Voor behangplaksel moet je de aardapelen 60 minuten koken, dan blenderen met net zo veel water en een kwartier doorkoken.quote:
wel raar dat ze allemaal verstoppingen hebben daarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Voor behangplaksel moet je de aardapelen 60 minuten koken, dan blenderen met net zo veel water en een kwartier doorkoken.
Was het ook, maar is niet zo raar met de zon er vol op.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:10 schreef Clank het volgende:
Gio zegt dat het gisteren 21 graden was in de kas.
Moet dat nou ?quote:
Klinkt zoals Vanas kooktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Voor behangplaksel moet je de aardapelen 60 minuten koken, dan blenderen met net zo veel water en een kwartier doorkoken.
Nog even en dan rol je haar zo de zee inquote:
Hehehhehe als je nu gaat ben je op tijd terugquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wat is de incubatie tijd bij het eten van bedorven kip?
Met andere woorden: Kan ik nog even boodschappen gaan doen?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
net op tijd voor de grote utopia diarace, gelijk alle verstoppingen weg, wie heeft er corvee vandaag?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef blanket het volgende:
[..]
Hehehhehe als je nu gaat ben je op tijd terug
Ik denk dat de maag al steigert van dit voer, half uurtje tot een uur ? Hoewel, laatste keer dat ik voedsel vergiftiging had (vakantie in Chili) duurde het toch nog paar uurtjes. Je trekt eerst wit weg, slap, en lekker projectiel braken, lekker de WC onder enzo.. heerlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef blanket het volgende:
[..]
Hehehhehe als je nu gaat ben je op tijd terug
Andreaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
net op tijd voor de grote utopia diarace, gelijk alle verstoppingen weg, wie heeft er corvee vandaag?
Echte voedselvergiftiging is binnen een uur een feit volgens mij. Gaat vrij vlot.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:18 schreef loekf het volgende:
[..]
Ik denk dat de maag al steigert van dit voer, half uurtje tot een uur ?
En bill wil niet zoveel, nee begrijp ik, die heeft uurtje geleden een rol beschuit in haar koker geduwdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:18 schreef loekf het volgende:
[..]
miss dat de heilige maagd in de remsporen verschijntquote:
Als je mazzel hebt wel. Dan kots je het er snel weer uit. Zo niet, dan ga je aan de racekak;)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:18 schreef loekf het volgende:
[..]
Ratkim bevestigde dat!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:20 schreef Tayu het volgende:
Lekker met zijn allen aan de Salmonellakip, volgens Vanassa is het een goe kipke! Daarom eet ze vandaag zelf ook een hapje mee:
[ afbeelding ]
maar waar komt dat kipke dan vandaan en waarom zou het bedorven kunnen zijn?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:20 schreef Tayu het volgende:
Lekker met zijn allen aan de Salmonellakip, volgens Vanassa is het een goe kipke! Daarom eet ze vandaag zelf ook een hapje mee:
[ afbeelding ]
Die kip is vrijdag of zaterdag gekocht.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:21 schreef schizolientje het volgende:
[..]
maar waar komt dat kipke dan vandaan en waarom zou het bedorven kunnen zijn?
Omdat het al sinds vrijdag in de kast ligt. Het was bedoeld om zaterdag op te eten, maar toen gingen ze pizza bestellen. Zondag bestelden ze Chinees, daar hebben ze ook gisteren van gegeten. En vandaag eindelijk werd de kip gebakken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:21 schreef schizolientje het volgende:
[..]
THT van de kip stond op 05-02-2014, bij een bewaar temperatuur van 7 graden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:21 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hebben ze al genoeg norrit, rennie en omprazol besteld voor als voorafje?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:22 schreef Fieleke het volgende:
wanneer wordt het restaurant van Vanessa nu geopend?
En ze hebbe gene koelkast hàquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:21 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Vanas houdt van bedorven kip?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:22 schreef Baconbus het volgende:
Vanass: Ik heb nog niet zo lekker gegeten hier.
Zij maakt het toch al 4 weken of ben ik nou gek??
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:23 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Buiten is de koelkast !![]()
Maar dat snappen ze niet natuurlijk....
fypquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Logisch nadenken is niet hun sterkste punt.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:25 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wat zit die Emiel weer smerig te vreten zeg.
Jammer dat Ruud ook daar een voorbeeld aan neemt.
klopt, kijk eens naar het buitenland, Egypte, Marokko bv, waar vlees gewoon buiten hangt en daar is het nog wat warmerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:26 schreef danilel het volgende:
Denk dat die ophef over de kip wel meevalt, als ie echt niet goed zou zijn dan had je dat wel geroken.
Ik zie ook niet dat iemand de kip laat liggen.............storm en glas water.
(wees niet bang dat ik daarmee zo makkelijk omga, let altijd goed op tht)
Normaal gesproken proef je het wel omdat de kip dan zuur is. Maar Andrea heeft die kip vanmorgen met azijn en zout gewassen. Dus als het al zuur smaakt, denken ze vast dat dat de reden is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:26 schreef danilel het volgende:
Denk dat die ophef over de kip wel meevalt, als ie echt niet goed zou zijn dan had je dat wel geroken.
Ik zie ook niet dat iemand de kip laat liggen.............storm en glas water.
(wees niet bang dat ik daarmee zo makkelijk omga, let altijd goed op tht)
Verborgen gektequote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:27 schreef Baconbus het volgende:
Ohja, Billy, we zitten allemaal aan tafel te eten, dus praat jij even over je bloedende kut.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Normaal gesproken proef je het wel omdat de kip dan zuur is. Maar Andrea heeft die kip vanmorgen met azijn en zout gewassen. Dus als het al zuur smaakt, denken ze vast dat dat de reden is.
kan dat voorts in een spiler, dit is onsmakelijker dan de tafelmanieren van die utopianenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:27 schreef Baconbus het volgende:
Ohja, Billy, we zitten allemaal aan tafel te eten, dus praat jij even over je bloedende kut.![]()
[ afbeelding ]
Wordt genoteerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan dat voorts in een spiler, dit is onsmakelijker dan de tafelmanieren van die utopianen
bij billy ligt het iig niet ah eten/utopia dat ze er zo oud uitziet, ze lijkt daar wel nog ouderquote:
Is de dag al voorbij?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Valt me nog mee dat schimmelrat geen bier eist, omdat zijn broer jarig is.
of waarom ze niet een extra warm/heet waterpunt aan die geiser hebben gemaakt dmv een kraanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:32 schreef blanket het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze geen warm water uit de douche pakken.
Mooie zwart geblakerde bodemquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:34 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
De pan werd even expres richting de camera neergezet denk ik
Hier is Billy gewoon een redelijk knappe griet, vind ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:27 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt nou eenmaal geen nieuwe samenleving opbouwen als iedereen een IQ van 80+ heeft. Nu is er nog ruimte voor evolutie. Kom over 200 jaar maar eens terug (als Talpa dan de stekker er nog niet heeft uitgetrokken, Utopia - the 5th generation....). Dan lanceren ze raketten naar Alpha Centauri vanaf die modderpoel...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:32 schreef blanket het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom ze geen warm water uit de douche pakken.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:35 schreef loekf het volgende:
[..]
Je kunt nou eenmaal geen nieuwe samenleving opbouwen als iedereen een IQ van 80+ heeft. Nu is er nog ruimte voor evolutie. Kom over 200 jaar maar eens terug (als Talpa dan de stekker er nog niet heeft uitgetrokken, Utopia - the 5th generation....). Dan lanceren ze raketten naar Alpha Centauri vanaf die modderpoel...
Hoeven ze iig geen norit te bestellen als ze straks allemaal aan de racekak zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:35 schreef loekf het volgende:
[..]
Gezonde koolstof... goed voor de stoelgang (en kankercelletjes natuurlijk)
salmonella, kan al na 2uur!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ohhh dan kan die ff naar Paul z'n plassertje kijken...ze hebben nu een douchequote:
Ja, was turbokipquote:
Aikes vinger amputerenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:37 schreef blanket het volgende:
[..]
Ohhh dan kan die ff naar Paul z'n plassertje kijken...ze hebben nu een douche
met deze genenpoel gok ik er eerde rop dat ze in koeienvellen rondlopen en elkaar met knuppels te lijf gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:35 schreef loekf het volgende:
[..]
Je kunt nou eenmaal geen nieuwe samenleving opbouwen als iedereen een IQ van 80+ heeft. Nu is er nog ruimte voor evolutie. Kom over 200 jaar maar eens terug (als Talpa dan de stekker er nog niet heeft uitgetrokken, Utopia - the 5th generation....). Dan lanceren ze raketten naar Alpha Centauri vanaf die modderpoel...
Involutie word dat danquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
met deze genenpoel gok ik er eerde rop dat ze in koeienvellen rondlopen en elkaar met knuppels te lijf gaan
devolutiequote:
Gewoon een mooi excuus om te roken en blowen vanavond, vuile pisnichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |