zou zijn en alsof je een sletje bent als je met meer dan een x aantal mannen naar bed bent geweest. Verdomme het maakt me wel een beetje boos soms.
Avontuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:31 schreef Copthorne het volgende:
Vinden jullie een meisje dat een jongen na een avondje stappen mee naar huis neemt een slet of gewoon avontuurlijk?
Gr,
Copthorne.
brrr moet er niet aan denken: een vrouw die met 100 man het bed heeft gedeeld voordat ze een relatie met mij aan zou gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:47 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Echt: ik vind zoiets onbelangrijk. Als ze met honderd man (veilig) in bed heeft gelegen, maar nu is ze trouw met jou. Dan maakt dat nog geen moer uit. PUNT
En als jij je pik in 100 meiden hebt gedoopt als je op je 30e een echte relatie krijgt? Vind je dan ook dat de meid van jouw dromen diezelfde gedachte mag hebben?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:37 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
brrr moet er niet aan denken: een vrouw die met 100 man het bed heeft gedeeld voordat ze een relatie met mij aan zou gaan
die relatie zou er dan dus echt niet komen
gadverdamme zegquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:31 schreef Copthorne het volgende:
Gr,
Copthorne.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En als jij je pik in 100 meiden hebt gedoopt als je op je 30e een echte relatie krijgt? Vind je dan ook dat de meid van jouw dromen diezelfde gedachte mag hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |