Hoe is de camera daarvan?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:58 schreef DonJames het volgende:
Een 920. Dus niet zo eentje met een enorme camerabobbel. Erg robuust geval ook, lekker zwaar in de hand.
Oke dat vind ik een nadeel van mijn one s. Hij kan niet omgaan met de minste beweging. Mijn Desire deed dat toch beter.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:04 schreef DonJames het volgende:
[..]
Voor een smartphone is 'ie prima.
De Lumia heeft beeldstabilisatie, net als een echte cameraquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke dat vind ik een nadeel van mijn one s. Hij kan niet omgaan met de minste beweging. Mijn Desire deed dat toch beter.
De Moto G kost je zo'n 200 euro nieuw, en daar krijg je een android telefoon voor die qua firmware nog wel het dichtst bij die van google zelf (nexussen) zit, geen crap zoals de trage schillen van samsung en htc bijvoorbeeld. Vergelijkbare toestellen zijn er niet voor die prijs.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 13:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen ervaring met Motorola.
Tsja. Elke verandering is even wennen. Ik heb nu een Lumia (privé) en een iPhone 5 (zaak). Vind de Nokia fijner.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:17 schreef Puala het volgende:
Lumia. Hell fucking no dat dat er ooit bij mij in zou komen. Hier binnen het bedrijf zijn er 10-15 in gebruik. En ik hoor niemand zeggen: ja ik zou hem zo weer kiezen. Iedereen heeft andere dingen waar ze tegen aan lopen. En dan niet batterij duur of wat dan ook. Maar gewoon gebruiksgemak en gebruiksvriendelijkheid.
Zeer persoonlijk die ervaring dan. Hier is bijna niemand tevreden.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja. Elke verandering is even wennen. Ik heb nu een Lumia (privé) en een iPhone 5 (zaak). Vind de Nokia fijner.
Ja, maar dat zal bij jullie niet anders zijn..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeer persoonlijk die ervaring dan. Hier is bijna niemand tevreden.
www.watbenjedan.nlquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Damn ik heel verhaal getypt gooi ik hem weg..
Kloptquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja, maar dat zal bij jullie niet anders zijn..
service is best goed, maar nat is accidentele schadequote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil van zijn levensdagen geen iPhone meer wat een *piep* telefoon en laten we het over de service maar niet hebben met hun de telefoon is nat geworden.
Nee ik denk dat ik de HTC one SV ga halen.
De aluminium One wel eens in je handen gehad? Waanzinnig mooi toestel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:06 schreef DonJames het volgende:
HTC, dat vind ik dan weer gammele, goedkoop aanvoelende Chinese rommel..
De telefoon deed al moeilijk vanaf het moment dat ik hem uit de doos haalde twee dagen later terug gestuurd. Ik heb echt niks met die telefoon gedaan omdat hij gewoonweg niet viel te gebruikenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
service is best goed, maar nat is accidentele schade
dat krijg je bij HTC ook niet vergoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |