Voor behangplaksel moet je de aardapelen 60 minuten koken, dan blenderen met net zo veel water en een kwartier doorkoken.quote:
wel raar dat ze allemaal verstoppingen hebben daarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Voor behangplaksel moet je de aardapelen 60 minuten koken, dan blenderen met net zo veel water en een kwartier doorkoken.
Was het ook, maar is niet zo raar met de zon er vol op.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:10 schreef Clank het volgende:
Gio zegt dat het gisteren 21 graden was in de kas.
Moet dat nou ?quote:
Klinkt zoals Vanas kooktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Voor behangplaksel moet je de aardapelen 60 minuten koken, dan blenderen met net zo veel water en een kwartier doorkoken.
Nog even en dan rol je haar zo de zee inquote:
Hehehhehe als je nu gaat ben je op tijd terugquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wat is de incubatie tijd bij het eten van bedorven kip?
Met andere woorden: Kan ik nog even boodschappen gaan doen?
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:16 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wat is de incubatie tijd bij het eten van bedorven kip?
Met andere woorden: Kan ik nog even boodschappen gaan doen?
net op tijd voor de grote utopia diarace, gelijk alle verstoppingen weg, wie heeft er corvee vandaag?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef blanket het volgende:
[..]
Hehehhehe als je nu gaat ben je op tijd terug
Ik denk dat de maag al steigert van dit voer, half uurtje tot een uur ? Hoewel, laatste keer dat ik voedsel vergiftiging had (vakantie in Chili) duurde het toch nog paar uurtjes. Je trekt eerst wit weg, slap, en lekker projectiel braken, lekker de WC onder enzo.. heerlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef blanket het volgende:
[..]
Hehehhehe als je nu gaat ben je op tijd terug
Andreaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
net op tijd voor de grote utopia diarace, gelijk alle verstoppingen weg, wie heeft er corvee vandaag?
Echte voedselvergiftiging is binnen een uur een feit volgens mij. Gaat vrij vlot.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:18 schreef loekf het volgende:
[..]
Ik denk dat de maag al steigert van dit voer, half uurtje tot een uur ?
En bill wil niet zoveel, nee begrijp ik, die heeft uurtje geleden een rol beschuit in haar koker geduwdquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:18 schreef loekf het volgende:
[..]
miss dat de heilige maagd in de remsporen verschijntquote:
Als je mazzel hebt wel. Dan kots je het er snel weer uit. Zo niet, dan ga je aan de racekak;)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:18 schreef loekf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |